EV ir ļoti daudz un dažādu datora detaļu vai detaļu ar tādu vai līdzīgu funkcionalitāti un izturību, kuras diemžēl nepaliek labākas ... tikai lētākas. Un Taivāna jau sāk domāt ko viņiem tagad darīt līdz ar Trampa valdīšanas ēru , tad es domāju ka varam gatavoties ļoti lielām ziepēm ja ar Taivānu būs problēmas ...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu, nē arī sareģītie (10 ātrumu) automāti ir diezgan labi remontējami atkarībā no ražotāja. ZF 8HP kārbas vispār ir vienkāršības un izturības 'iemiesojums" ...Nelaime ir tā ka ir palicis ļoti mazs pieprasījums pēc remonta, līdz ar ko kantori kas to dara ir pazuduši no tirgus un attiecīgi ir "izkūpējis" detaļu tirgus ar visām no tā izrietošajām sekām ...
P.S. piem Celica Gen7 viena no manuālajām kārbām (jaudīgajām versijām) bija neizjaucama bez speciāla instrumenta "novilcēja" ar kuru burtiski bija "jaielien" visā kārbas dziļumā šaurā spraugā aiz visiem zobratiem ... tā ka tās remonts ar bija apšaubāma izklaide.