Kārtot: Augošā secībā
Motorolers 06.06.2018 16:09

Kaut kur Tev var piekrist un kaut kur nē! Ja šādu auto pērk uzņēmums, kur apgrozījums ir pārsimt tūkstoši gadā, tad pilnībā piekrītu Tavam viedoklim, bet ja uzņēmums ir vidēji liels un īpašnieks grib sev šādu auto, tad pirkt viņu sev privāti ir pilnīgs neprāts, lai Es sev šādu summu izmaksātu oficiāli algā, tad Es esmu spiests valstij nodokļos samaksāt ap 30K eur, plus pērkot auto, Es vēl ap 10K zaudēju! Tā tad man tāds auto jau izmaksās pie 100K, un tā nauda tāpat tiktu izrauta no uzņēmuma. Ja esmu īpašnieks un lietoju šo auto gan darba, gan privātām vajadzībām (protams var diskutēt vai man tādu vajag), tad Es no uzņēmuma kopumā "Izrauju" gandrīz 2x mazāku summu, un maksāt tos 600-700Eur mēnesī uzņēmumam nekāds lielais slogs uzlikts netiek!

Motorolers 02.06.2018 10:03

Tu esi [cenzēts], es tiešām nesaprotu, kādēļ te atrodies? Patīk smirdēt visu laiku, apmierinies ar roku, kad raksti šos komentārus?

Motorolers 14.04.2018 20:53

Man labāk 18.30 vai pat 19.00.

Motorolers 12.04.2018 16:03

ok!

Motorolers 10.04.2018 19:06

Labi, ka neaizgāju!

Motorolers 07.04.2018 9:23

Šīs auto izstādes nozīmīgumu apliecina Audi, kas tā vietā, lai piedalītos auto izstādē ķīpsalā, izvēlas izstādīties kopā ar traktoriem Rāmavā

Motorolers 06.04.2018 21:30

Cik maksā ieejas biļete?

Motorolers 05.04.2018 21:48

Piedalos!

Motorolers 10.03.2018 18:21

Nepalīdzēšu, bet vai 1998.gadā bija Peugeot 407?

Motorolers 05.03.2018 15:55

Es nezinu, kādam mazohistam jābūt, lai pārvietotos pa rietumeiropas maģistrālēm uz 90km/h. +2 litri...nesmīdini! Tam pašam Voyager pielikot parastu piekabi ir plus trīs četri litri. Tiem, kuriem ir normāli auto, nav daudz brīva laika, plus ir nauda, lai viesnīcā dzīvotu ????

Motorolers 05.03.2018 8:22

Mobile.de viņu gana daudz ir? Jautājums, ar kadu auto plano viņu valkāt?

Motorolers 02.03.2018 9:18

Kapēc virši sūds? Cirkulis vai Neste labāki?

Motorolers 28.02.2018 11:22

Aizbrauc uz citu servisu, izklausās, ka tai servisā grib patukšot tikai Tavu maciņu, nevis problēmu atrast!

Motorolers 25.02.2018 8:28

Kārtējās izmaksas tautai! Izskaiti kopējās izmaksas tai kastītei?!? Tie ir atkal miljoni prom!

Motorolers 25.02.2018 8:21

Neesmu baigais specs viņos, tik zinu, ka tiem, kam bijuši franči, problēmas vienmēr bijušas. Par VW vairāk labi vārdi dzirdēti. Tik izbrība, kur Tu izrausi tādus 6 gadus vecus ar 30-50tkm nobraukumu!

Motorolers 21.02.2018 15:34

Painteresējies kādu procentu no IKP lauksaimniecība veido Jaunzelendē? Tur ir vieni no ideālākajiem apstākļiem pasaulē dažām lauksaimniecības nozarēm. Japāņi tos autiņus droši var vest atpakaļ un dezinficēt!

Motorolers 03.02.2018 7:36

Vai tad šoreiz paša iauto komanda nebūs?

Motorolers 02.02.2018 18:39

Jāiet pattrenēties

Motorolers 01.02.2018 21:07

Priekšpiedziņa un 280Zs? Ēdelīgs viņš ir ļoti!

Motorolers 30.01.2018 12:37

Man liekas tas ir murgs, tāpat liela daļa brauc 87-88km/h. Kropļo tik satiksmi tie 80km/h!

Motorolers 25.01.2018 23:18

Paldies Iauto par doto iespēju pabraukt-patestēt šo auto!

Iesākumā jāmin, ka nav man liela pieredze ar šādiem bezceļu aparātiem, līdz šim vienīgā pieredze ar Land Cruiser, esmu sēdējis kaimiņa Land Cruiser 120, kad viņš mani pāris reizes līdz Rīgas centram ir aizvizinājis. Pašam lietošanā ir bijis Q7, kas tomēr ir no cita plaukta, uz to pusi varbūt, bet tomēr pilnīgi cits auto.

Tad nu tā - manās rokās bija nonācis Toyota Land Cruiser tā "greznākajā" izpildījumā, ar gaišu, elektriski regulējamu, ventilējamu ādas salonu, kurš aprīkots ar atmiņas funkciju, apsildāmu stūri, automātisko ātrumkārbu, kurai ir pieci dažādi režīmi, paaugstinātiem un pazeminātiem ātrumiem, kamerām priekšā, aizmugurē un arī sānos, it kā labu audio sistēmu, lūku, 4 zonu klimata kontroli un daudzām citām vajadzīgām un ne tik vajadzīgām ekstrām. Cena - nepilni 70000Eur, gan jau dodoties pirkt, cena būtu ap 63000Eur.

Populāri ir uzskaitīt lietas, kas patika, kas ne tik ļoti, pie tā arī laikam ķēršos, kaut gan kādu brīdi apdomājos, kā tieši šo auto vērtēt, jo uz viņu nevar skatīties kā uz to pašu jau piemināto Q7 vai X5, tas dzelzis ir kalts citiem ceļiem!

Iekāpjot auto un sākot braukt pirmais kas iešāvās prātā, vai šī auto īpašnieki uztraucas, ka Rīgā ir bedrainas ielas, augstas kanalizācijas lūkas, vai šur tur salikti gulošie policisti - noteikti NĒ! Iespējams viņi pat balso par ušakovu tādēļ, ka viņš uztur Rīgas ielas perfektā kārtībā, jo viņiem tā liekas! Arī dodoties uz Pierīgas pļavām secinu, ka nelīdzenumi šim auto ir nieks, braucot pa aizsnigušu pļavu, kas noklāta ar kurmju rakumiem, šķērsojot aizputinātu grāvīti, auto neizrāda nekādas pazīmes, ka viņam kkas nepatiktu, vai būtu grūti un atstāja iespaidu, ka arī daudz lielākas grūtības viņam būtu tīrais nieks. Par cik auto nav mans un apskādēt viņu netaisījos, lielākus "dubļus" nemeklēju, bet viņš ir radīts smagiem ceļu segumiem, nelīdzenumiem, pārbraukt slapju tīrumu! Patika sānu spoguļi, lieliski pārredzami sāni!

Lietas, kas tomēr nepatika. Motors! Izlasot tehnisko specifikāciju, ka visas šī modeļa modifikācijas ir aprīkotas ar 2,8L dīzeļdzinēju, kura jauda ir 177Zs, vai tas ir daudz vai maz mūsdienu auto? Fermerim, kurš ikdienā pārvietojas pa tīrumiem, lauku ceļiem - pietiek, bet vai tiem, kuri pārvietojas Rīga-Jūrmala, Rīga-Valmiera, man liekas nē! Slēdz kādā režīmā gribi (ar piezīmi, ka šie režīmi ir pieejami tikai greznākajā izpildījumā), auto ir smagnējs un paātrinās lēni, apdzīšanas veikt nav viegli. Izlasot datus, paātrinājums no 0-100km/h 12,7sek. Kādēļ viņi atteicās no iepriekšējā 3.0 dzinēja, kuram tomēr bija nedaudz labāki jaudas rādītāji - nezinu. Degvielas patēriņš, jauktajā režīmā norādīts 7,4L, nezinu, kā viņi šos datus ieguva, reāli piemetam 5L klāt. Pie audio sistēmas ir JBL logo, bet sajūta, ka ir tikai logo, skaļruņi ielikti tomēr lētāki, radās jautājums, kā tad skan standarta stereo sistēma. Displeja kvalitāte ir kā lētai ķīniešu planšetei, noteikti ne 2017.gada līmenī. Kopējais iespaids salonā, ir mēģināts viņā radīt luksusa auto iespāidu, bet vai tas šim ir auto vajadzīgs un vai tas ir sanācis - līdz galām nē.

Gala secinājums - ja pirktu šādu auto, tad tikai tad, ja man ikdienā būtu jāpārvietojas pa tīrumiem, meža-zemes ceļiem, aizputinātiem laukiem, pauguriem, tam viņš ir radīts! Noteikti pirktu viņu standarta komplektācijā, ietu VWfana pēdās Kapēc - tādēļ ka pat lētākajā komplektācijā viņš būs aprīkots ar tieši tādas pašas jaudas dzinēju, tātad neko nezaudēs savā caurgājamībā, kam vajadzētu būt galvenajam uzdevumam šim auto! Nebūs pneimo piekare - nu labi, bet ir sajūta, ka viņš bez tās var arī iztikt, jo šoseja nav viņa stihija.

Motorolers 25.01.2018 15:44

Nepērc!

Ēdelīgs, lēnīgs, lēta salona apdare.

Motorolers 23.01.2018 21:42

Dinamika tiem 2.5L benzīna dzinējiem ir nekāda! Rij un neiet!

Motorolers 17.01.2018 17:29

insekc rakstīja: ...Iebildumi ir par Voyager dārdzību uzturēšanā,...

Ja neskaita nodokli, tad Voyager uzturēšanā nu gan nav dārgs. Ritošā vienkārša un izturīga. Benzīna motori nenokaujami. "Amerikāņi" rūsē, "eiropieši" it kā drusku mazāk. Bet kuri auto tagad nerūsē? Ja izvairās no dīzeļiem un lieto LPG, tad arī patēriņš pārāk nekož (~15 l /100 km - LPG).

man ir bijušas pāris tās lamatas dzīvē, gan benzīns, gan dīzelis 2,8crd. Lamatas! Viņām VISS lūzt un nenopirku nobrauktus šrotus!

Motorolers 28.12.2017 16:25

Sniega tik nav, un prognozes nav iepriecinošas šai sakarā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti