iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 06.07.2010 12:16

jugasvilli rakstīja: blablabla

tups tu esi

šitā

Pirmais 06.07.2010 12:15

Yetti rakstīja:

nē, nekļūdījos un nepārpratu... ja katrs sāks maksāt nodokļus sev, kāda jēga nodokļu sistēmai?

Ja jau sev, tad par autovadītāju maksātajiem nodokļiem mūsu ceļi būtu stipri labākā stāvoklī...

a vot tieši to es arī teicu pirmajā lapā.... bet dažiem jau pouhj - māk tikai rakstīt

ja jau pieņem likumu, ka dzelzceļa soļaras akcīze ir ieguldama dzelzceļā, tad tam nodoklim ir tieši tik daudz jēgas, ka viņš palielina siā "latvijas republika" gada apgrozījumu

huļi uzņēmuma XXX maksāt valstij nodokli, ja tā saņēmējs ir tā pati sijā XXX - nodokļa maksātājs ir viens un tā nodokļa gala 100% apmērā saņēmējs taču ir tikai viens pie tam TAS PATS! - mums taču viss dzelzceļš pieder vienam uzņēmumam.... tas nekas, ka tehniski tas pasākums ir sadalīts dažādās sijās, kas viena otrai pārskaita valsts naudu, kamēr tā mistiskā veidā pazūd

un interesanta lietiņa bija novērojama

zemnieks iepirka soļķi tankā (ķipa priekš traktora) pats braukāja ar dīzeļgolfu pa koplietošanas ceļiem, bet akcīzi atpakaļ neaizmirsa paprasīt arī par golfā nosvilitāto

norvēģu variantā (bezakcīses soļķis ir sarkans) arī pie mums diezvai varēs iekontrolēt....

cik es runāju ar norvēģiem, neviens no viņiem nav redzējis, ka kāds pārbaudītu kāds soļķis ir bākā vieglajai mašīnai.....

pats es norvēģijā arī pirku tankā sarkano soļķi - tikai mašīnā nedrīkstēja liet - kannā brīvi

Pirmais 05.07.2010 17:59

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

noņemam dzelzceļa soļarai akcīzi nost un dzelzceļam pīki neatpogājam... lai dzelzceļš pats lāpa savas sliedes saviem spēkiem par savu naudu.... kāpēc tas kāposts ir jāizgriež caur valsts kasi???????????

kam tas ir izdevīgi?

A vot šito, PĀRGUDRELI, uzraksti dzelzceļa šefam, ekonomikas ministram un prezidentam.

viņiem interesē

1) lai būtu varka firmelēm, kas patiesībā ir pareizo cilvēku naudas paņemšanas veids no valsts

2) lai budžetā būtu apgrozījums un sijā "latvias republika" neaizklapētu ciet

a ar šo vēstuli es sagrautu latvijas ekonomiku

Ja ja, tu jau gan sagrautu

Reiz jau apliki pakaļkājas, nespējot pārsūdzēt konkursu,kurā vinnēja vajadzīgā firma. Tādu ībeļu dēļ,kā tu, čurulāču dēļ, ir bardaks valstī un tiem augšā ir ļoti liela visatļautības sajūta.

Tādu pirmo dēļ, jetiju un ozzu dēļ.

huļi tu runā par lietam, par ko tev pat nojēgas nav????

tu par to konkursu neko nezini

īsumā skaidroju

1) ir celtniecīgas firma

2) firma iesniedza konkursā pieteikumu (īsti tagad neatceros, bet laikam par fasādi)

3) bija zemākā cena

4) atšuva

5) oficiālais skaidrojums, ka dokumentiem ir jābūt saprotamiem utttt latviešu valodā....

6) sadaļā, kur firma deklarēja, ka nav iesaistīta noziedzīgās darbīgās, naudas atmazgāšanā utttttt... bija pāris liekas garumzīmes, jo šī sadaļa tika iekopēta no viena cita dokumenta, kuru bija rakstījis krievs....

(šī pati sadaļa ar visāk kļūdainajām garumzīmēm tika likta arī citos konkursos un nekad nebija problēmas)

7) par pārsūdzēšanu.... teorētiski varēja pārsūdzēt un to konkursu arī vinnēt.....

BET [(c) godmanis]

nauhj vajag tās zamaročkas un citu kuiņu lai to objektu pēc tam nodotu?????

tad nu mēs padomājām un izlēmām nepārsūdzēt....

cena bija noteikta tāda, ka tur bija iespēja nopelnīt pāris štukas vai arī ieberzties pa ritīgam......

mēģināšu skaidrot kūdrasrūķiem saprotamās valodās....

piemēram, ja es iekrāmēju purvā pilnu fūri ar kūdru - taiksim 100 kubus....

un tā fūre aizbrauc līdz galam, kūdra pa celam ir sapurinājusies un tur ir (piemēram) tikai 50 kubi.......

nu teorētiski pastāv tāds risks......

tad saņēmējs ir saņēmis 50 kubus, pārvedējs pārvedis 100 kubus, pārdevējs atgruzījis 100 kubus

a kā pircējs parakstīs, ka saņēmis 100????

jamam būtu legālas tiesības prasīt vēl tos trūkstošos 50 kubus......

a reāli tas nozīmē aizvest klientam vēl tikpat daudz cik jau ir aizvests....

varbūt kūdrai pouhj, ja tas neko nemaksā, tad ja vajag vēl - aizvedam....

bet ja kūdras pašizmaksa ir 1 lats kubā brīdī, kad iegruzī mašīnā, nevar tirgot par 1.01latu, ja pastāv iespēja, ka varēs ieberzties

uzņēmējiem ir jāpelna vai neveiksmes gadījumā jācieš zaudējumi, bet NAV apzināti jāiet uz zaudējumiem tikai tāpēc lai ieriebtu kādam tur tajā valsta pārvaldē....

ja tu tikai tāpēc lai ieriebtu kādam tajā sistēmā sāksi mētāties ar sava purva čoma naudu, interesanti pēc cik ilga laika jamais pārstās vadāt tevi uz atkačkām un izmetīs no darba

Pirmais 05.07.2010 17:22

gājēju pāreja ir BRAUKTUVE (brauktuves daļa)

velosipēdisti drīkst braukt pa trotuāriem...

velosipēdisti drīkst braukt pa brauktuvi

ja velosipēdists brauc pa brauktuvi, tad tam ir jābrauc kā noteikumi nosaka to braukšanu pa brauktuvi....

pa BRAUKTUVI velosipēdiem ir jābrauc gar la-bo malu

lai apgrieztos uz vairāku joslu ceļa KRUSTOJUMĀ, drīkst braukt uz kreiso malējo joslu un braukt pa tās joslas labo malu

lai apgrieztos ārpus krusta, lisapēdistam tas jādara ir no labās nomales

takšto viss ir čikinietā - ja lisapēdists mauc šķērsām pa brauktivi, tad jams ir jādrāž

Pirmais 05.07.2010 15:50

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

noņemam dzelzceļa soļarai akcīzi nost un dzelzceļam pīki neatpogājam... lai dzelzceļš pats lāpa savas sliedes saviem spēkiem par savu naudu.... kāpēc tas kāposts ir jāizgriež caur valsts kasi???????????

kam tas ir izdevīgi?

A vot šito, PĀRGUDRELI, uzraksti dzelzceļa šefam, ekonomikas ministram un prezidentam.

viņiem interesē

1) lai būtu varka firmelēm, kas patiesībā ir pareizo cilvēku naudas paņemšanas veids no valsts

2) lai budžetā būtu apgrozījums un sijā "latvias republika" neaizklapētu ciet

a ar šo vēstuli es sagrautu latvijas ekonomiku

Pirmais 05.07.2010 15:46

kolumbs rakstīja:

Zemniekiem arī starp citu ir kārtība, kādā tie dabūj degvielu bez akcīzes, jo notērē to brauco pa tīrumu. Ja pareizi atceros, apjoms, ko var dabūt bez akcīzes, ir piesaistīts apsaimniekojamās zemes platībai. Tā kā šāds princips jau nav nekas jauns.

zemnieki nedabū degvielu bez akcīzes

viņi pērk ar akcīzi un tad iesniedz papīrus atmaksai

Pirmais 05.07.2010 15:42

scope rakstīja:

HIPPY rakstīja: Pie LU sestdienās štrāfē gājējus.

Purčikā CP ekipāža uzlika sodu 2viem velosipēdistiem par to ka šķērsoja gājēju pāreju braucot

Kam tad īsti ir taisnība?

Nu, ja velosipēdisti nav dumji, var apstrīdēt šādu sodu, imho.

uz kā pamata?

pantiņu nodziedi

Pirmais 05.07.2010 15:11

HIPPY rakstīja: Pie LU sestdienās štrāfē gājējus.

Purčikā CP ekipāža uzlika sodu 2viem velosipēdistiem par to ka šķērsoja gājēju pāreju braucot

Kam tad īsti ir taisnība?

deksteram

Pirmais 05.07.2010 13:51

Ozz rakstīja:

Bucefals rakstīja:

Ozz rakstīja: es vispār būtu par to ka gājēju pārejas ar prieksroku gājējiem būtu tikai regulējamas.

Nu Ozzz, kāda tad jēga no tās gājeju pārejas vispār būtu?

taada ka CP ekipāža vareetu izopāt ikvienu kas šķērso braucamo daļu ne pa zebru... neregulējamās gājēju pārejas paliek kā legālas ielu šķērsošanas vietas.

cēpē nav varkas opāt gājējus ko jamie viņiem izdarīs nemaksāšanas gadījumā? konficsēs kāju uz štrafstajanku?

Pirmais 05.07.2010 13:49

Bucefals rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Bucefals rakstīja:

Pirmais rakstīja: a kurš vainīgs, ka īauto sapiš linkus?

translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fjp.dk%2Findland%2Ftrafik%2Farticle2116519.ece&sl=auto&tl=lv

Lieto Tainīurl.kom

vai tur (tajāi tainīurlī) ir gana labs forums? un vai tur nebano par spamošanu

Ēzelis!

neesi sācis muitot kūdru no krievijas?

Pirmais 05.07.2010 13:47

smart235 rakstīja:

kolumbs rakstīja: Izdomāju, ka degvielu pirkt vajag braukt pa nakti vai vislabāk tikai ziemā, kad degviela temperatūras ietekmē sarāvusies. Nopirkto tērēt vajag pa dienu, kad degviela siltuma ietekmē ir izpletusies.

Tā lūk.

vel nevajag aizmirst, ka tad, kad nestē par cash uzpildās, izritināt to šļūteni, cik tik garu vien var - un tad no tās šļaukas daļas, kas atrodas zemāk par pistoli, var kādus 0,5 litrus vēl bākā ietecināt

kāpēc cash?

tur ir podziņa "stop"

Pirmais 05.07.2010 13:46

UUSA rakstīja:

Yetti rakstīja: Loģika tur ir tāda, ka "biznesmeņi" izštukojuši kā par valsts naudu stutēt savu biznesu... Pats DzC brīžiem gaužas, ka knapi elpu velk, bet pastarpinātās firmeles dzīvo kā nieres taukos... tad lai no to peļņas gulda infrastruktūrā...

Ar autobraucēju maksātajiem nodokļiem tiek aizbāzti visādi caurumi, tik ne remontēti ceļi (naudas šķaidīšanu bedrīšu lāpīšanai, es par ceļu remontu neuzskatu)

Gribi teikt,ka bedrītes nav jālāpa?Būtu jau jauki,ja tajās vietās,kur ir bedrītes,uzreiz veiktu pilno rekonstrukciju...

bedres nav jālāpa par TĀĀĀĀĀDU naudu....

paprasi tepat zinātājiem kā viņi rēķina tos bedru kvadrātmetrus

Pirmais 05.07.2010 13:45

a nafig tad dzelzceļa degvielai likt klāt akcīzi?????? ja jau viņiem to tāpat dos atpakaļ? dzelzceļš pats daudz efektīvāk var to naudu apsaimniekot (tikai tad pareizās firmas kļūs liekas)

dzelzceļs bīda biznesu pa sliedēm.... valsts iekasē akcīzi un tad tās sliedes remontē (nu labi, ne tikai sliedes, bet pa lielam ir skaidrs ko es domāju) un pa cidu visi vajadzīgie defuni uzvārās uz valsts pasūtījuma

noņemam dzelzceļa soļarai akcīzi nost un dzelzceļam pīki neatpogājam... lai dzelzceļš pats lāpa savas sliedes saviem spēkiem par savu naudu.... kāpēc tas kāposts ir jāizgriež caur valsts kasi???????????

kam tas ir izdevīgi?

Pirmais 05.07.2010 12:24

Bucefals rakstīja:

Pirmais rakstīja: a kurš vainīgs, ka īauto sapiš linkus?

translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fjp.dk%2Findland%2Ftrafik%2Farticle2116519.ece&sl=auto&tl=lv

Lieto Tainīurl.kom

vai tur (tajāi tainīurlī) ir gana labs forums? un vai tur nebano par spamošanu

Pirmais 05.07.2010 11:40

ja fūre uz 89 km/h pārbrauc pāri velosipēdistam, tad neviens viņam nekādus paskaidrojumus neprasīs

un neviens eksperts neņemsies noteikt vai tas pie riteņa rāmja pielipušais smadzeņu gabals bija no gājēja vai velosipēdista....

Pirmais 05.07.2010 11:36

a kurš vainīgs, ka īauto sapiš linkus?

translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fjp.dk%2Findland%2Ftrafik%2Farticle2116519.ece&sl=auto&tl=lv

Pirmais 02.07.2010 19:31

Bucefals rakstīja:

Pirmais rakstīja:

anonimikis rakstīja: par šo jau bija

1.8. brauktuve — ceļa daļa, kas paredzēta transportlīdzekļu braukšanai. Ceļam var būt vairākas brauktuves, kuras norobežotas ar sadalošajām joslām vai barjerām;

un gājēju pāreja ir brauktuves daļa (1.21 punkts)

pasakiet vēl kāds ka velo aizliegts pārvietoties pa brauktuvi.

manuprāt ir tā, ka likums reglamentē kā velosipēdam ir jāpārvietojas pa brauktuvi - īsumā pa labo pusi un nevis šķērsām

Velosipēdists var parvietoties līdzīgi kā auto. Manuprāt, ja velosipēdists nespej noturēties pietiekoši tuvu labajai malai, tad viņš var braukt aizņemot pat veselu joslu. Varbūt kļūdos.

Bet!

Kamēr viņš brauc, tikmēr viņam nav piemērojamas gājējiem paredzētās priekšrocības ne krustojumos, ne uz gājēju pārejām.

norvēģijā tie velosipēdisti tā arī brauc.... apdzīt viņus var pa pretējo joslu...

a pie mums likums nosaka viņiem turēties joslas labajā malā un laist - es augstāk citēju csn

un viņiem ir "jālaiž" mašīnas - ja palīdi zem tanka, tad pats vainīgs - nenovērtēji un nepārliecinājies

227. Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, velosipēdu vadītāji drīkst turpināt braukt tad, kad tie novērtējuši attālumu līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī novērtējuši to braukšanas ātrumu un pārliecinājušies par drošību.

Pirmais 02.07.2010 19:24

Bucefals rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Bucefals rakstīja: Sviestc!

Beidz aģitēt uz publisku onanāciju! Tev kads liedz pulēt un trīt sev vai kādam, kas to vēl no Tevis vēlās?

Labāk pasaki līdz cikiem Tu būsi uz vietas lai es varu vienreiz pec tiem kalpakiem aizbraukt!

ja viņs tav "uz vietas", tad jamais ir tualetē

Tu pats šahā paiesi?

slinkums... davaj paej pats manā vietā

Pirmais 02.07.2010 19:23

Crankshaft rakstīja: Pirmais

bet pokui....

īsāk sakot gribu redzēt kādu latvijas vai es normatīvo aktu, kas iegrožo sēra saturu LPG (latvijā tāds bija, bet tas vairs nav spēkā, vismaz es neko jaunāku neatradu)

tur bija rakstīts Sērūdeņraža un merkaptāna sēra masas daļa: % ne vairāk kā 0,015

=================

Tas arii ir 150 ppm. Jaabuut dokumentam, ja ir jaunaaks,

lielaakas jau taas normas nepaliek, tikai mazaakas Un kaa jau rakstiiju, pasaulee jau velk uz 10 ppm, a tas jau velk uz 0.001% Taada degviela principaa jau ir, Rietumeiropaa dazhaas pilseetaas izmanto sabtransportaa, tjipa "CityDiesel" visvisaadi

ozz kautkur rakstīja, ka šim gāzes veči esot teikuši, ka gāzē ir vairāk sēra, kā benzīnā

ja jau benzīnā ir 0.1, bet gāzē 0.015, tad ozza gāzes veči kautko būs sadrisuši

Pirmais 02.07.2010 19:21

Crankshaft rakstīja: anonimikis

vakar pa NatGEO tv rādīja kā Kanādā no naftas smiltīm iegūst naftu. Tur sērs stāvēja sakrauts milzu dzeltenā štāpelī kādi 300x600metru un ap 20 metru augstumā. vairāki miljoni tonnu šiem jau iekrāts bija.

================

Ir ir taada lieta - parasti "normaalaa" naftaa meedz buut

0.1 - 3% seera, aizko smagajaas naftaas un bitumenos liidz pat 14 - 15% ... Ja njem veeraa, ka uz vietas atdala tikai vieglaak atdalaamo seera dalju, var iedomaaties, kaa jaachakareejas taalaak, lai paarstraades procesaa ieguutu kondiicijas produkciju Un ja vinjiem tur taados kvantumos seers uzkraajies, jaabriinaas, jo seers ir visai pieprasiita izejviela dazhaadaam ruupnieciibas nozareem. Atmineejos veel, ka Kazahijaa brieda ekologjiska katastrofa, jo shie no naftas izdaliito seeru vienkaarshi izgaaza briivaa dabaa... Un tas bija jau pirms 20 gadiem ...

man gan skolā mācīja ka sērs (tīrs) tā īpašo neko īpaši sliktu nedara, ja nu vienīgi nomāc dažu sēnīšu augšanu

Pirmais 02.07.2010 19:15

Bucefals rakstīja: Sviestc!

Beidz aģitēt uz publisku onanāciju! Tev kads liedz pulēt un trīt sev vai kādam, kas to vēl no Tevis vēlās?

Labāk pasaki līdz cikiem Tu būsi uz vietas lai es varu vienreiz pec tiem kalpakiem aizbraukt!

ja viņs tav "uz vietas", tad jamais ir tualetē

Pirmais 02.07.2010 19:10

Bucefals rakstīja: Tomer savstarpējas attiecības uz gājēju pārejām starp velosipēdistu un automašīnu ir precīzi tādas pašas, kādas tās ir jebkur citur ārpus gājēju pārejām. Velisopēdistiem nav nekādu priekšroku attiecībā pret auto pat uz gājēju pārejām, kamēr vien viņš nenokāpj no ta sava velosipēda un nesāk iet kājām.

a es par ko????

tikai es pirms dažām stundām teicu, ka grūti būs kādam pierādīt, kas tas pajolis brauca, nevis stūma lisapēdu

Pirmais 02.07.2010 19:08

anonimikis rakstīja: par šo jau bija

1.8. brauktuve — ceļa daļa, kas paredzēta transportlīdzekļu braukšanai. Ceļam var būt vairākas brauktuves, kuras norobežotas ar sadalošajām joslām vai barjerām;

un gājēju pāreja ir brauktuves daļa (1.21 punkts)

pasakiet vēl kāds ka velo aizliegts pārvietoties pa brauktuvi.

manuprāt ir tā, ka likums reglamentē kā velosipēdam ir jāpārvietojas pa brauktuvi - īsumā pa labo pusi un nevis šķērsām

Pirmais 02.07.2010 17:32

WALA rakstīja:

Pirmais rakstīja:

....

2) lisapēdistiem pa brauktuvi ir atļauts pārvietoties gar maliņu

varbūt es neprecīzi atceros, bet agrāk kautkur bija rakstīts, ka lai tiktu pāri ceļam no lisapēda ir jākāpj nost....

....

Nu jau būš kādi gadiņi kā šitā fīča ir pamainījusies - lisapēdists pilntiesīgi var vīlēt 2 un 3 joslā ja tas nepieciešams lai nogrieztos vai apgrieztos !!! Agrāk lisapēdistam šādu iespēju no likuma viedokļa nebija !!!

teorētiski jamais var braukt 3 joslā, bet tas nekādi nesienās kopā ar braukšanu pa gājēju pāreju

228. Nogriezties pa kreisi vai apgriezties braukšanai pretējā virzienā ārpus apdzīvotām vietām velosipēdu un mopēdu vadītājiem atļauts tikai no brauktuves labās malas (labās nomales), dodot ceļu tajā pašā virzienā un pretim braucošajiem transportlīdzekļiem.

229. Nogriežoties pa kreisi vai apgriežoties braukšanai pretējā virzienā krustojumos apdzīvotās vietās, kur nav iekārtots velosipēdu ceļš, velosipēdu vadītājiem brauktuvju krustošanās vieta jāšķērso pa brauktuvju labo malu, iepriekš pārliecinoties par ceļu satiksmes drošību un dodot ceļu tajā pašā virzienā braucošajiem transportlīdzekļiem un tiem ceļu satiksmes dalībniekiem, kam saskaņā ar braukšanas noteikumiem krustojumos ir priekšroka. Ja braukšanai pa kreisi iekārtota atsevišķa braukšanas josla, nogriezties atļauts no šīs joslas labās malas. Nogriezties pa kreisi vai apgriezties braukšanai pretējā virzienā ārpus krustojumiem atļauts no brauktuves labās malas.

es atkārtošos - velispēdista tiesības no likuma viedokļa ir atrunātas atļaujošā izteiksmē - tas nozīmē, ka likumā ir noteikts, kur un kā velosipēdists drīkst braukt.... un pa gājēju pāreju jamam braukt nav atļauts

tāpēc jau ir runāts par velosipēdu ceļiem un to šķērsojumiem ar mašīnu ceļiem

bet vēlreiz uzsvēršu - ja fūre notrieks lisapēdistu uz gājēju pārejas, tad kurš būs tas kurš ņemsies izvērtēt brauca jams vai stūma to riteni????

Pirmais 02.07.2010 17:19

bet pokui....

īsāk sakot gribu redzēt kādu latvijas vai es normatīvo aktu, kas iegrožo sēra saturu LPG (latvijā tāds bija, bet tas vairs nav spēkā, vismaz es neko jaunāku neatradu)

tur bija rakstīts Sērūdeņraža un merkaptāna sēra masas daļa: % ne vairāk kā 0,015

Lasītākie raksti

Jaunie raksti