Nu bet ja cilvēkam pofig tās izmaksas un gribas mūsdienīgu auto ?
Tev televizors arī 1989. gada Raduga ?
Jā nu tas ir arguments zināmā mērā. Bet nu tomēr tās izmaksās ir pārāk neproporcionāli lielas tam labumam.
Nu bet ja cilvēkam pofig tās izmaksas un gribas mūsdienīgu auto ?
Tev televizors arī 1989. gada Raduga ?
Jā nu tas ir arguments zināmā mērā. Bet nu tomēr tās izmaksās ir pārāk neproporcionāli lielas tam labumam.
Ā atcerējos, vienreiz dabūju 7,6 atgāzēs, kad man ieteica tautas līdzekli, piegāzt soļarkai bendžu, kā ziemā, kādus 10-15%. Nu tad lūk, tas ieteikums ir fufelis
Nezinu, kā tieši tavam. bet vēl, kas varētu ietekmēt atgāzes, ir tāda h**ņa, kā turboregulators. Manam fordam tas ir primitīva pribluda. Virzulītis ar atsperi. Kur no vienas puses nāk spiediens no ieplūdes kolektora. No otras puses atspere ar regulējamu skrūvi. Tā figņa samazina padevi, ja nav spiediena turbīnā. Kad braucu uz apskati, iegriežu skrūvi iekšā, lai sūknis domā, ka n****ja nav spiediena un mazāk dod degvielu. Autiņš ir galīgs nīkulis, bet TA viss forši. Gan jau tavam tas kaut kā modernāk realizēts, bet kaut kam tādam ar devēju aiz turbīnas ir jābūt. Varbūt tur kaut kas noklājies? Ja izņemu atsperi vispār ārā. tad iet labi jau no zemiem apgriezieniem, bet autiņi aiz manis ietinas dūmu aizsegā.
Pirmais rakstīja: da ja sto raz tak ģelal
vispār pēc tām 10 minūtēm 3000 abarotos galva ir jānoņem nost un jāveic blīves audiovizuālā pārbaude..... vai netravī eļļu un nesvilpo garām gaiss no cilinderiem... tikai pēc tam drīkst jamo pieskrūvēt....
Bet reiz vienā manuālī tiešām lasīju, ka autoss jāiedarbina un jāgaida, kamēr ieslēdzas radiatora ventilators, tad cik tur stundas jāpagaida, lai atdziest un jāturpina pievilkšana. Un tā 3x lapi pēdējais bij jox
Ar drāšu birsti
Statoilā pirkts vācu pulverītis reiz tīri labi palīdzēja. Pirms kāda gada vai vairāk pirku.
Ok laikam jāatmet tā doma.
Papētīju tuvāk tos sludinājumus. Ņemams nebija nekas
Tipiskais sludinājuma teksts:
Tātad, pārdodu rollerī(bildē)
Vienīgais, norbaukāts. vajag jaunu virzuli ar gredzeniem.
Pārējais ir ok.
Cena: 150 Ls
Pa 150 ls var nopirkt tikai kaut kādu skrūvējamu konstruktoru, vai arī bez dokumentiem.
Nu labi, jautājums jau pamatā bija, nevis, kā to dabūt, bet, kas notiek , kad tas ir?
Neviens negrib atzīties, ka ar skūteri braukā
Man nebūtu pretenziju pret SZvaigznes buržuju analogu.
www.scottsinventionshop.com/...
Lietotus oldschool riteņus ieved, bet šitādi nav manīti.
Bet skūteri nepatīk. Mazi riteņi, paši salīdzinoši liela izmēra, Plati, nevar šķūnitī iestumt. Elektrostarteri manuprāt tādam aparātam pilnīgi nevajadzīga fīča. Krietni palielina masu un iespēju kam nojukt.
Ô, cēsinieks nometis deltai cenu.! Vislaik 120 turēja. Jāuzzvana, bet pieļauju, ka nav reģistrēts. Un motors ir 3robu no vecās minnas. Vizuāli stipri krīt ārā no koptēla.
Shiirs - ķīnietis neiekļaujas pēc cenas un izskata.
600 latus galīgi nav jēgas. Tad labāk pa to naudu pērku soļķi un braukāju ar esošajiem drapakiem. Vienkārši meita pamazām pirhvatizējusi vieglo. Nākas dzīvot ar busu. Bet man tas liekas kaut kā nelabi pret dabu, resursiem, auto blīvumu pilsētā. Lai es viens kustinātu veselu busu tikai tapēc, lai pārvietotu savu pakaļu.
Vajag pēc skata mērā nepievilcīgu un neiekārojamu. Kas aizņem maz vietas. Stella it kā labi atbilst. Tikai tiem SZ mopēdiem pārāk primitīvs viss bija. Līdz ar to samērā nedrošs. Nekad nevarēja zināt, vai piešķils vai ne. Un arī 70km nekādi nevarēja izspiest. Tomēr nepatīkami, ka uz Krastenes fūra ar piekabi leeenām stumjas garām.
Tātad ir reģistrēta stella bez motora. Iemainīju pret tādu pašu puscauru gumijas laivu Nekā cita nav. Izrādās voshoda motors radam kaut kur noklīdis.
Budžetam virs 100,- vairs neredzu jēgu. Tēmēju uz minneles motoru. vizuāli galvas radiators un motors diezgan līdzīgs Zvaignes ražojumiem, tikai viss drusku lielāks.
Nu, jā galvenais celonis laikam tas, ka bērnībā man nenopirka mopēdu. Lūk pie kā tas noved. Izdariet secinājumus un esiet labi tēvi
Nē, nu skaidrs, tādā veidā nekādu problēmu. Tagad uz TA pasažieru variantiem prasa vismaz vienu rindu bez priekšējās rindas. Līdz šim gadus 5 neprasīja neko. Kā būs nākamgad, atliek ar pirkstu kafijas biezumos zīlēt.
Esošā motora nav. vnk ienācās stella ar družbas motoru, bet tas ir giblijs variants, nesākšu es tur līkņāt un puskaču raustīt. Vajag vienkāršu aparātu, ar ko vasarā uz darbu braukāt, bet tā lai 70-80 var uzspiest. Ar tauri izpūtēja vietā ar negribētos. Mēdzu pa naktīm vai agri no rīta izkustēties.
15 vietīgajam nepietiek ar B kategoriju. Ja būs registrēts kā kravinieks, tam nebūs logu. Priekšā sapārotais sēdeklis, lai 1. rindā varētu 3 sēdēt. ir garām. Diezgan šauri. Nevar regulēt atzveltni, atkal jāsēž kā baznīcā. Manējais nepiekrauts no zemes laikam 214 cm Olimpijas stāvvietā iekšā neriskēju braukt. tur 2,1m ierobežojums.
No ekstrām, ja tā var izteikties vecajiem no 95-99g ir centrālā atslēga uz visām durvīm, abi elektriskie priekšas sānu logi, elektriskie spoguļi, Airbags šoferim. Kā jau fordiem apsildāms priekšējais stikls. Daudziem ir autonomkas pečkas.
Ā tatad griestu augstums salonā. 150cm. Es 188cm Krietni saliecoties varu nostāties un piem. pārvilkt darba bikses. Oriģinālie aizmugures sēdekļi izcili tizli. Atzveltne stāva - jāsēž kā baznīcā. Bet šogad vienu rindu dabūju nopirkt lai izietu skati. Līdz šim neprasīja. tagad jābūt vismaz 1 rindai.
Tātad. Manējam aizmugures durvis ir 155platumā x 143 augstumā. Pa diagonāli var dabūt iekšā ~190cm platu loksni. Ja par dažiem cm priekšējos sēdekļus pabīda uz priekšu no optimālās pozīcijas, tad garumā ievietojas 2600 riģipša loksnes. 3000 ar var dabūt iekšā bet tad jāņem ārā otrs priekš sēdeklis un jāliek stāvus gar malu un drusku tiek aizsegts skats pa labo sānstiklu, bet var pieciest. Pēc pases kravnesība pasažieru variantam ir smieklīga, = 675 kg. Tātad, ja tie 8+1 ir ar 100kg rumpjiem tad tas tiek pārsniegts. Ir vestas paletes 1600 kg. Bet ļoooooooti uzmanīgi. Kravas variantam ir cietākas pakaļējās lāgas un attiecīgi lielāka kravnesība, bet droši vien arī krietni cietāka gaita. Šofera sēdekli var uzkačāt ievērojami augstu. Man tas patīk un ir ērti sēdēt, bet atpakaļskata spogulis sanāk tieši acu augstumā. :/ un traucē redzamību uz priekšu. Šī iemesla dēļ gara auguma cilvēki zemajos tranzītos sūdzas par galvas rīvēšanos gar griestiem. Zemajiem pakaļējās durvis ir viena gabala un veras vertikāli uz augšu. Tas varētu būt ērti ja notiek kaut kāda darbošanās brīvā dabā jo atvērts ir kā jumtiņš pret lietu. Pusaugstajiem un augstajiem ir divviru horizonāli veramas durvis. Savukārt ērti, ja jāvadā kaut kādi gari dēļi, baļķi ne pārāk lielos daudzumos. Kreisās puses durvis , kur numrs, nofiksējas, pa labo pusi var izbāzt kokus, un otras durvis vienkārši piesiet lai neplivinās. 2,5td tērē ~9-11 l uz 100km. Apmēram vienādi gan uz šosejas gan pa Rīgu. Laikam tapēc, ka aerodinamika nekāda. Bet man automāts. Manuālis varētu pa pilsētu bik mazāk iekļauties. Nu tā apmēram īsumā.
Bik vēlāk vakarā izmērīšu un došu atskaiti. Man īsais pusaugstais.
Motorzaga variants ir redzets un tur pat nekadu kaarbu nevajag. Zaagja zvaiganites apgriezieni labi salaagojas. Arii centrbedzes sajuugs jau ir. Miinuss ir tas ka tikai 1 atrums, jarausta rokturis lai palaistu. Mazs resurss. Kaa rezultaataa nepieejamiiba. Nepirksi tak jaunu zaagji lai izaarditu, bet lietotiem pirmais, kas nojuuk motors.
NOS mopeedam Varbuut vel turbiinu!
Ko tik nevarēja priekš sevis dabūt gatavu, kad laiks nemaksāja neko.
Bet man ir dilemma. Ja vispār pie tā ķeršos. It kā pateicīgāks būtu minneles motors. Bet ir pieejams voshoda. Ja mani paņem pie pakaļas ar minneles motoru starp kājām, tad ļaunākajā gadījumā var piešūt nelikumīgu pārbūvi un braukšanu bez tehniskās skates, kas tādam braucamajam jau būtu nepieciešama. Ja es iekrītu ar Voshoda dzelzi. tad vispār sanāk ka braucu ar neatbilstošas kategorijas tiesībām, jo man nav A kat.
A vai tad fordam nen'ak ar divaam kveelstiepleem? Tur ipasi nav ko tiiriit.
Ja pareizi sapratu tajā kastē kaut kas līdzīgs svilpes efektam veidojas, tikai daudz zemākās frekvencēs. Iedomājos, varbūt var to piepildīt ar garām metāla skaidām, kas no virpošanas rodas. Pretestību lielu tās neradīs, bet visādas turbulences slāpēs. Kādreiz "zelta mopēdu" laikos izpūtēju bunduļos tādas lika.
Girc44 rakstīja: Ja tiešām cilvēks nav krāmējies ar tehniku, manuprāt ir neprāts ķerties klāt savam auto
Nu protams, pa priekšu vēlams patrennēties uz citiem piederošiem auto.
Ja šrotā var dabūt visu stoiku kopā ar atsperi, tad pašam nomainīt elementāri. Tikai amortizatoru nomainīt var, ja ir atsperes saspiedējs, kompresors, vai kā viņu tur katrs sauc.
Nu protams. Ja tas neienes principiālu robu budžetā, tad kapēc nebraukt ar jaunu? Vienkārši uz autoražotāju galvenās mērķauditorijas fona mēs esam nabagi. Tapēc iznāk lēkt augstāk par pakaļu.