Kaksis rakstīja: Vispār es teiktu, ka šī ir neapmaksāta reklāma un topiks ir dzēšams...
kāpēc domā, ka neapmaksāta?????
Kaksis rakstīja: Vispār es teiktu, ka šī ir neapmaksāta reklāma un topiks ir dzēšams...
kāpēc domā, ka neapmaksāta?????
eu, kur palika gačiņa komentārs?
brmbrmm rakstīja: Ir nanolohatrons vai tomēr nē? (tikko pa swh bij\' reklāma)
www.texonano.lv/...
Kā ticamības moments liekas tas, ka iepirkt šos varot burusportā.
Arī jūs varat kļūt par texo nano izplatītāju!
ursis rakstīja:
Dirigents rakstīja:
ursis rakstīja: kaa te ciinaas ar pohaam,vakardienas?
P.S. vokar labi tika paseedeets un njemts uz kruuts
kurjsj ta veel trejdienaa ciinaas ar pohaam? tak sestdiena bija tik sen,kaa lai atminas?
atminjas uzlaboshanai iesaku to pashu...aazi atcereesie pat TO,ko pat zinaajis neesi
smekjiiks maita
klīst baumas, ka ursis esot nodevis tukšās pudeles un iemaksājis rokasnaudu par trešo garāžu ![]()
![]()
![]()
Yonāss varētu braukt ar garo limuzīnu www.iauto.lv/...
bet laikam tomēr brauks ar pilnpiedziņas fiat panda ![]()
nav jau tā, visi nedzird savu ursi ![]()
![]()
![]()
Gachs rakstīja:
Kaksis rakstīja: audi bremzes, it sevišķu kvatras pakaļējās ir taisītas čerez žopu jeb čerz reno
nu nu nekas tur nav "caur pakaļu", vieglāk bremžu cilindri atpakaļ iespiest, ja to reizē spiež un griež pa plkst. virzienam, nevis dauza ar kuvaldu
speciālists pļā ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
atbildi uz jautājumu - kur tu sev taisies iespiest atpakaļ to bremžu cilindru????
vai tiešām tur, kur es domāju ![]()
kļusi ekspertus ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
brauc pie gačiņa
viņš tev ieteiks mazgāt izpūtēju ar destilēto ūdeni
p.n.
varbūt tu neesi lietas kursā.... bet te iauto ir topiks, kurā gačiņš lielījās, ka viņam ir serviss un viņi ir mazgājuši viena klienta izpūtēju ar destilētu ūdeni (precīzāk dīzeļa kvēpu filtru, kas ir izpūtēja sastāvdaļa.... kurš uztver kvēpus un pēc tehnoloģijas tie kvēpi tajā vienkārši izdeg braucot garāku gabalu... kad temperatūra sasniedz ~400 grādus)
kāpēc tika izmantots tieši destilēts ūdens, šis servisa speciālists nespēja atbildēt ![]()
Sviestnesis rakstīja: Riktīgs sūds tas audi ir.
vot mans Audi ir Labais!!
eu losi, tu skapī esi?
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja: vaidzētu nomazgāt manas jaunās trepes
www.iauto.lv/...
To tavs architekts izdomāja?
Vispār jau alumīnija trepes gāzbetona pirtij piestāv....vēl tev vajadzētu alumīnija lāvu un ūdens lejamo ķipīti.
vispār vaidzētu alumīnija pirckrāsni
nu labi, varbūt ne tīra alumīnija, jo jamajam kušanas temperatūra ir par zemu, alumīniju var izkausēt ar sveci.... bet kāda alumīnija sakausējuma gan būtu ok....
Centis_Nuudele rakstīja: Es varu tev uzdāvināt kumāsiņu alumīnija drātes, no kā varēsi izlocīt krampīti lāvas telpas durīm.
varbūt jau saloki labāk uzreiz krampīša formā
vaidzētu nomazgāt manas jaunās trepes
Sviestnesis rakstīja:
Pirmais rakstīja: eu, aizmočījam pamērīties ar krāniņiem?
www.iauto.lv/...
Davai, močījam, bet tik tad, kad strādās tur kostuve, a to man skaidrā bail no tiem kartingiem..
Ah jā, psļi nakuj, jau nu nē, bet gan Labrītt!
a kas tev traucē braukt ar šavu šoferīti/traktoristu?
Kaksis rakstīja: www.orb.lv/...
nabaga apdalītais, apbižotais, bijušais darbinieciņš...
izskatās, ka tagad ir zināms, kas nogramdēja to banku ![]()
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Mainiet diskus reizē ar klučiem (kā to dara Gača servisā), un nebūs jums nekādas problēmas.
šausmenieks..... man zināmiem renaultiem tātad diskus vajadzētu mainīt pa 5 - 7 tūkst. km.....renaulti rullē
bet labā ziņa ir tāda, ka tavam zināmajam renaultam pakaļas bremžu kluči ir identiski ar audī (precīzāk b4 quattro)
pasūti pie audī dīlera, ja tas tev ļaus mierīgi gulēt
Audi kluči idiotiski uzbūvētā bremžu sistēmā nav panaceja....vaina nav klučos, un to jau tu zini gan.
megānei pakaļas bremžu dzelži ir identiski ar kangu.... tikai laikam izvietojums ir savādāks....
arī megānei ir jāmain tie kluči.... bet ne jau pa 5 kilometriem....
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja: eu, aizmočījam pamērīties ar krāniņiem?
www.iauto.lv/...
Tu vispirms uzvirpo džekiem kārtīgu bāra leti....
leišmalē ir izlepuši tēviņi....
pie mums te pierīgas mežos normāli pacani spēj iebārot arī servējot furšeti uz celma uzklātas avīzes
eu, aizmočījam pamērīties ar krāniņiem?
Ozz rakstīja: ja godiigi, tad mees nebijaam pelnijusi speeleet 1/4 finaalaa..
jūs jau nu točna nebijāt pelnījuši ![]()
Centis_Nuudele rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Mainiet diskus reizē ar klučiem (kā to dara Gača servisā), un nebūs jums nekādas problēmas.
šausmenieks..... man zināmiem renaultiem tātad diskus vajadzētu mainīt pa 5 - 7 tūkst. km.....renaulti rullē
bet labā ziņa ir tāda, ka tavam zināmajam renaultam pakaļas bremžu kluči ir identiski ar audī (precīzāk b4 quattro)
pasūti pie audī dīlera, ja tas tev ļaus mierīgi gulēt ![]()
![]()
![]()
ValdisM rakstīja:
Pirmais rakstīja:
brmbrmm rakstīja: Te smuki aprakstīts, kāpēc neizvēlēties rAudi: www.iauto.lv/... Sk: Audi coupe 2,3 1991
par piekares izturību piekrītu-priekšas bukses jāmaina reizi gadā.... pie tam pofig kādas bukses liek... bet tur tas viss maksā latu spainī....
par vietu salonā - nu īpaši liels jau nu viņš nav gan...
par piekares neatkarīgumu - quattro piekare ir nedaudz savādāka, kā tai mizai, kas pieredzē aprakstīta...
tad jau laikam šajā cenu kategorijā un štarp šo gada autiņiem mazdas rullē.
manējai 626 nobraukti 5 gadi, vairāk kā 150 000 km, nomainīta - 1 bukse-stabilizatora atsaitei.
jāprasa deksteram.... viņa bijušajai gultas biedrenei bija balta pilnpiedziņas mazda....
Crankshaft rakstīja: Nu, principaa ciparinjiem vajadzeetu buut virsuu gan, te jautaajums vairaak, vai meistarinji zin, kur tiem jaabuut un kuri ciparinji buutu tie iistie Es, piemeeram, esmu redzeejis diskus (neventileejamos), kuriem uz aareejaa diametra (kantes) ir uzsists uzraksts "min 8 mm" - peec ilgaakas braukshanas tur IMHO arii notiirot kanti buus slikti salasaams ...
Parasti par diska saakotneejo biezumu priekshstatu var guut, izmeerot biezumu pie max diametra - gar diska malu meedz buut nenodilusha materiaala joslinja. Peec tam (mikrometrs?) jaaizmeera biezums dilushajai diska daljai. Kad paskataas katalogus (kuru ir pilns web`s), tad vispopulaaraakais "max wear" ir miinus ~2 mm no jauna diska biezuma. Pieljauju, pie taadas metodikas arii vajag tureeties, protams, ja disks ieprieksh nav ticis liidzinaats ar virpu / sliipmashiinu.
renaulta diskiem maliņā ir tāds robiņš, kas uzsktāmi norāda pieļaujamo nodilumu priekš tiem, kas arī krāna garumu nosaka uz aci ![]()
Kaksis rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Kaksis rakstīja:
WALA rakstīja:
Kaksis rakstīja: Vienmērīgi nodilušus diskus ir diezgan grūti pamanīt.
Un bīdmērs ???
Bet tad uzreiz vajag pretī katalogu ar jauna diska biezumu un pieļaujamo nodilumu...
izskatās, ka tu vispār ne reizi neesi bijis tehniskajā apskatē..... viņi jau visu pagājušo gadu zīmējās ar katalogu un mērīja diskus....
Ne reizi TA nav mērījusi nevienai manai tačkai disku biezumu. Vienreiz piepisās ka kvatrai bija disku nodilums par lielu, i to to noteica ar roku (pat ar aci bija redzama kantīte gar diska ārmalu, pārsniedzoša pieļaujamos mm). Pēc malas apstrādes ar vīli un atbildes uz jautājumu atkārtotajā kas bija par problēmu ar diskiem (ticu ķipa plaisa bija, nomainīju pret b/u) uzlīme bija logā.
man pagājušajā gadā mērīja gan renaultam, gan elteškai...
šodien biju ar audī uz tehnisko.... izsipa par priekšas buksēm - tās ir jāmaina reizi mēnesī....
diskus arī lūrēja.... bet jamie ir kādus 1000km nobraukuši tikai....
brmbrmm rakstīja: Te smuki aprakstīts, kāpēc neizvēlēties rAudi: www.iauto.lv/... Sk: Audi coupe 2,3 1991
par piekares izturību piekrītu-priekšas bukses jāmaina reizi gadā.... pie tam pofig kādas bukses liek... bet tur tas viss maksā latu spainī....
par vietu salonā - nu īpaši liels jau nu viņš nav gan...
par piekares neatkarīgumu - quattro piekare ir nedaudz savādāka, kā tai mizai, kas pieredzē aprakstīta...
šon beidzu virpot trepes
visi laipini aicināti ar saviem šašļika spainīšiem...
p.n.
ceļš ir iztīrīts tā, ka var iebraukt arī ar pašu pēdējo sābu