Kārtot: Augošā secībā
Graberis 15.05.2007 13:28

Volvo850 rakstīja:

Palaidniex rakstīja:....

Un cik ētiski ir nonest riteņbraucēju uz gājēju pārejas, ja tas brauc tai pāri uz riteņa, nevis stumj to dranduļetu pie rokas?

nekur nav teikc, kas tas dranduļec ir jāstumj pie rokas...

Nekur nav teikts, ka velosipēdists = ir gājējs, kam lisapēds staklē iesprūdis.

Gājēju pāreja != velosipēdistu pārbrauktuve

Graberis 13.05.2007 13:51

Tā kā sieva šito skatījās, tad nācās pašam arī šo to ielūrēt.

Pie balsošanas gan bišku nāca smiekli - laikam Airopa nesaprata Veročku un viņas dziesmu, it sevišķi to kustību pašās beigās ar strauju gurnu kustību

Graberis 13.05.2007 1:46

Volvo850 rakstīja:

batka rakstīja: un par ko te ir raxtits

nu vismaz Tu vienā no saviem pēdējiem komentiem uzrakstīji, ka augstums ir atkarīgs no augstuma.... tas tā...

LoŠi - augstumu, tāpat kā platumu, garumu, dziļumu utt mēra [b]metros[/b]

Ne % no platuma, ne zilonēnos un ne papagaiļos

Tirsēji pļa

Graberis 11.05.2007 1:23

Nezinu, es šamējos nostučīju VeriSignam, lai drāž

Graberis 09.05.2007 16:32

Kamikadze rakstīja: tik vien kaa man nav veelmes un laika straadaat par remontmeistaru

A tu padomā, tapešu uzlīmēšana - 5 Ls/kv.m

Rupji rēķinot - 100 ls/stundā. Grūtups iet pensijā

Graberis 09.05.2007 16:26

Napalms rakstīja: Pietiek kaut vai ar šo...

If you decide not to keep it ,the shipping company will arrange for the car to be delivered back to me and you will receive all your money back with absolutely no extra costs to you.

Jā teikums labs - interpretē kā gribi:

- "no extra costs" - ar domu, bez papildus izmaksām (starp rindiņām lasi - tikai parastās)

- "you will receive all your money back" pēc tam, kad es dabūšu autiņu un apliecināšu, ka nekas viņam nav noticis

Graberis 09.05.2007 16:23

Ja nopietni, ir dažas lietas, kas kaut kā nerīmējas kopā:

1. Kas tas ir par autiņu, kuru cilvēks tā uzreiz atdod transportēšanai vēl droši nesarunājis uz kurieni tas īsti jāved (ar domu, cik viņš maksā). Bet nu, OK, iespējams, ka viss ir pareizi.

2. Kā visi papīri var būt projām - auto var būt jau noņemts no uzskaites ar domu izvešanai.

3. Pēc teksta saprotams, ka, no vienas puses, tu nemaksā, kamēr nesaki, ka ir labs. No otras puses, sanāk ka tomēr maksā vispirms transportierim un pēc tam tikai testē. Vot šitas man nepatīk - uz rokas auto bez reģistrācijas, iespējams, ar viltotiem papīriem vai šasiju, bet nauda kaut kur projām - tipa, ļoti uzticamās rokās.

Ja gribi to pasākumu drošu:

1. Vajag lai auto ir likumīgi reģistrēts - vēlams Latvijā, kaut vai uz dažām dienām.

2. Noskaidro, kas ar to autiņu ir darījies - vai nav kaut kur sperc vai mēslus savārījis.

3. Naudu ne caur kaut kādu firmu bet caur bankas darījumu kontu pazīstamā bankā.

Graberis 09.05.2007 15:03

taxman rakstīja:

Savukārt okay izdomāja, manuprāt amīši jo vai nu nezināja, kā eu'kei rakstās, vai tādēļ, ka tāpat apzīmē viņējo Oklahomas štatu.

Neesmu gan pārliecināts, bet man gan škiet, ka tā iz vēstures ir saīsināts kāda no ASV prezidentu apzīmējumiem uz svarīgiem dokumentiem - viņš rakstīja "All Correct".

A hrens viņu zina - ideja skaidra, ka tas nav nekāds anglicisms, bet saīsinājums no kaut kā.

Graberis 09.05.2007 14:50

OK nav nekāds anglicisms - tas ir cēlies no konkrēta cilvēka iniciāļiem. Sauca viņu tipa Oskars, tipa Osvalds, neatceros (katrā ziņā tas nebija tas, kuru uzmeta ar Kenediju). Bija viņš dikti godīgs, taisnīgs un uzticams, tādēļ sākumā OK izmantoja kā apzīmējumu kaut kam sevišķi drošam, pareizam, tikumīgam utt.

Tipa "Is this OK?" = Vai tas ir skaidrs un pieņemams?

Laika gaitā tas paplašinājās uz vienkārši pozitīvu atbildi un ".., ja?"

Savukārt okay izdomāja, manuprāt amīši jo vai nu nezināja, kā eu'kei rakstās, vai tādēļ, ka tāpat apzīmē viņējo Oklahomas štatu.

Graberis 04.05.2007 2:02

Vieglie 90% brauc kā dauņi, tādēļ tā ir norma. Bet smagie pa reizei tādus brīnumus naglim obrazom izstrādā, ka žoklis atkaras. Tipa - paņem uz masu.

Graberis 27.04.2007 11:13

Nu, edža, man sābam tāpat bija - toreiz izpētīju visus iespējamos variantus, no kuriem neviens man nederēja, taču varbūt ka tev derēs - kaut kā man tā vaina pēc pāris gadiem pazuda, tikai nezinu, kāpēc (iespējams, dēļ izpūtēja nomaiņas).

Varianti patiesībā saistās tikai ar maisījuma sagatavošanu un tā piešķilšanu, pie tam, ja maisījums nav pareizais, tad no sākuma būs tāda noraustīšanās, bet pēc tam nospiestam pedālim neatbilstošs uzrāviens. Ja problēma ar piešķilšanu, tad uzrāvienam nevajadzētu sekot. Itogo:

- gaisa ieplūdes sistēma šprices motoriem - vaina tiek minētā apstāklī, ka aiz Air Mass Meter ir kaut kur sūce, dēļ kā motorā ieplūst vairāk gaisa, nekā viņš to zin (rezultātā maisījums ir par švaku). Vaina var būt visādās vietās - truba, švaki stiprinājumi, brīvgaitas vārsts (aizsērējis vai kā). Šitādi caurumi var būt lielākai daļai auto, vienkārši pēc fizikas likumiem gaiss tiek sūknēts no turienes, kur tas ir vieglāks - ja aizsērē gaisa filtrs, tad sāk sūkt no citurienes. Brīvgaitas vārsts par sevi dod zināt arī uzsilušam motoram, ja ilgāku laiku nav virinājies.

- degvielas padeve un regulēšana - viss, kas saistīts ar nepieciešamā benzīna daudzuma sarēķināšanu un piegādi. Sarēķināšana ir ticamāks variants, jo citādi problēma būtu biežāka un pa reizei parādītos arī vienmērīgi braucot pa šoseju. Sarēķināšanu ietekmē jau minētais gaisa mērītājs, kā arī lambda - pirmais pasaka, cik beņas vajadzēs, otrais - vai nav par daudz vai maz. Ja tev izpūtējā ir caurums vairāk vai mazāk zondes tuvumā, tad šamējā saodīs par daudz skābekļa un pateiks, ka tev tur beņas par maz (sanāk otrs variants - maisījums par treknu). Tāpat var būt caurums arī kur tālāk dēļ kā spiediens zondes tuvumā ir par zemu. RX7 ieteiktā sazemēšanas vaina... iespējams, nu nezinu, kā tur mazdām ar tām zondēm.

- sveces.

Tā ka lētākais variants ar ko sākt ir gaisa filtra nomaiņa un sveces (tāpat par ļaunu nenāks).

Graberis 26.04.2007 11:51

- Čeburaška, zakroi dverj, dujet

- Duj et jorself mazefaka!

Graberis 24.04.2007 14:53

Kamikadze rakstīja: man vienkaarshi interesanti zinaat, ar ko tas viss beigsies btw, man latu likme mainaas maija beigaas ... tikai 8,5k lvl

A man 18'000 hipotekārais un 13`000 līzings.

Tik paldies dievam ka pirmajam ir libors, bet otrajam eiro - pagaidām kopā zem 5% turās.

Man domāt, nav ko stresot - gan jau tauta norausies un bizos visu pārlikt uz eirām, tad arī sagriezīsies viss otrādāk

Graberis 24.04.2007 14:46

Nu, trubiņa ir trubiņa un zobrati ir zobrati m-key

Graberis 23.04.2007 22:11

Lai fans dīzelim ieliktu gāzi? 8O Tas opelis tak būtu zelta cenā

Graberis 17.04.2007 1:23

Nu, par blondīni tu toč aizšāvi greizi

Graberis 17.04.2007 1:20

Ta nē - mocim esu pasējis TA uzlīmi. Atceros, ka kaut kāds maijs bija, bet kurš tieši hvz. A no CSDD maksas īsziņā atnāca vispār kaut kāds nesaprotams sviests.

Graberis 16.04.2007 14:21

Jautājums - vai csdd ir kaut kāda lapa, kur es varu apskatīties, līdz kuram datumam ir derīga TA un vai vispār ir?

Graberis 16.04.2007 9:39

Tādēļ gribēju zināt cik tas ir normāli, vai tomēr var domāt, ka šķībacainie rūpnīcā lažu nolaiduši.

Graberis 16.04.2007 9:38

Nē nu, to es saprotu, ka no mazauto nevar gaidīt nezin ko, bet tas, ka pēc 3 mēnešu lietošanas man ir vairāk skrāpējumu nekā sābam pēc 6 gadiem, nedaudz tracina.

Graberis 14.04.2007 12:57
Graberis 14.04.2007 8:37

Paga, paga, vai tad tagad visiem nav uz suzukiem jāliek?

Graberis 13.04.2007 13:38

Kamikadze rakstīja: ai ku gudri bet rigibors jau no taa nemainaas nez, maijaa jau buus 10% jebshu nee?

Neesmu gan ne ekonomikas, ne kreditēšanas baigais zinātājs, bet augstāk par 10% man šķiet ka nekāps - cilvēkiem vienkārši pēc 10 iestāsies klikšķis, un vairs neņems kredītus latos, bet valūtā. Varbūt kaut kādi līdz 1 mēnesim vēl pakāpsies, bet ne 3 un vairāk.

Graberis 13.04.2007 13:27

Bet kāpēc cenas vispār krīt? Pamatā tādēļ, ka piedāvājumam nav pieprasījumu dēļ dažādiem iemesliem:

- par daudz pārdevēju vienā segmentā

- tas produkts nevienam nah vajadzīgs

- utt.

Pašlaik lielai daļai jau tā cenas ir par augstu - normāli būtu 40% mazumtirdzniecības uzcenojums, nevis x2, x3 utt. Vienkārši pašlaik tiek grābts viss pēc kārtas jo cita varianta nemaz nav, vai baidās par vēl lielāku cenu pieaugumu.

Nu lūk, kad cena izaugs pārāk augsta, pieprasījums pazudīs. Tad cena vai nu svārstīsies ap kaut kādu 0 punktu, vai arī nogāzīsies lejā - atkarīgs no produkta.

Sakarā ar nekustamiem īpašumiem - kāpēc visa šitā jezga sākās? Dēļ tā, ka platības bija par maz un cilvēki ātri sarēķināja, ka izdevīgāk ir pirkt uz kredīta, nekā īrēt. Taču tagad ceļās daudzi jauni projekti, cilvēki iepērk zemi laukos un piepilsētās un ceļ savrupmājas - pēc kāda laika platības aizpildīsies un par baiso piķi nopirkto dzīvokli neviens nemaz negribēs pirkt. Tad cenas normāli nostabilizēsies nedaudz virs izmaksām un pievienotās vērtības.

Graberis 13.04.2007 13:02

Tam visam ir viena labā puse - cenas nevar augt bezgalīgi. Vienā brīdī viņas apstāsies un tad mums būs deflācija

Lasītākie raksti

Jaunie raksti