iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 13.05.2011 8:50

mj_defender - tikai pie reizes neaizmirstam ka krustojumi un gājēju pārejas ir dažādi satiksmes objekti !!! UN pie krustojumiem ie kāds īpašs punkts par šo visu !!!

WALA 12.05.2011 12:12

Ozz rakstīja: labriit!

šoriit secinaaju ka braucot kalnaa man motora apgriezieni ceļas bet ātrums krītas!!!!

ko man tagad dariit, kam piezvaniit

atlaid sajūgu

WALA 12.05.2011 11:04

Vot toch zin par tiem servismeņiem - auzas, man pazīstamie brauc ar Lexus, Evo 7 vai 8, Opel Vectra un vēl visu ko nav slinkums.

WALA 11.05.2011 14:57

kjirzaka rakstīja:

SSā tik viens, kas zem četrām štukām...

Ielikt jau ratus var praktiski jebkura sedana grabažniekā, tik manuprāt tas neērtāk ka universālī... Un suns, lai gan nav nekāds milzenis, diezvai piekritīs tur sēdet

Nevajag aizmirst ka auto cena ir kaut kāds cipars par kuru vienojies tu un pārdevējs. Jebkurā gadījumā būs jāmeklē kompromiss.

WALA 11.05.2011 13:55

Es priekš savas sievas ar šādām prasībām paņemtu Volkswagen Touran, kaut arī iepriekš mierīgi diezgan "resnus" ratus likām savam Carina E sedanam bagažniekā - no problem.

WALA 11.05.2011 13:22

ā nē reizēm neskatoties uz to ka runā rpetim pasi sev aºī atzīstas ka piemēram kompasa adata reaģē uz fufelmaksi sākot ar 10 cm attālumu. Tobiš uz ārpusi lauks neizplatās bet nu kompass reaģē :lol:

WALA 11.05.2011 13:04

Sviestc rakstīja: Labrītt!

Ko Kungi domā par šo

www.aktivna.lv/...

Da ko tur var domāt, pilnīgs sviests, un ja vēl bildēs tas fufeļmaksis būtu uzlikts uz degvielas trubas ar būtu labi.

Magnētisko lauku redz sadomājuši "ārpus" fufeļmakša ierobežot ar kaut kādiem ekrāniem, kas piedevām vēl pilnībā neaptver pašus magnētus.

Un vēl sviestaināk ir tas ka ir gana daudz auto ar armētām un metāla degvielas caurulēm, bet tas jau "mega magnētu" verķim pilnīgi PO.

WALA 09.05.2011 11:28

P.S. diskiem zem minimālā biezuma var būt nosliece pārlieku karst, bet tas parasti raksturīgi "spooooorta" vadītājiem, vai gadījumā ja daudz pa kalniem jābraukā.

Tāpat šādus diskus zem minimālā biezuma vieglāk arī dabūt "līkus" iemaucot kādā peļķe pēc intensīvākas bremzēšanas ( kaut arī tas tikpat lielā mēra attiecināms uz jauniem diskiem, ja jamie ir pamatīgāk uzkarsuši un pārlieku strauji atdzesēsi).

WALA 09.05.2011 11:25

rudens68 rakstīja: Tagad dīleris iesaka mainīt klučus ar diskiem . Ja parunā ar " vasjkām " šie iesaka tikai klučus mainīt .

Jādomā pašam - principā ja diski nemet utml. - var mainīt tikai klučus. Ja diski met vai ir pamatīgi rievaini un piedevām ir vēl zem minimālā biezuma - es ar iesaku mainīt visu kopā.

tehniski tas gan ir darbiņš kuru vēsā mierā var izdarīt pats (ir gan daži auto kuriem riteņa gultni ir iepresēts diskā pa tiešo - ja jāpārpresē gultnis, tad labāk to uzticēt servisam), pilnu komplektu pasūtīt teiksim e-parts.lv. Tik nevajag gluži ķert pašu lētāko disku komplektu !!!

WALA 09.05.2011 9:59

rudens68 rakstīja: Kur veicat auto apkopi pēc garantijas beigām . Ja paliekat dīlerservisā tad kapēc ?

Vai auto ir vieglāk un izdevīgāk pārdot ja kopies pie dīlera ?

Gan jau ,ka vairums kopjas ne pie dīlera pēc garantijas.

Ja dīlera darbs ir labs un kvalitatīvs - tad pēc garantijas auto noteikti ir vērts apkalpot pie dīlera. Alternatīvi var pie kāda paziņas/drauga kas arī to lietu labi paveic, un ja vajag tad var nodot arī spērienu "ezim, kas nelido".

Es savu pavisam nejauno coyotu labu laiku ar servisoju pie dīlera, līdz tam auto sāka plīst daļas kuras jaunas tur bāzt vairs nebija jēgas ( stūres pastūzim sūknis utml.) tīri cenas dēļ un sāku "ķīmiķot" no tām daļām kas man pašam no jaucamiem auto bija palikuši. Tad pārgāju servisot ko varu pats, ko nevar (nav man pacēlāja, un piem. eļļas ar negribas liet zemē), to pie sava čoma.

WALA 05.05.2011 20:06

i_edgars rakstīja: Nav pelnījuši spēlēt hokeja elitē!

Pelnījuši ir gan, tikai nevar jau dusēt uz lauriem !!!

WALA 05.05.2011 19:40

sarashkins rakstīja:

sarashkins rakstīja: Nezinu, kas ir "jūsējie", es saku 4:2 SLO labā.

Jopcik, kā man misējās!

Tā sharashkinu noķert un publiski nopērt, nu ka šitā drīkst.

WALA 05.05.2011 0:50

Da labi nav ko sašust, ir daudzas valstis kas mūs no elites jau sen gribētu izmest, bet tas nav tik viegli izdarāms.

Bet nu šoreiz gan jāsaka ka mūsu hokejistu individuālā meistarība un dažbrīd arī prāta spējas radīja zināmu vilšanos. Sajūta ka KHLā tie paši spēlētāji spēlē sakarīgāk.

Bet tādu nopietnu NHL top līmeņa uzbrucēju mums tomēr šausmīgi pietrūkst. Pārāk daudz metienu netiek cauri vārtsargiem !!!

WALA 03.05.2011 22:49

TDIOTS rakstīja:

rūna bij-.....iebraukt mežā......maucu pa dangām.......

bet Škodjets vēl nau saprotamu $$$ līmenī iegūstams

NO ko lai saka - vis atkarīgs no dangu lieluma, es te savulaik ar savu dampi izdomāju no Silakroga uz Upesciemu pa taisno pa mežu izbraukt - izbraucu - i neko pat neapskrāpēju.

WALA 03.05.2011 21:25

NU es teiktu ka te kādam vajadzētu skatities uz kādu no Toyotām Verso, Honda FR-V, vai kadu no tiem tipa kablukveidīgajiem., vēl moš uz kādu parketnieku tipa Skoda Yeti. Un tad jāiet jāiestumj pēcpuse un jāškatās - tīk vai ne.

Es personīgi balsotu par Avensis, vai Skoda Superb, bet tas ir mans "ērtais" izmērs. JO piemēram FR-V esmu mazliet vīlies sniega caurgājamībā - mans Avensis iet labāk.

WALA 02.05.2011 17:42

sarashkins rakstīja:

ak rakstīja: Tosola ir palicis pavisam maz sistēmā .

Nu vai vismaz pečkas trubās. Noslāpē, attaisi lēnām bačoku - nolaid tvaiku un padarbini bez vāciņa, pavēro, kas notiek ar līmeni, kas ar siltumu no pečkas.

nav seviški prātīga doma - cilvis kam pirmoreiz darīšana ar šo rokas apsvilinās !!!

WALA 02.05.2011 11:11

Slinkais rakstīja: exotikaa pasedeeju jaunajaa tojota LC, tas i pisec, vietas ir mazaak nekaa manaa audi 200. tizlums augstakajaa pakapee. cik jociigi nebuutu, visvairaak patika renault latitude. labs salons, benjkji, stikla jumts.

Pasēdi H1 - būsi vēl vairāk pārsteigts !!!

WALA 29.04.2011 10:03

Pirmais rakstīja:

tas drošvien bija logu šķidrums uz etilspirta bāzes..... tas vārās ātrāk kā ūdens

Asprātis - man jau bija aizdoma ka kāds kaut ko šādu ierakstīs

P.S. Pec Crankshaft teksta apskatījos palasīju par antifrīzu un sastāvdaļām, paldies , turpmāk mulķības vairs nestāstīšu - mūžu dzīvo mūžu mācies !!!

WALA 28.04.2011 17:24

Crankshaft rakstīja: Hmm, a no kurienes tādas ziņas, ka antifrīziem ir zemāka

vārīšanās temperatūra, kā ūdenim? Jā, ūdenim ir augstāka

siltumietilpība, bet antifrīza / ūdens maisījums (etilēnglikola bāzes) vārās pie augstākas temperatūras, kā

tīrs ūdens ...

Aukstā stāvoklī antifrīzs savukārt ir tekošāks par ūdeni,

karstā otrādi...

Par informāciju nezinu - neesmu iedziļinājies, bet svaigi ieliets (šķiet bija zaļš, bet varu arī sameloties) brīnums ko tirgo Statoils ( marku nafig nepateikšu) bija viena no tā lietām kuru uz sava auto redzēju vārāmies ( jeb metam "burbuļus" kas arī principā ir tā vārīšanās), ūdeni netiku redzējis vārāmies uz tā auto - no tā arī tādi secinājumi.

Tas gan jau bija labu laiciņu atpakaļ kad tas tika novērots.

WALA 28.04.2011 16:00

no citas puses - var jau arī ar sūkni radīt attiecīgo spiedienu un tad skatīties vai jams krītas un vai kaut kur nespiež "sulu" ārā. Tas protams būtu mazāk bīstams pasāciens pašam un auto, īpaši ja nav lielas sajēgas ko dari.

WALA 28.04.2011 15:58

Ak jā tāda "uzvārīšanas testam" kā reizi labāk izmantot antifrīzu nevis ūdeni, tieši vārīšanās temperatūras dēļ !!!

WALA 28.04.2011 15:57

Dark_Side rakstīja:

starp citu aizmirsu pateikt, ka 1x stāvot kor'kī samīzos no kapota un salonā sāka ieplūst tvaiks! tikai sūci ta nekur NEMANA!!! ko lai dara?

Pamēģini atkārtot ( "nesamīzies" !!!) teiksim pēc brauciena neslēdzot ārā, bet turpinot darbināt, tikai atslēdzot ventilatoru, vai arī aizbāžot kaut ko priekšā radiatoram - lai nedzesējas. Tad jau manīsi pa kuru galu tvaiks sāks nākt.

Protams vēlams tomēr nepārcensties ar motora pārkarsēšanu un arī nagus nevajadzētu apsvilināt !!!

WALA 28.04.2011 12:48

protams sharashkins arī ir taisnība ja ir tāds gadījums kā viņam, bet gadījumi ir 101 - virtuāli var gari un plaši runāt.

WALA 28.04.2011 11:35

Dark_Side rakstīja: Kamēr vien tev nesāk nez no kurienes rasties "lieka motoreļļa"

kā to saprast?

Tā arī saprast ka antifrīzs "papildina" karteri, t.i. tek eļļā, kas ir tādos gadījumos kad ir zdec galvas blīvei, vai pat pašai galvai vai blokam.

WALA 28.04.2011 11:28

cita starpā ja tev auto mēdz uzvārīties, ir sekojoši varianti - termostats gļučī, radiatora vāks netur spiedienu ( īpaši svarīgi tas ir antfrīzam, tā kā tā vārīšanas temperatūra bija krietni zem ūdens vārīšanās t, ja sistēma netur spiedienu, ja ir vajadzīgais spiediens ~ 1 bar, tad antifrīza vārīšanās t bija virs 100 grādiem), ventilators nslēdzas iekša vai nu tādēļ ka pats vents beigts, vai arī temperatūras datčiks, un pats pēdējais - aizdrists radiators ( var būt gan ārēji ar kukaiņiem, gan iekšēji ar kaut kādiem hermētiķiem un vai rūsu/katlakmeni)

Lasītākie raksti

Jaunie raksti