iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Pirmais 19.05.2013 20:15

krix rakstīja:

Pirmais rakstīja: a man bērni vispār bēbjukrēsliņos nesēž.... un arī kokos kāpj bez ķiverēm.... un uz mežu arī iet.... un arī šūpoles man ir... pat divas...

slikti gan tev - bērni tevi neklausa un mežā tev jau vietu būs sameklējuši...

un liekās šūpoles iemainīs pret ragaviņām...

latvietis ir praktisks cilvēks.... vectāvu uz mežu velk pirms ziemsvētkiem.... lai atpakaļceļā var atvest eglīti...

Pirmais 18.05.2013 13:21

un pats interesantākais - tev nekad arī nebūs 1.4 turbomokas

Pirmais 18.05.2013 13:17

VWfans rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

VISA R-eiropa fano par Moku,lai ar to brauktu regulāri 4000 km divatā??

Tu arī esi no tiem, kas izlasīto nesaprot?

Kāds nu kuram auto ir, ar tādu arī brauc ceļojumā. Un Opel-Mokka 1,4 Turbo nu nekādi nav tas sliktākais variants.

tev taču arī nav 1.4 turbomoka

tev ir 1.3 dīzelmeriva

Pirmais 18.05.2013 13:16

a man bērni vispār bēbjukrēsliņos nesēž.... un arī kokos kāpj bez ķiverēm.... un uz mežu arī iet.... un arī šūpoles man ir... pat divas...

Pirmais 17.05.2013 23:21

DekstersFF rakstīja: Šīri, kaut kas neiet kopā. Kā te nesen noskaidrojām, tu iepērcies humpalu ( lietoto drēbju) veikalos. Bet tajā pašā laikā lielies, ka pērc Rucarro. Man jau kaut kā šķiet, ka tu irs te par to beņķi.

Rūc(nu bubina, žužina, īsak sakot trokšņo)-car(nu mašīna inglišā)-re(ķipa, paskat' kas man ira!)

Pirmais 17.05.2013 14:33

Nortel rakstīja:

auto55 rakstīja:

Nortel rakstīja:

auto55 rakstīja: Man jau tosols ir ap 1.5 cm zem minimālā. Šodien braucu, bez papildināšanas. Temperetatūra bija okkk.. Mājās stāv antifrīzs zils... Auto iegādāju nesen. Iekšā stāv kaut kas zaļā krāsā, bet nezinu kas .Vai drīksu taisīt putru ar zilo antifrīzu, pievienot zaļajam nezināmajam. Apsolīja meistars apskatīties kas par vainu ka tek, bet šis mīl plostot. Uz servisu negribas braukt, bail ka paņems pa daudz..

Aukstam vai karstam dzinējam?

Aukstam dzinējam

Pirmā kļūda - dzesēšanas šķidruma līmeni jāskatās karstam dzinējam un jāpielej, ja nepieciešams, tikai karstam dzinējam.

labāk nemāci te lohiem muļķības.... vismaz ja neesi pārliecināts

nezinu kā ir audī.... pārējām markām uz izplešanās trauka ir atzīmes min un max...

tad nu lūk - AUKSTAM dzinējam līmenim ir jābūt starp šiem līmeņiem

vismaz tas ir ierakstrīts opeļa un renaulta manuālos - tāpat arī citos universālajos servisa papīros....

Pirmais 17.05.2013 12:20

varam parēķināt kāds ir teorētiski iespējamais degvielas patēriņa minimums

1) ja mašīnai ir XXXXX zirgi un jamā nespēj ātrāk pabraukt, tātad pieņemam, ka jamā brauc ar specifikācijā noteiktajiem apgriezieniem (motora max jauda tiek noteikta pie kautkādiem specifiskiem apgriezieniem) ar gāzi grīdā un ātºak neiet - tātad max ātrumā patērē VISU motora jaudu

visus 115 ēzeļus

2) zirgspēks ir kreisā mērvienība - rēķināsim vatos - vienā zirgā ir apmēram 735 vati

3) parēķināsim cik daudz benzīna vajag lai nodrošinātu atbilstošu jaudu vienu stundu... benzīna siltumspēja (tas ir interesants temats, jo tagad benzīnam jauc klāt visādus sūdus - piemēram etilspirta siltumspēja ~3 reizes mazāka kā benzīnam - tātad to vajag 3 reizes vairāk) ir ~ 45 MJ uz kilogramu - blīvums ~740grami litrā... (benzīnam ar lielāku oktānskaitli normāli ir lielāks blīvums) kas ir vats (W) un dzouls (J) - vats ir džouls sekundē

ja neesmu kļūdījies kautkur, tad man sanāk ka motors ir 84525 vatīgs (115*735)

stundā tas būtu 304290000 dzouli

tas nozīmē, ka stundā vajag ~9.2 litrus benzīna (pie nosacījuma, ka benzīnā esošā enerģina VISA tiek pārvērsta motora jaudā)

uz sotaku, tas sanāk ~5.4 litri.... nu ja ātrums ir 170km/h

un tad jārēķina visa tā pasākuma (motora/transmisijas uttt) lietderības koeficients , piemēram 20%

tātad uz sotaku 115zigspēku miza tērē vismaz 27 litrus benzīna....

lai kā dažādiem faniem gribētos pasapņot par 4.65137571875318581576538187638 litriem uz simtu

Pirmais 17.05.2013 10:41

msh rakstīja: Vienreiz kaut kad ierēcu par skatu - 1.6 mono opeļastmu ar komisko filtru...

man viens paziņa nopirka 316 bemberasu un sāka dižšķūningu - uzlika koMisko filtru un zem kapota iebūvēja speciālu kasti, izlīmētu ar follijām

uz manu jautājumu - kāpēc ņēma mašīnu ar 1.8 dzinēju, nevis uzreiz ar 3litrīgo - neko nespēja atbildēt

Pirmais 17.05.2013 10:24

VWfans rakstīja:

msh rakstīja: Fanam - izskatās tizli, kā jau jebkura mākslīgi uzpūsta un piepacelta mazmašīna, un baudāmā 1.6 šujmašīna noteikti ir pilnīgi nebaudāma - ja ar tādu vajadzēs sekot kādai mazai mašīnai ar līdzīgu 1.6 zem haubes, kuras vadītājs brauks dinamiski, varēsi izbaudīt, kā tas ir, kad tahometrs dzīvojas pa augšām bet cēliens kā neparādās, motoram...

Nē, 115 zirgspēki Mokkai ir pietiekami. Šāds auto sasniedz 100 km/h 12,5 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 170 km/h. Auto pilna masa - 1858 kg.

kāds ir šī auto vidējais degvielas patēriņš braucot uz 170?

Pirmais 17.05.2013 10:22

VWfans rakstīja: Diviem cilvēkiem ir izdevīgi braukt uz Zalcburgu, ceļā pavadot divas dienas, lai nebūtu steiga. Pārnakšņot ir patīkami viesnīcā Lodzā vai Čestohovā.

pēci, tu točno zini, ka esi gejs?

Pirmais 17.05.2013 10:21

DekstersFF rakstīja: Šīri,kādā krēslā tevi sēdināja,kad biji mazs ?

kā kādā???? "rekarro", protams

tāpēc jau šīris vēl joprojām staigā "abidas" trennūzenēs ar trijām brūnām strīpām aizmugurē

Pirmais 16.05.2013 18:08

reālais cipars braucienā uz zalcburgu būs ~7.5 litri uz sotaku...

ja izdomāsi atvilkt vairāk par baudāmiem 83km/h, tad patēriņš būs tuvāk 9 litriem

Pirmais 16.05.2013 15:01

moš tas nedamācītais speciālists varētu ielikt krēsla pirkšanas čeka bildes

Pirmais 16.05.2013 14:55

koMiskais filtrs taču dod klāt vismaz 5 cm pie garuma

Pirmais 16.05.2013 14:53

RudisLV rakstīja: Pašām ir Nisssans Juke esmu apmierināts, bij problēmas ar ritošo daļu, bet dzeki no www.fromme.lv/... diezgan ātri noversa nepatīkamas lietas, un cenas ir diezgan adekvātas

protams protams

vienīgais neadekvātais šajā pasākumā bija Rūdis

Pirmais 16.05.2013 11:01

un labākais visu laiku telefons visā visumā (ne tikai mūsu galktikā) ir nokia 6210 - jamais vēl nedēļu darbojās kopš brīža, kad sāka ziņot par tukšu bateriju

protams slavenais superbiznesa aparāts 8110 no matriksa (bija man apmēram nedēļu - izdevās veiksmīgi iesmērēt kautkādam loham gandrīz par pilnu cenu) un tā lētais klons 3110 arī nav peļams (daudz praktiskāks par 8110)

pašam man reiz bija arī 3310

pēdējos gadus nu jau kādus piecus lietoju 5800 nokiju.... paņemju jamo kādu mēnesi pēc parādīšanās tirgū... vot ar jamo točna var gan aliņu attaisīt, gan piezvanīt - nenokaujams apErāc... tikai novecojis... smagākas weblapas (piemēram sranuju apollo.lv atvērt nevar)

tagad gaidu pasūtīto htc one m7 melnā krāsā - sola, ka jamais apollo atvērt varēs... kā būs ar aliņu - nezinu

Pirmais 16.05.2013 10:28

Shiirs rakstīja:

Pirmais rakstīja: ja viņai vajag video un navigāciju, uzdāvini jamai mabiļņiku... būs lētāk un labāk

jaa, pareizi. nokia e51. pats labaakais telefons visaa galaktikaa. var navigeet, zvaniit, suutiit sms, attaisiit alinju. un nav tas *******ais tachskriins. tachskriins ir kautkada *******. vispaar tachskriinus lieto tikai geji. nee! tachskiinus izdomaaja geji!

eu Pirmais, a kaa tur ir. tu atslaukies ar toletespapiiru, vai tomeer lieto izlasiitaas aviizes. aviizes ir daudz leetaaak. dazhi apgalvo, ka arii labaak, jo paliek paaari santiimi!

opļā

diplomēts tulks nemāk uzrakstīt vārdu "tualete"...

un ar šitādiem "diplomētiem speciālistiem" mēs ceram sasniegt saulaino nākotni?????

Pirmais 16.05.2013 10:22

Chankaishi rakstīja:

krix rakstīja: laikam nedaudz nepareizi izklāstīju savu domu par "falšo" Recaro. tāpēc atļāvos izmantot Šhiirs komentāru

Shiirs rakstīja:

... Tu tak nejedz kas ir kvalitaate. Ta vieta lai nopirktu parbauditu preci, tu izvelies kautkadus pakaljdarinajumus...

Kā mani informēja bērnu autokrēsliņu tirgotāja(sieviete).

Recaro bērnu autokrēsliņi neesot pašu Recaro ražojums, bet gan citas vācu kompānijas, neiegaumēju to brand, ražojums. Ar zemākas kvalitātes materiāliem(vairāk dilst un mazāk elpo) un nav paredzēti tik ilgam kalpošanas periodam, ja salīdzina ar pārējo Recaro produkciju.

Šis DE uzņēmums izmanto Recaro vārdu un stilu, par ko pārmaksā(15-20%) un uz ko "ķer" vīriešu kārtas pircējus.

Ja viņai ir taisnība, tad visus jaunos, "zinošos" tēvus paķer uz muļķi ar sava veida pakaļdarinājumu.

Tas ir diivaini, jo beernu kreeslinji ir Recaro uznjeemuma maajaslapaa kaa viens no produkcijas veidiem. Iespeejams, ka visi tos peerk, bet neizpeerk nezinaamaakas markas benkjiishus, tad nu tirgotaajam jaapielieto agresiivs marketings! Viirieshi tam dikti pakljaaviigi, iipashi, ja marketinga aktivitaates virza sieviete Ja par cenu - domaaju, ka 160-180ls ir ljoti normaala cena par beernu seedekliiti, kaut vai saliidzinot ar normaalu ratinju cenaam. Par zeenu kashkji taa vietaa, lai apspriestu seedekliishu razhotaajus - nu laikam jau pavasaris, riesta dziesmas galvaas, pareizaak - galvinjaas!

es joprojām apgalvoju, ka jūs pērkat sēdekļus un ratus nepareizajās vietās - es zinu kur var dabūt dārgāk....

Pirmais 16.05.2013 10:20

krix rakstīja: stūres reikas abiem vājās vietas..

mehānei (sākot no otrās) ir elektriskais stūres pastiprinātājs... sistēma ir vienkārša kā roratslēga...

nekas vājš tur nav - pie nosacījuma, ka tava dižservīze zina ka to pasākumu var regulēt

pirmajai megānei hidrauliskais stūres pastiprinātājs.... sulot tas pasākums sāk pie ~100-150 k... tā ir pirmās megānes vājām un visi to zina.... unvēl savus 200k jamais funkcionē normāli, tikai sulo

Pirmais 15.05.2013 20:12

ja viņai vajag video un navigāciju, uzdāvini jamai mabiļņiku... būs lētāk un labāk

Pirmais 15.05.2013 16:38

CRDI rakstīja: Kā zināms viss ir šūds izņemot 1987. Gada Audī Kvatrrro.

pirmais golfs vēl ir laba mašīna

Pirmais 15.05.2013 16:18

un ja bazars par valstīm, kur ir zavods, tad mans sūda renaults ir salikts spānijā...

tas taču pats par sevi viennozīmīgi uzreiz automātiski nosaka, ka visas spāņu mašīnas ir sūdi..... fofāgenu (seat) ieskaitot

Pirmais 15.05.2013 16:16

CRDI rakstīja:

Pirmais rakstīja:

CRDI rakstīja:

Pirmais rakstīja:

anonimikis rakstīja: kāpēc jāpērk kaut kāds sūda urlu bmw vai mercedess, ja var paņemt kadiljaku vai porše?

kadiljaks ir tas pats žopelis (ģenerālis motors)

un poršs jau tagad pēc būtības ir fofāgens

tas apmēram tāpat kā apgalvojums, ka franči nemāk taisīt labas mašīnas.... tad man jāprasa - vai Bugatti Veyron ir nav nav laba mašīna

Nu Bugatti Veyrons vispābā ir vācu ( VW )nevis spranču auto.

Nav svarīgi kur tas zavoc atrodas. Un kas to ir dibinājis. No 1998. tas ir VW grupas uzņēmums. Un tas Veyrons tāds ņiprāks golfs vien ir

vai "IBM Latvija" ir tas pats kas "IBM"

nav bazara kur atrodas zavods.... bugati pieder francijas fofāgenam... francijas fofāgens savukārt pieder fričiem

vienkārši pārsteidz apgalvojums, ka opelis ir sūds (to es neapstrīdu), bet kadiljaks redz ir ahujennā (vot to gan es neatbalstu) mašīna

Pirmais 15.05.2013 16:06

Shiirs rakstīja: ....Ja tu uzskati ka tas ir normaali, ja mashinai pie nedaudz virs 100 tk standartaa palido turbiina, ......

renaults turbīnas neražo....

kā tu domā, ja tas pats garrets, uzlikts uz mersedesas vai bēmēvē (uz imprezas gan to turbīnu neliek) nokalpotu ilgāk????

informācijai - rekur ir tā turbīna un mašīnas kurām tā tiek likta

www.turbo-product.com/...

Pirmais 15.05.2013 15:47

CRDI rakstīja:

Pirmais rakstīja:

anonimikis rakstīja: kāpēc jāpērk kaut kāds sūda urlu bmw vai mercedess, ja var paņemt kadiljaku vai porše?

kadiljaks ir tas pats žopelis (ģenerālis motors)

un poršs jau tagad pēc būtības ir fofāgens

tas apmēram tāpat kā apgalvojums, ka franči nemāk taisīt labas mašīnas.... tad man jāprasa - vai Bugatti Veyron ir nav nav laba mašīna

Nu Bugatti Veyrons vispābā ir vācu ( VW )nevis spranču auto.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti