uupis rakstīja:
Seene rakstīja: Man gan jau ilgāku laiku ir jautājums, kas naftas magnātus skartu mazāk sāpīgi. Vai tiešām mūsdienās (ņemot vērā cik ir izdevies savazināt elektromotoru izmērus) nav izdevīgāk izmest no auto visu transmisiju un likt motoram griezt tikai ģeneratoru, iebūvējot katrā ritenī pa elektromotoram? Un tad jau katrs pats var izvēlēties kādu dzinēja / ģeneratora / akumulatora kombināciju zem pārsega iebāzt. Šādas konstrukcijas auto pēc savas būtības ir elektromobīlis, kura enerģijas avotu var brīvi pielāgot - vienīgais pieslēgums pie auto paliek nepieciešamā resnuma vadi.
Ķipa tāda maza lokomotīve vai Belaz miniatūrā...
Nebūtu jau slikti – vēl ņemot vērā to faktu ka atkrīt kārba ar visiem ātrumslēgiem. Ir tikai uz priekšu vai atpakaļ
nu jā - nez kāpēc lokomotīve ir pirmais, kas ienāk pratā. Bet vai Mini Cooper ar 640Zs neizklausās stilīgāk? www.treehugger.com/...
Jautājums ir par to, kādēļ šajā virzienā nestrādā autoražotāji?




















uupis rakstīja:
Seene rakstīja: Jautājums ir par to, kādēļ šajā virzienā nestrādā autoražotāji?
Сия тайна покрыта мраком и деньгами…
Beigsies nafta – sāksies strīds – metāns vai lektrība...
Tak tu vispār saprati, kāds ir jautājums? Šis risinājums nebūt nav alternatīva enerģijas avota meklējumi, bet gan atrumkārbas u.c. transmisijas elementu aizstāšana ar elektrības vadiem.
P.S. Nafta tuvākajā laikā netaisās beigties. Kanādai vienai pašai ir "cietās" naftas rezerves, kas ir lielākas nekā "parastā" nafta visiem arābiem kopā ņemot. Ne velti baumas par "peak oil" ir atmestas un tagad biznesu veido ar zaļo karogu.