Līdz tolmetam vēl vajadzētu aizvilkt. Mauc kamēr kust, pēc tam dabūsi piemaksāt par evakuatoru.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Līdz tolmetam vēl vajadzētu aizvilkt. Mauc kamēr kust, pēc tam dabūsi piemaksāt par evakuatoru.
Šitādus visādus parasti latviski sauc īsi - “tā huiņa”
topinamburs rakstīja: Divi āži satikušas uz šauras laipas.
650-tais vismaz lohos orientējas un runā par lietu. Bradys jebkurā topikā dirš tikai diršanas pēc.
Vai topika autors pašu priekšlikumu un tā šobrīd saskaņoto redakciju ir lasījis? Kāpēc tiek noklusētas detaļas? Lai tik ziņa izklausītos dzeltenāka?
Kāda atšķirība starp lielajiem un mazajiem burtiem? Tekstu ar visiem lielajiem burtiem raksta lohi, tāda lūk.
650 rakstīja: E-bio mat,atkārtoju jautājumu- kādā virzienā brauci un kur piefiksēji,ka (iespējams) esi pārkāpis? Pirms vai pēc šī radara? Un cik ātri brauci? Plus 20, +40, uz/200, vai kā?
Viņš tak nesen no salas. Gan jau pat neatceras vai pa pareizo pusi joslai braucis.
Man te pagalmā kaimiņš ka reiz regulāri sipās ar tādu vecu vācu šrotvāgenu. Iedod kādu informāciju par tiem normālajiem diagnosticētājiem, kuriem šitie devēji plauktā. Lai nebūtu plika diršana.
Nothing to see here - yet Arī karājas jau pāris mēnešu malā.
Man kaimiņam tā bija ar veco opeli. Atdeva tolmetā un paņēma mazlietotu vietā. Tas neraustās.
Man ir līdzi arī diezgan spilgts kabatas lukturītis, ja ar telefona pa maz. Tumsā nekur nelienu, kur būtu jāsatraucas, ka kāds var pamanīt.
Nav tur tajā Gazā vairs mierīgo iedzīvotāju. Palikuši tikai teroristi, viņu atbalstītāji un topošie teroristi. Tā kā satraukumam par upuriem nav iemesla.
Cirkuļos ir problēma, ka visur gar malām dzeltenās strīpas. Tad nu nav citu variantu. Virši smuki stāvvietas sazīmē.
Hamas uztaisīja Gazā teroristisku anklāvu. Tagad saņems pēc nopelniem. Kāds tur vēl oficiāls nosodījums? Pizģec tam Hamasam būs un kādu laiku būs miers.
CH-R hibrīds vasarā vidējais bija ap 4,5 l benzīns uz 100 km.
anoagask rakstīja:
spainis rakstīja:
spainis rakstīja: Nav nekāda 10km/h pielaide! Par +10km/h sods ir brīdinājums, tāpec arī neko nesūta. Kādreiz bija 7€, tad dabūtu arī par +10km/h. Kāds bija pamatojums šo atcelt, grūti pateikt. Droši vien ekipāžai stādinot un iekasējot 7€ izmaksas ir lielākas, kā ieguvums. Radariem jau varēja atstāt, tad būtu tikai radara kļūda +/-3km/h.
Rekur arī Institūcijas saka, ka jābrauc nepārsniedzot maksimālo noteikto ātrumu, nekādas pielaides nav pieļaujamas!
Rakstā nav atbildes uz jautājumu. Ja APK nav mainīts, līdz +10kmh ir brīdinājums, naudas sodu par +9 nevar likumīgi izrakstīt.
APK ir zaudējis spēku jau tūlīt būs kā pieci gadi.
Ieteiktu braukt uz šrotu/tolmetu, kamēr hlams vēl iet savā gaitā. Vēlāk jau par evakuatoru būs jāpiemaksā.
Vajag nopirkt auto ar keyless go.
Kuram no diskusijas dalībniekiem tuvākajā laikā šī problēma varētu kļūt aktuāla?
zinu vairākus, kas mēģināja pārdot savus orbexus, lai paņemtu vietā normāļu pļaujmašīnu. nevienam gan tos sūdus lietotus nevajadzēja....
Malku pērk lohi. Un viņi to pērk tikai tāpēc ka lohi. Malka ir izdevīgāka kā kurināmais tikai tad, ja to iegūst savā mežā pats. Visādi citādi briketes ir way to go, ja nu obligāti gribas kaut ko dedzināmu un granulām iekārta nav piemērota.
Viss šis teksts attiecināms tikai uz eļļas maiņas fetišistiem. Lielākā daļa cilvēku saviem hlamiem pat ar 300k tāfelē kārbas eļļu nah/uj neaiztiek un nav viņiem ar to nekādu problēmu.
ezis71 rakstīja:
anoagask rakstīja: Atkal agresīva braukšana?
Visticamāk busiņš bija slavenais policijas 360grādu busiņš, liecinieku video parasti neņem pierē
Diemžēl aculiecinieka video,man viņš tika parādīts.Manas lietas inspektore pastāstīja kad tanī dienā bija kādi 30 šādi video.
Ļoti labas ziņas aculieciniekiem. Ir vērts deģīšus filmēt un iesūtīt.
Šīri ar varēs dzēst?
Tādam nojātam auzim jāpriecājas kamēr motors vispār izdod vēl kādas skaņas un nav ko piesieties pie sīkumiem.
Būšot atlaides maznodrošinātiem lauku ļaudīm. Ar to viņi varēs braukt līdz valsts pilsētas robežai un tālāk izmantot sabiedriskā transporta pakalpojumus.