iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 27.03.2018 9:25

1) jāsaskaņo ar AS "Gaso" nevis AS "Latvijas Gāze". LG ir tikai tirgotājs.

2) Gaso izsniedz tikai tehniskos noteikumus. Pievada izbūve ir paša pasūtītāja ziņā. Izbūvē pievadu, kurā brīdī gribi. Bet eksplutācijā to varēsi nodot un dabasgāzes padevi uzsāks tikai pēc tam, kad sistēma būs pilnībā izbūvēta un pievienota, t.i. pēc mājas uzcelšanas.

3) domāju, ka pie centrālā vada pieslēgties (iegriezties) Gaso neļaus! Tā kā iekšpusē savā teritorijā vari izbūvēt, bet ārpus teritorijas pieslēgumu nedabūsi.

nomiks 21.03.2018 12:25

Nopērc uz būvniecības procesa laiku kaut ko šādu: www.ss.com/msg/lv/transport/cars/ford/transit/cbnig.html. Pēc tam par divreiz mazāku summu pārdod. Starpību ierēķini būvniecības izmaksās.

Būs gan auto materiāliem, gan arī cits normāls auto, ar ko ģimenei komfortabli pārvietoties laikā, kad neatrodies objektā.

Pirkt tādu, kas der gan strojkai, gan ģimenes ceļojumiem un braucieniem uz operu vai teātri, ir pilnīgs neprāts!

nomiks 20.03.2018 18:23

Offtopicam. Ja ceļ māju, var arī pasūtīt piegādi uz tādu apjomu. Ja kapeiku pi$ jau uz šo, nav grūti iedomāties, cik kvalitatīva būs māja.

nomiks 03.03.2018 17:11

Nākamreiz, kad brauksi uz lielpilsētu, izbrauc caur Sarkandaugavu. Tvaika ielu. Profilaksei! Lai gan skaties, ka neatstāj uz palikšanu!

nomiks 02.03.2018 7:02

Ja tas bija jautājums man, tad nevis A1, bet X1. Tam ir mīkstāka gaita, jo lielāki riteņi un amortizators, apgaismojums priekšā un aizmugurē, brrmžu uguņi. X5 ir tāds pats, bet ar lielāku nobraucamo distanci.

nomiks 02.03.2018 6:58

Viens par ķieģeļiem, otrs par eņģeļiem!

Velo cita funkcija. Un attālums.

Ir pietiekoši lieli riteņi un amortizators, lai nenoliktos uz mutes. Vajag arī ar galvu domāt, kad pārvietojas, nevis tupa nesties.

Ar šo dēls mierīgi uz skolu var aizbtaukt un ienest iekšā. Velosipēds būtu jāatstāj ārā.

nomiks 02.03.2018 6:58

Viens par ķieģeļiem, otrs par eņģeļiem!

Velo cita funkcija. Un attālums.

Ir pietiekoši lieli riteņi un amortizators, lai nenoliktos uz mutes. Vajag arī ar galvu domāt, kad pārvietojas, nevis tupa nesties.

Ar šo dēls mierīgi uz skolu var aizbtaukt un ienest iekšā. Velosipēds būtu jāatstāj ārā.

nomiks 01.03.2018 19:35

Mērķis cits. Iemet mašīnā vai nes rokās uz 5.stāvu. Sver aptuveni 15 kg. Ričiks būs smagāks. Rudenī izprovēju pa centru. Ideāls risinàjums, lai nav jātērē $ stāvvietām un laiks sastrēgumiem

Man ir šāds:

e-ride.lv/elektrisko-skrejriteni-vari-apskatit-ari-3d-un-vr-virtual-reality/

nomiks 01.03.2018 17:37

Es rudenī nopirku e- skrejriteni. Labāk kā velo, jo:

1) viegli iemest mašīnā vai paņemt līdzi vilcienā,

2) var braukt mierīgi pa ietvi vai veloceliņu pēc izvēles,

3) manevrīgāks.

Iet uz 35-40 km/h. Distance ap 25 km. Varēja arī 2x jaudīgāku ņemt, bet tāds par 1,5 kg smagāks.

nomiks 02.02.2018 9:10

msh rakstīja: Daži dižās pilsētas novērojumi:

Noliekot golfu dižās pilsētas ielas malā, bik tālāk no mājas durvīm [jo pie pašām durvīm nav tajā brīdī bijusi tukša vieta], nākamajā dienā izejot laukā un paskatoties uz mašīnu rindu, pirmā doma "nopizģīts" - jo tomēr krimināla vieta, un parasti abās pusēs sastājušās lielākas mašīnas, aizsedzot golfu...

Sestdien gadījās aizbraukt pēc kārbas zepa pašā apakšgalā, no vienības gatves pa kreisi iekšā - tā kā gribēju pirmo reizi pārbraukt pāri zelta tiltam, pēc tam braucu tālāk - procesā atklājās ka dižajā pilsētā par ielām mēdz saukt grants veidojumus, ko laukos pat īsti par ceļiem nesauc; nebiju sen braucis pa tik sūdīgu ceļu kur parastā sajāta grants ceļa ātrumā - 40-60 kmph nevar pabraukt, bet ir jābrauc pirmajā robā - bet nu - tā bija rīgas iela...

No rīta pusastoņos, pirms braukšanas prom, atvēru datorā vāzes karti - rīga - dirsā, viļņa - dirsā, kauņa - dirsā - tikmēr daugavpilī viena iela slēgta, liepājā laikam divas... Bet nu, es parasti braucu pareizajos laikos, tā arī šoreiz - astoņos starts jo sākas maksas stāvvieta - bik pastāvēju uz avotu ielas, salu tilta abos galos bija bik jāpastumdās, bet tā viss normāli. Nezinu gan par ko domāja no rīta sēžoties pie mašīnas stūres tie nabadziņi, kas tur tusēja garā garā rindā ulmaņa gatves pretējajā virzienā...

Nevajadzēja uz Ape Motors braukt ar Waze. Tas ceļš, pa kuru Tu no Dienvidu tilta brauci, nemaz nav normāls ceļš, bet ikrīta sastrēgumus apbraucošo personu iebraukāts ceļš. Tikai ziemā tas ir daudzmaz normāli izbraucams.

Es sestdienā vispār neizmantotu Dienvidu tiltu nokļūšanai Vienības gatvē. Nav jēgas. Ātrāk sanāk braukt pār Salu tiltu nekā grozīties pa veco Ziepniekkalnu

nomiks 30.01.2018 20:22

Taisnība. Es esmu deklarēts Olaines novadā. Bet ne jau lētākas OCTAs dēļ, bet gan tāpēc, ka tur dzīvoju.

nomiks 30.01.2018 17:55

Diez vai numura zīme ietekmē cenu. Man visiem auto divciparnieki

nomiks 30.01.2018 17:06

Man personīgi pagaidām OCTA cenu kāpums ir jūtams, bet ne tik daudz, lai par to paustu savu sašutumu.

1) Opel Zafira (BM 16.klase: 2016.gada jūnijā OCTA pirku par 40,24 EUR, 2017.gada jūnijā - 61,13 EUR. Starpība 20,89 EUR jeb +52%.

2) Honda CR-V (BM 17.klase): 2016.gada jūlijā OCTA pirku par 34.51 EUR, 2017.gada jūlijā - 46,93 EUR. Starpība 12.42 EUR jeb +36%.

3) Honda Jazz (BM 16.klase): 2017.gada februārī OCTA pirku par 40,10 EUR, 2018.gada janvāra beigās- 76,09 EUR. Starpība 35,99 EUR jeb +90%.

Visas OCTA pie BTA

nomiks 28.01.2018 17:36

Nezinu. Nekad nav bijusi vēlne tur braukt pēc degvielas. Domāju, ka no Shell tur tikai nosaukums, bet degvielas un servisa kvalitāte ir tas pats TREST

nomiks 27.01.2018 23:01

Satekles ielas SHELL ir arī LPG

nomiks 25.01.2018 16:56

Droši vien tāpēc, ka ir izstrādāts kaut kāds kopīgs standarts!

Kāpēc A4 lapa ir tieši tādā izmērā un ne savādāk?

Varbūt autovadītāja apliecību varētu izgatavot reģistrācijas apliecības izmēros (kā padomju laikā). Tad arī varētu vienā maciņā abus dokumentus glabāt

nomiks 24.01.2018 18:45

Tikko kā atgriezos no Vācijas. Nedēļu vizinājos ar nomas auto Hyundai i30. Kad paņēmu nomā, tad nobraukums bija vien 1400 km.

+ ļoti kluss, motoru nedzird vispār. Tikai pēc tahometra var saprast, vai motors darbojas vai nē;

+ nav ne jausmas, kāda līmeņa aprīkojums bija konkrētajam i30, bet aprīkojums bija ļoti labs - piemēram, apsildāmā stūre, adaptīvās bremzes, joslu brīdināšanas funkcija, automātiskās tuvās - tālās gaismas, ceļa zīmju lasītājs, navigācija,

+ viedtālruņu bezvadu uzlādes vieta. Tāda pati kā jaunajai Honda Civic. Uz iphone, manuprāt, nedarbojas, bet ar Samsung viss štokos!

+ vadītāja krēsls ērts, viegli varēju atrast sev ērtu sēdpozīciju. Arī pārējie pasažieri nesūdzējās (sieva blakus, 2 bērni aizmugurē).

No plusiem tas arī laikam viss.

Braukšana tāda viduvēja - varbūt arī ziemas riepu dēļ, bet līkumos nejutos baigi droši. Uz nedaudz slidena ceļa par pāris reizes bija sajūta, ka var arī neierakstīties līkumā, tomēr i30 pats kaut kā spēja savākties. Laikam jāpateicas elektronikai.

Degvielas patēriņu dators rādīja vidēji 7,3 litri uz 100 km. Manuprāt, normāli. Ne daudz, ne maz. Bet jāņem vērā, ka sanāca daudz pa kalnainu reģionu vizināties (Kēnigze, Zalcburga), turklāt ziemā.

- ļoti vārgs motors. Konkrētajam bija 1,4 l motors ar manuālo kārbu. Brīžiem likās, ka kalnā nāksies stumt Tāpat arī, ik reizi, kad gribējās dinamiskāk uzsākt, tas vienmēr ar tādiem grūdieniem (rāvieniem) sanāca. Ja grib līdzeni braukt un pārslēgt ātrumus, tad vai nu jābrauc ļoti mierīgi, vai arī, kārtīgi paceļot apgriezienus, ko ikdienā neesmu pieradis darīt.

Pad tad, kad i30 neitrālajā ripoja ar kādiem 5-7 km/h, tad ar otro ātrumu nebija iespējams uzsākt. Bija jāliek pirmajā ātrumā, tas, savukārt, atkal nozīmēja milzīgu grūdienu. Vai nu atkal kā vecajiem gazikiem - jāpastrādā ar akseleratoru un jāuztaisa pārgāze. Tad viss štokos.

- uz stūres pārāk daudz dažādas pogas izvietotas. Skaļuma regulēšana, brīvroku sistēma, source (pārslēgt radio, cd, usb, utt), kruīzkontrole, paneļa informācijas pārslēgšana. Varbūt arī ikdienā pierod, bet man likās par daudz.

- regulāri iesprūda priekšējo labās puses durvju ārējais rokturis. Kad attaisīja vaļā, tas negāja atpkaļ iekšā. Priekš praktiski jauna auto tas ir pilnīgi nepieņemami!

- dažas reizes atpakaļgaitas ātrumā izdevās ielikt tikai pēc atkārtota mēģinājuma. Ar pirmo reizi kaut kā līdz vidum ielikās. Arī šis priekš praktiski jauna auto ir pilnīgi nepieņemami!

Neesmu pētījis, cik šāds i30 varētu maksāt, bet, manuprāt, kādus 15-17 tūkstošus EUR par tik labi aprīkotu ir vērts maksāt. Bet ne vairāk.

nomiks 21.01.2018 11:43

Līdz šim varēja diviem auto dabūt atlaidi, ja katrs uz sava vārda reģistrēts.

Cerams, ka nekas šajā sakarā nav mainījies.

nomiks 21.01.2018 8:56

1) ierindas pilsoņi pie šādas Volgas nevarēja tikt,

2) padomju laikā daudzbērnu ğimenēm bija iespēja ( ja pienāca rinda) tikt pie mikroautobusa RAF, kur arī bija 7 vietas

nomiks 18.01.2018 8:02

Es tā aptuveni rēķināju, ka dzīvoklī apkure sanāca 2 reizes dārgāka, bet tā kā māja ir 4 reizes lielāka, tad kopumā šobrīd sanāk divreiz dārgāk nekā bija dzīvoklī

nomiks 13.01.2018 15:48

Nejauc mazgāšanos ar skalošanos

nomiks 13.01.2018 14:46

Malkai ir vairāki mīnusi - 1) vajadzīga vieta, kur to novietot, 2) regulāri nepieciešama cilvēka iesaistīšanās, lai papildinātu krāsni, 3) lai sakārtotu malku, jāpatērē daudz brīvā laika, 4) ja savs mežs, tad malka vēl arī jāsacērt.

Nav iespējams aizbraukt slēpot uz 10 dienām, nelūdzot kādam palīdzību apkures uzturēšanā.

Varu tikai brīnīties, cik daudz laika Tu atņem savai ģimenei, krāmējoties ar malku,būvējot ģeneratoru,rokot bunkuru.

Es laiku izmantoju citādi.

nomiks 13.01.2018 13:49

Ir duša un 10 l boilers ir pilnīgi pietiekams, lai 6 cilvēki noskalotos siltā (ne karstā) ūdenī.

10 l boilerī ūdens ļoti ātri uzsilst.

Lielāku nelieku, jo ziemā vajag pēc katras reu

Izes ņemt nost, lai neaizsalst

nomiks 13.01.2018 12:29

Kādu citu viedokli par siltumsūkni Tu ceri sagaidīt no cilvēka, kura bizness ir gāzes apkure?

Kaut kur sen lasīju, ka 7 gados atmaksājas starpība starp gāzes un siltumsūkņa izbūves un apkures izmaksām un pēc tam siltumsūknis palīdz ietaupīt.

Es joprojām palieku pie uzskata, ka ērtākais apkures veids ir tieši dabasgāze.

nomiks 13.01.2018 10:13

Es labprāt būtu gribējis gāzes apkuri, bet tas vai nu ne bija iespējams, vai arī bija iespējams par nesamērīgi lielām izmaksām.

Gāzes apkuri izbūvēt ir lētāk, bet ikmēneša maksājumi ir lielāki par siltumsūkņa apkures izmaksām. Tā vismaz apgalvo.

Gāzes katli nav tik niķīgi kā siltumsūkņi, tāpēc joprojām uzskatu, ka gāze ir labākais risinājums, ja vadās no lietošanas ērtības un izmaksu price/performance.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti