draco rakstīja: nu,man bija ar tuurista aplokiem un riepaam, taa ka nekaadu probz nebija. vienreiz gan, kad fuurei astee ieseedos, deelj taa laiciigi bedri nesamaniiju,aiz kam kjeede nolidoja, a citaadi nekaadas vainas...uz krastenes ash fuureem astee vareeja ieseesties, a tas i vismaz savi 65 kmh imho
Nu,draco ,65km/h neticās,ka varēji izspiest,pat ar visu aizvēju.
da man pasham neticaas, bet ar 5. robu bija veel rezerve. taapat no citas puses arii neticaas, ka fuures pa krasteni uz 50 brauca, it seviski pirms gadiem 8, kad neviena svetafora uz krastenes nebij...
Ir mans tāds brīnums (ar šaurajām riepiņām), tikai vairs ne PSRS komplektācijā, jo tika izmantots sportiskiem mērķiem. Pirms gadiem astoņiem tika nolikts, tāpēc pa riepu stāvokli nevaru galvot.
varbuut vari atrakstiit uz raco@sten.lv" target="_new">draco@sten.lv vai savu mailu iedot? cik veelies par sho briinumu?
nu,riigaa,ja ne pa trotuaariem, tad tas ir vienk biistami.
par aatrumiem - pa centra dalju ar velo 100% aatraak buus, + nesaliidzinaami mazaakas izmaksas.
ar tramvaju apmeeram vienaa tempaa var tureeties, trolejbuss bij pagruuti nokjerams, autobusi (ikarusi, tad shito jauno veel nebij), bij apdzenami diezgan vienk. pat 15 autobuss uz rumbulu, starteejot no stahaanovieshu tilta bija mazliet apdzenams ar velo, taa ka nav tik slikti. tur gan riktiig naacaas miities bet nu vietaam, teiksim tur kur krastene beidzas un so plashi paziistamaas sastreegumu vietaas, kuras ar auto paarvarot uz ~1 km aiziet no 15 minuuteem un uz augshu, liidz pat 40 - ar velo tur nekaada konkurence nesanaak, taa ka pa pilseetu ar sastreegumiem auto paarsvaraa nezeeliigi nolej. tik tas ka komforts, un +/- droshiiba...
nu,man bija ar tuurista aplokiem un riepaam, taa ka nekaadu probz nebija. vienreiz gan, kad fuurei astee ieseedos, deelj taa laiciigi bedri nesamaniiju,aiz kam kjeede nolidoja, a citaadi nekaadas vainas...uz krastenes ash fuureem astee vareeja ieseesties, a tas i vismaz savi 65 kmh imho
Ksneps rakstīja: Kad būsi pabraukājies ar normālu velosipēdu tad to tūristu vairs negribēsies... Veikalā pa ~150 ls var nopirkt diezgan labas kvalitātes ārzemnieku - 5 gadus kalpos bez neviena ieguldījuma.
starts no tuurista diezgan kapitaali atskiras,kaut vai ar raami un svaru ( tuurists visai juutami smagaaks), un robu skaitu,un so. draugam tolaik,kad ar startu braukaaju, tuurists tieshi bij, taa ka bija iepseeja saliidzinaat...tuuristu negribas :
taa, tai garaazai izmeeri, ja nu kaadu interesee, ir garumaa - 6m, platums 3m, augstums: taisnaa galja apm 2 metri, augstaakaa jumta dalja apm 2.60 m ( jumts tipa pusapaljais.
atrodas kengaragaa, stac skirotava rajonaa, netaalu no ruupniicas "Jauda". pirbraukshana no krustpils ielas puses. staavoklis - jaapiekraaso, mazliet apruuseejusi no aarpuses, bet kopumaa ok, imho. galiigs grausts nava
Motorcraft rakstīja: Kādiem mērķiem jums (tiem kas taisaties pirkt) tie konteineri ir vajadzīgi? Tak ne jau lai celtu uz kuģa un vestu pekeles pāri okeānam, vai arī es kļūdos? :>>
Vienkārši ir piedāvājumā vairāki konteineri, kas savulaik pārtaisīti celtnieku vajadzībām. Siltināti + reģipsis iekšpusē, ievilkta elektrība, aizmetināts gals un tā vietā metāla vai koka durvis.
Faktiski perfekta pagaidu būda kur glabāt instrumentus, vērtīgākos materiālus, ieturēt maltīti, varbūt pat nakšņot, kamēr tiek celta jaunbūve.
Ir kādam interese?
nu man - paarsvaraa instrumentus, materiaalus glabaat. par paartaisiitajiem ( a-la celtnieciibas vagoninji, utt) savukaart nemeeriijamu kaapostu grib,. taa ka ja tie tavi paartaisiitie ir pa 750 pieejami, un ir ok staavoklii ( neizjuks shos ar manipulatoru paceljot), tad es buut gatavs apskatiit. info@sten.lv
es i dzirdeejis, ka dzeks nopeerk shitaa, "bez papiiriem", uun peec tam pie vinja atbrauc, un konfiscee to konteineri, jo tas redz skaitaas kaa "nozaudeets"...un visiem tiem konteineriem esot kaukaads borta numurs kaukur virsuu, as so bailiigi - var ioelidot uz naudu, un rezultaataa ne naudas, ne konteinera
imits rakstīja: Labs variants ir TZK-14 (tautā saukts "čehu traktoriņš") jaudas pietiek, visi četri velkošie, viencilindra dīzelīts, jugvārpasta un gandrīz visi iespējamie agregāti (arkls, frēze, piekabe, pļaujmašīna, sniega lāpsta, slota... )
p.s. kabīnes gan nava, bet pats ziemā ar tādu sev un kaimiņam ceļu tīru, nav ne vainas, trīs apļi un ceļš tīrāks nekā šoseja...
a gadījumā ar frēzi viņš neģībst ? 12 zirgi nav daudz, man motoblokam 7 zirgi, ar 2. ātrumu no vietas, ja riepām dzelzs uzlikas, švaki. un ja piekabītei aizmugurē piemet parasto 16 zaru ecešu, tad nu reizēm švaki
reku par to diezgan smalki aprakstīts:
www.minitraktorcz.nm.ru/...
interesanti tas, ka grozās kā 150-nieks
pastiijos,izskataas jau interesanti. laapstu,pljaaveeju,arklu un eceesas,kaa arii piekabi var pielikt...
Uggga rakstīja: Moš kaut ko šitādu vajag? www.mtz-serviss.lv/...
kliirenss 120 mm - nu zin,tur nau laukums pie briiviibas piemineklja. un arii grunts taalu no "irdenas". koroch shitais linkaa peec taadas pilseetas rotallietas izskataas... un laapsta btw,man ne tikai sniega skuureeshanai paredzeeta, bet arii granti paliidzinaat / celju pa gabalu uzveidot. taa ka diezmeel vajag normaalu traktoru...
No traktoriem zinu laikam pat mazāk kā Tu es tikai interesējos, vai der
Un šitais www.mtz-serviss.lv/...
Cena gan varētu būt lielāka par tavu budžetu.
benziiinnieks! bez bikseem var palikt! imho traktors ar benziindzineeju - tas nau nopietni. turklaat uz shito verkji cena noteikti virs 3kLs...
2 senuks: nu kaukaada sajeega pa mehaaniku ir, vismaz no lokomotiivju diizeljiem savaa laikaa kautko sajeedzu. a laiku arii traktoru izpeetiishu,nesatraucies taa
PS nevienam piekabi "zubrjonok" un bleka garaazu kengaraga rajonaa nevaig? garaazaa var arii dziivot,tikai auksts dziivokljus ta te biezhi redz mekleejam )
Uggga rakstīja: Moš kaut ko šitādu vajag? www.mtz-serviss.lv/...
kliirenss 120 mm - nu zin,tur nau laukums pie briiviibas piemineklja. un arii grunts taalu no "irdenas". koroch shitais linkaa peec taadas pilseetas rotallietas izskataas... un laapsta btw,man ne tikai sniega skuureeshanai paredzeeta, bet arii granti paliidzinaat / celju pa gabalu uzveidot. taa ka diezmeel vajag normaalu traktoru...
platiiba ap 2 ha buus. nu,saprotams ka ar motobloku sniegu seviskji nepaskuureesi. a kas tam blokam liidzi naak,un cik Ozz ap vinju grib? piekabiite ir, tb vizinaaties / kautko pavadaat ar sho var?sniegpuuteejs neinteresee, tur imho mazliet pa lielu sniegi buus,lai bez skjuura / laapstas uzsaaktu kko, bet bloku mos vareet izmantot mazaakiem darbiem,lai nau trakis deel paarsimt m2 jaadzenaa...
jaa, rokamais kauss - opcionaals. bez taa taakaa vareet arii zitikt,kautgan pa ljaunu vish noteikt nenaaktu...
par to "importa" - nu,esmu vecs krakjis, padomjlaikaa audzis, taapee krievija / exussr man ar importu neasocieejas
par zirgiem - laikam jau ka arii ar 40 pietiktu. man pasham jau imponee T150, tur vismaz i izmeeri i jauda juutaas, bet tas daudzpatraku. pie mums tur a taadu i apgriezties nebuus kur, ne to cto art vai pljaut kautko....
no leismales transporteeshana apeediis,un imho,pat paarsniegs to ietaupiijumu. importa traktorus savukaart negribas njemt - ja kaukas nobirs, kur detaljas njemt, kur remonteet? saprotams,ka pa naudu visu var, bet ne jau tam tas traktors tiek pirkts,lai tur naudu maisiem gruuztu iekshaa.
iziireet,protams,leetaak buutu, bet ziemaa celju patiiriit, zemi uzart,utt - labaak imho tomeer savu trakji, ja pa cilveeciigu cenu var dabuut ( liidz kaadi 1000 Ls).
var buut remonteejams,ja tur nekas tragisks nau...
