Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 14.03.2017 13:19

Es jau to prasu paraugvadonim - kāpēc paša kurinātāji nepilda CSN.

Kāpēc viņš un viņējie drīkst, bet citi nedrīkst?

Kur attaisnojums?

P.S.

Ja vēlies - nākamreiz saukšu ar to policiju. Vajag?

Palaidniex 14.03.2017 12:57

Autobuss DRĪKST izlaist invalīdu UN BRAUKT PROM!

Kad vajag uzņemt atpakaļ invalīdu - ATBRAUC UN UZŅEM - nevis vismaz desmit minūtes stāv ar avārijas uguņiem bez trijstūra un bez jebkādas darbības, kura līdzinātos invalīda izsēdināšanai un uzņemšanai, vietā, kur apstāšanās un stāvēšana IR AIZLIEGTA!

Vai es ko nesaprotu?

Palaidniex 14.03.2017 11:24

Ā - tagad arī budžets ir pietiekams pamats CSN pārkāpumiem? Ne tikai grafiks?

Palaidniex 14.03.2017 11:01

Pārlapojot CSL un CSN nekur neatradu atļauju autobusus nomest zīmes apstāties un stāvēt darbības zonā izlīdzoties ar parastu avārijas uguņu ieslēgšanu...

Un, ja jau ir ieslēgtas avārijas ugunis - KUR IR izliktais TRIJSTŪRIS?

Nekāds gabals tiem "tūristiem" nenolūztu, ja autobuss izmestu lieku līkumu pa rayonu, un tāpēc tiem nāktos to kasti pāris minūtes uzgaidīt...

Palaidniex 14.03.2017 10:14

Drīksti neticēt. Man atšķirībā no prāvas daļas šejienes auto kurinātāju, nepiemīt niķis - uz 5 minūtēm jau drīkst, mazbišķiņ jau nav pārkāpums utt niķi. Ja es pārkāpju ātrumu, tad es nekurnu topot pieķerts un nestrīdos ar milici, ka tas nedrīkstēja slēpties, mērīt ātrumu, tas ir svešs ātrums.

Bet par parkošanos es esmu gana strikts. Man NEKAD nav gabals nolūzis paieties mazliet tālāk, kā arī vienmēr max pārsimts metru attālumā ir izdevies atrast vietu kur legāli noparkot savu auto... Arī lielveikalā man nevajag noparkoties tieši durvīs.

Bet te vairāk jautājums vienam CSL 19. punkta lielsludinātājam, un avārijas trijstūru paģērētājam... Kā tas nākās un kas attaisno šitādu izpildījienu?

Palaidniex 04.03.2017 10:06

Es saprastu, ja apdzītu tos vieglos un tās fūres, kuras brauc ar patiešām max 80...

stāsts par to ka ar 90 km/h pēc GPS, jeb 95 pēc spidometra, nāca klāt acīm redzami klāt un gāja garām arī...

Nevajag te pīt iekšā citus stāstus...

P.s. Jebkur Igaunijā satiksme ir mierīgāka...

Palaidniex 03.03.2017 22:21

Šodien aina uz A2 - pa otro joslu teju visus arī lielu skaitu vieglo auto apteidz nordekas inventārs ar numuru 250, ar atzīmi Alūksne-Rīga, apsteidz pilnīgi visus auto, kuri brauc uz godigiem 90, citus maršruta autobusus ieskaitot. Pasekojot autobusam ar viņa ātrumu sanāca pēc GPS 94-95 km/h. Kādi rieksti spiež braukt reisā ar permanentu ātruma pārkāpumu (par kuru FR sodot no pirmā pārkāptā km), vai kāds ar saspiestiem riekstiem stādījis grafiku, ka šitā permanenti jāpārkāpj?

Palaidniex 19.02.2017 16:52

Un kurā bridī un kā to kontrolēs?

Varbūt vienkārši savādakām metodēm izķert tos miličus, kam kāja paslīd? Atlikušajiem pacelt algu un, par kukuļdeveju izcelšanu gaismā, piešķirt prēmijas? Nu Igaunijā prot noteikumus ievērot gan vietējie, gan mūsējie, tātad - strādā šāda pieeja!

Palaidniex 12.02.2017 14:51

A2 sestdien un svētden, sākot ar Aptuveni Langstiņiem

Palaidniex 07.02.2017 8:55

Ta nu gan uzticams tas auto...

Palaidniex 05.02.2017 17:28

msh rakstīja: Bļaujot telefonā 90 db uzspiest var.

Atbilde ir slēpta frekvencē

Ir frekvences, kur 80 db būs netraucējoši, bet būs frekvences, kur pat 60 db kretinēs un traucēs

Palaidniex 04.02.2017 12:28

vernons jau kliedz, ka nedrīkstot apsteigt nemainot joslas

Filmētājs - noziedzikeiks!

Palaidniex 03.02.2017 9:23

Pie kam - mērījums visai radikāli var atšķirties ar to, kurā vietā auto salonā mikrafons atrodas un kurp tas ir pavērsts...

Palaidniex 03.02.2017 9:22

pareizi ir - db ir logaritmiska skala. 100 db ir ĻOTI SKAĻI!

Bet par tiem skaņas analizatoriem telefonos - pat zirgam jāsmejas...

Tik pat labi mērīt vēja ātrumu ar gaisā paceltu apsiekalotu pirkstu... Pie kam katram ar savām siekalām un pēc savām sajūtām...

Ar vienu un to pašu telefonu mērot dažādus auto varētu iegūt vismaz ļoti nosacīti salīdzināmus datus, bet ļoti tālus no patiesības, patiesā mērījuma, patiesajiem frekvenču diapazoniem...

Palaidniex 03.02.2017 9:00

Kādās frekvencēs?

Aizbrauc uz Incar - Aiz Mola

tie var nopakot auto tā, ka var pa bāni braukt >200, klusiņām klausīties labu mūziku (to ar var palīzēt sakārtot) un nepaceļot balsi sarunāties.

Jautājums tikai cik laika un $ esi gatavs ziedot.

Pie kam ir frekvences, kurās troksnis nešķitīs traucējosš/kaitinoša, bet bet ir frekvences, kur pat salīdzinoši mazi db reāli besīs...

Palaidniex 18.01.2017 14:03

Tev viss labi?

Palaidniex 18.01.2017 14:00

Būsim precīzi, konstatēt kļūdu un nodiagnosticēt nav viens un tas pats!

Nolasīt kļūdu no ODB2 testera vēl nenozīmē autodiagnostiku, jo tas tikai parāda kurā virzienā meklēt!

Diagnostika ir noteikt problēmu precīzi un līdz galam! ... nevis noteikt virzienu kurā meklēt. Pagaidām 40 EUR ir samaksāti par to, ko tāpat varēja pateikt - dzeltena signāllampiņa. Nu labi kaut kas nav labi ar knock-sensoru. Tiešām detonē, sensors gļuko, vadi zaļi, kontakts nepietiekams, šāles klab, vārsti grab... Ej nu mini!

Tiem, kas veic DIAGNOSTIKU mēdz rokās pavīdēt tādi štrumi kā testeris, autodata... Viena un tā paša devēja pārbaude, kad tas silts vai auksts, utt utjpr. Lai konkrēti noteiktu, kas par vainu!

Pagaidām ir zemē nomesti 40 EUR

Palaidniex 18.01.2017 12:54

Tātad Gross serviss nespēj (negrib) mācīties un saremontēt auto.

Skumji jau gan tas ir, ja sievietei jāprasa padoms portālā, jo nav sava uzticama vīrieša, kam šī problēma būtu jārisina (mūsdienās daudzi vīrieši r tādi, kam pašiem vajag spēcīgu plecu, diemžēl), kā arī itkā sevi nopietni sevi pozicionējošs serviss ir nespējnieks.

Painteresējies draugu lokā - kur viņi ved labot elektrikas/dzinēja problēmas, ko tie saka, kas ir uzticami.

Drīkst braukt uz ROLI, bet es neieteiktu (varbūt tikai personiskas klaji nepārliecinošas pieredzes dēļ), var pie dīlera.

Ir vēl daži, pie kuriem varētu ieteikt doties meklēt un risināt problēmu...

Bet visās vietās būs vien jāmaksā par dignostiku vēlreiz, lai izslēgtu diagnostikas kļūdas. Arī diagnosticēt problēmu mazliet ir jāprot!

Palaidniex 18.01.2017 12:50

Tas pie nosacījuma, ka patiešam vainīgs knock sensors.

A ja nu vadiem beigta izolācija, kontaktiem zaļais?

Internetdiagnostikā, protgams, ir spēks, bet visam ir savas robežas...

Palaidniex 18.01.2017 11:34

Klasiskais stāsts no sērijas - pie vieniem vedu pieslēgt pie datora - tie neko nejēdz paskaidrot, bet naudu noplēš

Pie otriem prasa padomu

Pie trešiem pērk detaļu/-as

Pie ceturtiem nomainam

Iztērēts kaudze $$$, bet problēma palikusi/nav novērsta.

No kā paprasīt atbnildību? - No tā ko ik rītu/vakaru var spogulīsavā vannasistabā aplūkot...

Jāved pie vieniem un jāsaka - sataisiet!

Nolasīt no diagnostikas iekārtas kļūdas ziņojumu prot ikviens. To tāpat var saprast pēc lampiņās panelī, ja nav nojēgas kā to tālāk risināt, nav pat svarīgi - kāds kļudas kods un uz kādas detaļas/mezgla fēleri norāda.

Palaidniex 18.01.2017 8:27

Nolasīt no diagnostikas iekārtas kļūdas kodu var iemācīt teju trīsgadīgam bērnam, tikai ko līdz diagnostikas iekārta čaļiem, ja tie nespēj neko vairāk par trīsgadīgu bērnu, proti - izdomāt, ko ar konkrēto kļūdu iesākt, kā tulkot, ko meklēt/pārbaudīt, kā novērst...

Es ieteiktu meklēt servisu ar mehiem, kam ir ne tikai acis, bet arī spēja domāt...

Es nopietni!

Palaidniex 16.01.2017 13:13

Tu vēl ar Ford T salīdzini...

Es domāju, ka pēdējais Golf variant ir čum lielāks par to aizvēsturisko B3

Un arī kruizā ar 90 braukt ir šausmīgi garlaicīgi

Palaidniex 16.01.2017 11:53

Kas tur ko daudz stāstīt. Liels, ĻOTI LIELS, MILZĪGS SALONS!

Domāju "pašam aiz sevis apsēsties" pat 195 cm cilvēkam būtu negaidīs un patīkams pārsteigums...

Ripo, brauc, viss forši.

Šoziem (pirmajā tā nebija) gļuko lielais displejs, pats pārslēdz raidstacijas, iet settingos. Īpaši novērojams aukstos rītos pēc mitras nakts...

Viss pārējais - kā jau jaunam auto. Stūrējas labi pat uz traktorizmēra riepām, ēd "reizēm" neadekvāti maz, ziemas patēriņš visu kompensē. Ja brauc ar 90 - pārvietojas uz zila gaisa, jo ievērot 90 prasa reālu piespiešanos, reāli lielu piespiešanos...

Palaidniex 16.01.2017 11:11

vai nu 20 gadīgs ģimenisks "eko" kabriolets 3.0 V6

vai nu B8 2.0 dīzeļpasāc

Palaidniex 15.01.2017 13:50

Vernona skola - braukt atkalā...

www.delfi.lv/news/national/criminal/

Lasītākie raksti

Jaunie raksti