Kāds ir eļļas maiņas intervāls ar Long Life?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kāds ir eļļas maiņas intervāls ar Long Life?
Kādu brīdi jaunus, dārgus draņķus neparažos, nekas traks. Puse Latvijas kā brauca ar saviem 15-gadīgajiem auto, tā arī mierīgi pabrauks vēl pāris gadus. Nedaudz uztrauksies tikai tie, kuri katru gadu grib jaunu. Varbūt skan nedaudz sarkastiski, bet patiesība, tikai no citas puses. Varbūt notiks arī labas pārmaiņas, pēc krīzes atkal sāks ražot uzticamākus, un ilgspēlējošākus, ar sakarīgām apkopēm, auto
Jā, nabadziņ, kā Tu smagi esi cietis dēl radzēm norīvētā bruģa! Un asfalts arī ir pilnīgi pazudis no Tavas ielas, jo radžinieki to ir uztinuši uz savām riepām Bet, ja nopietni, tad visas tās runas ir tikai aizspriedumi. To vienu milimetru kamēr kāda radžota vieglā auto riepa nodeldē, smagie jau ir iespieduši 5 centimetrus uz leju. Gan bruģi, gan asfaltu.
Es pats nesmēķēju. Bet, priekš kam vajadzīgs aizliegt traktorā smēķēt? Kas, tur pasažieri jāvadā, vai arī vispār, izņemot traktoristu, kāds tur pavada laiku, tajā traktorā? Es nevaru iedomāties, kā, arot lauku 8 stundas, vai pat 14 stundas, no vietas, tas traktors stāsies lauka vidū ik pa pusstundai, un vadītājs kāps laukā smēķēt??? Kam vajadzīgs, lai tajā dzelzī vienīgais laiku pavadošais cilvēks, tur nesmēķētu?
Man bija s40 2,0 D, idejiski jau tas pats. Salonā vietas bija pietiekoši priekšā, bet jebkuram augumam. Priekšējie beņķi ļoti ērti, stūrei garš gājiens dziļumā. Savukārt, aizmugurē knapi bērnam. Dīzelis jaudīgs un nerija daudz, knapi 5 l uz 100 km. Bet nepatika tas, ka ļoti bieži bija jāremontē, un, pie visādām sīkām problēmām katru reizi bija jābrauc pie dīlera un jāslēdz pie datora, lai noņemtu avārijas režīmu. Varbūt, to var risināt, ja iegādājas pats kaut kādu diagnostikas iekārtiņu. Tāds sīkums kā salona gaisa filtrs, tā iebāzts, aiz gāzes pedāļa, ielikt nesabojājot ļooti jāpacenšas. Izmēros arī par mazu tam auto, mazs kvadrātiņš Vēl daudz varētu stāstīt.... laikam saprotu, kas tā par smaķeli, ko te pieminēja, no DPF filtra. Arī bija, bet tikai ārpusē varēja just.
Ftuorpolimērs ir atavisms no krievu valodas. Latviski ir fluorpolimērs. Raksta autors vai nu krievs, vai nezina, kā īsti sauc paša reklamēto produktu.
Vai tad ASX ir Outlandera pēcnācējs? Abus ražo paralēli, un ASX ir mazāks izmēros, krietni.
Gaisa masas mērītājs, vai kloķenes stāvokļa devējs. To vajadzētu uzrādīt diagnostikai. Tas par raustīšanos.
Tieši tā. Uz Ventspilenes toni nosaka lēnākie. Te vairs īsti nedarbojas ieteikums, sak, ja Tev traucē, apdzen un brauc tālāk. Apdzīt daudz kur nedrīkst. Un viena daļa naturāli neprot aprēķināt apdzīšanas manevru. Nepietiek ar to, ka ilgstoši brauc gar viduslīniju, kaut jau sen ir laiks apdzīt, bet sāk apdzīšanu, kad jau kādu laiku ir iztērējuši, bet pretī jau nāk. Respektīvi, neapdzen, kad var, bet dzen, kad vairs nedrīkst. Un izlien pretējā joslā, un ar saviem 230 zs nepaātrinās. Es to nesaprotu! Vienu dienu pabrauktu ar kameru, varētu tādus youtube vidosus safilmēt. Protams, ir arī ātrie un veiklie, kuriem jaudas un pieredzes pietiek.
Toreiz bija minēts, ka pēc 10 gadiem. Tātad vēl 7 jāpacieš
Ventspils šoseja jau ir pārslogota ikdienas. Varētu teikt,ka braucošs nepārtraukts korķis. Ne velti pirms gadiem 3 jau bija aptauja par Ventspils šosejas paplašināšanas darbu ietekmi uz vidi. Kā arī pārrunas ar šosejai pieguļošo īpašumu saimniekiem.Tātad jau sen saprot, ka te vajag 4 joslas.
Stupica ir krieviski. Latviski-rumba.
Interesanti, boksa mačs (jeb kautiņš) sestdien ar to puiku Neidu ir sarunāts un iestudēts, vai pa īstam ir konflikts? Man sāk rasties doma, ka iestudēts.
Tagad darbā Škodai beidzas līzings, bija apkopes ik pa 15 000 km. Jau pasūtīta jaunā Škoda vietā, tāda pati, un ir zināms, ka apkopes tagad būs ik pa 30 000 km. KAS NOTIEK??? Varbūt katram dzinējam ir savādāķ, dīzeļus var šādi čakarēt. Bet 6 Mazdai, kura arī ir apkalpota pie dīlera, pie nobraukuma 200 000 km jau eļļas patēriņš ir 1 l uz 2000 km. Vārdu sakot, jau ir kirdik. Zināma vēsture, viss it kā ir. Es te tikai tā, dalos pārdomās no tiem auto, kas man ir apkārt.
Un ko tauta domā par pie dīlera apkalpotu auto, kuram eļļa ir mainīta oficiāli ik pa 30 000 km, un nobraukums ir , teiksim, 130 000 šobrīd? Un eļļas filtru dīleris pie tam ir mainījis tikai katru otro reizi domājat, ka es fantazēju? Ir šeit tādi dīleri, ja kas, ir.
Ir palikuši jauni priekšējie bremžu kluči Yodo priekš Toyota Corolla 2005 g hečbeka 1,6 benzīna. Atdodu tāpat, par velti, ja kādam vajag.
Sveces pārlej, ja ir nepareiza aizdedze, vai arī nav dzirksteles.
Jaunajiem auto aizdedze nepareiza īsti nevar būt, bet var nebūt dzirkstele kādā no cilindriem. Spoles dēļ, ja spole iet uz galu, tad dažos brīžos nav dzirksteles. Kad pavisam beigta, tad dzirksteles nav nemaz, un attiecīgo sveci aizlej. Vel ir variants, ka sveces nekad nav mainītas, un pati svece vairs nedod dzirksteli.
Sajūga pedālis strādā tāpat kā vienmēr? T.i. viegli spiežas un atnāk atpakaļ sākuma pozīcijā?
Bremzes karst, ja suporti ķīlē. Un tie bremžu diski, kuriem ķīlē, nav vairs spoži noberzti, bet tādi kā matēti pēc izskata. Vēl pazīme, ka suporti ķīlē ir tāda, ka abs nostrādā stipri atrāk nekā normālā situācijā. Tas ir, piebremzēji tikai nedaudz, uz nelielām smiltiņām,piemēram, bet abs jau notirkšķ.
Es nedzeru jau 20 gadus. Lai liek kaut vai pie mana uzvalka krāgas
Eee-klases meeeersis?
Es lietoju bluetooth austiņu. Daudz ērtāk, nekā iebūvētās sistēmas, var nepārtraucot sarunu ieiet veikalā, iepirkties, paliek brīvas rokas, un atnākot atpakaļ turpināt braukt. Ļoti ērti. Arī skaņas kvalitāte ir super. Dažreiz garāmgājēji skatās, ko es tur runāju , bet tās ir viņu problēmas.
Un pie tam, radars vērsts tikai vienā virzienā. Ja tas ir vērsts Tev pretī, tad, pabraucot garām, uzreiz var viņu neņemt vērā. Daži domā, ka radars viņiem brauc līdzi, un vēl kilometru aiz tā raustās.
Skaidrs.
Long Life eļļa = short life engine
![](/images/forum/icons/curl-lip.png)