jaaanis rakstīja:
RX-7 rakstīja: ....
Manis paša ar mobilo telefonu bildēto skaisto fotogrāfiju piemēri:
www.fotoblog.lv/...
www.fotoblog.lv/...
www.fotoblog.lv/...
www.fotoblog.lv/...
Un visbeidzot arī šī:
www.fotoblog.lv/...
...
.
Man jau liekas, ka "un visbeidzot šī" ir jāliek šī bilde:
www.fotoblog.lv/...
Nē. To bildēju ar EOS 400D un EF 16-35 f/2.8 L USM objektīvu...
KĀ ES VAKAR ĢENERATORU NOSVILINĀJU
Stāsts lūk kāds... Pagājušās nedēļas sestdienad pusdienā mans auto vēl leca kā zaķis... Kad pieleca, gan tā kā uzmanīgu mani darīja lukturi, kuri vienu brīdi negribīgi mirgoja, pirms iestartējās..
Nu neko - noliku pie mājas pagalmā, pēc pāris stundām iznāku, pieeju pie auto un klausos un brīnos - aizslēgtai un uz siģenes stāvošai mašīnai kusi čīkstēdams lēni griežas salona pečkas ventilators... Mēģinu startēt - skuju.. Aķis jau tik tukšs, ka starteri negriež... Toties Webasto, kam savs autonomais aķītis jau mašīnu pērkot trūka un tā pieslēgšanas vadi nekur nebija saredzami, sākusi spīdēt, kaut līdz tam darbojās - kā jau bez aķa - tikai pie ieslēgtas aizdedzes... Izrāvu Webasto drošinātāju un ventilators apstājās...
Kaimiņš laipnīgi palīdzēja "piepīpēt" ar vadiem un auto ierūcās... Bet rūciens bija uz apmēram 30 sek. - tiklīdz noņēmām vadus, auto sāka izrādīt totālas strāvas trūkuma pazīmes un noslāpa.. Tā - pēc vairākiem neveiksmīgiem mēģinājumiem - nospļāvos (gan jau ka aķis pārsalis pušu vai sabrucis iekšēji un tāpēc norij visu ģeneratora doto, ka motora darbībai i nekas i ne pāri nepaliek..) un aizvilku dampi uz servisu...
Pa pirmdienu servī aķis salādēts, nodiagnosticējuši, ka tas ir kkāds nīkulis un manam auto daudz par švaku - vajagot 100 Ah ar 850 A starta strāvu... Kā nekā V8 motors ar 4.2 L darba tilpumu un viss aprīkojums elektrisks... OK - noskatīju sev jaunu aķi ar domu, ka šodien būs nauda un tikmēr izvilkšu ar to nīkuli, kā jau kopš rudens braukāju - arī -20 grādu salā bez problēmām..
Kā reize uz Jelgavu bija jābrauc - domāju - ceļā palādēsies vēl - būs OK... Kas Tev deva! Rovno Jelgavā iebraucot sāka elektroiekārtas gļučīt - ABS atslēdzās, tad kārbas elektronika un tā palika mehāniski 3. robā avārijas režīmā... Tad iedegās panelī aķa lādēšanas lampiņa, tad arī borta kompis uzrādīja aķa simbolu un tad - čušš!! Sāka īdēt benzīna sūknis un arī motors noslāpa...
Domāju - nu aķītis aizgāja bojā pavisam.. Sazvanu tēti, lai izpalīdz - lai atved jauno aķi, bet tikmēr pats aiz gara laika atskrūvēju un izceļu veco, skatos - aķa bedrē (pakaļējā spārnā no bagāžnieka puses) ūdens... Domāju - jāiztīra tur viss tā kārtīgi, pirms likt jauno iekšā... Un pajaucu bagāžnieka sānu apšuvumu laukā, lai tiktu visam tā smuki klāt...
O JOMAJO - KAS TUR ATKLĀJĀS!!! Tajā brīdī es biju gatavs ar kailām rokām nožņaugt to gudrīti, kas man to auto pārdeva... Izrādās, viņš ir demontējis Webasto krāsniņas autonomo aķi, bet tās klemmes tādas pat nenoizolētas "paslēpis" aiz apšuvuma... Nu un tad nu tā plusa klemme lēnā garā ir izgrauzusies cauri krāsai un tikusi līdz virsbūves metālam... Tā kā pie izslēgta dzinēja Webasto darbojas autonomi un no sava aķīša, bet pie ieslēgta dzinēja abi aķi tiek releja savienoti kopā, lai kopīgi uzlādētos, tad caur šo klemmi viss tas pasākums, auto darbinot, pamazām bija "īsinājies" uz korpusu...
Atveda man jauno aķi, uzliku, piestartēju... Un nelādēšanas lampa nekur nepazuda... Motors slāpst, lukturi neslēdzas iekšā - vārdu sakot - ģeneratoram VĀKS...
Lūk, tā es pašrocīgi nosvilināju ģeneratoru... Labi, ka vadi nekur neaizdegās un auto nenokurināju... Žēl būtu - Audi A8 Tiptronic Quattro 4.2l V8 DOHC, 1995. gads... Veca, bet laba mašīnīte...