iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 29.03.2017 17:10

gunbox

Ieliekot savu sludinājumu te, ir jārēķinās ar pilnīgu offtopic.

Pilnai laimei vēl pietrūkst msh viedā viedokļa. Galu galā Škoda tas pats Golf vien ir. Tas nekas, ka ar 25 gadu starpību

nomiks 28.03.2017 11:15

Šis mans komentārs bija par MINI markas jebkura modeļa auto

nomiks 28.03.2017 9:32

Es joprojām palieku pie uzskata, ka Kasinsh79 vajadzīgs vidējās klases sedans, jo viņš brauc daudz un ātri. Attiecīgi ļoti svarīgs faktors ir stabilitāte uz ceļa, drošība un komforts, raugoties no vadītāja sēdvietas pozīcijas.

nomiks 27.03.2017 10:33

Motorolers.

Vai nevarētu būt tā, ka, meklējot lētāko piedāvājumu, pavirši pievērsi uzmanību noteikumiem? Visticamāk, vai nu šāds risks nemaz nebija iekļauts polisē, vai arī Tava rīcība uzreiz pēc negadījuma bija nepareiza.

nomiks 24.03.2017 6:30

Vermonts vai Vernons?

Māris šoreiz laikam padevās. Viesmīlīgs

nomiks 21.03.2017 14:02

Man liekas tīri normāla izvēle. Galvenais, lai būtu jauda, ekonomiskums un ļoti ērts vadītāja sēdeklis, zinot, ka Tev jābraukā daudz.

nomiks 20.03.2017 17:54

Tik beigās sapratu, ka 10 gadus veca diskusija. Jau nobrīnījos, ka beidzot arī Edzulis atgriezies

nomiks 20.03.2017 15:47

Ja nedeg kāda lampiņa, tad CSDD laipni atļauj to novērst līdz tās pašas dienas beigām. Tad izsniedz uzlīmi.

Ja auto uzticētu meistaram, lai visu salabo, bet skatē tāpat dabūtu 2, es droši vien meklētu citu meistaru.

nomiks 20.03.2017 13:27

32 kEUR tā ir summa ar PVN vai bez?

Jebkurā gadījumā man liekas, ka vislabākais būtu kāds vidējās klases sedans. Mazās klases auto kā variantu es atmestu uzreiz, zinot, ka Tu daudz (un ātri) braukā uz Poliju. Te tomēr arī drošība ir svarīga.

1) VW Passat 2.0 TDI Highline ar DSG-6. Šobrīd var pa 33 kEUR dabūt. www.mollerautokrasta.lv/wp-content/uploads/2017/01/Passat_Limousine_01.01.2017_LV.pdf

2) Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium. Šobrīd akcijas cena 29900 EUR (atlaide 5085 EUR) www.ford.lv/uploads/files/ford_mondeo_hb_piedavajums_a4_lv.pdf

3) Opel Insignia 2.0 CDTI ECOTEC Cosmo, 6-pak.automāts, 29680 EUR www.opel.lv/content/dam/Opel/Europe/latvia/nscwebsite/lv/11_Brochure_Library/03_Pricelists/LV_Insignia.pdf. Šim, ja nemaldos, drīz būs facelift modelis, gan jau būs esošajam lielāka atlaide. Bērnu slimības ir izslimotas.

nomiks 20.03.2017 11:06

msh rakstīja: Nē, tu teici "ar mašīnu kam ir tāda un tāda uzlīme es pat uz latgali nebrauktu". Nevis mašīnu, kurai ir lisāri, bet mašīnu, kurai ir nepareiza uzlīme.

Man nesen arī bija tāda pati nakļene - slimības lapā bija divinieks par lisāru un vieninieks par rūsu, bet nākamajā dienā pēc apskates uzliku citus ripuļus [ziņās ta nokļūt negribas] - uz atkārtoto aizbraucu divarpus nedēļas vēlāk, tātad divarpus nedēļas braucu ar mašīnu, kuras nakļene vēstīja "auto nav apmierinošā tehniskā stāvoklī" - nu tad ar tādu drīkst braukt uz latgali vai nē?

Savu viedokli nemainu. Melna uzlīme nozīmē, ka auto nav pietiekoši labā tehniskā stāvoklī.

Ar sliktā tehniskā esošu auto es brauktu vienīgi līdz servisam, bet ne vairāk.

Pēc tam, kad auto savests kārtībā, es negaidītu pēdējo melnās uzlīmes derīguma dienu, bet gan uzreiz brauktu uz TA, lai saņemtu "normālu" uzlīmi.

Man gan šāda nepieciešamība nav bijusi nepieciešam ne reizi, kopš manā īpašumā ir kāds auto. 1998.gadā tāds bija VAZ-21011.

nomiks 19.03.2017 20:17

RD Satiksmes departaments?

nomiks 19.03.2017 18:08

Ā. Tu par CR-V. "Nevaru atļauties" nebūtu pareizi teikts. Es esmu diezgan pārliecināts, ka mana rocība pret tavējo ir ievērojami lielāka.

Ja tu kaut ko vari nopirkt par 40% lētāk, tu to nedari? Šaubos, ka Golf MK2 ražotājs bija paredzējis, ka Tu pats to remontē, iebūvē lietas, kas sākotnēji rūpnieciski netika paredzētas tavam trusim utt. Pirms pļūtī, sākumā paskaties spogulī!

nomiks 19.03.2017 11:38

Nekādi neatbalstu šādu akciju un ceru, ka citi arī tāpat uzskata. Katrs šāds autobuss pārvadā ap 40 pasažieriem. Pat negribas domāt, kadas sekas šāda akcija varētu radīt.

nomiks 19.03.2017 11:33

Nevienam no šiem

nomiks 18.03.2017 5:43

Melnā uzlīme nozīmē, ka auto nav apmierinošā tehniskā stāvoklī. Autors jau tepat zemāk minēja, ka vasaras riepām protektors par mazu.

Atgādināšu, ka Igaunija atrodas vairāk uz ziemeļiem, kas nozīmē, ka rītos vēl iespējama temperatūra tikai nedaudz virs nulles. Šādos apstākļos braukšana ar vasaras riepām nav pareiza izvēle (kaut arī ir likumīga), turklāt vēl ar niecīgu protektoru.

nomiks 17.03.2017 21:37

Man šķiet, ka viņiem pilnībā pajāt, vai Tavam auto skate izieta vai nē.

Es ar šādu auto, kam melnā uzlīme, pat uz Latgali nebrauktu, kur nu vēl uz Igauniju...

nomiks 17.03.2017 10:43

mazlietots nu nekādi nevar būt ar 250 t.km un 12 gadiem.

Manā izpratnē mazlietots ir ne vecāks par 3 gadiem un ar nobraukumu līdz 100 000 km

nomiks 15.03.2017 14:36

1) Tas, ka cena par gadu ir samazinājusies, nenozīmē, ka remonti ir kļuvuši lētāki. Drīzāk pat otrādi, jo cenas atkal iet uz augšu. Vienīgi pie pilnīgas bojājejas vai zādzības parādās cenas faktors.

2) cenas paaugstinājumam par pamatu var būt arī zādzibu statistika par konkrētās markas automašīnām.

3) nezinu kā citiem, bet es visas mašīnas BTA joprojām drošinu bez pašriskiem. Arī pret dzīvnieku bojājumiem ir 0%.

4) pēc nostāstiem (jo pašam nav pieredzes ar If) zinu, ka If dod nomas mašīnu uz visu periodu. Man BTA arī piedāvā nomas mašīnu, šķiet uz 10 dienām. Bet man tas nav bijis aktuāli (ptu, ptu, ptu). Šķiet arī BALTA nodrošina ko līdzīgu.

Ar visiem adprošinātājiem ir iespējams runāt par noteikumiem, kādus klients vēlas. Tas gan no pieredzes. Un arī cena nekad nav akmenī iecirsta

nomiks 15.03.2017 13:37

Pie līdzīgas cenas un piedāvātajiem noteikumiem droši vien ņemtu If.

Pats vienmēr jau daudzus gadus visu apdrošinu BTA. Esmu ļoti apmierināts

nomiks 15.03.2017 11:34

Kad pirku jauno Jazz, sākumā biju domīgs, vai ņemt bez miglas lukturiem. Pēctam padomāju, cik reizes citiem saviem auto miglas lukturus esmu lietojis, pat nespēju atcerēties, kad pēdējo reizi tādus būtu ieslēdzis, izņemot TA.

Vienīgi tajās reizēs, kad migla patiešām bija bieza un bija jāieslēdz aizmugurējais miglas lukturis. Bet tādu var ieslēgt arī tad, ja nav priekšā miglas lukturu.

Līdz ar to domāju, ka bez miglām mierīgi var iztikt. Jau laikam tepat rakstīju senāk, ka mani netraucē, ja padienu brauc tuvās + miglas, bet kaitina (vairāk nekā traucē), ja ieslēgta pakaļējā migla.

nomiks 15.03.2017 11:28

Tas tik ir pavērsiens. Diskutēt auto portālā par reliģiju, pie tam tādā līmenī...

Es sveicu dāmas, gan vēl skolnieks būdams, gan arī tagad.

nomiks 15.03.2017 8:21

Kāpēc tieši man?

Ar dīzeli darbināms man ir viens no maniem auto - Opel Zafira. Kvēpu filtrs stāv uzlikts un ne prātā nenāk to amutēt.

nomiks 13.03.2017 9:14

Es elektro auto labprāt izvēlētos nevis tāpēc, ka tas ir videi draudzīgs vai nedraudzīgs, bet gan tāpēc, ka tā ekspluatācijas izmaksas ikdienā varētu būt ievērojami mazākas.

Šobrīd ekspluatāciju izmaksu ieguvums ir mazāks nekā cenas starpība pie elektro auto vai iekšdedzes dzinēja auto iegādes/

Varbūt kādreiz valsts sāks subsidēt arī mājsaimniecības elektro auto iegādes. Tiesa gan, cik man zināms, kad bija valsts subsīdijas komersantiem un valsts pārvaldes iestādēm, tika iekļauts nosacījums, ka gadā jānobrauc vismaz 20 000 km. Šādu nosacījumu es nespētu izpildīt.

nomiks 11.03.2017 18:48

Vakar uz pusdienu biju paņēmis patestēt BMW i3. Neskatoties uz ļoti cieto auto piekari, kam pie vainas noteikti ir lielie diski un zemprofila riepas, i3 ļoti patika. Lielākais pluss ir dinamika. Viens mirklis un jau 100 uz spido. Otra labā lieta ir sab.transporta josla, kuru ar šo auto drīkst izmantot. Trešā lieta - bezmaksas parkings RS stāvvietās. Mīnuss- cena. Konkrētajam gandrīz 50 kEUR. Secināju, ka reiz noteikti elektroauto iegādāšos īsajiem ikdienas braucieniem pa pilsētu.

nomiks 10.03.2017 9:49

Precīzi. Vaina bija izspiedējgultnī.

Tā kā tajā brīdī v\ēl nebiju domājis, ka tik drīz mainīšu savu CR-V pret jaunu, tad tikai loģiski, ka mainīju uzreiz kopā visu mezglu, jo gan servisām, gan arī citur spečuki teica, ka prātīgāk ir nomainīt visu uzreiz nekā pēc pārdesmit tūkstošiem atkal jaukt sajūgu vaļā un mainīt nākamo detaļu.

Sajūga komplekts maksāja 257,65 EUR, bet nomaiņa (darbs) - 72,31 EUR.

Tikko apskatījos, mazliet samelojos par sajūgu. To 2014.gada 10.februārī nomainīju pie 137 278 km (nevis 160 000 km). Līdz ar to pēc sajūga nomaiņas ar šo auto braucu vēl 1 gadu 2 mēnešus un 14 dienas, nobraucot baudāmus 25 150 km.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti