rep. , ko es gribeju pateikt:
kad interesejos, pirms menesa vel tie razotaji nebija uztaisijusi uz 800x480 izskirtspeju, varbut tagad jau ir.
rep. , ko es gribeju pateikt:
kad interesejos, pirms menesa vel tie razotaji nebija uztaisijusi uz 800x480 izskirtspeju, varbut tagad jau ir.
Robchiks rakstīja:
elektro rakstīja: a) nezinu kādēļ,
kad interes'ejos, pirms menesa v'el tie ra'zoot'aji nebija uztais'iju'si uz 800x480 iz's'kirtsp'eju, varb'ut tagad jau ir.
es toties jau mēnesi lietoju Touch HD. izvēlējos dēļ plānuma, lielā ekrāna un izšķirtspējas. pārējās funkcijas - viss tas pats, kas xperiai. esmu ļoti apmierināts.
vienīgais, kas trūkst, ir kartes, ko varētu lejupielādēt uz devaisu, jāgaida, kad tomtom uztaisīs. pagaidām jāiztiek ar defaulto google maps.
google nepiedāvā kartes tikai tiešajā režīmā - tu vari tās lejuplādēt Google Earth formā. Bet tikai uz PC.
būtu ideāli, ja tāpat varētu lejupielādēt arī uz mobilo PDA vai smartfonu.
Pats TomTomu neesmu licis un provējis, bet mans kolēģis lika un viss smuki strādā... Gan jau es arī reiz pamēģināšu, bet pašlaik, cik pa Latviju un ārzemēm esmu braukājis, man pietiek ar Googles Mapu, jo darbs apmaksā telefonu, tādēļ neta trafiks mani tā īsti nesatrauc
Kā īsti ir ar to Google Maps Mobile - viņš visu laiku nopumpē kartes, lai parādītu, kur atrodies? Vai nav iespējams novilkt visu valsts vai reģiona karti uz telefonu, lai nav katru reizi jāpumpē un jāmaksā LMT? Laikam jau tā ir Google biznesa ideja - kartes pa brīvu, bet operators maksā % no karšu trafika.
klau, bet kur Rīgā ir pieejami labākie neoriģinālie izpūtēji? kas iztur vairāk par tiem 2 gadiem?
paldies, bet vai viņi pārdod LMT uzņēmumu Korporatīvo līgumu ietvaros?
snow rakstīja: tatad nopirku Tribeca ne jauno modeli bet iepriekshejo jo iepatikas ta divaina prieksha kurai ta isti neka lidziga nav...
kāds ir patēriņš vidēji braucot šim modelim?
nesen veikalos meklēju X1, bet laikam šī topika saceltās ažiotāžas dēļ bija izpirkts, vai kāds nezina, kurā veicī tagad var nopirkt?
markss rakstīja: Izdaram secinājumus:
Tātad PĒC TĀ, viņi ir ēduši ķilavas, jo ir izmestas bundžas, darīts tapē lai nosistu gumijas garšu.
labs
Paldies, bet, kā es sapratu, šim tieši nevajag neko čipot, bet jau standartā ir tie 180+ Zs, kas ir ierobežoti līdz 165, lai iekļautos kaut kādās tur Eiropas izplūdes gāzu normās.
Kolēģi,
man placī pārdevējs teica, ka to 163Zs D5 motorīti varot vienā setā pārslēgt uz 185 Zs, jo tas esot kaut kāda makslīgs elektronisks ierobežojums dēļ izmešiem. Vai tas ir taisnība? Kur to var izdarīt un pa cik?
Runa konkrētaja gadījumā ir par XC90 '2003
UUSA rakstīja: D5 ir 5 cilindri rindā(darba tilpums 2,4L),no sākuma bija 163 Zs,vēlāk arī 185 Zs tam pašam motoram.
Eiropa te ne-pričom, vainīgi ir tie Latvijas ēzeļi , kas nemāk taisnu asfaltu uzklāt.
saņem???? A mož pa Eiropas normām tas OK skaitās??? Tad N>A>H>R>E>H mums tā eiropa!
galvenais, tad kad būsi nopircis to mini, neaizmirsti priekšā uz paneļa, aizmugurē uz bagažnieka pārsea, un uz visiem pārējiem sēdekļiem sasēdināt lelles un lāčus.
Tas, ka mazs noskrējiens, nav nekāds brīnums. Man piemēram ir 2gadīgs Sportback, noskrējiens tikai 20 000, jo darba auto, braucu tikai uz/no darba pa pilsētu, un uz veikalu.
Garantijai beidzoties, var vai nu atdot līzinga kantorim, vai atpirkt no darbavietas pa bilances vērtību. To arī plānoju darīt uz gada beigām - ja kāds grib ideālu Sportback, pa labu cenu, var sākt pieteikties.
kā ir ar tiem LandRoveriem - it kā caurgājamība laba, bet par britu auto kvalitāti un izurību bieži vien sliktas atsauksmes nākas dzirdēt. komforta ziņā protams ok.
Vai es pareizi saprotu - nogiržotie no barona ielas pa labi uz Merķeļa, es varu braukt pa labo malējo joslu līdz pat Brīvības ielai un tur nogriezties pa labi vai nu uz Tērbatas, vai Brīvības ielu?
Tas pats posmā no Brīvības ielas, līdz Valdemāra ielai?
Kur izbeidzas sabtransp. joslas? Nav tāds apzīmējums redzēts - tātad izbeidzas nākamajā krustojumā?
ebayā tie štrunti maksā padsmit $
nu tas ar vello laikam tikai pēc smilšu vētras ir iespējams..
bet ar džipiņiem ir labi parādīts, cik tie patiesībā ir nestabili un tādā ziņā nedroši auto, ja pēkšni jāveic kāds straujš manevrs . . .
Esmu lasījis, ka Corollam uz VVtLi motoru liek kompresorus, kas kompensē jaudas bedri līdz 6K apgriezieniem. Vai Celicām tas ir iespējams - no idea.
Fabrikat Toyota
Verkaufsbezeichnung Corolla 1.8 VVTL-i Compressor TS
KBA Herstellerschlüssel 5048
KBA Typschlüssel 0
Hersteller-Adresse (D) Toyota Deutschland GmbH, Toyota Allee 2, 50858 Köln, Tel.: 02234-102-0
Hersteller-Adresse (Int.) Toyota Motor Corp., 1, Toyota-cho, Toyota, Aichi, 471, Japan
Produktionsbeginn -
Produktionsende 2007
Karosserie
Aufbau Limousine mit Schrägheck
Türen 3,5
Sitzplätze 5
Motor & Kraftübertragung
Bauart Reihe
Zylinderzahl 4
Einbaulage Frontmotor quer
Hubraum 1796 cm³
Leistung 165 kW (224 PS)
-
Bohrung x Hub 82,0 x 85,0 mm
Verdichtung 11,5:1
Ventile/Zylinder 4
Lage der Nockenwelle und Ventile hängende Ventile, zwei obenliegende Nockenwellen
Gemischaufbereitung Einspritzung, Multipoint
Aufladung Keine
max. Dehmoment 230 Nm
bei 3600 U/min
Lichtmaschine - A
Batterie - Ah
Spezifische Leistung 91,8 kW/l
124,7 PS/l
Antriebsart Frontantrieb
Schaltgetriebe/Gänge 6
Automatik/Gänge Keine
1. Gang -
2. Gang -
3. Gang -
4. Gang -
5. Gang -
6. Gang -
7. Gang -
Rückwärtsgang -
Achsübersetzung -
Lenkübersetzung -:1
Partikelfilter -
Fahrleistungen
0 auf 100 km/h 6,9 s
Höchstgeschwindigkeit 235 km/h
Leistungsgewicht 0,0 kg/kW
0,0 kg/PS
Fahrwerk
Vorderachse Querlenker
Federbein
Querstabilisator
Hinterachse Schraubenfeder
Querstabilisator
Servolenkung Serie
Bremsen vorne innenbelüftete Scheibenbremsen
Bremsen hinten Scheibenbremsen
Serienbereifung 195/55 R 16 V
Felgen vorne -
Felgen hinten -
Sicherheit
Antiblockiersystem (ABS) Serie
Antriebsschlupfregelung Serie
Elektronisches Stabilitäts-Programm Serie
Seitenairbags Nicht erhältlich
Kopfairbags Serie
Verbrauch
Kraftstoffart Super
¨-Verbrauch L/100 km 9,0
Innerorts L/100 km -
Außerorts L/100 km -
CO2 Emission 216 CO2 g/km
tur jau tā lieta, ka jebkurš neņem, jo forda v6 esot piņķerīga padarīšana. ja kādam ir bijusi konkrēta pieredze ar konkrētu motoru, lūdzu konkrētu padomu!
Biedri!
Lūdzu ieteikumu, kur var saremontēt Ford V6 dzinēju. Nedarbojas 5. cilindrs, iemesls pagaidām nav zināms.
if rakstīja:
Zepel rakstīja: Paldies. Jaa, shitam ir Haldex sisteema (taa teh. spec. raksta) Tas ko atradu Volvoklubaa, izskataas ka dzeks meegjina to S60 R notirgot, tas dara uzmaniigu...
Es tas esmu, kas viņu tirgoja un vienīgais iemesls, kādēļ tiek (tika) tirgots, ir nullīte darba mašīna, bezmotors, bezpiedziņa, dīzelis, kas iet ar svaigu gaisu. Volvo stāv pie mājas un es pat neesmu viņam OCTU atjaunojis, jo lētāk ir nemaksāt neko. Klusībā gan ceru, ka neviens viņu nenopirks un kad vispārējā situācija uzlabosies, braukšu atkal. Problēmu ar viņu nav un nav bijis, komforts maksimāls, par dinamiku stāstīt nav jēgas, kas nav lietojis, nesapratīs.
Cik tad tas R reāli ēd benzīnu pilsētā/šosejā