Yetti rakstīja:
topiks, klozets?
Jā, ja vien kāds nav gatavs pārdot man šādu riepu, kamēr ReifenDirekt stiepj gumiju.
Yetti rakstīja:
topiks, klozets?
Jā, ja vien kāds nav gatavs pārdot man šādu riepu, kamēr ReifenDirekt stiepj gumiju.
Yetti rakstīja: Reifen un tml pārdod pāros...
Pilnīgas muļķibas. Viņiem pat ir konkrēti atrunāta piemaksa, pasūtot tikai vienu gabalu.
Yetti rakstīja:
viņi nav ražotāji, viņi ir tirgotāji...
un pa vienam var nopirkt veikalā...
Kas no tā, ka viņi nav ražotāji? Un man līdz šim likās, ka nemēģinu nopirkt teātrī.
Ko tu ar šo gribēji pateikt?
Kaksis rakstīja: slikts klients vai
Kā var kļūt par sliktu klientu tikai veicot pasūtījumu inernetā?
kolumbs rakstīja:
Es domāju, ka gan VWfans gan Deksters ir izdomāti tēli un nav īsti.
Šos pasaku tēlus ir izdomājis Redaktors, lai iauto apmeklētājiem būtu kas ko palasīt un pastrīdēties un tādējādi celtos iauto apmeklējumu skaits.
Vēl jau ir Kaksis.
sintris rakstīja:
www.google.lv/... ,GGLJ:2008-15,GGLJ:lv&q=riepu+tirdzniec%c4%abba
te noteikti nav un nebūs, bet kādam netīšām tieši Tev vajadzīgā tupele bez vajadzības mētējās garažā
garāžā varbūt ne, bet cerēju uz kādu no tirgoņiem, kas arī te apgrozās. Jautājums joprojām aktuāls - ļoti gribētos beidzot uz vasaras riepām pāriet.
Un ja nevarat palīdzēt - vismaz zināšanai - šajā pavasarī tās atkal parādījā tirdzniecībā. pasūtīju Neostore... Dienu vēlāk parādījās piebilde, ka pasūtījumu nevar izpildīt, jo riepas nav noliktavā. Atsaucu pasūtījumu un pasūtīju no ReifenDirekt. Naudu uz kartes norezervēja, bet pēc dienas atzvanīja un paziņoja, ka riepas noliktavā (Vācijā) ir beigušās un viņi pasūtījumu nevar izpildīt. Vienojāmies, ka viņi pasūtījumu atstāj cerībā, ka noliktavā tās atkal parādīsies - šodien tās atkal ir piedāvājumā, bet LV operatore saka, ka nevarot pieslēgties sistēmai un norezervēt. Cerams, ka sistēmu salabos atrāk, nekā riepas atkal izpirks
Tas nu akmens ReifenDirekta dārziņā - nav jābūt reķešzinātnes speciālistam, lai saprastu, ka preces rezervācju noliktavā varētu veikt tikpat automātiski, kā naudas rezervāciju bankā, ja vien būtu vēlēšanās to izdarīt...
modena rakstīja:
Sretsked rakstīja: Modena, beidz dirst vienreiz, nu ko tu vari īdēt ??? Ko tu vari kritizēt?? Kāda jēga no tās tavas vaidēšanas,ka viss slikti?? Kā tāda tirgus bāba, ej un strādā.
kur es īdu?
Ja parasts darba apraksts ir īdešana - tad tev ar zutveri izskatās ka ir problēmas...
ne jau es te īdu ka ceļi ir slikti... priekš mana autop tie ir ciešami.... un nekur es nerakstīju ka šie ceļi mani baigi apmierina un kā tā vajag būt... tā nevajag būt- bet Valsts ir likumos jau paredzējusi šāda stāvokļa legalizāciju - uz ko jums arī norādīju...
bet 'Interneta EKSPERTI" mazohistiski sāka uzskjatīt kā es mēģinu attaisnot bardaku uz ceļa....
Un no dažiem labiem vietējiem iauto tirsejiem es jau sen strādāju pa tēmu un pa saviem darbiem man nav jākaunas. Pat aj mans vienīgais darbs būtu tas viens salabotais posms aiz Preiļiem uz Aglonu, es tik un tā izdarītu vairāk šīs valsts labā nekā jūs te ar pliko tiršanu...
Vēl neesi beidzis uzskatīt, ka esi vienīgais pareizais? Kāda tev nojausma, ko citi ir vai nav darījuši valsts labā? Tirsējs...
Kaksis rakstīja:
Seene rakstīja:
Kaksis rakstīja:
Seene rakstīja: Manuprat vieniga kaut cik normala masina letaja gala ir Skoda Fabia. Colt ir neadekvati dargs. Kalina / Dacia / Getz ir luzni jau no rupnicas. Bet nu ja tiesi no siem trim, tad viennozimigi Getz.
Kārtējo reizi ierāvi kulē. Getz ir kudiš izturīgāks par sābu.
Kārtējo reizi pierādīji savu tupumu. Vai manis rakstītajā Getz jebkādi tika salīdzināts ar SAAB?
Ja getz ir lūznis jau no rūpnīcas, tad sābs ir lūznis jau konstruktora galvā.
Nezinu ko tu konstruē, bet laikam jau tavā galvā tā ir.
Kaksis rakstīja:
Seene rakstīja: Manuprat vieniga kaut cik normala masina letaja gala ir Skoda Fabia. Colt ir neadekvati dargs. Kalina / Dacia / Getz ir luzni jau no rupnicas. Bet nu ja tiesi no siem trim, tad viennozimigi Getz.
Kārtējo reizi ierāvi kulē. Getz ir kudiš izturīgāks par sābu.
Kārtējo reizi pierādīji savu tupumu. Vai manis rakstītajā Getz jebkādi tika salīdzināts ar SAAB?
filips rakstīja:
fokss rakstīja: Interesē pieredze par šamo auto.Esot labs.
Kāds 530D>E34, E39 vai kas jaunāx? Sedans vai universālis?
E39 530D Universālis piemēram ir ekonomisks>9l/100km vidējais - pat 1.4 Hyunday Getz ēd 9.8/100 vidēji.
Ekspluatācija - ikgadējā apkope - filtri, eļļas ~100Ls +~200-300 Ls ritošajā un citos sīkumos.
Detaļas jaunas maksā padārgi, bet b/u jau ir stipri pieņemamas cenas. Protams, ne visur var izmantot b/u.
Detaļas ir pieejamas jebkādas, jo modelis ir populārs.
Vairāk info vari apskatīt bmwpower.lv, vai bmwlife.lv sadaļās par šiem auto.
To tu sauc par ekonomisku? Mans 3.0 dīzelis apmēram tikpat lielā auto vidēji tērē 7.5-8 litrus.
modena rakstīja:
... runa nebija par projektētajiem.... bet gan par "Interneta Ekspertiem"...
Ta to bija jasaprot, ka arī "Interneta Eksperts" tu es vislabākais un nepārspējamais?
kasinsh79 rakstīja: Man galīgi nepatika satiksme Itālijā, pastāvīgi aizmugurē kāds regulāri "spiež", it kā gribot apdzīt, bet to nedarot, skūteristi un motociklisti Teiksim tā, pie mums viss ir perfekti kulturāli. Apļveida kustības vairākās joslās - murgs. Pa labi griež no kreisās malējās joslas Tādu piemēru tur desmitiem.
Un tas viss Milānas, Venēcijas, Rimini utt. apriņķos.
Pēc Vācijas tas viss liekas pē
hi hi... tad jau tu nemaz Itāliju neesi redzējis. Līdz Rimini jau satiksme ir tā vēl neko. Bet nu pēc dienvidu gala (īpaši Palermo un Neapoles) liekas, ka ziemeļnieki brauc ļoti kulturāli. Atpakaļceļā Roma likās kā satiksmes organizētības paraugs. Bet ja kopumā - kārtība uz ceļiem pie mums ir nesalīdzināmi labāka, lai vai ko Zivtiņš un citi tamlīdzīgie teiktu.
