Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Graberis 22.11.2007 10:31

Ronalds_ rakstīja:

uculs rakstīja: Normāls kantoris mašinu nočipo ar visu garantiju, kaut piecas minūtes pēc iegādes. Tur jau nu problēmas toč nav

Un ko par to čipošanu saka oficiālais dīleris?

Viņš tiešām piekrīt čipošanai ????

Jo ja no tā čipa tiešām ir jaudas pieaugums tad viņš viennozīmigi tiek iegūts uz motora resursa rēkina.

Ja čipošanu izveic pats dīleris, tad atbildība uz viņa. Ja čipošanu izveic autorizēts serviss un ražotājs to atbalsta (t.i., neiebilst), tad garantija arī paliek.

Jaudas pieaugums ne vienmēr ir uz resursa rēķina. Var pacelt arī uz izmešiem, aizdedzes momenta, turbīnas spiediena utt. attiecīgi to salāgojot ar performance daļām. Ražotājs tomēr visu taisa pēc labākās un lētākās price/performance attiecības + normas. Tipa, ja tev oriģinālā galva ir no tāda un tāda sakausējuma, tu vari nomainīt ar dārgāku un attiecīgi celt kompresijas pakāpi. Tāpat 200 zirgu motoram vari nomainīt standarta 195/65/R15 bleķa diskus uz 225/40/R18 vieglmetāla, ielikt poliuretāna bukses, pneimatiskās bremzes un piekari.

Vai arī - nevadāt līdzi rezerves riteni, visu iespējamo smagumu nomainīt ar kaut ko vieglāku vai izravēt vispār ārā un tev būs lielāka kg/zs attiecība.

Graberis 22.11.2007 0:02

1. Auto īpašnieks ir banka.

2. Turētājs, cik saprotu, esi tu.

3. Līzinga maksātājs, tavs korišs.

Risinājumi:

--- BANKA pārdod autiņu pircējam:

a) Ja pircējs pārņem līzingu tālāk, tad tā, kā raksta kolumbs.

b) Ja pircējs ņem līzingu citur, tad taisa n-pusēju vienošanos - banka, tu, līzinga maksātājs, pircēja banka (ļoti iespējams, ka pircējs arī, taču var būt, ka iztiek, precīzi nezinu).

c) Pircējs samaksā skaidrā naudā, līzings tiek izbeigts.

Jebkurā gadījumā pārpalikums (ja tāds ir), tiek aplikts ar PVN. Tas, kas paliek pāri, oficiāli tiek līzinga ņēmējam.

2. TU pārdod autiņi citam - reāli tas izpaužas tā, ka pircējs tev iemaksā daļu naudas. Tu ar savu korišu ej uz banku, nomaksā visu atlikušo naudu, dabū cedeli, ka bez pretenzijām, velcies uz CSDD un pārreģistrē uz sevi. Tālāk tad atkal pārreģistrē uz jauno pircēju. Atšķirība tāda, ka par to summu, kas paliek pāri pēc līzinga atmaksas, nav jāmaksā PVN (izņemot, ja jaunais pircējs arī neņem to auto līzē - šajā gadījumā, atklāti sakot, nezinu, taču šķiet, ka PVN jāmaksā tā vai tā).

Apmēram tā.

Graberis 16.11.2007 16:06

Viens likums - viena taisnība visiem. Kas tur nav skaidrs?

Tātad - katram pa vienam likumam, katram pa savai taisnībai. Analfabēti

Graberis 13.11.2007 18:03

Ar domu - [ku] [ce]?

Graberis 13.11.2007 16:04

KPSM, SIA vai QPSM, Ltd.

Varēsi pēc tam izdomāt kruto sloganus:

Kupļu prodam stroimatjerial / Qualitative and priceless structural materials

Graberis 12.11.2007 23:52
Graberis 12.11.2007 13:07

Var par paldies atdot 4 gab 195/65/R15. Vecums ~7 gadi, brauktas 4 ziemas, protektors - nav dilis ne par matu.

Varbūt kādam priekš piekabes vai uguns iekurināšanai noder

Graberis 08.11.2007 16:29

Nu, nav jau tiem mācībniekiem arī tik viegla dzīve. Tagad Bauskas iela ir ciet līdz Vienības gatvei - braucot mājās reizi pa 2 dienām redzu kādu nabaga CSDD eksī izkritušo, kas tur zem zīmes ir ietesis.

Laikam jau viņiem čakarē prātu - vai nu tīšam liek tur braukt un itamais klausa, arī vai arī nesaka vispār neko un šamais, kā mācīts - ja krustojumā tev neko nesaka, tātad brauc taisni (vai pa galveno). Tikai nepiefiksē, ka tur "Braukt aizliegts" uzkarināts.

Cerams, ka kāds vismaz ir gana attapīgs pateikt, ka viņš tur dzīvo.

Graberis 08.11.2007 15:27

Zoo rakstīja: Ko juus te njematies

ne jau maaciibnieki štopee pasaakumu...

kaa skolas briivlaiks, taa brauc kaa gribi, bet kaa beerniem atkal skola saakas, taa korkji...

kaads tam sakars ar maaciibniekiem

sakars ir ar tiem , kas savus peecnaakamos ved uz skolaam otraa pilseetas malaa, un peec tam močī uz darbu atkal cauri visai pilseetai....un vakaraa atkal tas pats....

2 Rhino....

Tu kaadreiz njeemies ar visaadaam video lietaam...gribu kko paprasiit...

A ko padarīsi? Tikai neliela daļa no šitiem vedējiem caur muhļīšanu savu atvasi ir dabūjuši prestižā skolā otrā Rīgas galā. Lielākā daļa ir laimīgi, ka vispār atraduši, kur to pēcnācēju pa dienu nogrūst.

Piemēram, man sīkajam bērnudārzs (tā sacīt, vulgaris parastais) ir pāri ielai, citi ved uz to pašu dārzu no Pļavniekiem, no Mārupes. A kur cilvēkam likties?

Bet nu, mācībnieki man pārsvarā netraucē - lielākoties viņi brauc pa labo pusi, iekšā nekur nebāžās, atšķirībā no visādiem asiem, kas ieteš pretējā joslā, aiztaisa visu ceļu ciet un tad blisina acis - ne viņam priekšroka, ne es vairs varu atpakaļ padot, lai viņš kaut kur vispār var nolīst.

Vienīgā vieta, kur reizēm tie mācībnieki čakarē dzīvi ir Bauskas/Skaistkalnes krusts, kur viņi nevar saņemties pāri tramvaja sliedēm pārlīst (gan no Bauskas pa kreisi, gan no Skaistkalnes jebkurā virzienā)

Graberis 05.11.2007 10:29

Ciris, īstenam latvietim, dzirdot vārdu tēvzeme ir jāceļas kājās un aizkustinājuma asarām ritot, jāskandē "Dievs, svētī Latviju!"

Graberis 04.11.2007 18:17

A kur Audi TT un mājas kinozāle?

Graberis 02.11.2007 13:50

Vēl pie reizes, nočeko vai visi lielie patērētāji strādā kā vajag - veņķiļators, ACC kompresors, moken ģeņģeris ķīlē. Bet tas tā - skatoties, kā viņš tev lēkā. Ja vispirms tā kā sāk slāpt un tad gāzē, značit 90% ka brīvgaitas vārsts, pārējais - kāds no agregātiem. Ja piepeši no 900 ceļ uz augšu līdz 2000, značit ECU ir sarēķinājis, ka kaut kāds patērētājs slēdzas klāt, taču nesagaida, vai arī sagājis kāds dačiks sviestā (AMM, temperatūra, lambda).

Graberis 02.11.2007 13:39

A moken tas jau bija otrais - atnāca tuvinieka atliekas savākt.

Graberis 30.10.2007 14:57

Lasīt māki?

Graberis 30.10.2007 13:24

Jo zemāka temperatūra, jo mazāks tilpums, arī šķidrumiem. Taču, kamēr runa nav par gāzēm, tās tilpuma izmaiņas ir bez praktiskas jēgas.

Izņēmums ir ūdens u.c. šķidrumi, kas cietā stāvoklī veido > x-stūrainus kristālus, kas cietā stāvoklī aizņem vairāk vietas.

Graberis 29.10.2007 0:52

var arī Shift+Ctrl+Esc

Graberis 25.10.2007 14:23

richy rakstīja: ko Domburs pateica?

Manuprāt - Domburs neko nepateica. Katrā ziņā politiskās runas mākslā Kalvītis viņu izcērt kā maziņo. Pseidokods tai sarunai apmēram sekojošs:

Domburs: Viena tante teica...

Kalvītis: Es neesmu tante, prasiet tantei, ko viņa ar to domāja un uz kā pamata...

Domburs: Ir skaidrs ka...

Kalvītis: Sabiedrības viedoklis vai baumas nav pierādījumi. Pierādījumi ir? Nav? Nākamais...

Domburs: Ir fakts, ka...

Kalvītis: Kāds fakts? Jūs to pats pirms mirkļa izteicāt tikai kā nepierādītu apgalvojumu!

Domburs: Ko jūs sakiet par to, ka... Ko jūs variet atbildēt uz...

Kalvītis: Redziet, šis ir sarežģīts un neviennozīmīgs jautājums blablabla, mākonīši ir zili, bet no otras puses oranži, man pie dupša ratiņi tirlimirli... Un jautājums beigās paliek tā arī neatbildēts.

Tai pašā laikā Domburs pieļāva Kalvītim pašam veikli iepīt tekstā savus apgalvojumus un pēc pāris mirkļiem to izmantot jau kā pierādītus faktus.

Vienīgais taustāmais rezultāts, ka Domburam pēc vairākiem piegājieniem izdevās izspiest - ja tauta pieprasīs, tad valdība atkāpsies.

Graberis 24.10.2007 9:13

modena rakstīja:

Graberis rakstīja: Kurš mūsdienās projektu saskaņo? Ja ceļ laukos un pēc visām normām, tad pēčāk samaksāsi sodu un legalizēsi - neviens tāpat tev nost nejauks. A pagastam naudas nav, lai paši nojauktu. Vieni, man šķiet, sakasīja un nojauca kaut kādā kāpu zonā - tagad cīnās pa tiesām.

Nelikumīgi uzcelt un pēc tam legalizēt ir gan ātrāk, gan lētāk - citādi tev ir jāsavāc kaudze ar dažādiem papīriem un tad vēl pusotrs gads paies, kamēr tiksi pie būvatļaujas.

Nu normālie cilvēki skaņo.... drīz jau bezpreģela laiki beigsies... vienus tā paņēma priekšā par šādiem jokiem - ka šiem vairs neviens negribēja vairs projektēt... kam ta gribas zem īpašās kontroles nokļūt...

Starp citu to benzīntanku joprojam pie izbraukšanas no Rīgas Berģos neatļāva būvēt...

Jā, es arī skaņoju dzīvokļa pārbūvi, taču vēl lielāku pīsnu neesmu pieredzējis - projekts pie sertificēta arhitekta, starpresoru komisijas lēmums, izziņa no namu pārvaldes ka ir apsaimniekošanas līgums un nav parādu, būvvaldes lēmums, galvenā arhitekta lēmums, būvinspektora lēmums ar neskaitāmām skraidīšanām pie arhitekta, lai jamais piezīmē vēl kādu svītriņu, nodošana ekspluatācijā, jaunā inventarizācijas plāna sastādīšana. Un pēc visa tā vēl pie galējās privatizācijas uz sava rēķina jāpasūta jauna inventarizācijas lieta visai mājai, jo, redz, pēc jaunā plāna dzīvoklī ir par 3 kvadrātcentimetriem lielāka platība. Vai nav forši, ko

Un vēl visam pa vidu galvenais arhitekts tev pleintekstā prasa, kāda krāna pēc tu te esi atvilcies - problēmu nepietiek? Izdari ko tev vajag, samaksā sodu, sataisi projektu un lieta darīta.

Graberis 24.10.2007 0:48

Kurš mūsdienās projektu saskaņo? Ja ceļ laukos un pēc visām normām, tad pēčāk samaksāsi sodu un legalizēsi - neviens tāpat tev nost nejauks. A pagastam naudas nav, lai paši nojauktu. Vieni, man šķiet, sakasīja un nojauca kaut kādā kāpu zonā - tagad cīnās pa tiesām.

Nelikumīgi uzcelt un pēc tam legalizēt ir gan ātrāk, gan lētāk - citādi tev ir jāsavāc kaudze ar dažādiem papīriem un tad vēl pusotrs gads paies, kamēr tiksi pie būvatļaujas.

Graberis 21.10.2007 3:10

VWfans rakstīja:

Magistrs rakstīja: Nekad neesmu ticējis tiem grāmatu patēriņiem.

Es gan ticu tiem patēriņiem, un man dzīvē arī sanāk tāds patēriņš, kādam jābūt pēc grāmatas.

Neticu nevienā acī - zābam reālais bij' par kādu puslitru mazāks un tas bija laikos, kad soda punktus nedalīja un visi naudas sodi bija līdz 5 lašiem, attiecīgi, arī autiņš brauca dažādi, bet parasti ar ceijeri pāri pusei. Toyotai reālais ir par to pašu uz otru pusi lielāks, ja brauc kā apzinīgais pilsonis uz 90. Pie tam, katri 10 virs simta ir attiecīgi litrs pie patēriņa klāt.

Graberis 19.10.2007 22:40

Khm, man tikko kaut kas ienāca prātā - kāds atcerās, kas šitais ir par gadu? Nu, tur, tipa, zirga, žurkas?

Graberis 11.10.2007 10:08

Spriežot pēc rakstiem, kas TVNetā cepās - nākamā fotoreportāža būs par agresīvo velobraucēju, kas brauca pa gājēju pāreju.

Graberis 10.10.2007 21:28

kolumbs rakstīja:

primo rakstīja: galīgā pakaļā ir luksoforu regulējums. paņemsim tādu artēriju kā kalnciema iela - gaismu intervāli tādi paši kā to škērsojošām mazajā ieliņām. rezultātā kalnciemene pilna no tilta līdz tiltam, bet uz šķērsielām zaļo gaida max 3 - 4 autiņi. jābūt izcili stulbam, lai uzliktu tādu regulējumu un pilnīgi aklam, lai to neredzētu strādājot vietā, no kuras tas būtu jāredz - rd sd. vai ļaunprātīgam kaitniekam.

un šādi piemēri rīgā ik uz soļa.

Tas laikam ir Kalnciema-Melnsila krustojums. Tur vispār varētu satiksmi organizēt savādāk - pa apakšu Kalnciema tiltam blakus trrramvaja sliedēm. Pašlaik tur ir maza, nelīdzena ieliņa, bet tur varētu caur āgenskalna priedēm novirzīt visus, kas brauc no/uz Āgenskalnu virzienā no/uz botānisko dārzu.

Ta kaut tev mēle nokalstu - šitas ir mans fiksais maršruts tiem rītiem, kad sievu vajag uz Vienības gatvi nogādāt. Citādi korķis sākas no Kandavas ielas. Tagad visi dzīsies pa turieni (širīt jau nez kas bija noticis - tautas vairāk kā parasti) - sveika elza manam fiksajam maršrutam apkārt visiem korķiem.

Graberis 09.10.2007 12:09

Bišku sviestains tev edžuli tas komentārs sanācis:

BMWPower.lv noliedz jebkādu saistību ar jebkādām lapu uzlaušanām un šādu bmwlife.lv rīcību uzskata par nespēju cīnīties ar uzbrukumiem, kādus ikdienas saņem arī BMWPower.lv

Tātad bmwlife ir nespējīgi cīnīties ar hakeriem, tādēļ ņem un uzlauž BMWPower - tipa, lazut māk, bet aizsargāties nemāk.

Graberis 07.10.2007 20:27

Tfuti - ...rinda ar kretīniem...

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti