iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
nomiks 20.02.2024 22:16

Ir plusi, ir mīnusi. Katram lietotājam tie atšķiras. EV neder katram. Vismaz ne šobrīd. Man der un esmu ļoti apmierināts.

+ A joslas;

+ bezmaksas P Rīgā, arī Vecrīgā;

+ bezmaksas iebraukšana Jūrmalā;

+ ekspluatācijas nodoklis 0;

+ vienmēr "benzīntanks" pa rokai jeb wallbox garāžā pie sienas;

+ "degvielas" izmaksas vismaz 2x lētāk kā ICE. Vasarā pat 3x;

+ klusums, dinamika;

+ pat lielā salā ļoti ātri silts salons. Jā, tas patērē daudz enerğiju, bet siltums ir gandrīz uzreiz.

nomiks 20.01.2024 22:06

Kungi, no worries! Uz Alpiem, arī uz Viļņu, es brauktu ar savu CR-V. LV mērogā nekādu problēmu. Šis noteikti nav variants kā vienīgais auto. Manā gadījumā tas ir trešais auto, neskaitot moci.

nomiks 20.01.2024 16:46

Vasarā 300 km, ziemā 130 km. Opel Mokka-e, 50kWh, izmantojamā kapacitāte 46,3 kWh.

nomiks 20.01.2024 13:30

Pie -20 nobraukums ir 2,5 reizes mazāks kā pie +20.  Tā, manuprāt, vienīgā atšķirība.

Publiskās uzlādes neizmantoju. Lādējas pa nakti no wallbox. Arī ziemā pamatā pārvietojos tieši ar EV nevis ICE.

nomiks 19.12.2023 22:52

Mani paneļi no 8.aprīļa līdz šodienai saražojuši 12 140 kWh. Noteikti nav slikts rezultāts.

nomiks 28.11.2023 10:00

iAuto rakstīja: Konkursa "Latvijas Gada auto 2024" TOP 7 finālistu automobiļi:

Citroën C4 X

Nissan X-Trail

Peugeot 408

KGM Torres

Renault Austral

Hyundai Ioniq 6

Baic Beijing X55

Mans favorīts ir Renault Austral, otrajā vietā - Nissan X-Trail. Abi pilnīgi noteikti ir uzvaras cienīgi. Nissanam vienīgi cena varētu būt tas kritērijs, kas samazina izredzes. Bet citādi...

Patiešām būšu pārsteigts, ja uzvarēs kāds no pārējiem pieciem minētajiem.

nomiks 26.11.2023 17:20

Sharan un Multivan elektrisko sānu durvju raksturīgais defekts. Tieši šī iemesla dēļ savulaik Multivan izvēlējos ar mehāniskajām sānu durvīm. Elektrība gan pievilka durvis ciešāk klāt. Katru ziemu bija gemītis, ja ilgāk nekustināju Multivan. Ledus starp gumijām un virsbūvi, kā arī pie sliekšņa liedza atvērt durvis. Ja mehānika, tad vēl ar brutālākām darbībām var atrisināt, bet, ja elektriskās - no chances.

nomiks 14.11.2023 8:32

anoagask rakstīja:

nomiks rakstīja: Pie eļļas patēriņa 1l/3000km var ietaupīt uz eļļas maiņu, jo tāda nav nepieciešama.

Man pat pirms 25 gadiem 1988.gada Corolla ar 250+tūkst.km nobraukumu tik daudz eļļu nerija.

88 gada corollai noteikti bija 7.5k vai 10k eļļas maiņas intervāls

Par intervālu neprasi - nezinu. Tajā laikā pie dīleriem nebraukāju. Corollu pirku par 1200 dolāriem, nobraucu 4 gadus. Eļļu mainīju reizi gadā. Tikai pēdējā gadā nācās starp maiņu kādu litru pieliet. Pārdevu par 400 latiem. Bet nu šī jau būtu cita topika tēma - nevis par LIETOTIEM, bet VECIEM auto

nomiks 12.11.2023 21:52

Pie eļļas patēriņa 1l/3000km var ietaupīt uz eļļas maiņu, jo tāda nav nepieciešama.

Man pat pirms 25 gadiem 1988.gada Corolla ar 250+tūkst.km nobraukumu tik daudz eļļu nerija.

nomiks 31.10.2023 15:42

Lietotāja profils izveidots vakar. Tas man arī liek domāt, ka šis ir slēptas reklāmas mēģinājums.

nomiks 13.10.2023 7:08

ZZZZ rakstīja: nomiks vai tas 1-2l starpība uz 100km ir tik aktuāli? Ņemties ar visām šit dīzeļ geitām. Vispār tikko ar Mokku 1,2T 100KW, izminu vienu kalnainu valstiņu 1680km pašā eiropas vidū. Bāņi 130/150, pilsētas intensīva satiksme un serpentīni pa kalniem 40/90. Un patēriņš 6,8l bendža. It kā daudz, bet 4 cilvēki un grabažnieks ar cabin bag pilns. Un ir neliels patīkams šoks par ādamu. Jo kad tur viņš iznāca 2021? izmetu nelielu līkumu un tikai dizains nedaudz paķēra. Tagad ir arī auto sapaticies. Izbraucu izskalotus ceļus, kas ar lielo CATterpilaru biku atjaunoti un nekur neiesēdos. Principā vietējie tur ar pickup 4x4 braukā. Kalnā velk tā ka izpūtējā dūc pat skaņa patīkama. Uz bāņa 150 negurst kruīzā pat pacēlumā...Tā lūk gadās. Navajag man vairs dīzeli, paldies.

Man noteikti nē. Es izvēlos to, kas patīk un sava budžeta ietvaros. Degvielas patēriņam nekad nav bijusi izšķiroša nozīme

nomiks 12.10.2023 23:29

Nu katram savas preferences. Es uz bāņa parasti braucu līdz 150 km/h, kaut Multivans arī uz 200 km/h brauca lieliski.

Neesmu milzu ātruma cienītājs, jo īpaši, kad braucam visa ğimene. Līdz ar to 18 l toč nespīd.

nomiks 12.10.2023 22:09

Skaidrības ieviešanai - CR-V hibrīds pilnīgā klusumā brauc tikai tad, kad darbojas EV režīmā. Pārējā laikā motora darbība parasti ir dzirdama, nav skaļa, bet tomēr. Pie straujas paātrināšanās, ja neizmantojas EV režīms, skaņa pat ļoti skaļa. Skaļāka par manu iepriekšējo benzīna CRV  un arī dīzeļMultivanu.

Tā kā ar CRV pamatā braucu tieši galos gabalus, tad jau šobrīd skaidrs ir tas, ka Bradypus minētie 18 l/100km nekādi nebūs. Pat pie dinamiskas braukšanas un pārsniedzot atļauto ātrumu.

Nešaubīgi ļoti gariem izbraucieniem dīzelis ir labākā izvēle

nomiks 11.10.2023 16:26

Var jau būt, ka tā arī ir kā jūs sakat. Redzēs, kā būs praksē. Ir ilgstoša pieredze ar 2,0 l benzīna CR-V. Tiem patēriņš ārpus pilsētas bija 7-8 litri (manuālā kārba) akarībā no ātruma. Šim izskatās, ka ir nedaudz mazāks patēriņš.

Tas, kas mani bessī šajā un citos līdzīgos topikos, ir, ka pēc tam, kad padalās ar pieredzi, seko uzbrukumi par izvēli, kas ir labāk, kas sliktāk. Katram mums ir savas izvēles, savi iecienītie un mazāk iecienītie auto zīmoli. Katram atškirīgs dzīves ritms, ienākumi, intereses. Man vienmēr ir interesanti lasīt citu viedokļus vai apsvērumus, kāpēc tieši šāda izvēle. Bet es respektēju šo katra izvēli!

Lai man piedod msh (tiešām cienu večus, kam rokas neaug no pakaļas), bet jaunu auto topikā kārtējo reizi iekakāt par to, ka vēsturiskais spēkrats ir labākā un pareizākā izvēle, ir pinīgs offtopic. Maniem senčiem ir bijis Golf II un Golf III. Lieliski auto, bet pirms 15-20 gadiem. Ne šodien.

Man ir bijjuši divi dīzeļauto - Opel Zafira un VW Multivan. Gemīti ar manu Multivan motoru pastāvīgie useri droši vien labi atceras. Benzīna dzinējam šādas problēmas noteikti nebūtu bijušas. Un es ar Multivan braucu maz, gaužām maz. 5 gadu laikā vien 51 000 km. Nu negribēju es vairs dīzeli. Un nedomāju, ka gribēšu vēl kādreiz.

Pat, ja Mitsubishi dīzelis, renault Plug-in vai EV Jaguar ir labāks, lai tā būtu. Pērciet to, ko vēlaties! Mana izvēle bija par labu Hondai CR-V hibrīdam. Savu izvēli ne mirkli nenožēloju

nomiks 11.10.2023 15:39

Visdrīzāk vides aspekts un tikai.

nomiks 11.10.2023 15:36

Vienādas braukšanas nodrošināšanai iekšdedzes motors elektrības ražošanai patērē mazāk degvielas nekā tas būtu nehibrīda variantā.

nomiks 11.10.2023 12:00

Tieši tā, pilnībā elektriska mana autoparkā ir tikai Mokka. CR-V ir hibrīds ar tieši tādu darbības principu kā Volx iepriekš aprakstīja - iekšdedzes dzinējs ir elektroenerģijas ražošanas avots (lasīt - ģenerators). Attiecīgi ātrumkārbas nav vispār. Nissan X-Trail ir precīzi tāpat. Savukārt, Toyota/Lexus tas viss ir pavisam citādi.

Ir arī CR-V plug-in., kas ir diezgan būtiski dārgāks. Manuprāt, plug-in ir ļoti laba izvēle braukšanai tikai pa pilsētu un ar iespēju regulāri auto pielikt pie rozetes. Ja pārsvarā t ikai garie gabali, tad es palieku pie uzskata, ka hibrīds ir labāk aizvēle par plug-in, jo tad sanāk, ka kādus 40-50 km nbrauc ar elektrību, bet tad atlikušos, piemēram, 500 km - pilnībā ar degvielu, ar attiecīgu patēriņu, saprotams.

Nezinu, kā tas ir Hondām, bet parasti plug-in uzlādes ātrums ir mazs, jo auto ņem pretī mazu uzlādes jaudu.

Droši vien kādam tieši plug-in ir labākā izvēle. Manā gadījumā šobrīd noteikti nē.

nomiks 10.10.2023 15:42

Domāju, ka CR-V gada nobraukums būs max 10 000 km (visdrīzāk pat mazāk), jo Ikdienā lietoju elektroauto.

1) dīzelis nav laba izvēle, ja reta izkustināšana.

2) jauna Honda CR-V jau labu laiku nav pieejama ar dīzeļdzinēju.

3) rūpes ekoloģiju;

4) WALA piemērs parāda, ka dīzeļdzinējs nav būtiski ekonomiskāks par hibrīdu (1,5 -2 l/100 nav būtiska atškirība, jo īpaši pie tik maza nobraukuma).

Vēl jau pagalamā stāv Honda Jazz, kurai 6,5 gados kopējais nobraukums ir ap 35 000 km. Brauc maz, pamatā pa mazpilsētu. Tūliņ dēlam būs autovadītāja apliecība, droši vien Jazz tiks kustināts vairāk.

nomiks 09.10.2023 18:31

Starp citu, CR-V spidometra kļūda ir niecīga - 2 km/h netkarīgi no ātruma. Citiem auto tā vienmēr ir bijusi lielāka. Līdz pat 8 km/h (Multivan pie lielāka ātruma).

Bet in general piekrītu. Faktiskais nobrauktais attālums ir mazāks, attiecīgi parasti arī apkopes sanāk veikt pie mazāka nobraukuma.  Piemēram, 100 000 km vietā tikai 95 000 km. Krējums arī bieži iepakojumā ir 450 ml ierasto 500 ml vietā. Šādu piemēru ir daudz

nomiks 09.10.2023 12:06

Vēl jau ziemā īsti neesmu braucis. Iegādājoa to šogad 8.martā. Tajā vakarā kā reiz kārtīgi putināja, bet ātri sniegs pazuda. Pirmā īstā ziema vēl tikai priekšā. Skaidrs, ka ziemā CR-V tiks kustināts vairāk

nomiks 09.10.2023 11:04

Droši vien Tu domāji mani. Jā, X-Trail un CR-V ir ļoti līdzīga hibrīdsistēma.

GAda Auto ietvaros nedaudz patestēju arī X-Trail. Braukšanas sajūtas ļoti, ļoti līdzīgas ar CR-V. Arī aprīkojums. Ļoti patika X-Trail.

PAr salīdzināšanu ar vasaru, nevaru objektīvi spriest, jo ar CR-V braucu salīdzinošiu maz un reti. Ikdienā pārvietojos ar e-Mokka, jo tā sanāk būtiski lētāk un arī ērtāk (A joslas, bezmaksas P)

nomiks 09.10.2023 11:01

Jā, paldies WALA, ka izručīji! Šobrīd varu diezgan droši apgalvot, ka vidējais patērtiņš manam CR-V ir stabilizējies un tas ir 6,8 l/100 km. Lielākoties braukts tieši ārpus pilsētas un garākus gabalus, kas arī ir galvenais iemesls tik lielam patēriņam. Braucot tikai pa pilsētu, 5 l/100 km ir mierīgi sasniedzams rezultāts bez sēņošanas. Protams, priekšā ir ziema. Tad skaitļi būs pavisam citi.

Kas interesanti, šis ir mans pirmais auto, kuram datorā vidējais patēriņš sakrīt ar faktisko (pēc bākas metodes). Līdz pat desmitdaļām. Droši vien, ka tā ir likumsakarība, bet arī manam Honda mocim ir precīzi tāpat. Sakritība līdz pat litra desmitdaļai.

nomiks 06.09.2023 17:38

Atbalsta saņēmējam ir pienākums nodrošināt transportlīdzekļa nobraukumu vismaz 10 400 km gadā piecus gadus kopš tā

iegādes brīža vai kamēr ar to veikts vismaz 52 000 km nobraukums. Ja nobrauc visu vienā gadā (maz ticams), tad var pārdot jau arī pēc šī gada.

Tāpēc domāju, ka par pārdošanu ar peļņu var tikai sapņot

nomiks 20.08.2023 8:17

DJ40 rakstīja: Man 1x gadā atved 5t un viss...3-4 reizes gadā pelni jāizgrābj. Īpaši no gāzes katla neatšķirās😀

Tās 5 tonnas uzreiz saber tvertnē? Cik lielu telpu vajag tvertnei?

Vai nav tā, ka atver kravas auto paletes, ar pacēlāju iekrauj pagalmā un tālāk stiep pats?

Es nestrīdos, ka arī granulas ir ok. Katram savas izvēles.

Uzskatu, ka visērtākais ir kirināt ar gāzi, bet vislētāk ir kurināt ar siltumssūkni apvienojumā ar saules paneļiem.

Ja ir savs mežs, var arī ar malku, bet tad gan ir čakara gan ar skaldīšanu, gan krāmēšanu, glabāšanu, kurināšanu, skursteni...

Kā lai visa ğimeme aizrauc ziemā slēpot uz divām nedēļām? Vajadzīgs kāds, kas kurina. Gāzei un SS šī nav problēma. Ja liela granulu tvertne, gan jau, ka arī granulām tā nav problēma.

nomiks 18.08.2023 11:22

Diemžēl tāda ir realitāte, bet pagaidām tas nav diezko aktuāli, jo ātrās uzlādes iespēju (kas ir dārgāka par lēno vai vidējo uzlādi) ļoti reti, kad izmanto vienlaikus vairāk kā viens.

2 vietā 20 īsti nebūs korekti apgalvot, jo no vienas "točkas" var lādētiues divi nevis divdesmit. Blakus esošās iekārtas noslodzei nevajadzētu ietekmēt citas iekārtas (uzsvars uz "nevajadzētu").

Bet interesants bija mans novērojums, ka Eleport ātrās uzlādes iekārtā (200 kW) mana Mokka ņēma pretī tikai 42 kW. Jau biju sācis aprast ar domu, ka Mokka vienkārši neņem pretī vairāk. Virši-A uzlāde pierādīja, ka var arī vairāk (forumos biju atradis, ka ņem pretī līdz 100 kW).

Paar fanu saietu piekrītu. Kamēr lādējās mana Mokka un blakus esošais KIA NIRO, laiku pavadījām saturīgā sarunā un atvadījāmies ar rokasspiedienu

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti