iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 16.12.2009 10:35

Sretsked rakstīja:

Interesanti tu spried, it kā brīžam loģiski, bet no sazvērestības teorijas tik un tā vaļā netiec

Nu tad paskaidro LOĢISKI, kās ir JL motivācija? Jo tas, ko viņi dara ir acīmredzami. Tas, ka neaizraujas ar kabatu pildīšanu no valsts kases, arī. Tas, ka ir tik lieli muļķi, lai vispār nesaprastu savas rīcības sekas... nu neticu gan. Tad KAS paliek?

Seene 16.12.2009 10:33

Sretsked rakstīja: Pacēla vēl ko ? Kapitāla pieauguma nodokli,kam bija jābūt jau sen ???

Dīvaini, kā vispār esi uzņēmējs. Kapitāla pieauguma nodoklis ir ekonomiski pamatots tikai valstīs, kuras kaut ko dod pretī. Mūsu apstākļos (kad par samaksātajiem nodokļiem tiek garantēta plika piga) kapitāla pieauguma nodoklis veicina tikai kapitāla izplūšanu no valsts - t.i. vēl dziļāku grimšanu.

Seene 16.12.2009 10:30

Sretsked rakstīja:

anonimikis rakstīja: likumā par dienesta auto esot minēts, ka tas attiecas tikai uz tiem auto, kam tehniskajā pasē rakstīts "vieglā pasažieru" ...

Ja tā, tas būtu pietiekami godīgi.

Nu nemaz jau tik. Sanāk kaut kāds pieņēmums, ka uz tikšanos pie klienta ierasties ar kabluku ir OK, bet vest mantas ar normālu universālu ne... MVU, kas visās normālās ekonomikās ir ļoti svarīga ekonomikas sastāvdaļa, nav tik šaura specializācija, lai katrai vajadzībai būtu atsevišķs auto.

Seene 16.12.2009 10:00

uupis rakstīja:

Sretsked rakstīja: Akcija-paskaties, vai ceļa malā stāvošajam milicim uz mašīnas ir ziemas riepas

Domāju ka tas nav vajadzīgs – sabiedrība nav tik slima…

Kaut kā nepareizi uzrakstīji - vajadzēja būt "tas nav vajadzīgs, jo sabiedrība IR slima" un mentiem ir atļauts viss.

Seene 16.12.2009 9:58

Sretsked rakstīja:

Kā būs ar Dombrovski, redzēsim, bet izskatās, ka ir ok... ne velti kikbokseriic tā ārdās un baltā zirga jājējs ar.

Ir ok, ir... Protams, ka ārdās, jo šamējais iecerējis viņu slaucamo govi pārdot pavisam.

Seene 16.12.2009 9:14

japcar rakstīja: Bet ir arī pozitīvais moments- džeks neslēpjas un normāli kā vecis pasaka- jā bija tā un tā. Nevis slēpjas aiz vākiem un kluusi gaida kad šyums noklusīs

Nu nez... Cik pozitivi ir tas, ka "normāls vecis" atklāti uzliek mīksto un nejūtas vainīgs. Tie, kas slēpjas, vismaz neuzskata, ka ir darījuši pareizi... Un tas jau ir solis tuvāk patiesībai.

Seene 14.12.2009 23:58

smaidiigais rakstīja:

nesmīdini

ja murikāņu lielkoncerns izlems ka no sāba vairs neko nekā nevar izspiest to noraus podā lai kā svensoni par to neraudātu

pats nesmīdini. "murikāņu lielkoncerns" ir tikpat sapuvis no iekšpuses kā paši murikāņi un viņu valsts. NAV tāda GM, sen jau vairs. Ja atņem visus agrāk nopirktos un izsaimniekotos apakšzīmolus, tad plika piga vien paliek.

Seene 14.12.2009 19:58

Sretsked rakstīja:

Nav jau šiem daudz variantu. Ieķīlāto īpašumu ir pamatīga čupa, bet naudiņa- Latvijā palikusi,ārpus bankas kontroles. Nedomāju,ka viņiem liela jēga no uz mūžu parādos ieslīguša latvju tirliņa...

Tas pats ar SAAB - Zviedrija nekādi nav ieinteresēta naudas izvešanā uz ASV un darba vietu zaudēšanā.

Seene 14.12.2009 19:35

smaidiigais rakstīja: interesanti gan kā valdība (ja vien nav venecuēlas) var iespaidot ko GMC dara ar savu naudu

painteresājies, kā, piemēram, zviedrijas valdība šobrīd glābj Latviju, neļaujot mātes bankām savākt atpakaļ līdzekļus no mūsējām. Zviedrijas sociālismā daudz kas ir valsts kontrolē - ārvalstu mātes uzņēmumam nebūt nav absolūta vara pār vietējo struktūrvienību.

Seene 14.12.2009 16:27

anonimikis rakstīja: nevis saab pārdod, bet GMC. Naudiņu saņems lielais koncerns, no sāpiem paliks kaut kādas šņagas.

Nevis GMC, bet gan tā Zviedrijas struktūrvienība. Un naudiņa nespīd lielajam koncernam - tur tomēr ir zviedru valdība, nevis jēliši.

Seene 14.12.2009 15:47

Sretsked rakstīja: Nu re kā www.apollo.lv/...

Būs ļoti 'kvalitatīvi' sābi

nu ja uzmanīgi izlasītu, tad skaidrs, ka nekas nav skaidrs. SAAB pārdod "vecās" tehnoloģijas, bet ne jau kļūst par BAIC apakšuzņēmumu. ja tas ir veids, kā izkļūt no parādiem un nelikvidēties, tad intriga turpinās

Seene 14.12.2009 13:33

did33 rakstīja: auto - Corsa mutants 2004

Astrai 2001 ir kurvī. Gan jau Corsai ar būs iebāzuši - lai remonti nesanāk pa lēto

Seene 14.12.2009 13:30

Kaksis rakstīja:

uupis rakstīja: Esi čalis – nebrauc ar miglām uz Munameģi…

Tu pēr ekstras lai viņas neizmantotu?

Jā, pērku gan, aizmirsu pārdevējam paprasīt, lai izskrūvē šito ekstru.

Seene 14.12.2009 13:28

did33 rakstīja: vai hidrauliskā sajūga pievadu ir jāregulē? kautkā grūtāk robos metas iekšā.

Hmm, skatoties kads hidrauliskais. Diez vai kas ir regulējams tiem, kam cilidrs kurvī iebūvēts. Bet ja domāji par to, kam no kārbas nāk ārā kloķis un cilindrs ir ārpusē, tad visiem, ko esmu redzējis, šamējais regulējas tāpat kā trosītes gadījumā.

Seene 14.12.2009 12:23

Sretsked rakstīja:

anonimikis rakstīja: uzdevums:

ja kaksis parastais izrāpjas no auto un nosipas ar purnu pret asfaltu, tad viņam sākas diennakts tumšais laiks?

Visu laiku viņu izcēla...nu jau izrāpjas ?

Cītīgu treniņu rezultātā ne to vien var panākt

Seene 14.12.2009 10:58

Sretsked rakstīja: Dēļ tādiem kaksiem arī Latvijā ieviesa to braukšanu visu laiku ar tuvajiem uguņiem.

Te citādi nevar, katrs skānijas šoferis traktē visu pēc sava prāta.

Hrenviņzin dēļ kā ieviesa, bet man tā lieta tīri labi patīk. Kā reiz vasarā saulainā laikā palīdz ieraudzīt mašīnas, kas citādi lecošās vai rietošās saules slīpajos staros "noslēptos". Par dūmakaino laiku (kas mums netrūkst) nemaz nerunājot.

Seene 14.12.2009 10:53

Sretsked rakstīja: Sestdien svētdien droši vien satiksme bij apgrūtināta, jo pie stūres mašīnām bij sasēduši vīri un sievas cepurēs un lakatos.

Brauc auto...pa kreiso joslu... lēnāk kā pārējie...kā likums pie stūres vīriņš cepurē

Nu man svētdienas rītā gadījā pilnas ielas, kam tā vien gribējās teikt - "Bļ..., nedzer, ja nejēdz sievai iemācīt braukt!"

Seene 14.12.2009 10:48

Sretsked rakstīja: Jo autoskolas strādā peļņai.

Tas loģiski. Bet pie vainas jau ir CSDD - kuri ar savu sistēmu principā veicina to, ka autoskolas māca nokārtot eksāmenu, nevis vadīt auto. Tie, kas apzinās šo, tiek galā tīri labi - zinot, ka NEMĀK braukt, to apgūst. Traki ir ar tiem, kas reizē ar tiesībām iegūst nepareizu pārliecību, ka MĀK...

Seene 14.12.2009 10:39

Gachs rakstīja: Ceru ka ceļu policijas ekipāžas konkrēti sodīs tos, kas brauc ar vasaras riepām/lisseli un kordelli.

Brīvdienās redzēti ļoti daudzi autosi ar vasaras riepām/kā ari lisseli ziemas riepas. Sorīt braucot uz darbu, ļoti daudzi autosi slido pa ceļu. Saprotu, ka ir grūti ar naudām, bet nu tad jāizmanto sabiedriskais transports.

Vajadzētu sodīt arī tos, kam sniegs ir katastrofa. Vai vismaz nodalīt vasaras tiesības - lai nerādās uz ceļa, ja nespēj. Tas kas notika brīvdienās Rīgā, bija vienkārši katastrofa. Bet sniegs tak tikai knapi parādījās... Kas notiktu, ja sasnigtu NORMĀLI?

Agrāk cilvēki brauca ar tādām riepām, kādas bija. Un neko... Tagad visiem ziemenes, bet nojēga par braukšanu NEKĀDA

Seene 14.12.2009 9:41

Kaksis rakstīja:

Tad jau Latvijā nekad nav sliktas redzmības? Ā nu vienreiz bija šausmīga migla, kad tālāk par 30 m toč nevarēja redzēt. Bet ir auto, kam 30m ir bremzēšanas ceļš no 90km/h, tad tiem laiks bija labs?

Slikta redzamība Latvijā tiešām nav bieži - tādēļ jau besī tie, kam tā "ir" katru dienu. Teicu jau - tā nav oficiāla definīcija, tā kā vari neispringt piekasoties tam, ka mašīnām ir dažādi bremzēšanas ceļa garumi. Un diez vai tev jebkādai mašīnai būs 30m bremzēšanas ceļš intensīvā sniegputenī - ir tādi arī Latvijā sastapti.

Seene 14.12.2009 9:30

Kaksis rakstīja: Kas ir "slikta redzamība", kā to izmērīt? Kuram cilvēkam ir tā etalona redze, kurš var pateikt robežu starp labu/sliktu redzamību?

Tā nav nekāda oficiāla definīcija, bet varētu teikt, ka gadījumos, kad redzamība pie max atļautā ātruma konkrētajā ceļa posmā ir mazāka par bremzēšanas ceļu.

Seene 12.12.2009 12:09

Pirmais rakstīja:

krishus rakstīja:

drags rakstīja: Nav ko cepties. Pašos of. kantoros arī atgriež atpakaļ. Tikai ir fīča - dziļi, dziļi apslēpta informācija par patieso nobraukumu (reti kurš zin kā to atrast - varbūt arī oficiāļi nezin). Bija pieredze ar čomu, kura atdotais autoss ar 92 kkm, vēlāk salonā stāvēja ar 41 kkm. A tā - tipa: "Neko neziņam, klients muhļījis...

Vot nevaru iebraukt- nafig šitāds sūds ir jāstumj?

Ja raksti par ko tādu- TAD norādi KONKRĒTI- kurš kantoris!!!! :@ A to tagad esi, kā tirgus tante mļec :@

mani gan neinetersē kurš kantoris uttt...

drīzāk davaj informāciju kurā rezerves ritenī ir iemontēta informācija par tačkas patieso nobraukumu

Vispār jau šo infu glabā tikai ECU. Un "atgriezt" uz 0 var elementāri - par ECU cenu. Mīnusiņš - pēc idejas viņiem būtu maiņas brīdī jāiestāda nobrukums apmēram atbilstoši veiktajām apkopēm.

Seene 12.12.2009 11:58

krishus rakstīja: A kāds tiem litriem sakars ar migliniekiem?

p.s.vēl aizvien braucu ar ieslēgtiem...

Īsi atkārtojot iepriekš rakstīto - katra papildus ieslēgtā lampiņa palielina degvielas patēriņu.

Seene 11.12.2009 22:34

Sretsked rakstīja:

msh rakstīja:

kalfonso rakstīja:

diemžēl tā ir. nu nesanāks ar 3-4l bīdeli (benzīnnieku) 6-7l uz simtu. pa šoseju vēl var pietuvoties, ja neviens nav jāapdzen, bet tiklīdz jāpaātrinās....

Tas ir braucot normāli un gaidot mazu strebienu. Zato te vienam zemajam lidotājam A8 4.2q lidinoties 1.5 +/- 50 kmph vidējais strebiens ir uz 13 litriem. Daudz? Šādā pašā stilā lidinoties ar 1.6 suzuka sērkociņu kastīti, tās sērkociņu kastītes nemotorelis viņam apēd, neatceros, bet desmit pāri bija stabili Kastītei, kuras rūpnīcas norādītais strebiens ripinoties pa šoseju ir pieci komats cik tur

Vēl var gadīties,ka tam mazauto kāds ar ragiem sadūris bāku.

Nu tak viss bumbās. Džeki Prīmusam uz bāņa bij nokurinājuši 19. Nebij izlasījuši instrukcijā, ka auto paredzēts savas pakaļas vešanai uz darbu pilsētas robežās

Seene 11.12.2009 15:19

Sretsked rakstīja: Nedomāju, ka budžetā ir sadaļa ' Ieņēmumi no sodu plāna'

Lai gan, soda naudas droši vien ir gan. Tas pats vien būs.

Ziniet kas budžetā IR? Auzas ar UIN - neviens no budžeta sastādītājiem NAV atcerējies ierēķināt pašlaik uzkrāto UIN avansa pārmaksu vidēji 3-4 mēnešu apgrozījuma apjomā. Vismaz mana grāmatvede taica, ka neviens viņas klients pēc gada pārskata iesniegšanas nemaksās UIN ātrāk kā pēc 3 mēnešu pauzes.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti