1. Auto īpašnieks ir banka.
2. Turētājs, cik saprotu, esi tu.
3. Līzinga maksātājs, tavs korišs.
Risinājumi:
--- BANKA pārdod autiņu pircējam:
a) Ja pircējs pārņem līzingu tālāk, tad tā, kā raksta kolumbs.
b) Ja pircējs ņem līzingu citur, tad taisa n-pusēju vienošanos - banka, tu, līzinga maksātājs, pircēja banka (ļoti iespējams, ka pircējs arī, taču var būt, ka iztiek, precīzi nezinu).
c) Pircējs samaksā skaidrā naudā, līzings tiek izbeigts.
Jebkurā gadījumā pārpalikums (ja tāds ir), tiek aplikts ar PVN. Tas, kas paliek pāri, oficiāli tiek līzinga ņēmējam.
2. TU pārdod autiņi citam - reāli tas izpaužas tā, ka pircējs tev iemaksā daļu naudas. Tu ar savu korišu ej uz banku, nomaksā visu atlikušo naudu, dabū cedeli, ka bez pretenzijām, velcies uz CSDD un pārreģistrē uz sevi. Tālāk tad atkal pārreģistrē uz jauno pircēju. Atšķirība tāda, ka par to summu, kas paliek pāri pēc līzinga atmaksas, nav jāmaksā PVN (izņemot, ja jaunais pircējs arī neņem to auto līzē - šajā gadījumā, atklāti sakot, nezinu, taču šķiet, ka PVN jāmaksā tā vai tā).
Apmēram tā.
Ronalds_ rakstīja:
uculs rakstīja: Normāls kantoris mašinu nočipo ar visu garantiju, kaut piecas minūtes pēc iegādes. Tur jau nu problēmas toč nav
Un ko par to čipošanu saka oficiālais dīleris?
Viņš tiešām piekrīt čipošanai ????
Jo ja no tā čipa tiešām ir jaudas pieaugums tad viņš viennozīmigi tiek iegūts uz motora resursa rēkina.
Ja čipošanu izveic pats dīleris, tad atbildība uz viņa. Ja čipošanu izveic autorizēts serviss un ražotājs to atbalsta (t.i., neiebilst), tad garantija arī paliek.
Jaudas pieaugums ne vienmēr ir uz resursa rēķina. Var pacelt arī uz izmešiem, aizdedzes momenta, turbīnas spiediena utt. attiecīgi to salāgojot ar performance daļām. Ražotājs tomēr visu taisa pēc labākās un lētākās price/performance attiecības + normas. Tipa, ja tev oriģinālā galva ir no tāda un tāda sakausējuma, tu vari nomainīt ar dārgāku un attiecīgi celt kompresijas pakāpi. Tāpat 200 zirgu motoram vari nomainīt standarta 195/65/R15 bleķa diskus uz 225/40/R18 vieglmetāla, ielikt poliuretāna bukses, pneimatiskās bremzes un piekari.
Vai arī - nevadāt līdzi rezerves riteni, visu iespējamo smagumu nomainīt ar kaut ko vieglāku vai izravēt vispār ārā un tev būs lielāka kg/zs attiecība.