Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
superb 05.06.2008 19:15

Lūdzu autordarbs

Mercedes C klase (1993 – 2001)

Trūkumi un biežākie atteikumi

Ātrumu pārslēgs ar gariem gājieniem un nepietiekami precīzs. Stingrs, neinformatīvs, gara gājiena sajūga pedālis. Pat īpašais palīgmehānisms tā spaidīšanu nedara par patīkamu nodarbi (līdzjūtība dāmām). Vēl arvien maz vietas pasažieriem aizmugurē. Nepietiekama un grūti dozējama salona ventilācija. Sistēmu uzlaboja pēc 1997.gada. Pārāk gausa elektriski vadāmo logu un lūkas darbība. Lūku mehānismi mēdz niķoties. Logu tīrītājam stiprā lietū nepietiekama ātrdarbība. Nevajadzīga ir antenas automātiska izbīdīšanās ik reizi ieslēdzot radio. Mūsu ceļa apstākļos notiek regulāra posmu ieķīlēšanās ar vēlāku piedziņas motora bojājumu. Bāzes aprīkojumā nav aizsarga zem motora, šķīdonī tas ātri kļūst netīrs. Akumulators, kurš izvietots bagāžas nodalījumā no daudzajiem strāvas patērētājiem bieži zaudē kapacitāti, bet ģenerators to cenšoties kompensēt ilgtermiņā mēdz atteikt. Kaitinās klakšķīši mērinstrumentu panelī, elektroniskā spidometra izdzišana, vibrējošs salona atpakaļskata spogulis. Ik pa ~ 80-100000 km nāksies daļēji restaurēt piekari – sviras, stūres pirkstus, stūres svārstsviras bukses un amortizatoru, sailentbukses, bremžu diskus u.c.. Ilgāk kalpojušām mašīnām jāmaina piekares atbalstspilvenus, kardāna atbalstgultni un blīvslēgus dažādās vietās. Motori, ātrumkārbas, tilts un pievadi nav hermētiskuma paraugs. Pēc ~150000 km parasti sāk trokšņot diferenciālpārvads. Četrcilindru benzīna motori kūtri apgriezienu uzņemšanā, kick-down režīmā troksnis caursit salona izolāciju. Pirmajiem CDI dīzeļiem pārāk daudz atteikumu galvas blīvēm, augstspiediena sūkņiem, spiediena regulatoriem un sprauslām. Korozija kopumā nav problēma, taču tā mēdz skart dažnedažādas virsbūves vietas un lokāli darīt savu kaitējumu. No ātrumkārbām lielākais atteikumu skaits ir 5 pakāpju automātiskajām. Tāpat kā citi nekopti un aizlaisti Mercedes arī šis prasīs ievērojamus līdzekļus savešanai kārtībā. Gandrīz neticami – NCAP bēdīgie rezultāti trieciendrošībā (1997.g.) tika uzlaboti tikai pēc modeļu maiņas 2000.gadā.

superb 05.06.2008 18:45

un kura gada, lūdzu, būtu šis izstrādājums ???

superb 04.06.2008 11:02

Nezinu kā ar profesoriem un eksperimentiem, bet savulaik aptaujājot MB, Audi un VW atbildīgos cilvēkus par servisa personāla apmācību saņēmu striktu NĒ biodīzelim (īpaši LV ražotajam). Modernajos Common-Rail un Pumpe-Duse dīzeļos, kur spiedieni sasniedz 2200 atm un iesmidzināšanas process notiek līdz 7 devām vienā darba ciklā palielināta sveķainība, ūdens daudzums un citi piemaisījumi ilgtermiņā iedarbojas graujoši.

superb 22.05.2008 11:45

vēl jau var pavilkt. VW Jetta 1,9TDI pilsētā tērē 5,2 l/100 un tas būtu 5,2 Ls ))

