msh rakstīja: P.S. Jautājums paliek atklāts - nafig tam FR-V vajag vienu lieku robu - mana divdesmitgadīgā šrota ceturtais robs ir tik garš, kā šitam piektais un piektais tik garš kā šitam sestais.
Iemesls visdrīzāk ir mazāks degvielas patēriņš.
Ja vajag strauji paātrināties, tāpat nav prātīgi uzņemt ātrumu ar 6.robu, jo labāk pārlikt zemākā.
Savukaºt, braucot kruīzā ar 95 km/h, 6.pārnesums ir pilnīgi ideāla izvēle - mazāki apgriezieni, bet, ja vajag kādu apdzīt, nav jāpārslēdzas uz zemāku pārnesumu.


















Izmaksātā atlīdzī'ba neierobežo tavas tiesībvas vēlāk vērsties ar civilprasības pieteikumu tiesā pret avārijas vaininieku.
Tas nozīmē, ja apdrošinātājs izmaksā, tavuprāt, nepamatoti mazu atlīdzību, tad par starpību, ja spēj to pierādīt vari vērsties tiesā prt vainīgo. Cits jautājums, kā tiesa novērtēs papildus izmaksas. Principā, degvielas čeki, nomas auto, tramvaja biļetes u.tml. varētu būt OK, ja tie nav pārspīlēti un ir reāli pamatojami.