Arsmens rakstīja:
Ideots rakstīja: jā ir 4 krāsu plaketes, līmējamas uz stikla,.
Jo vecāks auto un tā dzinējs, jo mazāk centrā iekšā tas drīkst braukt.
Ar zaļajām brauc visur, ber ar sarakanajām jāpaliek pilsētas malā.
Vot tas i chernis Cerams tik driiz liidz tam nenodziivosimies...
iisteniibaa jaunos auto vajadzeetu diskrimineet, jo lai uzrazhotu jaunu auto gaisaa aiziet tonnaam dranjkju
No vienas puses taisnība, bet no otras puses - šīs zonas ir blīvas satiksmes teritorijās. Ieguvums tas pats, kas no elektrotransporta - piesārņojums tiek iznests ārpus pilsētas.




















Pirmais rakstīja: tas,ka baigi kūp nozīmē, ka bišķi nepietiek gaisa.... iemeslus meklē pats....
vispirms jāpaskatās turbīna, sevišķi ja tā ir ar mainīgu ģeometriju... ja tas ir komonreila dīzelis, tad šinas spiediena datčiku un nākamais solis gaisa mērītājs
Es ar liktu uz kādu no šiem, vai vēl kādu nepareizi strādājošu datčiku. Ja kāds no tiem strādā nepareizi, bet joprojām dod šķietami korektus datus, motors strādās sūdīgi, bet diagnostikai viss liksies kārtībā - t.i. diagnosltika jau nav nekas vairāk, kā visu datčiku rādījumu analīze ar servisa datoru. Un tajā var pārbaudīt vai dati ir paredzētajās robežās, nevis vai tie ir pareizi. Lielākajā daļā gadījumu ar to pietiek, jo pamatā datčiki strāda vai nestrādā, nevis dod daļēji pareizus datus.