superb 20.05.2008 19:03

Te no AutoBilda par abiem

Trūkumi un biežākie atteikumi

Pēc TUV-Report 2005 datiem A4 II ieņem augsto 3 vietu 3 gadīgu mašīnu grupā ar izcilu rezultātu – 3,2 atteikumi uz 100 pārbaudītajām mašīnām. Salīdzinājumam MB C klase 17 vietā, bet BMW 3 sērija 99 vietā ar 11 TA izbrāķētām mašīnām. Pirms 8 gadiem tik augstu sarakstā bijis vienīgi Porsche Boxster. Pirms un pēc tam izteikts Japānas ražotāju pārsvars. Taču arī Saulei ir plankumi. Kādu brīdi aktuāli bija bojājumi indukcijas spolēm (īpaši aukstā laikā). Vainīgs izrādījās piegādātājs un konkrētā mašīnu partija tika atsaukta defekta novēršanai. ADAC (Vācijas auto klubs) uzrāda problēmas ar imobilaizera elektronisko vadību un benzīna motoru degvielas sūkņiem. Iepriekšējā modeļa sāpe - priekšējā piekare ir pieveikta. Jaunajam alumīnija sviras jāmaina divas reizes retāk. Prātīgiem braucējiem tas ir turpat 100000 km. V6 TDI motoriem var sastapt pastiprinātu sadales vārpstu un rokeru izdilumu, kā rezultātā iespējama to sagrūšana. Tāds iznākums var draudēt ar nopietnu motora remontu. Daļēji tā ir konstruktīva nepilnība, jo attiecīgajiem mezgliem netiek nodrošināta pietiekama eļļošana. Defekts lielākoties piemeklē nekoptas mašīnas (nesavlaicīga apkope un neatbilstošas kvalitātes eļļu lietošana) pēc 250000 km. Zobsiksnas un pavadošo mezglu nomaiņa ik pēc 90000 km obligāta, jo TDI motoriem šī problēma joprojām aktuāla. Tik pat lielas pretenzijas izvirza Multitronic variators. Ignorējot eļļas maiņu katrus 60000 km (~150 Ls) nākas sastapties ar elektroniski vadāma vārstu bloka atteikumiem (izvietoti kārbā). Modelis saglabājis garu sajūga pedāļa gājienu ar ņemšanu beigu fāzē, pie kā kādu brīdi jāpiešaujas. Salonā pirmie nodilst logu elektropievada un citi vairāk lietojamie taustiņi un slēdži. Tas ir viens no orientieriem zinātājiem, kad odometra rādījums liekas aizdomīgs. Nereti sastopama atlobījusies matētā krāsa no stiklu tīrītāju kronšteiniem. Sportistus neapmierinās ESP drošības žņaugi. Sistēma pilnībā nav atslēdzama, attālinās tikai reakcijas laiks.

BMW E46

Sāksim ar piekari. Alumīnija pielietošana atvieglināja auto kopējo svaru un amortizējamās masas, taču mezglu ilgmūžību tas nepalielināja. Priekšējās piekares apakšējās sviras iztur 45-60000 km, bet stabilizatora atsaites 20-30000 km. Pārpresēt sailentblokus var tikai vienu reizi, pie nākamās jāmaina sviras ar kronšteiniem abās pusēs. Aizmugures piekare ir ilgmūžīgāka, taču mēdz plaisāt nesošās sijas stiprinājums pie virsbūves. Stūres zobstienī brīvkustība sākas pie 40-60000 km un laika gaitā progresē. Regulēšana nav paredzēta un dīleris garantijas laikā parasti veic nomaiņu. Vēlāk rūpes uz lietotāja rēķina. Stūres stiepņi mašīnām līdz atjaunināšanai dzīvo ~50000 km. Tikpat kalpo priekšējo bremžu kluči un diski. Aizmugurē tie iztur līdz 100000 km pārdzīvojot divus kluču komplektus. Mašīnām ar nobraukumu virs 200000 km dzirdams aizmugures tilta reduktors, kas ir vispārzināma lieta bez tālākejošām sekām. Pie šāda nobraukuma parasti saplaisājis arī kardānpārvada gumijas dempferis. Pie pedantiskas uzraudzības motori bezmaz mūžīgi. Ierindas lietotājiem apdraudējumu krietni vairāk. Pirmkārt motori necieš pārkarsēšanu, kura var rasties no aizsērējuša radiatora, termostata vai ūdens sūkņa defekta. Cietēji – motoru galvas, blīvslēgi, vārsti un to piedziņas mehānismi. Otrkārt tie nepieņem neatbilstošas kvalitātes eļļas un to nepietiekamību. Ražotājs paredzējis vismaz 0,7 litru eļļas patēriņu uz 1000 km un ar to jārēķinās agregātu smagi slogojot. No eļļas bada cieš balansēšanas vārpstas, ķēdes piedziņas spriegotājs, vārstu hidrokompensātori, kloķvārpstas šāles un virzuļgrupa. Motora nestabilā tukšgaitā vai apgrūtinātā iedarbināšanā nereti vaina jāmeklē droseļvārsta atvēruma devējā vai kontaktu zudumā kabeļsavienojumos. Dīzeļiem (izteiktāk 3,0 l) pie nobraukuma virs 200-250000 km sākas problēmas ar turbīnu, augstspiediena sūkni vai sprauslām, kas ne vienmēr ir nevērīgas attieksmes sekas. Akumulatora piepīpēšana atļauta pie izslēgtas aizdedzes pie tam vispirms pievienojot plusa klemmes attiecīgās vietās zem motora pārsega (akumulators atrodas bagāžniekā). Slodze dodama tikai pie darbojoša motora. Ar Steptronic automātu nav problēmu, bet mehāniskajai kārbai līdz 2000.gada sākumam dažkārt novērota apgrūtināta pirmā ātruma ieslēgšana vai tā izsišana. Daudz redzējušiem eksemplāriem parasti ir nebeidzamas elektroniskas ķibeles, kuru novēršana prasa pacietību un līdzekļus. Nestrādājošs borta dators vai cita sistēma, protams, spēlē uz nerviem. Nu ko – atliek grēku atlaišana, ja vien tas netraucē braukšanas priekam.

superb 17.05.2008 21:23

2 Greger

Topiks tacu ir par KIA Sorento vai ne )))

superb 17.05.2008 17:49

Tā rakstīja kādreiz AutoBildā

Trūkumi un biežākie atteikumi

Kā pirmo mīnusu vairums lietotāju min cieto balstiekārtu. Tāds nu upuris jānes par teicamo vadāmību. Laika gaitā salona dažādās vietās iemetas circeņi, ar kuriem cīnīties grūti. Paaugstināta akustiskā komforta cienītājiem viela pārdomām. Abas automātiskās kārbas vairāk piemērotas nesteidzīgai braukšanai un pēc pārsēšanās no BMW X5 liksies, ka kaut kas nav kārtībā. Mehāniskajām kārbām novērota dažu ātrumu apgrūtināta ieslēgšana (visbiežāk minēts trešais) un palielināts trokšņu līmenis (primārās vārpstas gultņi). Daļai mašīnu bija problēmas ar izspiedējgultni, kas trokšņoja visos režīmos. To radīja tehniski neveiksmīgs mezgla risinājums. 3,5 l V6 motoram līdz pat 2004.gadam fiksēta eļļas noplūde zem galvas blīves, bet 2,4 l motoram problēmas ar auksto startu. Pasaulē fiksēti (2002-2004.g.) atsaukumi saistībā ar stūres pastiprinātāja hidropievadu, bremžu šļūtenēm, ģeneratora stiprinājumu dīzelim un degvielas noplūdi no maģistrāles bākas tuvumā. Pietiekami bieži (20-30000 km) jāmaina stabilizatoru bukses. Smagāki bezceļi ar intensīvu buksēšanos var parakstīt spriedumu pusasīm un sadales kārbai. Triecienos dziļākās grambās cieš motora radiators un kondicioniera kondensatora pievadi. Klimatkontroles darbība dažkārt neadekvāta un pieregulēšanai nepakļaujas. Lietotājiem nepatīk automātiski izbīdāmā antena, kura ziemās iesalst, dubļos iesprūst, bet mežā, lai nenolauztu audiosistēma jāizslēdz. Jāuzmanās ar aizmugures stikla aizvēršanu. Ļaujot tam brīvi krist gāzes amortizatoru atbalsti var stiklu saplēst.

Kāpēc pirkt šo auto?

Moderni izskatās, viegli vadās, pienācīgi aprīkots, ar labu dīzeli un caurgājību. Izvēloties V6 iegūsiet klusu braucamo, kas simtiņu izmaina 10 sekundēs. Degvielas rēķinu gan labāk neredzēt. Laba alternatīva Jeep Grand Cherokee vai Hyundai Santa Fe.

superb 08.05.2008 19:20

Tas no AutoBilda

Daudzas detaļas ir nedemontējamas un maināmas kopā ar visu mezglu. Tā ir daudzu japāņu īpatnība. Mainās visa statne, plaukts, stiepnis vai atsaite, kas nav lēti. Visbiežāk jāmaina stabilizatoru atsaites. Ikdienā lietojot pilnu kravnesību var lūzt atsperu augšējie vijumi. Oriģinālās detaļas ļoti dārgas, bet analogu ražotāju kvalitāte vairs nav tā. Autokapsētās Corolla vēl lielāks retums kā autoplačos. Bleķi plāni un nevērīgāk pašūpojot mašīnu var palikt deformācija. Bez KASKO apdrošināšanas ir liels risks iekļūt dārgā avārijā. Daudzas virsbūves detaļas un lukturus var nopirkt tikai oriģinālos. Salona ventilācija un apkure nav pietiekama. Ziemā salons iesilst lēni, kaut motors darba temperatūru sasniedzis un notur stabili. Bieži izdeg spuldzes. Bez īpaša pieteikuma var atteikt ģenerators. Motorus pārkarsējot liela daļa gumijas blīvslēgu paliek cieti un tos jāmaina, kas atkal nav lēti. Mēdz ieēsties priekšējo suportu vadīklas. Aptaujājot firmas, kuras Corolla izmanto kā dienesta mašīnas, guvu tikai pozitīvas atsauksmes. Lielāki remonti sākoties pie 300000 km, kad jāmaina piekares mezgli, un tik ilgi ekspluatēt nav ekonomiski izdevīgi. Garantijas laiku (3 gadi vai 100000 km) kalpojot teicami.

superb 08.05.2008 13:55

meklē kādā no vecajiem AutoBild

superb 23.04.2008 20:14

Nesakiet viss - brendam IR noziime. Pēc vismaz 15 gadu (kops briivaa tirgus utt.) pieredzes esmu nonaacis liidz Castrol. Par ellaam kadreiz bija labs tests AutoRevju un mana pieredze saka to pasu. Tatad nemam razotaja datus pec specifikacijas un no lidzigajiem labakaa izvele ir Castrol. P.S. Nekad neesmu bijis si brenda parstavis vai ipasi pilnvarota persona ))

superb 24.03.2008 17:41

un vel kads ar kuru nav 2X menesi jabrauc uz TC Motors servisu vai citu vietu remontet...

superb 16.03.2008 17:18

un kur tad taa lielaa vajadziiba to briinumu lietot?

superb 10.03.2008 19:21

- cieta piekare

- vāja skaņas izolācija (uz grantenes kā konservu bundža)

- uz stūres nonāk ceļa vibrācijas

- motors jāgriež citādi neskrien

- pārskatāmība uz aizmuguri nekāda

- zema (priekšējo daļu traumēsi uz pirmā pampaka vai apmales)

- paneļa un cita apdare no prastas plastmasas kas agri sāk izpagrabēt

- pilsētā zem 10 l/100 km nepalīdīsi

- sēdekļi un ergonomika nepatiks garajiem >190 cm

- dažas tehniski elementāras detaļu nomaiņas nav ērtas (piem.lampiņas lukturos)

rezumājums - nav nekāds cukurs un izskata dēļ uz to tik daudzi uzrāvušies

superb 26.02.2008 11:44

Pareizs jautājums - ja pērk Saab 9-5 ir jāsāk ar vietu noskaidrošanu kur to remontēt.

superb 25.02.2008 20:23

No šāda gada kompaktajiem SUV ņemtu tikai X-Trail ar 2,2 dīzeli. Par atsauksmēm un testiem te jau adreses minētas.

superb 05.02.2008 15:10

Tak aizejiet uz VW centru un izbrauciet kaut pa maskačkas bruģi un viss būs skaidrs. Citādi te pļ..ī cits par citu vairāk.

superb 01.02.2008 15:03

Motors vecā labā konstrukcija. Bez kurināšanas nav skrējējs, pie 100 km/h piektajā 3000 apgr., kas jau akustiski traucē vairāk kā vējš un riepas. Pilsētā zem 10 l/100 nepalīdīsi. Sieva brauc ar analogu Golf V un tas tērē 11-12 l/100 km tīri pilsētas režīmā. Pats ņemtu ar 1,9TDI jo braucu ar tādu jauno Jetta. TDI pavisam cits cēliens un pilsētā 6,2 l/100 km.

superb 29.01.2008 15:36

2 Shiirs

Un ko BRC strada supermenji vai labdari - viniem tapat ir monopols izdarit vertesanu un atskiriba metodikaa tikpat apstridama.

superb 29.01.2008 14:44

Pirmkart kam tu to auto atdod - dilerim vai citam tirgonim. Man piem. VW Jetta 2006.g. (Comfortline ;1,9TDI) ar 25000 km nobraukumu Volvo dīleris noverteja par ~14000 EUR, kaut tirgus vertiba ir ~17500 EUR. Jauna maksāja 24200 EUR.

superb 18.01.2008 10:24

Tie nav AutoBild bet TUV dati (vācu tehniskā apskate), kuru katru gadu iziet ~30 milj.auto un zinot, ka viņi apskatēs katram auto pārbauda 100 p-tus (ieskaitot komforta ierīču darbību) un NAV uzpērkami nav pamata apšaubīt

superb 18.01.2008 9:35

Paskaties šeit data.idnes.cz/...

un netici nevienam par to ka Touran ir s..ds

superb 17.01.2008 9:39

2 Opelis

Ja tu runa par gaitu un salidzini to ar Nivu, tad es izdaru secinajumu par tavu vertesanas un spriesanas limeni, kas atbilt nikam - Opelis

superb 16.01.2008 19:25

Ar Tiguan Trend&Fun 1,4 TSI norullēti turpat 500 km pa dažāda seguma ceļiem un apvidu un man ir šādi secinājumi

Mīnusi

Standarta gaismas (tuvās un tālās), kā arī miglas lukturi krietni par vājiem

Nav motora kartera aizsega (standartā tikai Track&Field)

Nav pietiekami piesegta motortelpa no ceļa netīrumiem

Bagāžas nodalījuma organizēšana (kabatas, nišas, āķi, nodalījumi nav)

Motora pārsega atbalststiba un tās kretīniskā fiksēšana

5 un 6 ātruma ieslēgšana (kulisē lielāka pretestība kā pārējiem ātrumiem)

Par tuvu gāzes pedālis bremzei, bet sajūga par tālu no plaukta kreisajai kājai (tāpat kā visiem uz Golf V platformas)

Roku atbalsts aizmugurē atsedz bagāžas nodalījumu

Mašīnas vizuālais tēls par daudz konservatīvs

Paklājiņu fiksēšana pie grīdas uz tapiņām nav pietiekami efektīva (priekšā)

Dārgs papildaprīkojums

Apgriešanās diametrs 12 m ir lielāks kā vairumam kompakto SUV

Degvielas patēriņš lielāks kā tehniskajos datos minētais (vidēji 8,8 l/100 km; pilsētā 10,6)

Plusi

vadāmība (adaptīvais elektriskais stūres pastiprinātājs fantastisks)

trokšņu līmenis salonā

ESP un ABS darbība

Piekares komforts un energoietilpība (īpaši slavējama) uz nežēlīgas trepes

Pārskatāmība parkojoties un kopumā

Ceļa reakcijas uz stūres un ātrumkloķa (pilnīgs miers jebkuros apstākļos)

Virsbūves stingrība

Salona apdares un pielietoto materiālu kvalitāte

Caurgājība apvidū un pilnpiedziņas darbība (nemanāma)

Durvju ailu tīrība (pārdomāta blīvēšana)

Salona ietilpība un iekāpšanas ērtums

Salona transformēšanas iespējas

Visu vadības ierīču ergonomika

Kabatu, nišu un dažādu kastīšu daudzums salonā (par 1,5 l pudeles vietu durvīs +)

klīrenss, apakšas apdare un noformējums (paraugs visiem auto būvētājiem)

1,4 motors (griezes moments un kopējais sniegums) ar 150 ZS

Bremzes (gan darba, gan elektroniskā rocene un slīpumā noturēšana autohold)

superb 16.01.2008 14:33

Master_D kur tev tada secret info par februara klubu?

superb 16.01.2008 13:40

1,9 dīzelis ar 120ZS iet sliktāk kā VW 1,9TDI ar 105 ZS un par gandrīiz 24 tk eeriku pirkt AR ir

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti