Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
ak 04.12.2017 13:08

Ja ir 2-zonu klimats, tad jāuzzina, kā dala siltumu. Ja dala dzesēšanas šķidruma plūsmu, tad ir kā 650 rakstīja. Krāniņi/vārstiņi. Bet ir variants, ka dala gaisa plūsmu (man tieši tā bija Opel Omegai), viena pusē sāka pūst tikai aukstu. Izrādījās, ka servomotoriņam tajā pusē stienītis nokritis, un vienkārši nevar vaļā gaisa vārstu attiecīgajā pusē. Stienīti uzliku, nedaudz pielaboju, lai labāk turas, un viss ok. Vēl var pats motoriņš nestrādāt, protams.

ak 22.11.2017 7:58

O-oo. Man tieši tāds viens Opel tagad ir lietošanā Signum 2.2 direct. Pareizi raksti, ir 2 veidu Ecotec 2.2 Opel dzinēji, parastais 147 zs un direct 155 zs. Visi šie, kuri ražoti ap 2005 gadu.

ak 21.11.2017 12:36

Nu nav lielas jēgas. Ar to antifrīzu es nedaudz saputrojos. Re kur , zemāk, 650 ir linku ielicis, tur pilnīgi viss paskaidrots.

ak 20.11.2017 23:12

16-vārstu dzinējam jālej sintētika. Bet, par cik dzinējs vecāks, tad biezākā no sintētikām. Sarkanajam antifrīzam augstāka vārīšanās temperatūra, tātad zināmos apstākļos izturēs augstāku temperatūru, savādāk ir pilnīgi pofig kuro no krāsām lietot.

ak 17.11.2017 10:53

5w-40. Antifrīzu sarkano, līdz atzīmei bačokā.

ak 16.11.2017 8:18

Interesanti, vai 1.6 turbo dzinējam tāpat kā iepriekš dzinēja ķēdes resurss ir tikai 30 000 km? Ja tā, tad visi šie auto "aprīkojuma jaunie navoroti" zaudē jēgu.

ak 13.11.2017 12:50

Nekur nebija teuikts, ka turbīna ir sabojājusies. Teica, ka esot nedaudz eļļas trubās, un viss. Bet, nevajag būt ne hlamam, nekā. Dīzeļiem turbīna sabojājas pamazām "by default". Izplūdes daļa ļoti lēnām apaug ar kvēpiem, paliek par dažiem mikroniem dēļ tā smagāka, palēnām rodas disbalanss, un tā arī sākas beigas. Agrāk vai vēlāk, kā kuram paveicas. Arī jauniem.

ak 13.11.2017 9:04

Tas, ka dīzelim turbīnas pieejošajās caurulēs ir nedaudz eļļas, ir normāli. Ja saki, ka eļļas līmenis starp maiņām nezūd, pati turbīna negaudo, vēl varētu attaisīt vienu pusi un paskatīties ass brīvkustību. Neredzu problēmu, ar šādu tikai jābrauc, vēl par agru domāt par turbīnas remontu. (Vēl varu antireklāmu pateikt, ja remontēt sadomāsi, nenes uz turbomotors.lv, nemāk remontēt. Garantiju atteiks, vainos auto stāvokli.)

ak 07.11.2017 9:54

Tev laikam jaunāks Ceed's. Mums darbā bija 2008.gada, jau pie nobrauktiem 50 000 bija gana skaļš un grabeklīgs. Katrā ziņā no Golfa, un pat no Corollas, kuri arī bija pa pāris eksemplāriem, ļooti atpalika visos veidos.

ak 06.11.2017 14:51

Korejieši skaita katru kapeiku. Varbūt ir tā, ka KIA nevis atpaliek, bet apzināati ar Hyundai gudri sadala tirgu: kas negrib maksāt nedaudz dārgāk, pērk KIA, bet kas grib-Hyundai. p.s. par salona apdari varētu paspriest pēc 100 00 nobrauktiem

ak 01.11.2017 10:14

Subaru Forester 2.0 2008g., 6 gadi nav vēlēšanās mainīt.

Opel Signum 2.2 direct 2005.g., tikko nopirkts. Tad jau redzēs.

Toyota Corolla 1.6 2005.g., 5 gadi, tiek tirgota.

ak 28.10.2017 20:34

Var likt arī pirmajā pie kustības, neko nelaužot. Bet tad ir jāiemācas 2x spiest sajūgu un dot starpgāzi ;)

ak 27.10.2017 20:42

Zini, es tikai nedaudz papildināšu par jūtām. Pats pirms 2 gadiem pirku auto, lai būtu izturīgs, uzticams, vienkāršs. Kas tiešām tā arī bija, vispār nelūza, var teikt. Bet..... ļoti pietrūka braukšanas prieka. Tagad nomainīju uz it kā kaprīzāku, bet braucu, un jūtu beidzot prieku no tā, kā tas auto ripo, skan, stūrējas. Gribēju ar šo teikt, ka kaut kā jāsajūt tā auto dvēsele, lai tas ir Tavs, ne tikai tehniski, bet arī emocionāli. Novēlu lai sanāk atrast!

ak 03.08.2017 10:32

Es daru tieši tāpat

ak 17.07.2017 15:33

Tagad nesen sāku atkal

skatīties

ak 17.07.2017 12:49

Bļin... tikko gribēju jautāt, kad Volvo pārdosi...un jau prom.

ak 15.06.2017 17:46

Ja man jābrauc tikai cauri, un Jūrmalā nav nekādu darīšanu, neko nepērku, tikai braucu. 3 reizes esmu braucis, sodu nav bijis. Ja ciemos, tad pērku caurlaidi.

ak 05.06.2017 22:10

Intrenetā neviens nevarēs pareizi nokomentēt Tavu braukšanas stilu. Jāpasēž blakus. Ideālā gadījumā pārslēdzoties uz augstāku robu nav jājūt nekādi paātrinājumi vai palēninājumi saistīti ar sajūgu.

ak 05.06.2017 22:07

Guzis rakstīja: Auto pie 300k nobraukuma mierīgi var prasīt 3-4 sajūga maiņas.Nav tas nekas neparaststs, vai īpašs defekts.

Padaudz. Man ir 200k, un NE reizi nav mainīts vēl. Ja braukšu pats, nemaz arī neprasās.

ak 30.05.2017 9:05

Sajūga atlaišanai jānotiek pietiekami ātri, nevajag turēt slodzē pusnospiestu.

ak 30.05.2017 7:42

Jā, pusbeigts jau varētu būt. Ja atlaižot sāk smirdēt, bet braucot, piemēram, 5 ātrumā, neizslīd, tad iespējams, ka braucējs pārāk slidina sajūgu. Jo vēl, kaut mazs, bet resurss ir.

ak 29.05.2017 16:03

Mazliet savādi, ka 7 Golfs, un jau -bija! Tā tak pavisam jauna mašīna

ak 03.04.2017 9:45

Cīņa izskatījās diezgan līdzvērtīga. Prieks un lepnums par Mairi!

ak 28.03.2017 16:14

Es domāju tieši otrādi-šis ir smuks, pat ļoti. Ar savu raksturīgu dizainu, smukiem lukturiem priekšā. Bet jaunais kā lētās ķīniešu multi filmas, kantains, lēti kantains. Es šādu labprāt nopirktu, bet melnā krāsa nozvērējos auto nekad.

ak 17.02.2017 13:47

GB12, te Tavu pieredzi lasot, vēl ņemšu un nopirkšu. Izklausās ļoti kārdinoši, sevišķi par to šoseju un skaņu ...

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti