Es gan nē. Tieši pa Pleskavas šoseju reāli (ātrāk nekā atļauts) braucu labajā joslā, un es tā daru vienmēr.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es gan nē. Tieši pa Pleskavas šoseju reāli (ātrāk nekā atļauts) braucu labajā joslā, un es tā daru vienmēr.
Par kaimiņzemēm, man sanāk tur būt bieži, tomēr kaut kādi secinājumi ir radušies.
Lietuva.
- laukos masveidā "taupa" spuldzītes - brauc bez gaismām (spītīgi neslēdzot iekšā, arī pēc brīdinājuma)
- uz ceļiem gadās daudz "ļoti lēno", kuri brauc teju pa apmali ar ātrumu apmēram 60
- uz ceļiem ir daudz arī "psiho" braucēju, kuriem ātruma ierobežojumu nav vispār
- pa autobāni NEDRĪKST ilgstoši bez vajadzības braukt kreisajā joslā. Ir daudz spītīgo, kuriem negribas to saprast. Tiesa, arī daudzi uzreiz mūk malā, ieraugot ātrāku spogulī tuvojamies (bet pēc tam atkal atgriežoties kreisajā joslā
) Tos, kuri to nesaprot, vienmēr apsteidzu ar it kā nepareizu apsteigšanu pa labo joslu, veltīdams arī sirsnīgu taurējienu
- uz Paņevežas - Viļņas bāņa dežūrē tikai viena ekipāža, tiekot tai garām
- diemžēl WAZE tikpat kā neizmanto
Igaunija.
- ārkārtīgi daudz FR visur, bet par tiem brīdina zīmes, ceļa krāsojumi utt.
- lai arī vairākums brauc izteikti mierīgi, ievērojot CSN, arī igauņu vidū ir ne mazums džigitu
- WAZE izmanto visai maz
Latvija.
- besī ārā dudinātāji ārpus pilsētas kreisajā joslā, es reāli gaidu to brīdi, kad par to beidzot CP sāks "iegūt"
- pēdējā laikā izteikts murgs ar krustojuma šķērsošanu pie sarkanās gaismas (arī gaidu CP aktivitātes)
- aizvien biežāk sastopos ar nepareizu apdzīšanu, kad mauc pretī purns purnā (es, protams, pamukšu sāņus, veltīšu dusmīgu skaņas signālu, bet WTF???)
Citādi - braukšanas vaina arī Baltijā ![]()
Izbraucu ar jauno Baltic Taxi, kā vadītājam nupat bija laimējies saņemt pilnīgi jaunu Toyota Verso dīzeli. Arī cilvēks sacīja atzinīgus vārdus, ļoti slavējot dzinēju (elastīgs un ņiprs, esot baigi taupīgam). Kas nepatika - panelī kaut kādas tizlas skaņas (a la sienāži"), kas reāli neiepriecina jauna auto sakarā... Esot ērtāki sēdekļi un vispār viss aprīkotāks nekā modelim pirms tam ![]()
Identiskiem TIKAI jaudas rādītājiem ![]()
Hibrīdu noliedzējiem sveiciens
Pirms nedēļas Rīgā manīts ļoti smux BMW ActiveHybrid 5, sedans baltā pērles krāsā, domājams, ka pirkts LV jauns.
Pieļauju, ka cilvēks reāli izbauda to tehnoloģiju. BMW ActiveHybrid 5 - 306 zs, patērējot vidēji 6,4l
Lai arī cena tam kož gan - bāze 66 850 eur (gandrīz par 10k dārgāk nekā "parasts" benzīnnieks identiskiem rādītājiem).
Bezmaz 10 centi - tas ir nekas???
Gadās stulbeņi uz ceļa, bet vai ir TIK traki, nedomāju gan.
Katrs pats izvēlas savu riska pakāpi.
Un ir Lt arī netrafarētie CP auto.
Bet autobānis gan arī manā uztverē paredzēts "atvilkšanai"
Pilnīgi mierīgi un nestresojot.
Braucu tur izteikti dinamiski vismaz 12 x gadā.
Es tikko no Tallinas.
Estiņos lētākais dīzelis - 1,037 eur
Tātad, pie mums dīzelis kosmiski lētāk maksā.
Tu atkal man mēģini "uzbraukt", vai?
Jau teicu, man patīk VISI dzinēju veidi. Un braucam ģimenē ikdienā ar vairākiem degvielas veidiem, nekādu problēmu, tikai katram precīzāks pielietojums. Par ko man būtu jāfano un jāslapina biksēs aiz laimes?
Es personīgi palikšanu bez medaļām par traģēdiju netaisītu.
Vairākos sporta veidos startējām ļoti cienījami, divas 4.vietas u.c. 10 labāko skaitā (uz zemeslodes).
Ir pamatotas cerības, ka nākamajās OS taisīsim "troksni".
Arī piebiedrotos visticamāk
Un kas zina, varbūt dažu labu beidzot sejā ieraudzītu ![]()
Ak jēēē
Un arī te cilvēki slavina to degvielu, ar ko paši brauc.
Es būšu konkrēts.
Man patīk visi degvielu veidi un visi auto arīdzan.
Neste. Ja par tēmu ![]()
Nepiekritīšu gan, pati dalība OS jau ir sasniegums.
Un tikt 10-niekā vispār izcili, runājam par zemeslodes labākajiem sportistiem!
Tev jāizdomā. Bet es izvēlētos drīzāk japāni vai Volvo, bet nekādā gadījumā vairs lietotu (jaunās paaudzes) vācieti.
Tie ir principā garantijas auto vairs. Elektronikas tur tik daudz, ka reāli pa servisiem vien dzīvoties. Ne jau atslēdznieks, bet elektriķis ar attiecīgu programmatūru un datoru tur pēcāk rokas ![]()
Jaunākiem auto tas ir vēl izteiktāk un iespaidīgi trakāk. Goda vārds, bet vismaz esi tam gatavs.
Es laikam esmu vislabākais piemērs, uz savas ādas izmēģināju iegādāties jaunu Toyota, kas nelikās gana prestiža un klusa, vietā paņēmu lietotu, bet labi aprīkotu Audi A4.
Tas arī bija manu finansiālo katastrofu auto sakarā starta punkts
Te var palasīt, reāla atsauksme.
www.iauto.lv/mansauto.php?modid=1376&marka=4
Būtu braucis ar jaunu Toyota, bēdu nezinātu vispār.
Tā kā tas nav mīts, tā ir realitāte, diemžēl.
Ne tikai.
Leišu biznesa pamats - smagi sisti, galīgi nobružāti un ļoti nolietoti auto. Tādi, kurus var mierīgi no 700tkm -> 185tkm Kurus ar minimāliem tēriņiem (zelta rokām) uztaisīt par "konfekti" parasta pircēja skatījumā.
Tāpēc arī LT būs lētāk nekā Vācijas vai citos tirgos
![]()
Skarbas tās jauna auto izmaksas, ja tomēr ierēķināt arī vērtības kritumu (un tas būtu jārēķina, diemžēl).
Varu minēt baigi labo piemēru manam iepriekšējam auto, kas tika nodots lietošanai darba vajadzībām pa tiešo no uzņēmuma lielā bosa rokām
BMW 530xd automāts.
2008.gadā auto tika iegādāts jauns no dīlera. Iegādes summa - ~60k eur (ar labu dīlera atlaidi, starp citu). Tas auto bija max komplektēts savulaik.
2016.gadā to LV nozaga. Balta izmaksāja 11k eur saskaņā ar KASKO polisi.
Tātad, uz auto vērtības zuduma rēķina "gaisā izkūpējuši" reāli savulaik samaksāti 49k eur
Kas ir 510 eur mēnesī.
Bet vēl taču kolosālas apkopju izmaksas, vēl kolosālāki remonta izdevumi arī (turbīna, piekare u.c.), pavisam fantatiskas apdrošināšanas (šoreiz - 100% vietā) un riepu izmaksas. Parēķināju, ka reāli tāds braucamais izmaksā ap 700-800 eur mēnesī. Bez degvielas, starp citu.
Tas tā, viela pārdomām... Kaut arī uzskatu, ka iespēju robežās nevajag sev liegt visu skaisto un patīkamo.
Te arī dilemma starp visu
![]()
Radinieks pat ļoti apmierināts, izripinot no dīlercentra un nobraucot jau >100k km.
Tiesa, pa garantiju šis tas ticis mainīts (piem., svīst sākušie bixenon lukturu bloki - 2.5k EUR vērtībā), bet nekā globāla.
Auto ir izteikti ekonomisks. Benzīnnieks un automāts vidēji zem 7 litriem mix
Arī vertības kritums max aprīkotajām versijām nav tik dramatisks.
FR - tikai $$$ ![]()
Netrafarēto auto skaita pieaugums nepārprotami radīs stresu asākiem braucējiem. Nebūt nav jābūt pārgalvīgiem, lai uz labas šosejas īslaicīgi (!) pabrauktu arī ātrāk.
Bet adekvāti būtu tomēr rēķināties ar šo risku savam budžetam
![]()
Domāju, ka viss pulveris tomēr vēl nav izšauts, BMX un arī svarcelšana atstāj cerības!
Baigi interesē, vai NBA dream team kāds kaut ko liks pretī basketbolā
![]()
Mazliet iebraucam netēmā, bet arī piebildīšu. Gāzes smaķele ir tomēr jūtama gan ārpusē pie dzinēja, gan minimāli - salonā (tikai iekāpjot). Varbūt man deguns citādāks, bet es jūtu arī, ja auto viss kārtībā
Šis un vēl biežās uzpildes faktori neļāva man atkal izvēlēties auto ar LPG iekārtu.
Ļoti grūti to pamanīt, vairākas reizes citur gandrīz esmu uzrāvies
paveicies, ka kāds mani sabremzēja.
Nezinu, nezinu, vai prāta darbs vispār skatīties uz vācu premium auto - lietotu. Bez biksēm vari palikt
Tāds japānis principā jau teju vai garantē stiprāku naktsmiegu un veselākus nervus. Ja absolūti nevari iztikt bez prestiža - ir tāds Lexus, kas komforta ziņā patīkams, bet tehnikā uzticamība - pulka pārāka par vācu konkurentiem