Ozz rakstīja: starpība ir DD kvalitātē. ja rudenii neizlej aaraa vasaras degvielu, tad ziemaa, visticamaak, taa buus sagaajusi parafiinos.....
principā pietiek ar to, ka silda filtru
dīzelis saduļķojas un "ķeras" filtrā.... neiet pietiekošā daudzumā tam cauri un rezultātā motoram "zūd jauda", tas samazina apgriezienus un slāpst...
piestum to motoru tuvāk ugunskuram, pagaidi kamēr uzsilst, iedarbini un mauc....
ja akurāt vēl ir problēmas, tad pietin ar alumīnija drāti kādu trubu, kuras viens gals ir pie degvielas filtra, otrs pretī izpūtējam


















HIPPY rakstīja:
jugasvilli rakstīja:
3. Latvijā ir vairāk kā 100 brokeru kompānijas. Ja esi pārliecināts, tad, lūdzams, nopublicē šeit, kuri ir tie, kas neuzņemas atbildību, citādi jau atkal šķiet, ka sāc tukšpļūtīt (ne vienu vien reizi jau esi pierādījis savu tekstu atbilstību patiesībai). Starp citu, ja nezināji, ka pēc likuma brokeru atbildībai jābūt apdrošinātai;
Neviens brokeris neuzņemas atbildību!!!
brokeru atbildībai jābūt apdrošinātai
brokeris apdrošinās pret ko?
Tiek apdrošināta apdrošināšanas brokeru profesionālā civiltiesiskā atbildība par trešajām personām nodarītajiem zaudējumiem, sakarā ar sniegtajiem apdrošināšanas brokera pakalpojumiem.
tad kādus pakalpojumus sniedz brokeris?
brokeris vienkārši tirgo apdirsināšanas polises...
ko darīt, ja brokeris mutiski solīja klientam, ka šmigā izraisīta avārija tiks apmaksāta, bet polise to beigās tomēr neapmaksā???
vai tas trāpa zem šitās brokeru apdirsināšanas?
ņifigā netrāpa... jo apdirsināta tiek tikai profesionālās darbības kļūda vai nolaidība....
tobiš praktiski vienīgais gadījums ir tāds, ka brokeris būs paņēmis piķi no klienta, bet polisi atbilstoši nebūs pie reālajiem apdirsinātājiem noformējis