iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 12.11.2008 13:44

recluse rakstīja:

Seene rakstīja: Attiecīgi valsts tīrā peļņa būs jebkas, kas pārsniegs 2Ls!

Gribētos ticēt, ka šoreiz valsts kompensācijās K&K nesamaksās vairāk, ja pārdos jebkuram citam, kaut pa 2.01, kas arī tiktu pasniegts tautai kā neticami izdevīgs darījums.

Jau šobrīd ir izteikts atpirkšanas piedāvājums un izskatās, ka jau visdrīzākajā laikā Parex kontrolpakete piederēs skandināviem. Es gan vairāk priecātos, ja valsts to banku paturētu sev, nevis samierinātos ar daļu peļnas un pārējo atdotu tur, kur jau tā mūsu naudiņa plūst lielos apjomos. Vienīgā nelaime - pēc līguma ir gada laikā japārdod, citādi K&K drīkstēs atpirkt.

Seene 12.11.2008 13:36

edzulis rakstīja: Kad maksās 50-60, samainīšu BMW 740 pret BMW 750 un uzlikšu divas turbīnas!

Un trešo, kad maksās 40-50?

Seene 12.11.2008 13:03

Arsmens rakstīja:

Kaksis rakstīja:

anonimikis rakstīja: bet kā ir saskaņā ar CSN ? ja auto nepiedalās satiksmē (nomests ielas malā), tad numuru drīkst ielikt bardačokā?

Ja tā ir privāta iela, tad var.

Jaa, savaa seetaa vai garaazhaa to nevar aizliegt, bet uz koplietoshanas celjiem ir jaabuut saziimeejamam.

Labs jautājums - ko darīt gadījumā ja gribu mašīnai apmainīt numuru (kaut vai pret tādu pašu, tikai svaigu)? Līdz šim to esmu darījis vienkārši - piebraucu pie CSDD, noņemu numuru, eju apmainu, un atnākot uzlieku jauno. Un ja man vispār nav privātas teritorijas kur turēt auto pat gadījumā, ja es ar to uz CSDD nebraucu?

Seene 11.11.2008 11:03

Kaksis rakstīja:

Tici man, arī devalvācijas gadījumā bankas neko nezaudēs. Pēķšņi atradīsies visādi mistiski līgumi, valsts un ES garantijas u.t.t.

Redz kā ar to pašu pareksu bija. Tos 250 000 jau izņēma jau pusotru mēnesi pirms krīzes (gan valsts iestādes, gan "savējie" ieguldītāji). Un tagad valsts atliek atpakaļ. Dīvaini kautkā...

Ja neesi pamanījis, tad valsts neko neieliek atpakaļ. Valsts vienīgi paaugstina bankas kredītreitingu, lai kāds cits investors to naudiņu būtu gatavs ieguldīt. Un izskatās, ka K&K ir daspēlējušies - atpirkt savu daļu viņi varēs tikai ja gada laikā to nebūs nopircis kāds cits, bet atpirkšanas piedāvājumi jau ir ienākušies. Attiecīgi valsts tīrā peļņa būs jebkas, kas pārsniegs 2Ls!

Seene 11.11.2008 11:00

kolumbs rakstīja: Ja kredīts ir latos, tad tprocentu maksājums parasti ir piesaistīts RIGIBOR. Nezinu precīzi kā tas veidojas, bet devalvācijas gadījumā domāju ka tas ļoti, ļoti pacelsies...Tā kā nekāds ieguvums kredītam latos nebūs...

Mazajiem kredītiem gan labāk - tur parasti ir fiksētā likme.

Pļē... Nu tak NAV nekāds RIGIBOR visiem TēVē kredītiem, kuru kopsumma ir baisa. Mainīgās procentu likmes ir tikai un vienīgi ilgtermiņa kredītiem, kas, kā jau te iepriekš minēja lielākoties jau sen ir pārkreditēti uz eiro.

Seene 11.11.2008 10:47

Kaksis rakstīja: Bankas jebkurā gadījumā nezaudēs ne santīmu. Cietīs tikai mierīgie iedzīvotāji.

Tieši tā. Un devalvācijas gadījumā bankām nāktos zaudēt. Tādēļ varat būt gana droši, ka tāda nenotiks.

Seene 11.11.2008 10:43

batka rakstīja: Vienreiz jau devalvejot naudu ieveda tautu kartiga nabadzibā,kas notiks ja to izdaris otreiz???

Nevajag salīdzināt nesalīdzināmo. Toreiz devalvēja vienīgo apgrozījumā esošo maksāšanas līdzekli. Pašlaik "de facto" esam eirozonā un neko vairāk par lata likvidāciju nav iespējams panākt.

Seene 11.11.2008 10:33

Siksparnis rakstīja:

Un būs spiesti pārdot tos šrotus vispār par velti, lai būtu par ko dzīvot, jo ienākumi tak būs latos. Plus banka pieprasīs papildus nodrošinājumu.

Ienākumi latos paliks tikai valsts iestādēs, kuras ar to pazaudēs pēdējos jēdzīgos darbiniekus. Visa uzņēmēju vide vienkārši izņems latu no apgrozības. Nezinu nevienu uzņēmēju, kam nebūtu eiro konts un visi nopietnie līgumi jau noslēgti eiro. Attiecīgi arī algām lati vairs nebūs pieejami, ja visi norēķini būs eiro.

Seene 11.11.2008 9:54

recluse rakstīja: Seene, kredīts, kas ieguldīts uzņēmumā, nav gluži tas pats kas jauns hujdai un jaunākā plazma pa visu sienu, nevis piecgadīgs auto un 72cm ķīķeris bez supernavarotiem. Ir lietas kurām naudu aizņemties ir stulbi, itsevišķi, ja par to pārmaksā n-tās reizes un pēdējā maksājuma laikā tavā īpašumā nonāk sūdi, kuru resurs jau ir izsmelts.

Piekrītu, ka stulbi. Bet tas neko nemaina lata devalvācijas gadījumā - šie kredīti ir latos ar fiksētu procentu likmi. Attiecīgi banka dabūs atpakaļ savus nevērtīgos latus un cilvēciņi priecāsies par leti dabūtu piecgadīgu auto.

Seene 11.11.2008 9:49

Siksparnis rakstīja:

galīgi garām.

Kredīti un līzingi ir eirās, kamēr algas un nelieli uzkrājumi latos. Ja lata devalvācija būtu tad būtu totāli dir.sā, it sevišķi kredītņēmēji, kas par nožēlu ir lielāka tautas daļa.

Eirās ir liela daļa hipotekāro un neliela daļa auto. Visi mazie kredīti par plakanajiem TēVē, ceļojumiem u.c. lietām bez seguma ir latos.

Seene 11.11.2008 9:43

recluse rakstīja:

Seene rakstīja: Un cik cilvēki tad no tā zaudēs? Absolūtajam tautas vairākumam ir parādi, nevis uzkrājumi. Līdz ar to zaudētājos paliks kredītiestades. Vai ar šo faktu nepietiek, lai par lata devalvācijas ideju beigtu sapņot?

Mani kā tautas mazākumu, tas arī neskars, jo ir tikai minimāli ne bankas uzkrājumi eur (Ls kkā ir tendence ātri iztērēties) un daudziem, no stilīgās tautas ar līzingiem, kredīti ir eur

Man kā tautas mazākumam ir ~50000 eiro vērts parāds latos, kas ir ieguldīts uzņēmumā ar terminētajiem līgumiem eiro. Devalvācijas gadījumā pēc iepriekšējā scenārija man būtu bankai jāatdod ~25000 eiro ekvivalents. Tā kā ļoti priecātos par lata devalvāciju.

Savukārt tiem, kam ir kredīti eiro, nekas daudz nemainītos.

Seene 11.11.2008 9:23

DeaDMoroZZZ rakstīja:

Seene rakstīja:

kolumbs rakstīja: Kādas domas, kad būs lata devalvācija?

Vot kad tas notiks, tad gan varēs runāt par krīzi...

pirms tam vajadzētu pāris

septinjus gadus vecs maibahus iepirkt

Es teiktu, ka lata devalvācija nav iespējama. Ja kautko tādu kāds mēģinās izdarīt, pāris dienu (stundu) laikā lats vienkārši pazudīs no apgrozības, jo faktiski jau šobrīd atrodamies eirozonā. Turpmāk norēķināsimies tikai eiro un ar to arī viss beigsies.

norēķināsimies ta jevrās, tikai pirms tam jevras kurss būs kādi 1.5 Ls par vienu jevru

Un cik cilvēki tad no tā zaudēs? Absolūtajam tautas vairākumam ir parādi, nevis uzkrājumi. Līdz ar to zaudētājos paliks kredītiestades. Vai ar šo faktu nepietiek, lai par lata devalvācijas ideju beigtu sapņot?

Seene 10.11.2008 23:14

kolumbs rakstīja: Kādas domas, kad būs lata devalvācija?

Vot kad tas notiks, tad gan varēs runāt par krīzi...

pirms tam vajadzētu pāris

septinjus gadus vecs maibahus iepirkt

Es teiktu, ka lata devalvācija nav iespējama. Ja kautko tādu kāds mēģinās izdarīt, pāris dienu (stundu) laikā lats vienkārši pazudīs no apgrozības, jo faktiski jau šobrīd atrodamies eirozonā. Turpmāk norēķināsimies tikai eiro un ar to arī viss beigsies.

Seene 10.11.2008 14:19

Kaksis rakstīja: Nevajadzēja glābt to pareksu. Lai paši tiek galā. Te atkal parādijās čomošanās. Ne par savu naudu var darīt jebko...

Labi, ka tev ir kaut mazākā sajēga, ko Latvijas finanšu sistēmai nozīmētu Parex bankrots.

Seene 08.11.2008 12:16

batka rakstīja:

Seene rakstīja:

batka rakstīja:

Seene rakstīja: Piedodiet, bet nezinu pat cik maksā tagad. Bākā jālej tik, cik vajag, netakarīgi no cenas.

Bagats un stulbs????

Par bagatibu bus gruti vienoties - pēc LV minimālajiem standartiem kādam varbut tā ari varētu likties. Bet par stulbumu - kāda nozīme tam, ka es zinu vai nezinu degvielas cenu? Iespēja, ka varēšu ar auto sarunāt degvielu ieliet citreiz, netiek piedāvāta - attiecīgi jālej bākā jebkurā gadījumā.

Ja viena tanka maksas 70 sant. blakus tanka 65 sant. tad tava nezinašana ir stulbums parmaksašana.Bet ja nauda nav japelna tad jau varbut ari pokuj

Bieži esi šādu starpību redzējis? Jā, protams, 3-4 santīmu starpiba Rīgā vai laukos ir reizēm manīta, tikai diez vai dēļ tās atmaksāsies nobraukt liekus 100km, lai uzpildītos. Es nebūt neesmu teicis, ka neskatos uz cenu liešanas brīdī, bet tā kā manam auto starp tādiem ir ~1000km, tad pie patreizejās cenu nepastāvības nav ne jausmas, kāda cena ir patreiz, jo iepriekšējo reizi pildījos krietni sen.

Seene 08.11.2008 12:02

batka rakstīja:

Seene rakstīja: Piedodiet, bet nezinu pat cik maksā tagad. Bākā jālej tik, cik vajag, netakarīgi no cenas.

Bagats un stulbs????

Par bagatibu bus gruti vienoties - pēc LV minimālajiem standartiem kādam varbut tā ari varētu likties. Bet par stulbumu - kāda nozīme tam, ka es zinu vai nezinu degvielas cenu? Iespēja, ka varēšu ar auto sarunāt degvielu ieliet citreiz, netiek piedāvāta - attiecīgi jālej bākā jebkurā gadījumā.

Seene 08.11.2008 0:46

Piedodiet, bet nezinu pat cik maksā tagad. Bākā jālej tik, cik vajag, netakarīgi no cenas.

Seene 04.11.2008 13:32

Chuguns rakstīja: Nu man ar ir iekrājushies pāris papīriņi par stāvēšanu neatļautās vietās no Italijas, Austrijas un Šveices, ir tādi paveci un ar ne tik veci, bet nekas nav manīts ka kas būtu ticis atsūtīts. Kad jautāju pazīstamam CP darbiniekam - teica ka nēsot noslēgti starpvalstu līgumi kas ļautu piedzīt sodus ārpus valsts robežas. Itkā starp pāris valstīm esot tādi par īpaši smagiem pārkāpumiem, bet arī tad esot vajadzīgs īpaš rīkojums - tā kā ticamāk neko arī neviens nekur pagaidām nesūtīs.

Nu tak ja nekad mūžā nedomā vairs braukt uz šim valstīm, vari nemaksāt laimīgs. Pretējā gadījumā šeit jau neviens no tevis to sodu nepiedzīs, bet tur uz vietas gan vari iekluties nepatikšanās.

Seene 03.11.2008 17:41

kasinsh79 rakstīja: Visi tie zibšņi ārzemēs - *******

Uz LAT nekas netiek sūtīts.

Tiek jau gan. No dažām valstīm - piemēram Šveices - pedantiski un ĻOTI dārgi. No Itālijas ar garantiju dabūsi reķinu + sodu, ja aizmirsīsi par bāni smaksāt (par ātrumu gan ne). Bet nu lielākajā daļā gadīju tā arī ir - ārzemniekus liek mierā.

Seene 03.11.2008 16:20

Palaidniex rakstīja:

Vienīgais es gan tur pagaidām neko dramatiski sliktu nesaskatu...

+1

Cik nu ir sanācis pa tām estakādēm pabraukāt, nekādas problēmas neesmu manījis. Sāpe jau ir projekta organizācijā un izpildījumā kopā ņemot.

Seene 03.11.2008 14:39

turbopiile rakstīja: nu jā.. a es, piemēram, suni sedana bagāžniekā neiebāzīšu..

Iebāzt tur var arī mazu zilonīti, bet apvainosies gan laikam

Seene 03.11.2008 14:21

turbopiile rakstīja: to dīzeli es gribu tiesi deļ ta sešpolšu dzinēja specifikas - jaudīgs zemapgriezinu auto.. apnika sajust jaudu tikai virs 2k apgriezinu..

vēl varētu 2,3t benzīnu..

bet nu vajag universāli..

Tieši šo argumentu dēļ negribas no auto vairs šķirties. Vienīgais mīnuss - uz bāņa pietrūkst 6 ātrums. Citādi nav ko piebilst - jauda atliektiem galiem pie ļoti patīkama patēriņa - 5,5 - 10 litri (t.i. 5,5 @ 90km/h un 10 @ 20 / 200 km/h). Bet universāli... Sieva neļauj Un patiesībā jau arī nevajag.

Seene 03.11.2008 14:05

turbopiile rakstīja: doma bij, ja nu kādreiz, jo tāpat izskatās, ka arī pašam labāk tomēr pabraukt vēl..

bet iespējamais varētu būt kaut kas tamlīdzīgs..

www.autoscout24.de/...

Smuks. Tikai tas metāliskais panelis konsolē nepatīk. Labāk tomēr klasisko melno.

Seene 03.11.2008 13:12

Palaidniex rakstīja: Ko diez vel te diskutēt par 6 (sešu !!!) joslu tiltu, kas sākas vai atduras divjoslu Bauskas ielā at T-veida krustu?

Un ko tieši tu gribi diskutēt? Vajadzēja uzbūvēt pagaidu tiltu ar divām joslām un pielipināt pārējās tikai tad, kad abos galos būs uzcelti ceļi ar 6 joslām?

Seene 03.11.2008 12:14

turbopiile rakstīja:

P.S. kurš Tev gads un vai universālis? varētu paturēt prātā spriežot pēc komentariem varētu būt kopts auto..

Germānijā.. ap 10k 03 gads apmēram

Kopts ir labi, bet sedans gan. Un '02. Un arī nav pārdošanā - kā jau teicu, nav ko pirkt vietā un ņemot vērā auto stāvokli, nav arī vēlme mainīt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti