Šādi diski bija manam 2000.gada Citroen Xsara Picasso. Patiešām ne visur bija gatavi veikt riepu montāžu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Šādi diski bija manam 2000.gada Citroen Xsara Picasso. Patiešām ne visur bija gatavi veikt riepu montāžu.
Zemai procentu likmei ir Honda līdzfinansējums. Vismaz tā bija kādreiz un domāju, ka ir arī tagad. Ideja tāda, ka importieris nevis dod pa tiešo atlaidi, bet atlaidei paredzēto summu novirza līzinga procentu samazināšanai.
"Bet atkal dilemma - martā esot gaidāma jaunā sērija
"
Nevis jauna sērija, bet neliels facelift. Atjauninātajam modelim visticamāk cena nebūs tik laba kā šobrīd esošajam, jo Nippon gribēs pēc iespējas ātrāk atbrīvot noliktavu no "vecajiem" CR-V.
Avensi apskati, pilnīgi citas sajūtas būs. Manuprāt, Avansis un CR-V ir divi objektīvi nesalīdzināmi auto. Avensi vēl varētu salīdzināt ar Peugeot 508. No šiem es nedomājot ņemtu Avensi, lai gan mana darba kolēģe pirms gada tieši no šiem diviem izvēlējās 508. Izskata un aprīkojuma dēļ. Toyota un Honda būs augstāka tālākpārdošanas vērtība jeb mazāks cenas kritums, ja to salīdzina ar Peugeot vai Hyundai, piemēram.
Prieks, ka CR-V iepatikās ![]()
Pirms gada, kad aktīvāk interesējos par jauno CR-V, bija vecais labais benzīnnieks - 2,0 l. Ne pārāk dinamisks, bet ļoti uzticams. Vēl nodomāju, ka citiem tas liekas mīnuss, bet man kā reiz liekas pluss, jo pieredze liecina, ka var likt virsū gāzes iekārtu un taupīt jau no pirmās dienas. neen kolēģis izteicās, ka arī benzīnniekiem tagad būšot (jau ir???) jaunās paaudzes motori. nevaru apstirpināt vai noliegt, jo pats neesmu interesējies. Šobrīd nav aktuāli.
Savējo CR-V pirku LV jaunu (tolaik vēl Bensons Auto) tālajā 2008.gadā 12.maijā. Šobrīd nobraukums ir drusku pāri 153 000 km. Pa šo laiku NE REIZI neesmu pielējis eļļu starp veicamajām apkopēm, neskatoties uz apstākli, ka pēdējos 60 000 km esmu nobraucis ar gāzi (bez eļļošanas sistēmas).
It kā varētu mainīt uz jauno modeli, bet neredzu tādu nepieciešamību, jo esošais kalpo lieliski, ir skaists (manuprāt), ērts un salīdzinoši ekonomisks. Apstāklis, ka pārvietojos ar tik vecu auto, man absolūti mazsvarīgs.
RT33
Katram auto savs pircējs. Kas man liekas neracionāls pirkums, citam tieši otrādi var šķist pilnīgi OK. Ja CR-V liekas labs auto, lai to iegādātos, esmu pārliecināts, ka izvēle nebūs jānožēlo, jo tas ir labs auto. Turklāt tam ir laba tālākpārdošanas vērtība un salīdzinoši labs tirgus pieprasījums.
Nezinu, kā ir ar jaunās paaudzes dīzeļiem, bet iepriekšējās paaudzes dīzelis (2,2 l) bija ne pārāk ekonomisks. Personīgi es nespēju saskatīt kādu ekonomisku izdevīgumu dīzeļvariantā, kas bija ievērojami dārgāks kā benzīnnieks, bet patēriņš bija tikai ap 1-1,5 l zemāks kā benzīnniekam, kuram turklāt ļoti labi savietojās gāzes iekārta ![]()
"Tātad šo auto nav jēga pirkt vispār? Kā Tev šķiet, ko Tev teiks tie tūkstoši, kas šo auto nopirks?
"
Pašam ir iepriekšējās paaudzes CR-V un esmu ļoti lojāls HONDA zīmolam vispār, ņemot vērā, ka manā lietošanā vēl ir arī Honda FR-V, sievastēvs braukā ar manu eksJazz, un mamma arī nesen iegādājās FR-V. Visticamāk mans nākamais auto arī būs Honda CR-V, bet noteikti ar 4x4. Es patiešām uzskatu par neracionālu pirkumu priekšpiedziņas auto, kas izskatās kā pilndpiedziņas. LV lielākā daļa no Nissan Qashqai ir tieši priekšpiedziņas. Un tādu piemēru ir daudz. LV vispār ir ļoti izplatīts arguments iegādāties tādu auto, kas pašam varbūt neliktos super par 100%, toties apkārtējiem rodas zināms priekšstats par saimnieka rocību.
Ja runājam par klīrensu - CR-V klīrenss ir 175 mm (dārgākā komplektācijā - 165 mm), Accordam - 135 mm. Starpība 4 cm. Skoda Superb klīrenss ir 159 mm jeb 1,5 cm mazāks kā CR-V.
Aeoredinamikas dēļ SUVveidīgajiem ir arī lielāks degvielas patēriņš. Tas tā ieskatam, ja ir vēlme pēc racionāla pirkuma.
Nešaubīgi CR-V nebūtu slikta izvēle, bet es tādu ņemtu ar 4x4 piedziņu, lai arī ļoti ieintriģēja ekonomiskais 1,6 l dīzelītis (tikai ar priekšpiedziņu), kuram būtisks mīnuss ir piekabes smagums, kā to jau iepriekš norādīja seller.
"Rīt braukšu ar CR-V 1,6 l MT. Pēc tam iepostošu."
Ja nemaldos, šādā kompelktācijā tas ir tikai ar priekšpiedziņu. Kāda jēga pirkt priekšpiedziņas auto, kas izskatās kā pilnpiedziņas? Klīrenss nav arguments, jo CR-V tas nav īpaši augsts.
Ja no Honda, tad jau labāk pievērs uzmanību Accord. Nezinu, vai vēl ir kāds pieejams no akcijas, bet tā cena bija ļoti laba - atlaide 21% no standartcenas.
Man arī japānis (CR-V, 2.0 l). Ar LPG draudzējas labi,bet patērē 12-13 l uz 100 km. Citreiz ir bijis 15 l. Norakstu uz LPG kvalitāti.Tàpat sanāk lētāk kā braukt ar benzīnu. Tàpēc baigi nepārdzīvoju ![]()
Runāju ar speciālistiem, teica, ka ir iespējami dažādi risinājumi atkarībā no katra dzinēja īpatnībām. Viena no iespējām ir arī uzstādīt papildus kaut kādu figņu, kas palīdz apmānīt vadības bloku. Neesmu tehnisks cilvēks, tāpēc par tehniskām niansēm nevaru runāt.
Par Muižnieka teikto varu pastāstīt daudz precīzāk.
Jau iepriekš biju rakstījis, ka mans sencis strādā RTP. Arī viņš bija viens no "laimīgajiem", kurš pirms pāris gadiem no dīzeļS-Max tika pārsēdināts LPG S-Max.
2 gadu laikā senča S-Max tika nomainīti 4 (!!!) katalizatori. Pa garantiju, protams. Un tas nebija tikai viņa mašīnai, bet gandrīz visām.
Iespējams, ka pie vainas bija arī tas, ka konkrētie S-Max (atškirībā no Baltic Taxi rīcībā esošajiem) ir ar E85 benzīnu darbināmi. Tam komplektā nāca Autonams uzliktās gāzes iekārtas. Tā kā Autonams pamatbizness nekad nav bijis LPG iekārtu uzstādīšana, tad LPG iekārtu uzstādīšanas kvalitāte un iekārtu apkalpošana to arī pierādīja, ka nevar āzi likt par dārznieku. Autonams nevienā brīdī negrasījās (negribēja? nemācēja?) noskaidrot iemeslus, kāpēc katalizatoriem bija kirdik ik pa 30-40 t.km.
Problēma, manuprāt, nevis pašā gāzes kvalitātē (ar tādu pašu gāzi braukā vai pusLatvija), bet gan iekārtas regulēšanā. Ir "jāapmāna" kompis ar citu sadegšanas temperatūru, piemēram.
Tagad sencis atkal pārgāja uz jaunu dīzeļS-Max un atkal ir laimīgs ![]()
Par Muižnieka teikto varu pastāstīt daudz precīzāk.
Jau iepriekš biju rakstījis, ka mans sencis strādā RTP. Arī viņš bija viens no "laimīgajiem", kurš pirms pāris gadiem no dīzeļS-Max tika pārsēdināts LPG S-Max.
2 gadu laikā senča S-Max tika nomainīti 4 (!!!) katalizatori. Pa garantiju, protams. Un tas nebija tikai viņa mašīnai, bet gandrīz visām.
Iespējams, ka pie vainas bija arī tas, ka konkrētie S-Max (atškirībā no Baltic Taxi rīcībā esošajiem) ir ar E85 benzīnu darbināmi. Tam komplektā nāca Autonams uzliktās gāzes iekārtas. Tā kā Autonams pamatbizness nekad nav bijis LPG iekārtu uzstādīšana, tad LPG iekārtu uzstādīšanas kvalitāte un iekārtu apkalpošana to arī pierādīja, ka nevar āzi likt par dārznieku. Autonams nevienā brīdī negrasījās (negribēja? nemācēja?) noskaidrot iemeslus, kāpēc katalizatoriem bija kirdik ik pa 30-40 t.km.
Problēma, manuprāt, nevis pašā gāzes kvalitātē (ar tādu pašu gāzi braukā vai pusLatvija), bet gan iekārtas regulēšanā. Ir "jāapmāna" kompis ar citu sadegšanas temperatūru, piemēram.
Tagad sencis atkal pārgāja uz jaunu dīzeļS-Max un atkal ir laimīgs ![]()
Tad atnāc vismaz kliņģeri paēst! ![]()
Jā,ir man FR-V. Aprīlī būs 8 gadi. Nobraukums šobrīd zem 120000 km. Tas ir kā otrais auto, ar ko pamatā tiek veikti daudz, bet nelieli braucieni pa Olaini, vadājot bērnus uz skolu un pulciņiem.
Šoreiz nebūšu. Kliņģeri ēdīšu mājās, svinot savu dzimšanas dienu.
Man gan i40 šķiet ļoti glīts. Esmu testējis universāli dīzeli + automāts. 1,6 l dīzelītis gan ir par vāju tik lielam auto. Pietrūka dinamikas.
Bet nu, lai vēl šodien jūsmotu par Sonata izskatu... Tā jau saka, ka par gaumi nestrīdas - vai nu ir gaume, vai nu tās nav ![]()
Kurš no minētajiem skaitās super tehnika?
Cits var, cits nevar.
Man darba dienas īsti neder gan. Esmu ofisa cilvēks un darba laiku +/- cenšos ievērot.
Bet bez manis var jau arī rīkot pasākumu un es turpināšu testēt mašīnas vienatnē tāpat kā līdz šim to esmu darījis ![]()
Es tikai par.
Ja vajag, varu sarunāt ar dīleri par Toyota, Lexus, Seat, Hyundai, Suzuki, Peugeot, Honda testēšanu. Visus vienlaicīgi nē, bet pa "porcijām" ![]()
Esmu arī bijis Maranello Ferrari muzejā un braucis tieši ar tādu pašu California.
Ja jau vēlreiz būsi tai pusē, tad iesaku aizbraukt uz Rimini pusi, tur netālu ir atpūtas parks Mirrabilandia. Izcila vieta, kur atpūsties visai ģimenei 2 dienu garumā - ar šoviem, dažādām atrakcijām, baseiniem. Noteikti ir vērts!
Tas augstākais kalnu ezers atrodas Konigsee. Tur atrodas arī bobsleja trase un turpat netālu ir arī slavenā Ērgļa ligzda, kas bija Hitlera patvērums
neatņemot vietu bagāžas nodalījumam, nav! Runa ir par rezerves ritenim paredzēto vietu, kurā ievietots gāzes balons.
Es būt priecīgs, ja manā CR-V būtu vieta 80 l balonam. šobrī ir 45 l (laikam), reāli iepildīt var max 41-42 litrus. lielākais attālums, ko esmu nobraucis, ir 360 km. Būtu 80 litri (pofig par svaru), varētu nobraukt ap 700 km. Būtu retāk jāpildās
Pilnīgi piekrītu Danimars. No LPG nav jābaidās, vienkārši iekārta jāuzstāda pie tiem, kam ir liela pieredze un labas atsauksmes. Autonamu pie tādiem kantoriem diemžēl nevar pieskaitīt.
Runājot par tēmu pēc būtības. Garantijas laikā es tomēr ieteiktu veikt apkopes dīlerservisā. Nezinu, kā ir Opel, bet Honda un Toyota/Lexus klienta lojalitāte apkopju veikšanā nospēlē būtisku lomu gadījumā, ja pat pēc garantijas laika beigām ir kaut kas salūzis. Bieži nomaina to kā garantijas gadījumu. Manam CR-V tā bija, piemēram, ar kondiconieri. Noklājās 2 gadus pēc garantijas termiņa beigām, bet nomainīja šķiet, ka kondiškas sajūgu, pilnīgi pa frei. Tāpat aftermarketā mašīnas cenu būtiski ietekmē apstāklis, ka apkopes veiktas pie dīlera.
Es saviem auto arī pēc garantijas beigām veicu apkopes pie dīlera, vienīgi visas detaļas (filtri, bremžu diski, uzlikas utt.) iepriekš nopērku daudz lētāk, piemēram, Ape Motors (no kurienes tas pats Nippons par to pašu cenu arī iepērk, bet pēc tam pārdod klientam ar ne mazāk kā 200% uzcenojumu), un servisā veic tikai pašu darbu. Un attiecīgi samaksa par darbu ir tikai nedaudz augstāka kā citā normālā servisā, kur tiek maksāti visi nodokļi un kur ir atbilstoša darba kvalitāte.