Kārtot: Augošā secībā
Graberis 25.05.2007 17:56

Pirmdienis rakstīja: kas ir statistika ?

sviestc.....

Sviestc ir statistika?

Graberis 25.05.2007 12:56

Zivtiņš teica: "Igaunijā šāda sistēma strādā ļoti veiksmīgi, kāpēc to nerealizēt arī pie mums"

Igaunija ļoti veiksmīgi nomūvoja Aļošu, varbūt mums pareizticīgo katedrāli arī neaizvākt uz kādu Inčukalnu vai Vangažiem?

Graberis 23.05.2007 23:34

Nemaisi gaisu - te jau runa par šļaukām panesās, a tu par radiatoriem.

Graberis 23.05.2007 12:06

Latvijā, atstājot 40 m distanci, tev tur 3 satiksmes autobusi salīdīs

Graberis 23.05.2007 0:11

artislan rakstīja: www.autoplaza.lv pirku ap 90.00 ls

art

Tu ir uzmests par kādiem 65 rē kā minimums.

Graberis 23.05.2007 0:07

Nezinu, kurš labāks, taču šosejnieku kā pirmo toč neiesaku (pats paņēmu, tagad nožēloju) - ne tu vari ar viņu pa pilsētu normāli pabraukt (tāda raustīšanās vien sanāk), ne baudīt braucienu - pēc stundas braukšanas sajūta, kā būtu nevis braucis, bet ar kājām desojis - nogurst pamatīgi pleci un spranda.

Es no nosauktajiem ņemtu Yamahu - Kawasaki man ir tagad, vēl vienu neņemtu, Suzuki šķiet tāds paviegls.

Graberis 22.05.2007 16:19

Zini, tāda melna no gumijas ar alumīnija vai bleķa štruntiem katrā galā, laikam domāts kaut kam pieskrūvēt

Bet ja nopietni, kā es to varu zināt?

Ja negribi tērēties - aizbrauc uz kādu placi, palūdz izlaist līkumu. Ja jūti, ka šamējam kondišens nedarbojas, fiksi iemauc mežā un noskrūvē

Graberis 22.05.2007 13:03

Tev tā šlauka no kaut kāda speciālā materiāla vai ka nevar uzkompresēt vietā?

Graberis 22.05.2007 12:48

Ja braukšana paredzēta pa grantētiem lauku ceļiem, es no tava saraksta svītrotu avensisu. Galants būtu labs variants, kamēr nekas nav jādara ar piekari.

Pasāta tīzelis būtu labākais trāpījums, ja nepamanās nopirkt nokautu motoru ar "restaurētu" virsbūvi.

Graberis 22.05.2007 12:19

Neko LB nedara, tikai noplāta rokas - cik reizes jums var teikt, ka lata devalvācija varbūt būtu viens mazais nepamatais prieciņš katram atsevišķi, taču kopumā tas būtu totālais 3.14zģec Baltijas mērogā.

Ko jums katram atsevišķi dotu lata devalvācija? Algu taču jums tāpat turpinātu maksāt tajos pašos devalvētajos latos - pāris mēnešus visi grauztu lauku radu kartupeļus un špagotu ar kājām uz darbu. Pēc tam algas lēnām celtu uz augšu kopā ar cenām. Nelielu uzvārījumu sataisītu tie, kam devalvācijas brīdī būtu mantiskās vērtības otrpus robežai vai valūtā. Tie kantori, kuriem resursi tajā brīdī būtu šaipus robežai noietu pa burbuli svilpdami.

Tie, kuriem ir uzkrājumi skaidrā naudā sadalītos divās daļās - vieni, kuri savus latus varētu uzkārt uz nagliņas, tāpat kā padsmit gaļus atpakaļ rubļus. Otri, kas ar saviem valūtas uzkrājumiem varēs uz brīdi justies kā kingi, kamēr rezerves nebūs noplakušas.

Tā ka priecāšanās par itkā nenovēršami sagaidāmo devalvāciju man dikti atgādina sapīpējušos narkomānu urķēšanos atomreaktorā ar nāvīgo prieku par to, kas par sipienu tūliņ būs.

Jebkurā gadījumā, galvenā pazīme, ka laiks kravāt tašiņu un vilkties uz Īrlandi, būs ārvalstu investori - ja tie sāk kravāties, tad jāteš prom.

Graberis 22.05.2007 12:19

...nepamatais...

= nepamatotais

Graberis 22.05.2007 10:52

Vairāk vai mazāk manas vainas dēļ ir sanācis māsas džekam sasist priekšējo stiklu (nu, pats jau es tur klāt nemaz nebiju, sasita viņš pats, bet vispār jau tādēļ, ka manis nebija un viņam pašam nācās kraut manējos bišu stropus uz jumta).

Gribētos kaut kā nokompensēt to skādi, tikai šamējie jau paši nekoļījas, cik tas maksā (zinu, ka zābam varēja nomainīt gan pa 200, gan pa 45, it depends, tā sacīt).

Varbūt kāds var pateikt?

VW Passat CL tīzelis, 1998, universālis.

Graberis 21.05.2007 13:53

Visādi ir nācies braukāt - gan auto, gan savu izturību pārbaudot. Tiesa, tik saspiedies, kā vietējie lidotāji, nekad neesmu bijis - ātrākais ir bijis 180 uz Jelgavas šosejas. Bet tas tā - gribējās paskatīt, vai SAABs tik ātri iet, uzspiedu un likos mierā, tālāk braucu kā normāls cilvēks. Garākais un ātrākais gabals ir bijis no Cēsīm uz Rīgu - konstanti uz 160 ārpus apdzīvotām vietām. Bija iemesli, kādēļ tā nesos:

- sākās ar to, ka pa Cēsu rajona trepēm, ko vietējie sauc par ceļu, atlidoja izpūtējs (lai nebūtu domstarpību, tad auto stāvoklis nebija vainīgs, tie, kas braukuši pa tiem grantētajiem ceļiem, sapratīs), ko nācās kaut kā sataisīt

- biju jauns un dumjš

- vajadzēja paspēt pašam uz savām kāzām, pirms tam vēl sapušķojot un nomazgājot mašīnu.

To visu vajadzēja paspēt pa 50 minūtēm.

Tagad gan - ātrāk par 105 man pat nemaz neprasās braukt. Pietiek ar to adrenalīnu, ko var savākt ar moci Rīgas ielās braucot ar atļauto ātrumu.

Graberis 18.05.2007 10:30

Man apakšējo kaimiņieni nopludināt nekādi neizdodas Toties sanāk ik pa laikam iemest benčiku jamējās balkonā, par ko man augšējie kaimiņi, savukārt, pa laikam ieplivina žūt izliktās apenes

Graberis 17.05.2007 23:15

Instruktors ta instruktors, bet CSDD eksaminatori ir galīgi piegriezti. Man šķiet, ka pašreiz pat tā uz tām kļūdām skatās ar puspiemiegtām acīm - tur kur agrāk uzreiz deva 10 un pārsēdināja uz pakaļējā beņķa, tagad dod 4. Tad nu vienīgais variants ir dzenāt tā pailgāk - pats vakar uz moča noliku, johaidī, gandrīz stundu dzenāja riņķī un apkārt pa Bauskas/Mūkusalas rajonu, kamēr beigās palaida ar 8 punktiem (2 reiz pa 4, abas reizes jau pats arī vainīgs, bet tēloju galīgo antiņu, protams). Laikam jau mana luņa laišana viņu ietekmēja, jo tagad visi, kam nav slinkums, raksta depešas ka instruktors tur tā un šitā.

Uz laukuma arī bija viens ar BMW skūteri atbraucis (kulba, avtomaķika, gandrīz vai elektriskais kafijas padevējs) - nomuģijās viņš tur absolūti - ne čūsku izbrauca, ne 8 (3x provēja un nekā, kaut arī pēc paragrāfa ir atļauti 2 mēģinājumi), pārējās figūras laikam nemaz nebrauca. Tas pats eksaminators pēc tam bija man kolēgam - izrādās, ka tas krāns pēc šitādas izluņošanās vēl ir kļauzu CSDD uzrakstījis.

Graberis 16.05.2007 23:01

Zini, ar tiem remontniekiem ir tā - cilvēki tāpat ar remontiem jau ir saspiedušies, darba līdz kaklam, tad arī tiek saukti nereāli cipari, par ko paši fonā ņirdz, ar domu - lai atšujas. Bet cilvēki, lūk neatšujas un ir ar mieru. Nu labi, par tādu ceņņiku var arī virstundas pastrādāt.

Es patiesībā nevaru saprast, par ko maksāt naudu it sevišķi tādu - ielikt flīzes, nomainīt logus, durvis, grīdu, ievilkt ūdensvadu, pievadus. Pļa, ta tā nav nekāda raķešzinātne - pat ja neesi augstās skolās gājis, ar prātu un attiecīgiem instrumentiem to visu var izdarīt. Ja redzi, ka nav pareizi, jauc ārā un pārtaisi. Johaidī, es sev dzīvoklim viens pats uztaisīju kapitālo remontu, materiālos un tehnikā aizgāja ap 5`000 lati (no kā dārgākais bija virtuves iekārtas un mēbeles - pār pa 2`000). Cik man tas izmaksātu ar kaut kādiem profesionālajiem ierāvējiem un kādā kvalitātē tas būtu, nemaz nestādos priekšā.

Graberis 16.05.2007 13:32

Ma-a-a-a-ani-i-i-i s-a-a-a-u-u-c P-ē-ēt-e-e-ris

E-e-e-es n-e-e-e-smu br-e-e-emz-e-e-

Graberis 16.05.2007 13:28

Mjā - uz tiltiem vairāk redzami šumaheri, kas parāvuši zem smagā ar domu, ka "ja džigit, proskaču..."

Par brīvdienām - tev ome nemācīja, ka darbs ir tikums? Tagad tu gribi diskriminēt tos, kas strādā, lai viņi tev netraucē atpūsties. Nešķiet nedaudz nepareizi?

Graberis 16.05.2007 13:10

Ta liek mierā tās fūres - viņi brauc un aizbrauks, kamēr nepacietīgie apsitīsies ap kokiem. Ja jamie normāli velk +/- 100, tad tieši apsveicami - iekārtojies aizmugurē, baudi braucienu un turpini psist savu santīmu. Aiz šādas fūras braucot ne tikai litru uz simta ieekonomēsi, bet arī garantēti neatčoknīsies uz cita šūma priekšējā stikla.

Graberis 15.05.2007 16:41

Jēga ir apdrošināšanā:

1. saskrāpē savam šrotam purnu

2. saņem naudiņu par remontu

3. atkārto sākot no 1. punkta

Pa vidam pamaini autiņus, apdrošinātājus un vārdus, uzvārdus. Kad paliek par karstu, notinies

Graberis 15.05.2007 16:14

casius rakstīja: bla-bla-bla

Nu tādam mazs attaisnojums varētu būt no Rīgas Ulbrokā iebraucošo autovadītāju "līkās" rokas, kas nevar ieslēgt pagriezienu rādītāju savlaicīgi, lai tas kurš stāv pie stop zīmes laicīgi saprastu, ka drīkst braukt.

utt.

Brīdī, kad visi sāks laicīgi rādīt pagriezienus un tauta sāks pierast, uzradīsies slāvu brālīši un sāks lohus ķert - rādīs pagriezienu, bet pēc tam - hrjaks, sānā.

Graberis 15.05.2007 15:54

tuncis rakstīja: A kas notiek, ja Bergmanis velk pāri ceļam pa gājēju pāreju lokomotīvi!? Lokomotīve skaitās velosipēds? Ņemot vērā, ka Bergmanim nav lokomotīves vadīšanas apliecības un viņš nemāca nevienu braukt ar to. Un pirms tam ir apskatījis Palaidnieku no labās un kreisās puses...

Tu te nejauc gaisu - stumšana ir stumšana, bet vilkšana kaut kas pavisam cits.

Graberis 15.05.2007 15:53

Teorētiski jā, tikai pierādi, ka tu to autiņu tur stūmi brīdī, kad tev uznesās virsū. Ja nestūmi, bet biji apstājies uzpīpēt, tad tu pārkāp CSN par to, ka iela jāšķērso taisnā leņķi pēc iespējas veicīgā solī

Bet, visticamāk, tev neviens nepaspētu uzbraukt, kad motopeles jau nolipināt ar loterijas taloniem.

Graberis 15.05.2007 15:45

Velosipēds arī ir transportlīdzeklis, taču persona, kas to stumj, ir gājējs.

Tātad, auto, kas spēj pats sevi pārvietot (darboties spējīgs), ir mehāniskais transportlīdzeklis, ja nespēj, tad vienkārši transportlīdzeklis.

Savukārt vadītājs - persona, kas vada transportlīdzekli vai māca to vadīt personai. Tātad, ja pie šitāda stumjama aparāta stūres sēž cilvēks ar tiesībām, viņš ir vadītājs, ja bez (un viņu neviens nemāca to darīt), tad viņš ir likumpārkāpējs, taču tas nemaina lietas būtību attiecībā uz stumšanu, jo stumšanas brīdī pie auto stūres nav vadītāja pēc definīcijas.

Graberis 15.05.2007 15:08

A kas slēpjas zem utt.? Cilvēks, kas stumj automašīnu arī gājējs ?

1.25. mehāniskais transportlīdzeklis - pašgājējs transportlīdzeklis, arī traktortehnika, kas pārvietojas pa ceļu ar savu enerģiju, izņemot mopēdus un sliežu transportlīdzekļus.

1.43. transportlīdzeklis - ierīce, kas pēc savas konstrukcijas paredzēta braukšanai pa ceļiem ar motora palīdzību vai bez motora;

Tātad - ja viens sēž autiņam pie ruļļiem un stūrē, otrs stumj, tad teorētiski viņi var stumties pāri pārejai, jo pakaļējais toč ir gājējs. Galvenais, lai pie ruļļiem nav neviena vai kāds bez B kategorijas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti