Vēl viens liels pluss - Honda ir ļoti uzticama tehnika! ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vēl viens liels pluss - Honda ir ļoti uzticama tehnika! ![]()
Ja es dzīvotu Jūrmalā, bet strādātu Rīgā - laikam paliktu traks, redzot to murgu uz šosejas katru dienu 2 x
Tāda sajūta, ka vairumam tur kaut kas ar smadzenēm nav kārtībā. Un nepielec taču arī pēc uzsignalizēšanas, pilnīgi nepielec. Pilnīgi tukša šoseja - kreisā josla ir pati iecienītākā. Stulbeņi ![]()
Kāpēc tauta vēlas par jauniem auto tikai labus vārdus dzirdēt?
Lai mūsu reāla pieredze labāk kalpo par izvēli citiem!
Malacis!
Varbūt es arī iemācīšos ilgāk braukt ar vienu auto.
Kaut gan 5 gadus man jau bija "turēšanā" darba uzņēmuma dotais Bmw 118d. Par ko man te labāk paklusēt, citādi Bmw fani trieku ķers ![]()
Ir man tāda vājība. Taisnība ![]()
Laikam nē. Bet Tev varētu būt taisnība.
Jautājums CSDD vadībai.
Vai plānots paplašināt ekspresreidus uz ceļa?
Izskatās, tas labi strādā.
Atceros, ka rakstīju
Bet, galvenais topika mērķis jau bija runas par jaunajiem auto. Un, lai kāda būtu pieredze, aprakstām to te.
Viena lieta - testa brauciens, cita lieta - ilgāka intensīva ekspluatācija.
Vai kādam ir ilgāka pieredze ar auto plēves iedarbību (virsbūves saudzēšanu)?
Es par savu pieredzi atjaunotu info.
Tātad, PEUGEOT 508 SW (kas fona attēlā) 2,0 HDi ar 180 zs un automātu, 11.2014.gads. Tikko nomazgāts dzidri balts un smuX
Auto joprojām ļoti ņiprs un bez blakusskaņām salonā (kluss, goda vārds)! Auto, kam vislabākie BI-LED lukturi, kādi redzēti vismaz no manas puses pie stūres.
Jau 60tkm aiz muguras, bet vairs ne tikai sajūsma. Tehniski auto, protams, brauc un rūc. Bet jau ir vairāki iemesli, kādēļ otru reizi jaunu PEUGEOT...
- Burtiski drausmīga automātiskā ātrumkārba, kas ne tikai nesniedz baudu no brauciena, bet bieži pat tracina (slēdzas jūtami uz "augšu", lēni ripinoties - vienkārši pretīgi - "uz leju", strauji paātrinoties, sākumā it kā atvelciens ar briesmīgu pauzi, tam seko tāds kā "belziens" u.tml.)
Parasts 6 ātrumu automāts, "kam nav, kam plīst" ('C dīleris).
Konkrēto marku ieteiktu vairs tikai ar parasto manuālo ātrumkārbu.
- ziemas ārprāts ar elektronikas ekstrām.
Parkingsensori juka prātā viens pēc otra arī braucot - biju spiests tos atslēgt pavisam.
Keyless go no 4 auto rokturiem strādāja tikai 1 (!) - otrā pusē, aizmugurē
Rezultātā laba ekstra netika izmantota, jo bez pults nekā...
Gadījās pa kādam brīnumam pat ar aklo zonu sensoru atpakaļskata spoguļos - tie nostrādāja, piemēram, lietū, sniegotā ceļā, reizēm - arī aukstā laikā.
Atpakaļskata kamera ieslēdzas ārkārtīgi lēnām, tik lēnām, ka nereti jau manevrs pabeigts. Vai arī - jāgaida, kamēr auto izdomās to ieslēgt. Turpretī, ieliekot ātrumā, uzsākot braukt, kamera (atpakaļskata) ieslēdzas, rādot auto aizmugurē notiekošo
Tas ir vienkārši pipec.
Biju pie dīlera, bet tavu brīnumu - tikko viss sāka strādāt nevainojami, dīleris sacīja - viņiem neesot, ko taisīt.
ALLELUJA, pēdējā diena ar manu balto PEUGEOT būs tā pēdējā garantijas diena.
P.S. Riepas ļoti ietekmē, savulaik mans jaunais AVENSIS bija anormāli skaļš auto ziemā tieši skaļo un jau cieto ziemas Bridgestone riepu dēļ (jo izdomāju būt gudrāks un pirkt lietotas riepas). Biju riktīgs lohs, vajadzēja uzlikt jaunas mīkstas ziemenes un būtu bijis lētāk nekā visa auto maiņu (un remontu) epopeja pēc tā ![]()
Jāatkārtojas no citas tēmas
Man ir pieredze ar citu japāņu brīnumu, 08.gada Mazda 5 minivenu. Kas, lai arī bija max komplektācijā, tomēr ar akustisko salona komfortu lepoties nevarēja.
Pieredze bija ar INCAR čaļiem aiz MOLS.
Viss tika profesionāli noārdīts, apmēram 8mm biezu akustisko materiālu (tāds kā porolons) līmēja zem apšuvuma:
griestiem, grīdai, riteņu arkām, durvīm un motortelpas sienai. Klusāks auto palika (īpaši - pilsētas satiksmē gandrīz ideāli kluss), taču ir teiciens, ka "caureju ar pirkstu neapturēsi"...
Un ārpus pilsētas ātrumā virs 90 auto joprojām bija nepatīkami skaļš.
Bet toreiz par skaņas izolāciju samaksāju bargu naudu, ap 1k eur + PVN
Tas ir iemesls, kāpēc ļoti izvērtēju, kādu auto ņemt (ekspluatēt). Un te laikam vācu auto nopakotībai īsti nebūs analogu.
Vēl piemērs ar vienu jaunu Mazda 6 sedanu.
Īpašnieks žēlojās, ka auto skaļš, veica to pašu, ko es savai Mazda 5, tikai lētākā servisā - beigo efektu joprojām nejūt.
Un visbeidzot, mans ģimenes Prius arī savulaik ticis pārpakots (jumts, durvis - noteikti). Patīkamāks auto ir noteikti, ārpus pilsētas baigos trokšņus īsti nedzird, bet tomēr tas ir japānis visā akustiskajā būtībā ![]()
No manas pieredzes, vislabākā pagriežamība bijusi nudien RWD auto - BMW un visvairāk - MB!
Vissliktākā pagriežamība - VOLVO (katastrofa un stāvvietu apsmiekls).
Vēl piemērs ar vienu jaunu Mazda 6 sedanu.
Īpašnieks žēlojās, ka auto skaļš, veica to pašu, ko es savai Mazda 5, tikai lētākā servisā - beigo efektu joprojām nejūt.
Un visbeidzot, mans ģimenes Prius arī savulaik ticis pārpakots (jumts, durvis - noteikti). Patīkamāks auto ir noteikti, ārpus pilsētas baigos trokšņus īsti nedzird, bet tomēr tas ir japānis visā akustiskajā būtībā ![]()
Man ir pieredze ar citu japāņu brīnumu, 08.gada Mazda 5 minivenu. Kas, lai arī bija max komplektācijā, tomēr ar akustisko salona komfortu lepoties nevarēja
Pieredze bija ar INCAR čaļiem aiz MOLS.
Viss tika profesionāli noārdīts, apmēram 8mm biezu akustisko materiālu (tāds kā porolons) līmēja zem apšuvuma:
griestiem, grīdai, riteņu arkām, durvīm un motortelpas sienai.
Klusāks auto palika (īpaši - pilsētas satiksmē gandrīz ideāli kluss), taču ir teiciens, ka "caureju ar pirkstu neapturēsi"...
Un ārpus pilsētas ātrumā virs 90 auto joprojām bija nepatīkami skaļš.
Bet toreiz par skaņas izolāciju samaksāju bargu naudu, ap 1k eur + PVN
Tas ir iemesls, kāpēc ļoti izvērtēju, kādu auto ņemt (ekspluatēt). Un te laikam vācu auto nopakotībai īsti nebūs analogu.
Jā, noformulēts jautājums gana pieklājīgi un par tēmu.
Joprojām gaidu CP vadības atbildi, ja iespējams.
Mans tēvs bija gana dulls, iemācot mani stūrēt jau mazam esot (sēdēdams viņam klēpī, varēju tikai stūrēt), lai 16 gados pilnīgi mierīgi Krievijā, Ukrainā un Baltkrievijā pats brauktu pie stūres 40 tonnu fūrei
Lieliska man pieredze iesākumā ar superMaz, tad Scania un pēc tam - savulaik jaunu MB ar pusautomātisko ātrumkārbu (joystick).
Uz robežām rindās dežūrēju es, manīgi manevrēdams arī ierobežotos laukumos.
Par to viņam paldies, protams!
Bet, vai tagad es saviem bērniem būtu gatavs jau no kādiem 14-mit mācīt braukt? Uzticēt visu ģimeni u.tml.?
Šaubos. Laikam nē... vai es gribētu, lai viņi paši sāk braukt mūsdienu satiksmes apstākļos no 16-it? Arī laikam nē.
Tas gan man traucētu un reāli kaitinātu.
Bet, ko gan tādā cenā cilvēks var prasīt...
Vienīgais, kā pietrūkst, ir bilžu vienkārša lejupielāde, kaut ko rakstot forumā.
Sorryyyyy.
Sajaucu ar citu topiku, kur varēja vaicāt CP, bet nekad nevienas atbildes nebija. Ar CSDD komentāriem, iespējams, nav tik melni ![]()
Un ko es rakstīju?
To, lai kāds zinātājs paskaidro man un citienm (iespējams, ka nezinātājiem), kur ir sāls? Kur minēts fakts, ka es TĀ visu aiku rījkojos? Ibio, teoriju prasu, tikai teoriju. PALDIES, ja izskaidrojāt.
Nekā personīga, bet tēmas ietvaros uz vairākiem jautājumiem NESAŅĒMU atbildi... Kas vairs nemudina aktīvi te rakstīt.
Jau likās, ka topiks izbeidzās dabīgā nāvē.
Vai kāds ir aizdomājies, ka varbūt pat vairāki jaunuļi JAU brauc starp mums ielās, teiksim, ar AIXAM mopēdauto?
Kam ārējais izskats kā visiem mazauto, kas tāpat brauc pa ceļu, nogriežas krustojumos utt. Ja namaldos, tur vecuma limits bija vēl mazāks?...
Biju izbrīnīts, reiz iegādājoties OCTA CSDD ēkā - OCTA polišu automātā (likās, būs baigi dārgi, pie tam ārā dežūrē OCTA pircēju mednieki savos auto u.tml.)
Izvēle krita uz COMPENSA, kas piedevām bija izteikti lētākā arīdzan ![]()
Bet realitāte ir tāda, ka neviens tur pat nedomā mukt pa labi, palaižot ātrāko!
Arguments par ceļa stāvokli pat nav uzklausāms. CSN neparedz tādu skaidrojumu.