pacem rakstīja: apskatījos - četras no piecām svecēm peldēja eļļā .. visu iztīrīju, uz brīdi gāja un tad atkal sākās - šodien vēl neesmu skatījies. Eļļa nākusi arī no augšas mazliet. Kādi varianti?
ja elljaa - tad kaukas labi noklaajies.
man turboeskortam vienam cilindram svece elljaa bija, kad hidrokompensators viens nospraaga un tam cilindrim iepluudes vaarsts attieciigi nevirinaajaas - vislaik staaveeja ciet. koroch, ir vieta peetiijumiem un izmekleejumiem
pacem rakstīja: vakar ielēju jūrmalas (lielupe) nestē degvielu - viss labi. pēc pāris stundām pēkšņi vairs nevaru iedarbināt -visu laiku sprauslā mans auto - pēc pāris stundām stāvēšanas izdevās labi iedarbināt, bet tiklīdz kaut kur sakratās, tā atkal noslāpst un nevar palaist, respektīvi, konstatēju, ka ja brīdi nostāvas, tad ir iespēja palaist, bet tiklīdz sašūpojas, tā noslāpst. Jautājums - vai varētu būt tā, ka pie vains ir degviela? varbūt vēl kas? ja tā degviela, tad ko varu darīt - vai mājas apstākļos varu to izdarīt, vai obligāti jābrauc uz servisu (respektīvi vai nevajag likt obligāti pie kompja, etc.)? būšu priecīgs par jebkurām idejām.
es tavaa vietaa saaktu ar degvielas suukni - vai straadaa, pameeriitu spiedienu. ja viss ok - ieliet kaadas 2 buteles spirta jebshu antikondensaata degvielas piedevas,kas buutiibaa viens un tas pats, un meeginaat izdzenaat vinju pa baaku sasleedzot degvielas suuknja releju uz iiso un degvielas izpluudi no degvielas rampas organizeejot uz kaadu burku,lai izmaisaas tipa. nomainiit degvielas filtru. ja nepaliidz - jeemeegina noliet visa degviela no baakas un izmazgaat to? ( pa ljaunu anyway nenaaaks imho)
wiests rakstīja: Vai kādam ir gadījies ka (V850 benzin) atsaka degvielas datcjiks.
ielejot degvielu (pat 30L) bultiņa pat nepakustas no nulles pozīcijas, kompis rāda ka degviela atlikusi 40km. braucot kompis atskaiti turpina līdz parādās svītriņas un startējot pa jaunu atkal ir mistiskie 40 km.
mēgjināju braukt straujāk pagriezienos arī bedrainākus ceļus iemēģjināju, cerot , ka kautkas vienkārschi iekjēries...bez rezultātiem.
dzeltenā Signāllampa panelī arī neliek par sevi manīt.
obaa - pat 30 L !!! a liidz "otstrelam" neesi meeginaajis liet? fantastiski cilveeki - 30 litru ielieshana vesels prazdniks. laikam reizi 5 gados taada daasniiba parasti pa 2 Ls?
anyway skaties vadus, massu uz baakas deveeju - parasti tur taa vaina s;leepjas...
Andreass rakstīja: negribeetos gan uz to norakstiit. Nez kaapeec citu marku automaatiem taa nav.
sodien atkal saaka nepaarsleegties aatrumi. Liidz 40km tiek un viss, taalaak nelec. Ja tureet liidz 2500 tad uz 50km var braukt, tikko uzspiez vairaak gaazes, taa kaut kas atsleedzas pilniibaa un tahometrs uzlidz liidz 3000.
Kameer aatrums nav zem 40 vairs nevaru pabraukt, tik vien kaa ripot.
Kaut kaada galiiga saize. Visu Salu tiltu centra virzienaa naacaas sitaa vilkties. Nevareeju iedabuut robaa. Apstaasanaas un uzsaaksana nepaliidzeeja.
aisin - warner markas automaatiem taa arii nav - vismaz manam )
par paareejo staastu - ljoti sveetiigi buutu nolasiit kodus, bet kopumaa raadaas ka kautkas kaarbaa ar elektriku / mehaaniku - vai nu kaads klapans iespruudis, vai selenoiids nenostraadaa / etc. ellju sen kaa mainiiji? izskataas veel laba?
UUSA rakstīja:
draco rakstīja: nu,man bija ar tuurista aplokiem un riepaam, taa ka nekaadu probz nebija. vienreiz gan, kad fuurei astee ieseedos, deelj taa laiciigi bedri nesamaniiju,aiz kam kjeede nolidoja, a citaadi nekaadas vainas...uz krastenes ash fuureem astee vareeja ieseesties, a tas i vismaz savi 65 kmh imho
Nu,draco ,65km/h neticās,ka varēji izspiest,pat ar visu aizvēju.
da man pasham neticaas, bet ar 5. robu bija veel rezerve. taapat no citas puses arii neticaas, ka fuures pa krasteni uz 50 brauca, it seviski pirms gadiem 8, kad neviena svetafora uz krastenes nebij...