iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 30.08.2008 8:09

edzulis rakstīja:

JJJ rakstīja:

kas tur nelegāls? vai ir nelegāli pa logu paskatīties, ka pa ielu staigā policists un par to ielikt ziņu inetā? vai tas kāds valsts noslēpums? ja tā saka Zivtiņš, tad tas vēl neko nenozīmē..

Tas, ka tu te forumā ierkakstīsi, tas nevienu nekrata, bet ja kāds mēģinātu taisīt tādu cp karti nopietnā līmenī, atrautos atri imo. Iedomājies, ka pa ceļu pārvietojas noziedzinieki un viņiem ir zināmas CP patruļu vietas... Normāli tavuprāt?

Fotoradars nav CP patruļvieta, kā arī aizliedzot tādu karti tiek pārkāpts likums par informācijas brīvību. Uz šī likuma pamata daudzās valstīs ir atļauts lietot radardetektorus, jo tas ir tāds pats radioaparāts, kā gandrīz jebkurā mašīnā, tikai uztver citas frekvences radioviļņus... Aizliegti ir antiradari, kas traucē CP izmantoto radaru darbību, tādējādi traucējot CP darī savu darbu. Ar mašīnās iebūvētajiem radio mēs taču netraucējam raidstaciju darbību un Radardetektors jau arī netraucē veikt ātruma mērījumus.

Ja ir kāda slepena Policijas (lasi policijas nevis ceļu policijas) operācija, tad poliči nav formās un nav ar trafarētiem auto (vienkāršam garāmgājējam var pat nerasties aizdomas), ja reiz tie ir formās un ar trafarētu auto, tad publiskā vietā demokrātiskā valstī var tos fotrogrāfēt, zīmēt karti ar precīzam GPS koordinātām utt. Noziedzinieki jau arī visu laiku neblenž tai kartē, kā arī nedz Poliči, nedz Noziedzinieki ir iebetonēti. Gan vieni gan otri ir mobili un informācija ātri noveco. P.S. Un kas traucē kādiem 10 poličiem samērā regulāri iesniegt BMW Power maldinošu info par radaru atrašānās vietu? a?

Bet nu par lietu - Igaunijā policija agrāk cepās - kā tad tā visi ziņo par patruļmašīnu atrašanās vietu, tas pat tiek izziņots vietējo radio staciju ēterā utt., bet tad tās valsts amatpersonām ar valstisku domāšanu atausa prātā (atšķirībā no mūsu aunapierēm) - ja ir info par to, kur atrodas CP ekipāža, it īpaši, ja ta ir tuvu kādam no valsts ceļu tīkla melnajiem punktiem, tad tiek panākts galvenais - cilvēki brauc rāmāk un samazina iespēju notikt CSN. Ir panākts mērķis - paaugstinās ceļu satiksmes drošība.

Mūsu valstiņā poliči cepās un cepsies, jo ir atšķirība pamatnostādnēs un mērķos. Šeit nevienu neinteresē reālā satiksmes drošība, te šā skaistā lozunga "Lai paaugstinātu satiksmes drošību" aizsegā ir jāsasniedz PAVISAM CITS MĒRĶIS - budžetā ieplānotie ienākumi no sodiem par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem.

Palaidniex 28.08.2008 20:56

Visvairāk mani iespārdīja sekojošs teksts:

Raiņa bulvāris ietilpst 33 sabiedriskā transporta maršrutos: 16 autobusu, 10 trolejbusu un 7 maršruta autobusu maršruti.

Moš tomēr Rīgas satiksme varētu sāk pārplānot savus maršrutus, jo pagājušais gads rādīja, kā sabtrans viens pats, BEZ pirv. transporta palīdzības bija spējīgs nosprūst tai Raiņa bulvārī, kā arī iebraukt krustojumos liedzot arī citiem, kam nevajag to bulvāri, bet tikai to šķērsot tāda iespēja būtu liegta...

Palaidniex 24.08.2008 19:00

cluber rakstīja: Tas kad jāmaksā tas jau skaidrs pēc būtības, jautājums jau bija par sekām, kas notiek, ja savlaicīgi nav apmaksāta kvīts. Zinot LV pieredzi var nemaksāt līdz TA apskatei. Maybe Igaunijā savādāk, un nerezidenta sods aiziet nebūtībā!!!

Ņehren pārkāpt valstīs, kur ar sodiem viss ir kārtībā. Kā nemaksāt, kā nemaksāt- kad pārkāpi vajadzēja domāt.

Ja gribi uzzināt, kas notiks - pastāstīšu. Skati iziesi, nekas un neko, bet tad vienā dienā pie Tevis atnāks Falk vēstulīte, ka esi parādā Ikauņiem tik un ti, bet viņiem par Tevis atrašanu - n-reiztik. Nemaksāsi - tradicionālā shēma ar tiesu izpildīājiem un visu izrietošo...

Palaidniex 21.08.2008 17:22

Andrismazais rakstīja:

Cik šito var runāt! Lēņķa slīpmašīna ir tautā sauktais fleksis! Teorētiski var mēģināt izmantot auto pulēšanai, bet tikai tos kuriem ir regulējami rotācijas ātrumi!!

Tikai tīri teorētiski izmantot jau var, bet izmantot fleksi ar regulējamu ātrumu kā pulējamo ir muļķīgi, jo - to apgriezienu diapazons ir labākajā gadījumā 3.000 - 10.500 (ar maks spēku 3,3 N) vai parasti 6.000 - 9.000 /min (ar maks spēku 3,3 N), bet leņķa pulētājam tie ir 700 - 2.200 /min (ar spēku 14 N). Cipari tak līdzīgi vai ne? Spēks utt...?

Leņķa pulētājam ir pavisam savādāks reduktors ar PAVISAM citu pārnesuma skaitli. Var jau izmantot fleksi, bet būs vairākas problēmas - vai nu tas griezīsies par ātru un dedzinās krāsu/pulējamo pastu, vai arī griežoties vēlamajā apgriezienu diapazonā būs ar nepietiekamu griezes momentu un nežēlīgi karsīs.

Rezultātā - vai nu sabojāsi krāsojumu vai nu nokurināsi fleksi. Veiksmi lietot pulēšanai parasto fleksi!

Palaidniex 19.08.2008 14:00

Seene rakstīja:

Reversa satiksme ir kaut kas cits. Šajā gadījumā ir runa par 3 joslu ceļu, kura vidējā josla ik pēc noteikta attāluma tiek izmantota otram braukšanas virzienam.

Nu šitāda 3 joslu sistēma ir Zviedrijā un vācijā manīta. Vācijā bez barjeras pa vidu - Zviedrijā bieži vien ar barjeru pa vidu, lai neviens p&(*^# pat neiedomātos pretējā kustības joslā nelaikā ieraut...

Visumā labs risinājums, jo zini, ka ik pa 3-6 km varēsi droši apsteigt, nevis apdzīt, lēnāk braucošos...

Palaidniex 12.08.2008 8:47

ka tik neveic pašlaik sertifikāciju un nekārto atļaujas izmantojamās frekvences sertifikācijai Latvijas republikā... Klīstot baumas, ka uzsākot tos lietot bija piemirsuši šo "sīko formalitāti", līdz ar to izmantoja nelikumīgi...

Palaidniex 18.07.2008 9:26

P.S.

Reāli [u]normālai[/u] ikdienas braukšanai pilsētā pilnīgi pietiek ar zem 100 Zs, uz šosejas arī neko daudz vairāk nevajag. Neproti droši apdzīt fūru ar zem 100 Zs, nebrauc vispār, vai sēdi astē...

P.S. Ja būt godīgam pret likumu - fūre biezi vien brauc ar max atļauto, tākā arī apdzīt to ir pretlikumīgi!

Palaidniex 18.07.2008 9:24

msh rakstīja:

Tak ej tu pī. Ir dzirdēts par šo jauko sistēmu - atgādina mūsu šaurpieru sākotnējo projektu "virs 2l darba tilpuma luksuss". Protams, ja kaut kas tik tizls mums būtu, ar šujmašīnu nebrauktu vienalga, bet bik padarbotos ar tehnisko izdomu

Redzi divarpus litru žurka, kurai pie stūres treniņbiksēs tērpts izkāmēis 18-gadīgs ģindenis ir diagnoze. Bēdīga diagnoze... Ir cilvēki, kas sparot, ko, kā un kāpēc stūrē. Diemžēl tādu, pie mums ir pamaz. Nergribi braukt ar šujmašīnu - kur problēma? Nopērc dārgāku OCTA un brauc. Zināsi cik reizes dārgāk ir braukt ar niknāku vāģi, ja ir slikta CSN neievērošanas statistika un cik bieži apdrošināšanas gadījumi. Brauc akurāti , tiec līdz 16. b/m klasei un maksā mazāk, kur problēma?

Reāli normālai ikdienas braukšanai pilsētā pilnīgi pietiek ar

Palaidniex 16.07.2008 11:29

Magistrs rakstīja:

Tad jau jāatjauno padoju laika sistēma, kad tikai īpašnieks var braukt ar savu auto. Lai brauktu cits, jāraksta pilnvara.

Pilnvaru uzraksatīt ir nieka lieta. Tas neko nemaksā! 10 reizes dārgāka drošināšana ir nopietns iemesls, lai ierobežotu trakošanu ar auto un mapieredzējušu jauniešu tikšanu pie jaudīgu vāģu stūºēm...

Angļiem pastāv arī sava veida universālā OCTA, kas dod tiesības braukt ar jebkuru auto (kas atbilst universālās apdrošināšanas nosacījumie, bet tā maksā KRIETNI dārgāk nekā apdrošināšana es un mans auto.

To ir izdevīgi ņemt ja īpašumā ir jau sākot ar 4 vāģīšiem un ire visai pozitīva pārkāpumu vēsture, stāžs utt...

Palaidniex 16.07.2008 10:23

nešķirosim bembisti, audisti, sābisti

ļoti vienkārši OCTAi ir jābū ka Lielbritānijā tiek apdrošināta civiltiesiskā atbildība TIKAI kombinācijai konkrēts cilvēks ar konkrētu auto. Proti? Proti, ja mammai ir auto un ir apdrošināšana, dēls beZ savas apdroosīnāšanas braukt ar šo auto nedrīkst viņu lietot. Apdrošinot tiek ņemti vērā vēl papildus fakti - cik jaudīgs (spooortisks) auto skaitās, vai brauc ikdienā, darba auto, svētdienu auto, cik braucējam gadu, kāda ir pārkāpumu vēsture utt. Piemērs, tāvs nopērk BMW M3, viņam ir gadi 55, pārkāpumu nav, nmegadījumos nav iesaistījies - gada apdrošināšana - OCTA sanāks uz kādām 500 mārciņām. Toties, lai 19 gadīgais dēlēns to varētu lietot, ar pa gadu savāktiem gandrīz 10 soda punktiem, un vadīšanas pieredzi - nepilns gads, OCTA izmaksās ap 4000 - 5000 mārciņas.

Tāpēc arī tur jaunieši brauc ar BMW 315 un citu marku maz-, mikro- un bezmotoriem...

Palaidniex 28.04.2008 17:53

batka rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Redaktors rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Redaktor - tad sanāk, ka neatteiksi arī seksuālajām minoritātēm ievietot viņu pasākuma reklāmas baneri? ja vien tie maksā naudu?

Esam jau no vairākām reklāmām (tajā skaitā izlecošajām) atteikušies, jo tās neatbilst uzskatiem.

Nu skaidrs! Vairāk jautājumu nav - iAuto atbalsta rupju CSN noteikumu normu neivērošanas politiku, par labu tiem mopēdistiem-donoriem, kam nospļauties uz CSN ietvertajām prasībām un pārējiem satiksmes dalībniekiem.

Kur tu redzi ka atbalsta noteikumu neiverošanu????

Ņemsim talkā elementāru matemātiku.

Apmēram uz skatu sanāk, ka tas mocis pievelk kādus ~50-60 metrus 2 sekundēs (tas ir rēķinot pēc iespējas mazākus attālumus, proti mocim par labu) - tas nozīmē ~ 25-30 metri sekundē. 10 metri sekundē ir 36 km/h, 25 metri sekundē ir 90 km/h. Attēlā ceļš izskatās pēc šosejas un automašīna, kuras spogulī noris darbība tomēr nestāv uz vietas - cik atbalstāma ir ātrumu starpība 90 km/h, ņemot vērā, ka mašīna brauc > 70 km/h. Tātad mocis brauc VISMAZ 160 km/h. Jautājums - kur Latvijā tas ir atļauts.

Līdz ar to tiek apsmaidīs CSN 6. punkts un rupji pārkāpts 115.1 vai 117.4 punkts.

Kāpēc autovadīājam ir jābūt nemitīgā strjomā par to dzīvībām, kas rupji pārkāpj CSN?

P.S.

Redaktor - arī pēc klipa beigām krustiņš nav aktīvs.

Palaidniex 28.04.2008 16:12

Redaktors rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Redaktor - tad sanāk, ka neatteiksi arī seksuālajām minoritātēm ievietot viņu pasākuma reklāmas baneri? ja vien tie maksā naudu?

Esam jau no vairākām reklāmām (tajā skaitā izlecošajām) atteikušies, jo tās neatbilst uzskatiem.

Nu skaidrs! Vairāk jautājumu nav - iAuto atbalsta rupju CSN noteikumu normu neivērošanas politiku, par labu tiem mopēdistiem-donoriem, kam nospļauties uz CSN ietvertajām prasībām un pārējiem satiksmes dalībniekiem.

Palaidniex 28.04.2008 15:06

Redaktor - tad sanāk, ka neatteiksi arī seksuālajām minoritātēm ievietot viņu pasākuma reklāmas baneri? ja vien tie maksā naudu?

Palaidniex 28.04.2008 14:49

Redaktors rakstīja: Reklāma nav [īpaši] apspriežams jautājums.

labi - reklmas saturs lai paliek neapspriests, bet krustiņam IR jābūt aktīvam uzreiz!

Un otrkārt (tomēr apspriežot konkrētās reklāmas saturu) - ja jau portāls iestājas par DROŠU satiksmi, tad šī reklāma nebūs tā korektākā, kas veicina drošību. Portālam ir tak tiesības nepublicēt apšaubāma satura reklāmas un reklāmas, kas atbalsta rupju CSN pārkāpšanu?

P.P.S.

Vēlreiz saku - vajag reklāmu - kājāmgājēj pirms šķērso gājēju "pārbrauktuvi" skaties divreiz, DIVREIZ! Mašīnas var (DRĪKST?) būt uz "pārbrauktuves" divu sekunžu laikā, pat ja tā sākumā ir melns punktiņš pie apvāršņa...

Palaidniex 28.04.2008 14:36

Redaktors rakstīja:

Pagaidiet dažas sekundes un krustiņš kļūs aktīvs

Nu tad sataisi, lai nav jāgaida.

P.S.

To bojāgājēju aizstāvreklāmu var nolūrēt līdz galam un vienalga nav tas krustiņš aktīvs.

P.P.S.

Kad CSDD un iAuto sāks kampaņu par to, lai arī motociklisti nepārkāpj atļauto braukšanas ātrumu? Tas, ka man stūķī tie pabrauc garām man nekrata, bet ja braucot pa jūrmaleni ar maksimālo atļauto tas bojāgājējs pievelk man klāt 2 sekundēs - tad neredzu iemeslu tos ķēmus aizstāvēt un atbalstīt viņu ātrumu pārkāpšanu. Moš tad automašīnām ar atļaut braukt cik gribi un izveidot reklāmu - kājāmgājēj - pirms gājēju "pārbrauktuves" skaties divreis! DIVREIZ!

Palaidniex 28.04.2008 14:22

Mopēdistu pārkāpēju dzīvības saudzēt paredzētais baneris ir gan aprīkots ar krustiņu, bet Ugunslapsā spied cik gribi - aizvērt šo pārkāpumus aizstāvošo reklāmu nevar. Redaktor - sataisi savus reklāmas banerus, lai tos var aizvērt...

Palaidniex 10.03.2008 10:46

Arsmens rakstīja:

kolumbs rakstīja: Varbūt vajadzēja piezvanīt policijai? Viņi nokonstatētu vai auto nav meklēšanā ....

Bij man taada doma, bet atceroties paaris iepriksheejaas pieredzes ar kantoriem- policiju/municiPaaljiem, paardomaaju, negribeejaas sachakareet atlikusho briivdienas dalju. Buutu kkas no seerijas:

-"..staav pamesta mashiina.."

-"..kaa juus sauc kaads juusu nummurs (dooh) un kur juus dziivojat.."

-"..palieciet uz vietas, peec 3.5 stundaam buusim klaat.."

..

-"..ko juus te mezhmalaa to golfu izdemoleejaat.."

-".. es neizdemoleeju es tikai ieraudziiju.."

-".. ja jaa... tikai nevajag, ko ta juus te sveetdienas dienaa mezha malaa darat? Buus jums jaabrauc liidzi paskaidrojuminju rakstiit.."

Vot, vot - šis ir zināms scenārijs...

Palaidniex 08.03.2008 12:46

Kaut kur izlasīju, ka skaistais vārds biseksuālis, vienkāršā valodā neskan vairs tik cēli - puspe-derasts...

Palaidniex 28.02.2008 9:28

Konfūcijs gan reiz esot teicis - pieredze ir laterna, ko mēs nesam garas kārts galā, kas pārmesta pār plecu, tā lieliski izgaismo to ceļa gabalu, kuru esam jau nogājuši, bet met melnu ēnu virzienā kurp dodamies...

Palaidniex 09.02.2008 14:40

bomzis vs urla...

www.youtube.com/...

Palaidniex 06.02.2008 12:08

kliks rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Master_D rakstīja:

Man drauga sievai ir. Ļoti labs aparāts, mehāniskais zūms un tā. Bet nu perverss tas aparāts ir pēc skata

Palaidniek - tas nav MAZS ZIEPIS. tas pat nav līdzīgs ziepim

Es nerunāju par šo, gandrīz dSLR-Like.

Ir vairāk par 5 mazajām kamerām, kas ir spējīgas radīt visai ciešamu attēlu, piemēram šis -> www.dpreview.com/...

Lēti gan nebūs, toties mazs un ērti.

Leica ar D-Lux 3 ir biku nohaltūrējuši. USB ir tikai 1.1, manuālās f-cijas ir lietojamas tikai daļa, priekšējais vāciņš ir jānoņem pirms kameras ieslēgšanas (ja ieslēdz kameru ar vāciņu virsū, tad dabon erroru un jāslēdz ārā un iekšā vēlreiz). Drusku kaitina no korpusa izvirzītais LCD. Bilžu kvalitāte dažreiz ir super, dažreiz vienkārši laba. Patīkami, ka D-Lux 3 netaisa mežonīgi piesātinātus toņus, bildes sanāk reālistiskas, varbūt dažreiz gribētos ne tik pelēkas, kad ārā apmācies. Vēl nemaz nepatīk 16:9 formāts. 4:3 var iegūt, bet tad zaudā pikseļus, par kuriem taču ir samaksāts. Patīkami ir tad, kad jāpērk papildu baterija - Leica oriģinālā maksā 2.5x dārgāk kā Panasonic alternatīva. Diemžēl to nevar teikt par feino bifeļādas somiņu, kas speciāli D-Lux 3 uztaisīta. To e-bay pat ar uguni nesameklēsi, bet tiklīdz kas parādās, tā cena ir kosmoss. No Leica tur ir tikai smaka un lētā gala Leica optika un laikam arī matrica. No Panasonic tur ir viss pārējais (sākot no menu un beidzot ar izskatu), kas manās acīs aparāta cenu neceļ.

Pikseļi?

Tu zini - neko daudz nezaudēsi pikseļos, jo uz puskadra matricas optiski teorētiski var pagaidām ar ļoti labu objektīvu salikt 160 līnijas uz milimetru, parēķini ar sensora izmēra garumu un platumu un iegūsi cik reāli ir iespējams dabūt teorētisko mpixeļu skaitu un tad izdali ar divi - dabūsi praktisko optisko izšķirtspēju...

P.S. Lai nodrukātu bildītes 10*15 pietiek ar 0,94 Mpix bildi (ja ticēt tam, ka modernie fotopavairotaji strādā režīmā 200 dpi...

Palaidniex 05.02.2008 13:16

Master_D rakstīja:

Man drauga sievai ir. Ļoti labs aparāts, mehāniskais zūms un tā. Bet nu perverss tas aparāts ir pēc skata

Palaidniek - tas nav MAZS ZIEPIS. tas pat nav līdzīgs ziepim

Es nerunāju par šo, gandrīz dSLR-Like.

Ir vairāk par 5 mazajām kamerām, kas ir spējīgas radīt visai ciešamu attēlu, piemēram šis -> www.dpreview.com/...

Lēti gan nebūs, toties mazs un ērti.

Palaidniex 05.02.2008 11:16

Master_D rakstīja:

niekalbis rakstīja: Ja gribas būt oriģinālam un nav vēlme tālāk updatoties, var apsvērt iepirkt Sony R1- quelle.lv tādu pirms brīža pa 440ls tirgoja. tas gan ir ziepjutrauks pēc būtības, bet:

+ optika vien ir tās cenas vērta

+ ir 1.5crop matrica; nezinu, vai vēl kādam ziepim tāda ir.

Ir jau visādi mīnusi arī; kaut vai tas, ka jau 2.5 gadus vecs modelis; tad vēl resni raw faili, bet tādam pusadvancētam fotomīlētājam, kurš neplāno pirkt stiklu kolekciju, varētu būt puslīdz ok.

p.s. man pašam ir pentax 100d super.

Viņš tiešām nav slikts BET starp cilvēkiem kuriem būs spogulenes tu visticamāk jutīsies kā zviedru pedofīls

Nu viss jau atkarīgs no tā, ko gribas - zīmēties ar maināmiem krāniņiem, vai radī fotogrāfijas sev, vai ko...

Reizēm es apskaužu tos, kam līdzi ir vienkāršs pocket size megathin ziepis...

Palaidniex 05.02.2008 10:40

uupis rakstīja:

smaidiigais rakstīja: sniegs? Kas tad, tilts izkusīs?

Ja trolejbusi divi gadi apukaļ netika augšā uz Zemitānu tilta (kura slīpums nav liels) Tad Dienvidu tiltu uz pirmo sniegu vienkārši slēgs, jo pa estakādēm kaisītāji pat atsprākleniski netiks augšā dēļ slīpuma, kurš ir virs pieļaujamā maksimuma.

Nujau, nujau - kur ta viņām tas stāvums?

"Gaisa tilts" ar visu slideno bruģi ir stāvāks...

Palaidniex 05.02.2008 9:52

Nortel rakstīja: Ko tauta saka par šito:

www.m79.lv/...

Nu tas luži nav fotoaparāts!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti