Visu ko vajadzēja pamanīju, tieši tāpēc arī mani tieši tādi jautājumi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Visu ko vajadzēja pamanīju, tieši tāpēc arī mani tieši tādi jautājumi.
Ne nu tu, ar savu greizo vērtību skalu, būsi tas kurš kaut ko šeit vērtēs, noteiks vai ietekmēs, neatkarīgi no tavu bezjēdzīgo postu skaita !!!
Ja reiz tu publicē kaut ko forumā, tad vari sūtīt cik vien tālu labpatīk mani - tādu pat jautājumu tev spēj uzdot jebkurš cits foruma dalībnieks, ja neskaidrosi - tava darīšana, tas tikai apliecina TAVU "nespēju" domāt un diskutēt.
Bet tāpat rezultāts ir "uz aci" vairs "nebrauc prom" no diskusijas ar savu regulāro atsaukšanos uz "ad hominem" ...
TU pavisam noteikti nebūsi tas kurš noteiks, ko man darīt vai nedarīt. Ja man labpatiksies, tad vēsi radīšu vēl vienu tādu "situāciju" kad aizsipsi TU pats ... neatskatoties ...
Vienīgais iemesls kādēļ uz "regulāras bāzes" tevi "taisnpisi" neesmu "nolīdzinājis līdz ar zemi" ir cieņa pret pārējiem diskusijas dalībniekiem ...
Tu taču labi zini ka tavi kritēriji jebkam - ir tukša skaņa.
Melot tev ar patīk gari un plaši, tāpat kā izvairīties no tiešas atbildes, tādēļ ar šādu "atbildi" tu diezin vai kādu šeit pārsteigsi ...
BET jautājums joprojām palika tas pats - "kritērijus studijā" ...
Kāda "dīvaina sagadīšanās"- "taisnpisis" arī nebūs mans kritērijs kaut kādu lēmumu pieņemšanai/viedokļu formulēšanai ...
NU tu tā "sev" pats sev vispār spēj definēt, kas ir kaitīgāks -negodprātīgs ārsts kurš tevi pamatoti "uzsēdina" uz BigPharma antibiotiku kursu, vai TU, kurš "sajutās labāk" un antibiotiku kursu "norāva" pēc saviem ieskatiem ...
Es tiešām gribētu dzirdēt to kritēriju kā tu identificē tos "negodprātīgos" ārstus, un tūlīt pēc tam mani interesē kurā "godprātības" līmenī tu (ie)klasificētu "dakteri" Bergu ...
"Sludinātāj" droši pis pa priekšu, apspriestā jautājuma būtība bija drusku cita, taču tu kā parasti pagriezi sev vēlamajā gultnē, un tad provēji "sakaut" ar savu "šķidro argumentāciju", tā āri neatbildot uz jautājumu pēc būtības.
Kad tavu retoriku - tieši "pēc labākajiem Bradypus piemēriem" pagriežu "tā kā man ienāk prātā", tad pēkšņi jūties tā kā "apdirsies" ...
Un kā piedāvā izvērtēt kur ir "akla ticība" ārstiem, un kur teiksim "akla ticība" Berga padomiem, un kura no tiem ir konkrētam gadījumam labāka/piemērotāka ????
Kur ir tā Bradypus "labās prakses"/"ārstniecības vadlīniju" rokasgrāmata ???
NU tu ar atradi kuru aprunāt - Kadirovam visa dzīve ir viens apdraudējums dzīvībai, pat tad ja jams ēstu absolūti piemērotāko pārtiku un nervi būtu no titāna.
Neviens bandīts nedzīvo ilgi - "occupational hazard" tā teikt ...
Tikai NEDIRS vecīt, pac vēl kaut kur šīs sarunas/tēmas sākumā čīkstēji, ka ārsti Covid dēļ nebija pieejami tavu radinieku glābšanai no kaut kādām citām kaitēm.
Tagad jau dirs par to ka ārsti ir pasaules "lielākie mudaki", kuri nezina kur un kā jārekomendē ārstniecība/medikamenti/antibiotikas.
Tad nu teikšu gluži tavā "stilā"-
Pis ka nu kretīn uz citu vietu savu "bleķi" liet, tāpat ir skaidrs ka tavā naratīvā ir kaudze ar izdomājumiem un meliem !
Intersanti būtu kā mājai kāpnes uz 2 stāvu no šitāda sataisīt un/vai slīdkalniņu - tik nu protams māja uzreiz tā jāprojektē ...
Potenciāli labāks veids litija ieguvei :
scitechdaily.com/new-extraction-technique-revolutionizes-lithium-production/
Interesanti rakstīja: Sveiks.
Stāsts tāds- mainija ķēdes, un tad pēc pāris dienām sāka egr virināties ar tādu kā čurkstoņu ciet,vaļā, ciet vaļā, okey pieslēdza pie komja un šis rādija ka nav kontakts gaisa masas mērītājam, bija nolauzts klipsis - labs i, aizbrauc uz ic24 un paņēmu jaunu, to vairs kompis nerāda.
Īsti nekko nezinu par kodēšanām, ir kas iesakams ar ko sākt, dpf neizdedzina jo eļļas līmenis arī bija uzkāpis
Vai tiešām pareizi tevi saprotu, ka tev eļļas "pēkšņi" palika vairāk ???
Ja tā tad tavas sprauslas ir "piemīzušas" motoru, un tagad tev ir eļļas un dīzeļdegvielas maisījums, ar kuru braukt NAV ieteicams. Un pat ja tas nav dīzelis, tad kamēr nav skaidrs kāpēc eļļas kļuva vairāk iesaku ar auto nebraukt ! Tu reāli vairs motoru neeļļo tā kā vajadzētu ...
Ir kam tā pašdarbība iet cauri un ir kam nepareizas eļļas iespaidā būs gan ķēdes problēmas, gan vēl visādi sūdi ... Atkarīgs ar kādām "pielaidēm" konkrēts dzinējs taisīts, ir frančiem tādi dzinēji 2,7 līdz 3.0 dīzeļi konstruktīvi ļoti līdzīgi tiem Ford agregātiem kas gāja uz LandRover/RangeRover - tiem patiesībā ekoloģijas vārdā lej "pārāk modernu" ekoloģijai paredzētu eļļu, tik tas dzinējs īsti tādai nav projektēts ....
Deutsche Welle par Vēja turbīnu nolietošanos un pārstrādes iespējām:
Opā Honda mazajiem motoriem sagadījies riebīgs brāķis:
Atsaukums minimums ASV:
Nez vai jams ir tik populārs/svarīgs, ka kādu vispār interesē, drīzāk kaut kāds popularitātes kritums un "mārketinga uzplaiksnījums", lai pievērstu sev/Bergam uzmanību. Jo ja kādu interesētu konkrēts kadrs - jamam atņemtu tiesības praktizēt kā ārstam, bez jebkādām ceremonijām ...
Jau paspējis tepat arī pats "pieteikties" "soli iepriekš", bet nu kopumā spameriz :
Par vēl vienu lielu akadēmisku pētījumu meli:
P.S. Te var atrast daudz info par atsauktiem pētijumiem:
Var atrast arī šo un to par Covid-19 pētijumiem ...
Intersants atkrastes/piekrastes vēja turbīnu dizains :
Freijeram taisnība- CP/VP eksistences iemesls ir nevis naudas iekasēšana, bet pārkāpumu prevencija, bet ja tev piesūta tikai "rēķinu", ko nereti tu vispār vari "izdomāt" samaksāt pirms apskates, vai varbūt vispār "liec mīksto" un brauc ar citu valstu numura zīmēm ... kāda tur vairs prevencija.
Labi ka tauta nav pilnīgi idiņi, un braucot radaru tuvumā nebremzē kā dulli ( te nav runa par "pārkāpēju līdz +10km/h"), bet praktiski 50% vadītāju, no tiem kas jau tā manā skatījumā brauc knapi 90km/h reāliem, un tad vēl izdomā piebremzēt ( nezinu, kas tas ir - moš nejēdz ar kādu ātrumu jābrauc konkrētā ceļa posmā/zīmes neredz utml.).
Un reāli ir vismaz 1 x gadā kad tiešā radara vai pat CP/VP "ķeramības" zonā esmu dzinis garām vai apsteidzis ...
Atkarībā no situācijas un tā ar ko CP/VP konkrētā brīdī aizņemts var būt situācija ka pat pie 120 km/h tu viņu neinteresēsi ...
Nu tu dod - pats ar "vienu roku" saki - sprauslas nestrādā pēc "remonta", un tad brīnies par dranķīgām skaņām.
Ja kompis kaut ko nerāda, kāda ir varbūtība ka jams to lietu (šoreiz sprauslas) spēj vispār kontrolēt ??? Un ja tev pēc būtības pāris cilindri nestrādā (XZ varbūt pat tiek tupi aizlieti ar degvielu, piemēram sprausla pastāvīgi vaļā), tad ko īsti tu sagaidi no motora ???
Ja mēs sāksim katrs čīkstēt par šitādām muļķībām - iAuto kļūs pa nelasāmu "čīkstuļu kopienu".
Atnāks, tad atnāks - samaksāsi dzīvosi tālāk ...
Kaut gan ne jau par sūda radariem jāuztraucas - labāk padomā vai tava "teorētiskā" ātruma pārkāpšana ir konkrētā vietā bīstama, vai nē. Ja pēc būtības nav - tad vispār "pie kājas", ja pēc būtības tomēr IR bīstama - nu tad palūgšu tomēr pārdomāt savu braukšanas stilu !
Nesanāks sagrozīt manu teikto, lai kā censtos - TU piedēvē man slepkavošanas attaisnošanu TIKAI dēļ tavas greizās izpratnes (un griezās vērtību skalas) par tēmu par kuru diskutējām, ko diezgan skaidri redzams ka ar nolūku negribi/atsakies saprast, un tu tajā paliki prasti sakot "lohos" un to TU "tupi nespēj pārdzīvot"...