Jopcik reklāmas video jau redzamas lietas kas ir šķībi ... tādu var celt sev, bet tirgot ??? tas ir apmēram kā 7 klasnieka veikts "kursadarbs" ... nē nu skaidrs ka es ar taisot pagaidu šķūņa durvis/vārtus esmu izpildījies līdzīgi, tas nekas ka "pagaidu" durvis jau otro gadu desmitu tur stāv ....
Te atkal potenciāli interesants MIT atklājums par ūdens iztvaikošanu ... un tehniski varbūt pat ļoti noderīgs, ja mēs tā turpināsim pasaulē aizdirst ūdens resursus :
t.i. ja šis strādā tik efektīvi kā stāstīts, tad šo metodi būtu jāizmanto pie ražošanas un ražotnēm visur kur rodas ne gluži tīri notekūdeņi ...
Ja tas reāli labi mērogosies, kāpēc gan ne un fosilais paliek tai situācijai kad "vissirslikti.lv" ... Bet nu arī slāpekļa vidē turēts grafīts ... tas nav gluži tā ka tur katru muļķi var laist klāt to visu apkalpot ... nu vai arī tad jānodrošina šamos ar indivduālajiem skābekļa baloniem un vides monitoringa iespējām ...
Mja ... Tātad ir nolīgts piegādāt teiksim dzezceļa sliedes, bet tu grasies piegādāt koka gulšņus, jo tā ir ekoloģiskāk ... klients no prieka vai apzadrisīsies ...
Sanākt jau varbūt arī sanāks, tik diezin vai strādāšanai kaut kas jēdzīgs sanāks, sipties jau var tik ka nesanāk ar lāpstu manuāli ātrāk, jo kas zina cik daudz dzelzs uz kausa daļām ieekonomēts ...
Nu zin - kādreiz, tagad tak tāpat ir skaidrs ka mēģina nokopēt kaut ko no attīstītu valstu tehnikas, bet ne jau nu "aizsargstieņi" no plākšņu tērauda ... Ta jopcik sametini šitādu savā garažā ... un tad vēl noteikti drošāks sanāks ...
Tas vairāk ir par to ka ja izņemt no tirgus visu ko ražo ASV, Eiropa un Japāna, tad tie mēsli kas tiek ražoti ķīniešu iekšējam tirgum nonāks arī pie mums ... Man tie mēsli nav vajadzīgi ... un savukārt ja kaut kas tiek ražots atbilstoši mūsu kvalitātes utml. standartiem vai prasībām, tad tas vairs arī Ķīnā ražots nav lēts ...
Iespējamais izņēmums ir elektronika, bet tad atkal man ir arī slikti piemēri par Ķīnu rokās bijuši, ne tikai labi...
Saules paneļus jāpērk tur, kur dod lielāko garantiju, bet arī tad būtu labi saprast kur tos atkritumus pēc tam grūdīs ...
Te lūk var labi redzēt kādas ir Ķīnas preces (traktori/ekskavatori utml.) kas domātas pašai Ķīnai (no ASV izsoles, tas kur komentē par "japāņu valodu" - 100% nekāda sakara ar japāņiem):
Konkrētās atrodas Lielupē ap Varkaļu ostu ( pats tur esmu bijis gan uz tusiņiem , gan arī no Jūrmalas puses pārpeldējis un aizsupojis) - tualetes krastā. Un tur ja laistu Lielupē - tad tur praktiski vispār nav ūdens kustības, sūdi pašiem mutē smeltos.
Tur vairāk no ūdenspuntniem jāraustas - jamiem tur patīk niedrēs tusēt, un no gulbjiem var tīri labi norauties ...
Man tas neizsaka absolūti neko, tikai elektronikas ziņā es neesmu apvainojies uz ķīniešiem, gan Huawei datu masīvi ir tīri neko sevi pierādijuši, gan mans Ulefone telefons ir izrādījies labāks nekā gaidīts. Bet traktori un traktoru daļas - sūkā nemērā, tādēļ neticu, ka viņu ražotie auto ir kaut puse no tās cenas par ko tirgo vērti ... jā softs un elektronika droši vien ir OK ... ja tā elektronika ar kuru strādāju tiešā veidā ir kāds rādītājs...
Krievija ar reiz centīgi "iekabināja" ASV komosa tehnoloģijās, bet vai tam bija kāda globāla jēga izņemot pokazuhu ???
Par to ka Eiropa ko zaudē utml. - viss atkarīgs no tā, kā uz to skatās ( tas pie tam abu rakstu kontekstā).
UN pēdējā rakstā par ķīniešu tehnoloģijas brīnumiem - piedod, bet ja šadi tiek vērtēta ķīniešu prasta miskaste, tad mans viedoklis ir ka konkrētai ASV kompānijai ir labi samaksāts par šādu viedokli, lai tie savu degunu nebāztu tur, kur tā attīstība ir skrējusi ar lielu līkumu ... Kaut protams amerikāņu autobūve ar nav nekāds attīstības paraugs, kopš Ford ieviesa konvejeru ...
Vēlme ir skatīties realitātei acīs, ja šis processs vispār kaut kur nonāks, tad labākajā gadijumā pēc 20 gadiem, un arī tad tikai situācijā ja metāla kausēšanas krāsnis būs kā minimums kaut kāda veida hibrīds ko var karsēt ar strāvu vai ar fosilu "degvielu" un/vai kādu jaunizgudrojuma paveidu. Tāpēc "tehniski" pareizi ir ražot mazāk, lietot lietas ilgāk un uz "šā rēķina" neveidot atkritumus un samazināt izmešus. Taču daudziem jau par katru cenu vajag arvien jaunas "spēļmantiņas" kaut to pašu BEV izskatā ...
Raimond, jopcik, te tēmā ir bijušas atsauces uz dažādiem mega projektiem ar sauli, taja skaitā ar gaismas koncentrēšanu un sāls kausēšanu ... ko tavuprāt dara naktīs ar to, ja reiz kā izskatas neesi neko no iemestā šeit pat paskatījies ... tas nolādēti ātri atdziest bez koncentrētās saules gaismas ar visām izrietošajām sekām ...
Un tad cik grūti to ir pārnest uz to pašu tērauda kausēšanas joku ... ko tu darīsi kad enerģijas ir par maz, ko darīsi ar nepabeigtu metalurģisku procesu, kaut kā dedzināšanu vai kausēšanu ???
Ja gribas rakt, tad sākt ar diagnostikas kompja pieslēgšanu pie šitā aparāta. Tajā parktiksi katrs štrunc kaut ko "runā" CAN kopnē, un ja pēkšņi ir apklusis, vai runā " svešvalodā" ... tad tev ir trāpījies "labs" eksemplārs. Bet nu var sākt arī ar dažādu aizvēršanas/stāvokļa sensoru, piedziņas mehānisma utml. vizuālu apskati, varbūt kas iekrīt acīs ... kā piemēram kāda neorģināla detaļa, vai bojāts vai nepievienots vads ...
Otrs variants. ja pašam ir videoreģistrators - tad var mēģināt, ja ir zināms ceļa posms un redzami ceļa stabiņi - tad ātrumu var izrēķināt pietiekami precīzi neatkarīgi no tā vai kāds tic visam citam kas redzams reģistratorā ...
Tikai kā jau iepriekš te teikts - vai soda apmērs ir tā vērts lai čakarētu savu laiku kaut kādu fufeļu apstrīdēšanai.
P.S. radariem var piečakarēties par sertifikācijas utml. esamību, ja patiesi ir aizdomas ka tev tika fiksēts lielāks ātrums kā patiesībā, bet tas būs jāpierāda ...
Jopcik reklāmas video jau redzamas lietas kas ir šķībi ... tādu var celt sev, bet tirgot ??? tas ir apmēram kā 7 klasnieka veikts "kursadarbs" ... nē nu skaidrs ka es ar taisot pagaidu šķūņa durvis/vārtus esmu izpildījies līdzīgi, tas nekas ka "pagaidu" durvis jau otro gadu desmitu tur stāv ....