anonimikis rakstīja: kā var ievērot CSN, ja nav vadītāja tiesību? CSN ir tāds punkts 35.1 .
Tiesību neesamība pati par sevi nekādā veidā neapdraud citus satiksmes dalībniekus. Ar šo es biju domājis CSN punktus, kuru pārkāpumi ir acīmredzami un jo īpaši, ja bīstami. T.i. - ideja vienkārša - ja esi priekšzīmīgs vadītājs, tad šī fakta oficiālam noformējumam ir sekundāra nozīme. Un tas nozīmē ievērot lietas, kas oficiāli noromētam vadītājam var būt dziļi vienaldzīgas - tādējādi satiskmes drošību PALIELINOT, lai vai cik tas nebūtu paradoskāli.




















msh rakstīja:
Seene rakstīja:
Nebūt ne. Torsens ir neizslidināmā (un ja izdodas, tad nesavācamā) pilnpiedziņa, bet haldekss nejūk prātā no vadāmām sānslīdēm un principā ir vācams tāpat kā FWD, tikai vieglāk
Pastāstīšu tev kā audisti mēdz [es vēl nē, mana pirmā q ziema visdrīzāk būs 2010/2011 ] pa ziemu izklaidēties - pirms līkuma ar piesēdināšanu vai roceni saslidina pakaļu vajadzīgajā virzienā un sānslīdē izņem līkumu. Tātad pēc tava teksta sanāk ka prāta jūkošs torsens ir normāla ziemas izklaižu piedeva A kā tur būtu ar haldeksi - vadītājs līkuma vidū pakaļai pieslēdzoties neatklātu ka viņš patiesībā stūrē grāvī?
P.N. Tev neapnīk apgalvot muļķības par ESP nesavienojamību ar pilnpiedziņu?
Par pirmo jā - tā ir ziemas izklaižu sastāvdaļa un to var izdarīt atbilstoši sagatavots vadītājs. Bet atgriežamies vēlrez pie vidusmēra autovadītāja parastā, kas ir saslīdējis ar ģimenes auto uz koplietošanas trases, nevis rallija auto slēgtā trasē. Tur būs spēkā citi nosacījumi.
Un nekad arī neesmu apgalvojis, kas ESP NAV savienojams ar torsenu. Gluži vienkārši atkal nonākam pie vajadzībām - vidusmēra lietotājam labāka būs nevis savienota sistēma, bet gan piedziņa, kas pati ir ESP. Varu atkārtot vēlreiz, ja neesi izlasījis iepriekš - arī es uzskatu, ka torsens ir labāks specifiskai (!) auto izmantošanai.