Ar belarusu nebraucu, bet tas traktors tas ir gan. Bet par šrotu gan nesauktu.
Un pēc TA regulēju tikai tāpēc, ka apskatē rauj to kloķi nejēgā, bet man patīk tieši īsais stāvbremzes gājiens jeb kā Tu teici 2 vai 3 klikšķi. Un ar to pilnībā pietiek ne tikai ikdienas slīpumiem, bet arī RIB laivas nolaišanai/izcelšanai. Un slips pie manis nav nekāds lēzenais
vieplis rakstīja: Vai jūs gadījumā neizbaudat arī momentus, kad citi (kas nav jūsu čomi) iestieg sniegā, nevar piešķilt, pārkarsē dzinējus, zaudē citus auto šķidrumus, pārsit riepas?
Protams ka izbaudu. Tikai nevis konkrētā cilvēka nelaimi, bet to, ka esmu kādu izvilcis, aizvilcis, palīdzējis nomainīt cauro riepu, pieliet izbraukto degvielu utt Tas ir kaifs, kad redzi kā cilvēkam, kurš tiko ir bijis bezcerīgā stāvoklī, ir atgriezies dzīves prieks un viņš pasaka paldies. Tikai žēl, ka visiem šķiet kā pienākums dot naudu. Reāli pietiek ar paldies un rokas spiedienu.
Bet tos mudakus, kuri, veicot savus darba pieākumus, ir tik augstu, ka nevar auto īpašniekam pavaicāt par niansēm konkrētam auto, vajag apņirgt un nolikt. Ja reiz visu zin un māki, tad stum manu auto. Ja spečukam šķiet, ka vienādi jārauj roķene kā asfalta riepai tā arī MT(atļautas uz koplietošanas ceļa) riepai, tad nāksies klanīties un atvainoties par to ka auto ir "lēkājis" pa ruļļiem un plēsis riepas.