Es par šo arī jau iepriekš rakstīju. Man arī tas reāli kaitina. Redzu, ka ir nākuši klāt posti, bet jālasa viss no jauna.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es par šo arī jau iepriekš rakstīju. Man arī tas reāli kaitina. Redzu, ka ir nākuši klāt posti, bet jālasa viss no jauna.
Mani extra 2 punkti dzēsā, tik neatceros, vai pēc 1 gada vai pēc 2.
Man sanāca jocīga tā situācija:
Bija 4 punkti, kam tūliņ jau bija jādzēšas, bet klāt dabūju jaunus 4 punktus. Līdz ar to 8 punkti man bija precīzi 3 dienas. Bet tas netraucēja man atsūtīt paziņojumu par kursiem, uz kruiem es tā arī neaizgāju. Kad man pielika klāt tos papildus punktus man kontā bija vairs tikai 4 punkti, līdz ar to juriiski īsti vairs nebija pamata man papildus punktus piešķirt. Es īpaši nestresoju un nesūdzējos, jo 6 punkti kontā nebija nekas traģisks. Pēc laika tie visi dzēsās.
Domāju, ka lielā mērā tas ir saistīts ar pircēju ienākumu līmeni. Tiem, kas brauc ar maziem auto, rocība parasti ir mazāka nekā tiem, kas ar lieliem. Mārketings, tā teikt ![]()
Man 0. Ptu, ptu, ptu.
Bet ir bijuši arī 8 (2 x kreisais pagrieziens pie sarkanās gaismas). Toreiz saņēmu arī extra 2 punktus, jo neaizgāju uz kursiem.
Piekrītu Janozauram. Kodiaq ar X1 varbūt ir salīdzināmi vienīgi ar cenām, bet nekādā gadījumā ar izmēriem. Vēl X3, bet arī ne ļoti. Ja Audi Q5 piedāvātu ar 7 sēdvietām, tad būtu vēl daudzmaz adekvāts salīdzinājums.
Vispār 1.paaudzes Honda H-RV tika ražots krietni pirms Nissan Juke.
Diemžēl nesanāca ar šo izbraukt, jo šis konkrētais auto lidizīgi kā Audi Q2 bija aprīkots ar vasaras, turklāt sporta, riepām
Starp citu, atzveltnes nolaišanas iespējas pārbaudīju, atceroties tepat forumā Tavu diskusiju par to.
Man netraucē, jo nav blakus lielveikalu. Piekrītu, ka labāk lai to dara veikalu stāvvietās nekā uz ceļa.
Kad svētdien piedalījos Gada Auto testos Ādažu pusē, tur bija novērojams liels skaits t.s. huļigangu (BMW 3.sērijas), pāris Subaru un pat viens visai jauns Ford Mustang, kas to vien darīja, kā slidinājās pa Ādažu - Garkalnes ceļa līkumiem. Tie tur ir pāredzami, nav lielu grāvju blakus, nav koku. Testa laikā gan man tas traucēja, jo visu laiku bija jātur "čuriki", ka tik neieslīdz manā auto, jo brīžiem šie uz baigām milenēm tur slidinājās. Bet viss OK
Ar Volvo S90 sanāca izbraukt. Vai sev es gribētu šādu auto? - JĀ. Vai būtu gatavs maksāt par šādu auto 90 000 eur? - NĒ.
Varbūt es neko no premium lietām nesaprotu, bet nu neiet man pie sirds koka apdare.
Kas man visspilgtāk palika atmiņā, tās ir bremzes. No visiem testētajiem Gada Auto pretendentiem tieši S90 bremzes likās vislabākās. Uz piesniguša ceļa no 120km/h ar pedāli līdz galam bremzējot un palaižot vaļā stūri, S90 apstājās ļoti ātri un pilnīgi nemaz nebija sajūtama kustība uz labo vai kreiso pusi. piemēram, Ford Edge nedaudz vilka pa labi
Ja ir privātmāja ar dabasgāzes peislēgumu, tad ir iespējams izbūvēt kompresoru automašīnas uzpildei. Tas ir dārgi un domāju, ka arī braukšana īsti lētāka kā ar benzīnu nesanāks, jo dabasgāzei, kuru izmanto par degvielu, ir ļoti augsta akcīzes nodokļa likme.
Ja ir plāns ar šo auto braukt 6-12 mēnešus, visticamāk jāpaciešas ar biežajām benzīna uzpildīšanas reizēm. Tie, kas ikdienā brauc ar LPG, pie tā ir pieraduši, tā kā nekas traģisks.
Bet piekrītu anonimikim par to, ka Lauris9112 nebija diez cik prātīga. Ja nu vienīgi tā cena bija tik salda, ka nevarēja neņemt. Bet nu tad ar neērtībām bija jārēķinās.
Vakar sanāca mazliet tuvāk iepazīties ar Kodiaq. No tāluma skatoties, izskatās kā samazināts jaunā modeļa Audi Q7, no aizmugures - VW Tiguan vai pat BMW X1.
+ ir izdomāts risinājums bagažniekā esošajam izvelkamajam pārsegam. Parasti ir tā, ka nav kur to ielikt, kad noņem nost, bet Kodiaq to var novietot speciālā nišā, paceļot bagažnieka grīdas pārsegu.
+ ir iespējams uzstādīt priekšējo krēslu atzveltnē galdiņus un planšetes turētājus.
- bagažnieka nodalījuma grīda ir pārāk augsta, tādējādi zaudējot daudz brīvas telpas bagažnieka lielākam tilpumam. Tāpat ir arī grūtāk iekraut smagu kravu. Bet tas noteikti ir saistīts ar 2 papildus sēdvietu vietu ievietošanu bagažniekā. Iespējams 5-vietīgajā versijā bagāžas nodalījuma grīda ir zemāk.
- aizmugurējā sēdeklī nav iespējams ievietot 3 bērnu sēdeklīšus, bet to zināmā mērā var atrisināt, ja izmanto 3.sēdekļu rindu.
- 2.rindas krēslu atzveltnes var nolaist tikai pavisam nedaudz.
- ar 1.piegājienu vairākkārt neizdevās aizvērt vadītāja durvis. Pat speciāli uzfilmēju video, lai neteiktu, ka neprotu aizvērt
Izbraukt ar Kodiaq diemžēl nesanāca, jo šis vakar bija pieprasītākais no visiem Gada auto kandidātiem.
Cik lasījumu manam rakstam par CR-V izmaksām?
Es savam CR-V uzstādīju LPG, negaidot garantijas beigas
Manam 55 " samsungam ir 3D. Izmantoju 2 x pirmajā nedēļā. Turpmakajos 3 gados ne reizi. Kad pirku 65 ", tad apzināti ņēmu bez 3D.
Priekš tik mazas mugursomas man tas liekas pārāk liels degvielas patēriņš.
Vai labākais? Nezinu. Katrā ziņā var redzēt, ka kopts un 100 % tīrs auto. Vienmēr esmu uzskatījis, ka vislabāk ir starp lietotiem auto meklēt tieši LV jaunu pirktu auto, jo tiem bieži ir salīdzinoši neliels un pierādāms nobraukums un viegli apskatāmi TA rezultāti, kas liecina par īpašnieka attieksmi pret savu auto.
Starp citu, šim Civicam labi savietojas LPG iekārta, kas braukšanu padara ekonomiskāku. Jāņem vērā, ka tuvākajā laikā šo auto sāks apciemot Rūsiņš.
Neapšaubu. Bet 100 eur gadā ir mazāk kā 2 eur nedēļā. Par to ir šis stāsts.
Mēs te runājam par 100 EUR gadā! Ja nevar šādu summu reizi gadā ieplānot, tad varbūt labāk ir izmantot sabiedrisko transportu.
Es, piemēram, esmu naudas plūsmu saplānojis, zinot, ka katru gadu februārī jūnijā naudu TA, nodoklim, KASKO un OCTA priekš Jazz, jūnijā - priekš Zafira, jūlijā - priekš CR-V.
Prieš kam nodokļa samaksu sadalīt 4 maksājumos? Tu pārtiku veikalā arī pērc vairākos maksājumos? Saprotu, ka jāpērk ledusskapis, TV vai veļasmašīna, kas visdrīzāk nav ikgadējs pirkums, bet nu nodokli par auto var iepriekš ieplānot. Atliec konkrētu summu kaut vai katru nedēļu, piem. pa 2 EUR. Pēc gada sanāks 104 eur, kas visticanmāk būs pietiekami, lai samaksātu nodokli. Ja nodoklis ir stipri lielāks, tad jādomā, kam vispār nepieciešams tik liels auto, ka nevar samaksāt nodokli.
Ja nevar reizi gadā samaksāt nodokli, tad visdrīzāk arī naudas pienācīgam remontam nav. Un tad arī brauc no skates līdz skatei nevis seko līdzi mašīnai visu gadu.
Tāpēc arī tā statistika ir tik nežēlīga.
Lai gan apšaubu šādu statistiku. Ja 80% izkrīt, tad sanāk, ka tikai katra 5.mašīna ir tehniskā kārtībā.
Kā saka, ir statistika, ir meli. Jebkurus skaitļus var pagriezt tādā skatījumā (interpretācijā), kādā tas konkŗtejam mērķim ir nepieciešams.
Pievienojos GB12 viedoklim, izņemot pēdējam teikumam. Ir cilvēki, kam auto ir nekas vairāk kā pātvietošanās līdzeklis. Tomēr lielākajai daļai auto ir kas vairāk. Arī man. Ja XC90 vēl būtu apspriešanas vērts, tad Duster pilnīgi noteikti nē.
Man arī pret CP nav pretenziju. Aptur tikai tad, kad ir pamats.
Tas, ko es vēlētos no CP sagaidīt, ir audzināšanas darbs tieši ar agresīviem autovadītājiem un tiem, kas nepariezi lieto gaismas, nerāda pagriezienus vai kā citādi klaji ignorē CSN prasības.
Braukājot pa LV esmu guvis apliecinājumu tam, ka, braucot ar 110 km/h (pēc spidometra), kur atļauti 90 km/h, CP vispār neaiztiek.
Domāju, ka droši var tā apgalvot.
Šīs paaudzes RAV-4 ražo jau vairākus gadus (nerunāju par pēdējo facelift). Savukārt hibrīdtehnoloģijas, kādas ir šajā auto, tiek ražotas vēl ilgāk.
Auto ir sevi pierādījis.
Mani pašu RAV-4 neuzrunā it nemaz, jo daudz interesantāks šķiet CR-V, kādu arī pats ikdienā lietoju.
Žēl, ka Honda nepiedāvā CR-V hibrīdu. Būtu inčīgi salīdzināt un, kas zin, varbūt arī tādu iegādāties
Nav aktuāli. Opelim un cirvim ir automātiskās LED dienas gaismas, jazzam miglas nav vispār
Ja kāds brauc pa dienu ar miglām, mani tas netraucē, jo migla nevar nemaz apžilbināt, jo to izvietojums un staru kūlis ir novirzīts uz leju.
Kaitina, ka normālos laika apstākļos lieto aizmugurējo miglu.
Vakar Olympia stāvvietā īsā laikā saskatīju kādus septiņus XC90, toties neredzēju nevienu Fabia. Secinājums, ka ar Fabia uz lielveikaliem nebrauc. Laikam iepērkas vietējos lauku tirdziņos