msh rakstīja: Ronēn, ar mani vēl neviens piedzinējs nav sazinājies
Kad sazināsies, tad skaitīājs jau kādu mēnesi būs griezies!
msh rakstīja: Ronēn, ar mani vēl neviens piedzinējs nav sazinājies
Kad sazināsies, tad skaitīājs jau kādu mēnesi būs griezies!
Yetti rakstīja:
lasi pantu APK...
Tad iauto ievietotā informācija nav pareiza?!
Yetti rakstīja: tevi soda pēc APK - tur pantā, viss ir pateikts - ja ir 50.-Ls un nav rakstīts "līdz" vai "no", tad ir 50.-...
kur tev te +1?
85 apdzīvotā ir +35
Ja radara kļūda agrāk bija 5 km/h, tad es varētu tikt iepriekšējā cenu līmenī tāpēc arī jautāju.
Un ja par šo pārkāpumu ir noteitks sods, tād kāda jēga ir tai butaforiskai lietas izskatīšani? Ja viņi pēc likuma neko nedrīkst samazināt. Viņi protams teiks, ka visu saprotu, bet viņiem nav iespēju, jo, redz, likumā tā ir rakstīts.
Tizlas apstākļu sakritības dēļ paņēma ar 85 km/h apdzīvotā vietā.
Par radara kļūdu būtu it kā noskaidrots, bet kā paliek ar naudas sodu, vai tas ir "līdz" noteiktam ciparam, vai tieši un precīzi noteikts cipars?
Man kā bez-kredītpunktu vadītājam negribās makāt tikpat lielu sodu, kā agrsīvajam, kurš ar 85 brauc pa Tērbatas ielu.
Vigants rakstīja: A agresīvu viņi viegli sadomā... 2 secīgi pārkāpumi un done... es iekūlos pie slāvu apļa... kad no rīta izdomāju caur Nesti izbraukt uz katlakalna ielu.
Cik noprotu, tad autors izpelnijās agresivitāti nogriežot krustojumu caut DUS's. Vai varat man, lūdzu, paskaidrot, kur tur skaitās pārkāpumi. Man pašam dažreiz sanāk Hanzas/Brieža caur Dinazu izbraukt.
Tagag drīzumā arī Ropažu un Džutas ielas krustojumā būs luksafors. Vismaz Brīvībeni varēja normāli apbruakt, bet tagad nekā
KukUUputnis rakstīja: Liizingam tachu vienalga, kaads ir produkts un kas ar vinju notiek tik ilgi, kameer vinji sanjem liigumaa paredzeeto naudas summu.
Kāpēc tu to stāsti mums? Pasaki to savam līzingam!
Statoilā taču tirgo logu šķidruma koncentrātus. Piegāz to un cilvēkiwm labs prāts.
Lai pārskaita uz tavu IBAN kontu.
Bet nedomāju, ka viņš to darīs.
Uzmetiens!
tomc rakstīja:Mašīnu skaitu tas, ka viņi nelien, nemainītu... Attiecīgi - rinda būtu garāka, stāvētu tik pat ilgi.
Tu uz autoservisa riepu maiņas rindas līdējiem arī tikpat mierīgi skatītos?!
Sheps rakstīja: nu jaa, bet tiiri teoreetiski, ja es braucu no sarkenes un griezu pa kreisi, kaa es varu zinaat kaada gaisma deg preteejiem tajaa briidi - tiem kas no mezparka ( ja no turienes ir 1 masiina, kas grib griezt pa labi un viss) es jau nezinu vai galvenajaa luksafora sekcijaa viniem ir zals vai sarkans....
Lūk par šito es arī nesparotu, kam tur kas ir jālaiž, ja es griežos pa kreisi no Sarķenes uz Viestura un man pretī kāds no Mežaparka pa labi uz Vistura prospektu.
Būtībā abi apstājas krustojumā un gaida!
Autor, nopērc labāk KASKO, tā varbūt noderēs vairāk!
Kaut ko vairāk uzrakstīt laikam slabo?
Tāpat nepirkšu!
www.tele2.lv
www.lmt.lv
www.bite.lv
Es senos laikos, kad man nauda bija dārgāka par laiku, savam kadettam visu diožu bloku pārlodēju no latgalītē pirktām diodēm. Tikai vajag izmantot karstumizturīgos vadus un lielākas doodes un viss būs čikiniekā. Tikai es nesaprotu, kāpēc manējam ģenģim bija tikai 6 diodes, bet pievienotajā delfi.lv linkā ir redzamas 9
Seene rakstīja: Kadam divainim jabut lai izdomatu, ka akjis, kurs griez, ir nospradzis? Bet dizelim????
Nav jābūt dīvainim. Mazliet pasulfatizē plates un vajadzīgo strāvas daudzumu tas nespēj dot, un startis negriežas ar vajadzīgo ātrumu.
Man iepriekšējā ziemā bija tāpat. Jau -7 grādos nevarēju pielaist, lai gan aķis grieza, tikai stipri lēnu. Uzliku jaunu, un lec kā pavasara varde.
Izbrauc vienreiz ar sab.transportu un būsi ietaupījis trīs gadiem uz priekšu!
Autor, tu jau šodien visas savas veiksmes rezerves esi izsmēlis. Labāk loterijas biļetes naudiņu atdod man. Es to pratīšu labāk iztērēt
Ideots rakstīja: kādi 120 ls
saku, ka signalizācija+iedarbināšana no attāluma=300 LVL+darbs!
Pēc kāda laika varu piedāvāt Tomahawk 950 par 230 latvijas naudiņām. Pilnīgi jauna, iepakojumā, ar ne-latvijas garantiju.
rt rakstīja:
Fridrihs rakstīja: Vai kāds var paskaidrot, kā distances pielaišanas gadījumā tiek apiets imobilaizers?
kapēc viņš jāapiet?
auto darbojas, bet signalizācija tak paliek ieslēgta.
Varbūt neprecīzi izteicos, bet jautājums bija par automobiļa oriģinālo imobilaizeru, tas kurš iebūvēts aizdedzes atslēgā, un kuru nevar pielaist ar 2 savienotiem vadiem.
Vai kāds var paskaidrot, kā distances pielaišanas gadījumā tiek apiets imobilaizers?
anonimikis rakstīja: pie amerikas vēstniecības uz Raiņa nekādas stāvvietas jau sen kā nav! security prasības. un pamēģini tur atstāt auto
Kalpaka bulvārī parka pusē arī nav nekādu vēstniecību stāvvietu.
Parastajiem mirstīgajiem tur nav, bet ir pašam vēstniecības transportam. Un tur ir arī korķa pudeles kakls rodas.
Kā arī maliet tālāk ir Francijas vēstniecība, kas vēlesies atsāt auto ielas malā.
Gribēšu redzēt, kā viņi novāks stāvvietas raiņa/kalpaka bulvāros, vietā, kur atrodas iekšlietu ministrija un amerikas vēstniecīnas, kas latvijas lēmējiem skaitās svētā govs.
Bet jūs (arī es) taču dzīvojat latvijā, un latvijā tas ir NORMALI.
Ja neesi savējais, tad automātiski kļūsti par cērpamo aitiņu.
Īsti nezinu, bet man tieši tur vienreiz sanāca saķeršanās ar poličiem. Griezos pa kreisi tieši no tramvaja sliedēm (riteņi tieši uz sliedēm). Ments lika pabraukt malā un gribēja ieskaidrot, ka es pa kreisi griezos jau no PRETĒJĀ virziena sliežu klātnes. Viņš piekrita, ka jāgriežas no tā paša virzien sliedēm, bet viņš uzskatīja, ka pareizais joslas stāvoklis ir tad, kad tramvaja pirmā labās puses sliede ir tieši pa vidu manai automašīnai.
Vobšem kaut kāds stulbums.