diez, no kurienes tādi rodas?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
diez, no kurienes tādi rodas?
šitas labs
varētu būt Ferrari F40 pēctecis
Šitas labs.
Dacia Sandman tuvojas....
Protams, šeit ir dzejolis par mākslīgo intelektu un datorprogrammu:
Mākslīgais intelekts, prāts bez robežām, Datorprogramma, kas mūs ved uz priekšu. Kods un algoritmi, kas mūs apbur, Tehnoloģiju pasaulē, kur viss ir skaidrs.
Datorprogramma, kas mācās un aug, Mākslīgais intelekts, kas nekad nepagurst. Datu plūsma, kas nekad neapstājas, Jaunās idejas, kas mūs pārsteidz.
Mākslīgais intelekts, kas sapņo un domā, Datorprogramma, kas mūs ved uz priekšu. Nākotne ir šeit, un tā ir spoža, Ar mākslīgo intelektu, kas mūs ved uz priekšu.
Ceru, ka jums patika!
tā ka Kanibāl, esi atpalicis no dzīves, MI jau spēj atbildēt sakarīgi
jautājums MI: Jūsu domas par Porsche 911 GTR - lūk MI atbilde:
Porsche 911 GT3 RS ir izcils auto, kas piedāvā neticamu braukšanas pieredzi un ir ļoti novērtēts gan auto entuziastu, gan profesionāļu vidū. Šeit ir daži galvenie punkti par šo modeli:
Veiktspēja: Porsche 911 GT3 RS ir aprīkots ar 4.0 litru sešcilindru dzinēju, kas spēj attīstīt līdz pat 518 zirgspēkiem. Tas nodrošina ātru un dinamisku braukšanu, kas ir ideāli piemērota gan trasē, gan uz ceļa.
Aerodinamika: Auto ir izstrādāts ar uzsvaru uz aerodinamiku, kas nodrošina lielisku stabilitāti un saķeri pat lielos ātrumos.
Braukšanas pieredze: GT3 RS piedāvā neticamu stūres precizitāti un atsaucību, padarot to par vienu no labākajiem sporta automobiļiem tirgū.
Dizains: Auto dizains ir gan funkcionāls, gan estētiski pievilcīgs, ar daudzām detaļām, kas uzlabo tā veiktspēju un izskatu.
Kopumā Porsche 911 GT3 RS ir lielisks auto, kas piedāvā izcilu veiktspēju un braukšanas pieredzi. Vai jums ir kādi konkrēti jautājumi par šo modeli?
Piemērs: uzdevu pāris jautājumus MI: Jūsu domas par volkswagen golf 8, vai labs auto? lūk , ko atbildēja MI:
Volkswagen Golf 8 ir ļoti populārs un labi novērtēts auto. Tas ir pazīstams ar savu uzticamību, komfortu un daudzpusību. Šeit ir daži galvenie punkti par šo modeli:
Braukšanas pieredze: Golf 8 piedāvā lielisku braukšanas pieredzi ar dažādiem dzinēju variantiem, ieskaitot benzīna, dīzeļa un hibrīda versijas. Tas ir kluss un labi vadāms, padarot to par lielisku izvēli gan pilsētas, gan garākiem braucieniem.
Interjers: Interjers ir moderns un ērts, ar labi izkārtotiem vadības elementiem. Tomēr daži lietotāji ir sūdzējušies par sarežģīto informācijas un izklaides sistēmu.
Praktiskums: Golf 8 ir praktisks auto ar pietiekami daudz vietas gan pasažieriem, gan bagāžai. Tas ir piemērots gan ģimenēm, gan individuāliem braucējiem.
Drošība: Auto ir aprīkots ar modernām drošības tehnoloģijām, kas padara to par drošu izvēli uz ceļa.
Kopumā Volkswagen Golf 8 ir lielisks auto, kas piedāvā labu vērtību par naudu. Vai jums ir kādi konkrēti jautājumi par šo modeli?
negribu to MI savā auto pats gribu braukt, stūrēt un pārslēgt ātrumus
vispār ir lieta, kas operatīvajiem transportiem ir jāiebūvē - poga, kas no šofera kabīnes laicīgi ieslēdz zaļo luksoforā
Autovadītāji var viegli un ātri nomainīt iztukšotu kasetni pret pilnu.
Uzlabo braukšanas pieredzi, un vadītāji var ātrāk atgriezties uz ceļa.
Sniedz būtisku stimulu ar ūdeņradi darbināmai mobilitātei un ir potenciāls izmainītājs, lai samazinātu EV dīkstāves laiku.
Vairāki lietojumi ārpus transportlīdzekļiem
Taču Toyota vīzija par šīm ūdeņraža kasetnēm ir plašāka nekā tikai automašīnu uzpilde. Uzņēmums iedomājas, ka tie nodrošina visu, sākot no motocikliem un beidzot ar sadzīves tehniku. Tos pat varēja izmantot ēdiena gatavošanai, kā pasākumā demonstrēja Toyota un Rinnai Corporation ar ūdeņraža darbināmu plīti. Var teikt, ka šī tehnoloģija nodrošina atjaunojamo enerģiju tieši patērētājiem, neizjaucot esošās sistēmas.
Ārkārtas situācijās šīs kasetnes var izņemt no transportlīdzekļiem un izmantot ierīču barošanai elektroenerģijas padeves pārtraukuma laikā. Toyota paredz pasauli, kurā ūdeņraža kasetnes var piegādāt uz mājām līdzās pārtikas precēm un citām būtiskām lietām. Izlietotās kasetnes tiks savāktas, atkārtoti uzpildītas un izplatītas, radot viengabalainu ūdeņraža sadales sistēmu.
Turklāt ūdeņradis tiek ražots, izmantojot atjaunojamos enerģijas avotus, kas ir lielisks veids, kā sasniegt nulles mērķus, nepaļaujoties uz fosilo kurināmo. Ūdeņradis var ražot elektrību, uzglabāt enerģiju un sadedzināt siltumu. Bet tas izdala tikai ūdeni, nevis oglekļa dioksīdu.
Jaunā laikmeta degviela ir ieguvusi labu impulsu, jo BMW, Hyundai un Honda arī pēta ūdeņraža potenciālu. Ir vērts pieminēt, ka tas pārsniedz automobiļu nozari. To varētu izmantot lidmašīnu, smago mašīnu un rūpniecisko procesu darbināšanai.
Toyota no jauna definē tīras enerģijas nākotni ar savām pārnēsājamajām ūdeņraža kasetnēm, kas nesen tika prezentētas Japānas mobilitātes biznesā 2024. Šī progresīvā tehnoloģija var mainīt veidu, kā mēs darbinām transportlīdzekļus un ierīces, vienlaikus piedāvājot ātru un ilgtspējīgu alternatīvu laikietilpīgam elektriskajam transportlīdzeklim (EV). ) uzlāde. Izpētīsim to.
Pārnēsājamas ūdeņraža kasetnes: spēli mainošs jauninājums
Sākotnēji to izstrādāja Toyota mobilitātes meitasuzņēmums Woven, un ūdeņraža kasetņu koncepcija ir nogājusi garu ceļu kopš tā sākotnējā prototipa 2022. gadā. Mūsdienās kasetnes ir vieglākas, kompaktākas un vieglāk transportējamas. Savā ziņā tie atgādina milzu AA baterijas.
Paziņojumā presei teikts, ka, izmantojot šos pārnēsājamos degvielas avotus, Toyota mērķis ir atrisināt vienu no lielākajiem izaicinājumiem ūdeņraža degvielas šūnu elektriskajiem transportlīdzekļiem (FCEV): nepieciešamību pēc degvielas uzpildes infrastruktūras ar dārgiem ūdeņraža cauruļvadiem.
Atšķirībā no parastajiem EV, kas paļaujas uz elektrību un kuru uzlāde var aizņemt stundas, Toyota ūdeņraža kasetnes piedāvā maināmu, pārnēsājamu enerģijas avotu.
Degvielas patēriņu ekrānā rādīja 5.8 l/100km (ar tekstu ekrānā - ilglaicīgi), bet tas nebija mans Nelielu gabalu braucu kopā ar iAuto redaktoru, un redzēju, ka viņš brauc dinamiski un enerģiski, es savukārt esmu tāds mierīgs braucējs, kurš nekur nesteidzas, tāpēc rēķinu, ka varētu būt 4-5 litri ikdienā, kāds man ir parasti, braucot ar savu auto. Izmēģināju 30 kg kravu atvest no veikala līdz mājām, un teikšu, bagāžnieks ir labs, visu varēju iekrāmēt un izņemt, ja kādreiz vajag kaut ko garu vai lielu vest, var gan nolocīt sēdekļus, gan arī atvērt aizmugures sēdekļu vidū lūku. Atkārtošos, bet tā ir taisnība, VW Golf ikdienā nodrošina 90% ikdienas vajadzību, gan pārvietoties no A uz B, gan vest ģimeni, gan iepirkties veikalā un izmantot bagāžnieku pirkumiem, gan no ārpuses, gan no iekšpuses nekas uzkrītošs, dizains mierīgs un uzreiz atpazīstams, viss pa rokai un savās vietās - tas ir golfs
Braucot ar 90 km/st, kārtējo reizi pārliecinājos, ka situācija uz šosejām Latvijā nav mainījusies, joprojām citi braucēji brauc neatļauti ātrāk un apdzen mani, pie kam, dara to, šķērsojot nepārtraukto viduslīniju un krustojumu vietās ar mazāksvarīgiem ceļiem, arī nesoties pāri strīpaini iesvītrotajiem viduslaukumiem - drošības saliņām, un jēga tādai apdzīšanai ir maza, jo pēc neilga laika priekšā bija greideris ar krūmu griešanas roku, un tur visi lielie skrējēji brauca kārtīgā rindiņā, lai sagaidītu iespēju pabraukt garām krūmu griezējam Auto ripo ļoti labi, viss ir klusu, vējš iet apkārt labi, klusa šņākoņa tikai, kas netraucē, mūzika skan labi, interesanti bija, ka auto priekšējā ekrānā brīdina par sānu joslu tuvošanos, nomainot baltu svītru uz dzeltenu svītru, kā arī ar pīkstieniem, ja par tuvu sānu svītrām, un nedaudz delikāti stūres kustība ar nelielu vibrāciju uz ceļa atpakaļ, protams, to izmēģināju, kad neviens cits auto nebija pretim vai aizmugurē.
Pateicos iAuto redaktoram par iespēju izmēģināt VW Golf 8 facelift! Auto testēju vairākas stundas - izbraucot lielu loku pa Kurzemes ceļiem, bet tikai pa asfalta ceļiem, tā kā mašīna ir jauna un smuka, nu negribēju kaut kur braukt pa grants ceļiem, kā arī auto komplektācija bija ar 18 collu riteņiem, tas viennozīmīgi ir komfortablai braukšanai pa asfaltu. Auto bija ar 1.8 litru benzīna dzinēju un DSG automātu. Ļoti patika lielais salona vidus ekrāns ar daudz funkcijām, un tas viss latviski! Ir arī fiziskās pogas, gan viduskonsolē, sānos, gan uz stūres, sānu atpakaļskata spoguļi nav ne par lielu, ne par mazu, tieši, kā vajag. Vadītāja sēdeklis ļoti labs, pēc vairāku stundu brauciena, nejutos samocīts, tajā sēžot, protams, kreisā kāja atpūšas malā, jālieto tikai labā kāja, kuru arī, braucot garus gabalus pa šoseju, var atpūtināt, jo jāieslēdz atbilstošam ātrumam kruīzs jeb autopilots.
sarunāts, tiekamies!
piesakos - piektdien
piesakos - trešdien 23. oktobris, izmēģināt VW Golf, man ērtāk saņemt un nodot auto Jūrmalā, Majoros, kā pēdējoreiz ar I.D Buzz
es arī ar mieru izmēģināt kādu auto, bet individuāli, atbraucu pakaļ. paņemu, izmēģinu, atdodu atpakaļ, uzrakstu iespaidus šeit iAuto, ēšana un dzeršana mani neinteresē 🚗
viens pats brauci, jeb pārējie kā krava bija līdzi?
pabeigt ir lētāk, nekā iesaldēt uz 10 gadiem un tad atkal sākt būvēt tālāk
pabeigt ir lētāk, nekā iesaldēt uz 10 gadiem un tad atkal sākt būvēt tālāk
Teju 80% mašīnām, kas piedalās satiksmē, būtu jāatrodas auto kapsētās
www.tvnet.lv/8134032/teju-80-masinam-kas-piedalas-satiksme-butu-jaatrodas-auto-kapsetas