P.S. Es tur vēl pamanījos ielīst ar savu 9-5, kas Palermo ieliņās manāmi atšķirās no vidusmēra transportlīdzekļa izmēra ![]()
Kaksis rakstīja:
Seene rakstīja:
Kaksis rakstīja:
anonimikis rakstīja: reālais ieguldījums reksī ir ap 230M latu, kas tika ielikti pamatkapitālā. Viss pārējais ir depozīti pret ķīlām uz ļoti labiem pročiem.
ERABam pārdeva jaunemitētas akcijas.
kaksis ar savu matemātiku labāk var iet rēķināt okeānu izliekumu
Šitā uzskatot tā valsts arī aiziet *******.
Vajag pieiet tai lietai vienkārši - ekonomiskais efekts ir vai nav? Vai izmestais miljards atnesīs peļņu vai nē. Acīmredzot nenes neko. Pat sūdu smaku nenes...
No Kakša ekonomiskais efekts ir? Nav. Nošaut!
Pat nevari iedomāties kāds ir kakša efekts. Kā jau reiz izteicos, kaksis ir visas barības ķēdes pamats.
Barībai derēs tieši pēc nošaušanas.
Kaksis rakstīja:
anonimikis rakstīja: reālais ieguldījums reksī ir ap 230M latu, kas tika ielikti pamatkapitālā. Viss pārējais ir depozīti pret ķīlām uz ļoti labiem pročiem.
ERABam pārdeva jaunemitētas akcijas.
kaksis ar savu matemātiku labāk var iet rēķināt okeānu izliekumu
Šitā uzskatot tā valsts arī aiziet *******.
Vajag pieiet tai lietai vienkārši - ekonomiskais efekts ir vai nav? Vai izmestais miljards atnesīs peļņu vai nē. Acīmredzot nenes neko. Pat sūdu smaku nenes...
No Kakša ekonomiskais efekts ir? Nav. Nošaut!
kasinsh79 rakstīja:
P.S.S. Braukšana, ceļojot pa Itāliju NAV ATPŪTA To es saku kā gana pieredzējis Eiropas autobraucējs
Nevajag jau nu pārspīlēt. Vienīgā vieta, kur braukt ir patiešām nepatīkami, ir Neapole. Vidusmēra Latvijas autobraucējam tur būtu ļoti viegli - pagriezienus nerādīt ir pieņemts visiem.
GERADS rakstīja: Pērku GPS labā stāvoklī ar visiem papīriem un kartēm ne dārgāk par 65 LVL .
gareds at inbox.lv
Tev šitāds interesē?
vol rakstīja: Beidz nu gudri filazofēt .Redz kur "pumpuriņi".www.delfi.lv/...
Es tak neko nesaku par nākotni, bet tikai to, ka konkrētais risinājums šobrīd ir dārga rotaļlieta. Tavā linkā ir par britu plānu līdz 2050. gadam. Man pagaidām vairāk 2010. gada auto modeļi interesē - to otru, pēc statistikas rādītājiem spriežot, var arī nesanākt sagaidīt.
msh rakstīja:
Seene rakstīja:
vol rakstīja: Par to mums nākotne klusēbet neticu ka tās ir neatrisināmas lietas.
Tad, kad tās lietas būs atrisinātas būs vērts apspriest elektromibīli. Patreizējā izpildījumā tas ir dārgs sūds uz kociņa. Liels ģimenes sedans NAV pilsētas ikdienas auto. Bet elektromobīlis patreizējā izpildījumā NAV paredzēts garākiem izbraucieniem. Attiecīgi ši auto praktiskums ir tuvs nullei.
Bet visi jau nebrauc kā tu katru dienu štuku km
Kādēļ štuku katru dienu? Cik man izmaksās, piemēram, 3 nedēļas nogales braucieni paslēpot uz Gaiziņu, ja tam auto vajadzēs nomāt? Vai atlikušajā laikā sanāks pietiekami ieekonomēt, lai nepaliktu zaudētājos.
Ozz rakstīja:
Seene rakstīja:
Ozz rakstīja: ja es dziivoju privaatmaajaa ar seetu apkaart, tad man taads aparaats der-
pa nakti piespraužu rozetee, pa dienu mizoju... nobraukumi nelieli, galvenokaart pa pilseetu, un atšķiriibaa no iekšdedzes dzineeja korķī staavēšana neko nemaksaa
Kam tev nelieliem nobraukumiem lielu ģimenes sedanu? Lai būtu grūtāk atrast vietu stāvēšanai?
a kas es, mazohists, lai brauktu ar siiku zaporožecu, ja varu braukt kaa Baltais Cilveeks
gribi teikt, ka pa pilseetu nebrauc ar saabu bet vw za-lupo vai tamliidziigu moku riiku
Ja man vajadzētu brauct TIKAI pa pilsētu, es noteikti nebrauktu ar SAAB. Bet, protams, atsevišķu mašīnu pilsētas izbraucieniem nedomāju iegādāties.
vol rakstīja:
Ozz rakstīja: ja es dziivoju privaatmaajaa ar seetu apkaart, tad man taads aparaats der-
pa nakti piespraužu rozetee, pa dienu mizoju... nobraukumi nelieli, galvenokaart pa pilseetu, un atšķiriibaa no iekšdedzes dzineeja korķī staavēšana neko nemaksaa
Tev der un man der un ir jau Latvijā 2 vietas kur var ierīkot elektro "zapravkas".
Cik maksās uzpildīšanās pie tevis? Vai arī tirgosi par latvenergo tarifiem entuziasma pēc?
Ozz rakstīja: ja es dziivoju privaatmaajaa ar seetu apkaart, tad man taads aparaats der-
pa nakti piespraužu rozetee, pa dienu mizoju... nobraukumi nelieli, galvenokaart pa pilseetu, un atšķiriibaa no iekšdedzes dzineeja korķī staavēšana neko nemaksaa
Kam tev nelieliem nobraukumiem lielu ģimenes sedanu? Lai būtu grūtāk atrast vietu stāvēšanai?
vol rakstīja:
Ja kas,tad optimists ir labi informēts pesimists.
To es zinu. Un tas nekādi nemaina faktu, ka vērtējums nevar būt pesimistiks. Tādas var būt tikai prognozes.
vol rakstīja:
Seene rakstīja:
vol rakstīja: Par to mums nākotne klusēbet neticu ka tās ir neatrisināmas lietas.
Tad, kad tās lietas būs atrisinātas būs vērts apspriest elektromibīli. Patreizējā izpildījumā tas ir dārgs sūds uz kociņa. Liels ģimenes sedans NAV pilsētas ikdienas auto. Bet elektromobīlis patreizējā izpildījumā NAV paredzēts garākiem izbraucieniem. Attiecīgi ši auto praktiskums ir tuvs nullei.
Tu taču esi labi informēts optimists.
Galīgi garām. Optimistiskas (vai labi informēti optimistiskas) var būt prognozes, nevis kokrēta objekta vērtējums patreizējā momentā.
Ideots rakstīja: mhm, ir arī tādi ūsaini transporti, kur ar E Talonu var braukt vispār gandrīz par velti.
Un bez E-talona var braukt par velti bez gandrīz.
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
23
Ideots rakstīja:
Seene rakstīja:
Pilnīgas muļķibas. Viņiem pat ir konkrēti atrunāta piemaksa, pasūtot tikai vienu gabalu.
vienu protams. (kurš gan parasti sūta vienu ? )
Bet divas var mierīgi sūtīt
Vienu parasti vajag cilvēkiem, kas ir neglābjami sabojājuši vienu riepu. Un tādu nav mazums. Man nav nekādu iebildumu par piemaksu (8Ls, ja precīzi), bet gribu tikt pie riepas.