Pamēģini ar vaitspirtu un pēc tam ar logu mazgājamo, lai tauki nepaliek.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pamēģini ar vaitspirtu un pēc tam ar logu mazgājamo, lai tauki nepaliek.
diggen rakstīja: flint! tikai aiz cieņas pret Tavu sirmo bārdu un nebijušas draudzības vārdā es paziņoju ka Tu neesi TAS!
Re kā dabūju, ka ne tur lienu
Ar "TO" biji domājis suņa kaku?
googoo rakstīja:man ar savākusies virkne jautājumu - ne par ventilāciju: pērkot v850, diagnostikā pie rekomendācijām bija ieraxtīc, ka nepieciešama dzinēja skalošana. 2 gadus neklapēju ausi. tagad pēdējā gadā konstatēju, ka kaut lēni, bet za to neatlaidīgi kāpj vidējais degvielas patēriņš. ta nu padomāju, mok tur tok jāpaskalo iekšas, apdegumus noņemt... whatever. kur to darīt? kādās naudās var izvērsties?
jau iepriekš mega liels paļdies
Kā esi iedomājies to dzinēja skalošanu un kāds tam sakars ar degvielas patēriņu??
Piedošanu, tie bija 2xx
Vai tik UUsa nepārdeva šinī topikā, bet iepriekš?
Noņem logu birstes ar visiem kātiem un tad resti starp logu un kapotu. Zem haubes ar viena skrūve paslēpusies.Autiņa labajā pusē būs tavs filtrs, ja tāds ir uzstādīts uz tava auto.
Man ir trāpijušies pāris filtri, kas laiž eļļu atpakaļ, bet ne jau tik ilgi! Var jau pamēģināt ar citu. Tas viss izmaksās piecus latus un tad jāskatās tālāk, pieslēdzot maģistrālei monometru.
Tev laikam visiem dzīves gadijumiem tikai viens paņēmiens?
Pārbaudi masas vadus
Gvido28 rakstīja: Help!
Man nedēļas laikā izbeidzas visas spuldzes, kas ir kreisajā aizmugures lākturī! Ja špans būtu par lielu, tad jābeidzas būtu abās pusēs, bet bliež ārā tikai kreiso pusi.
Cik nu man tā saprašana no tiem elles striķiem ira, šķiet visi kontakti ir ok, nekādas kušanas/ noplūdes nemanu, ūdens tur arīdzan klāt netiek. Kas vēl par nelaimi varētu būt?
Paldies.
Spuldzēm limits beidzies
Un ja braukšana notiek epizodiski un nelielos attālumos, tad bez kārtīgas uzlādēšanas tikai ģenerators vien akumulatoru uzlādēt līdz galam nespēj. Bet protams ir jāatrod izlādēšanās iemesls.
Kā Arnijs teica ,sāc ar lampiņām vai citiem patērētājiem un nobeidz ar ģeneratora diožu pārbaudi.
Bet ne tik maz , ka pašu serviss nevar pavilkt.
Zinu gadījumu, kad dēļ šādas cenu nomesšanas, cietušais firmai sataisija nepatikšanas un saņēma trīs reizes vairāk, kā bija sākumā solīts, bet aģents pazaudēja darbu.
Skardnieks rakstīja:Varbūt kāds zin cik maksā bleķu taisnošana un krāsošana spārnam un pakaļējā riteņa arkai( salocīts ir viegli). Kā arī cik maksā lietots un arī jauns atpakaļskata mehāniskais spogulis? Volvo 740.
Pamēģini apdrošinātāju piedāvājumu, sliktāk jau nebūs un uz tādu pasākumu biznesu neuztaisīsi.
Sen šī tēma tika aprunāta, bet labi, vēlreiz.
Man arī ir vagons un braukāju ziemā ar radzēm. Vienkārši tāpēc, ka tādas riepas nāca līdzi. Braukājot pa Rīgu radzes vajadzīgas pāris reizes visas ziemas garumā, bet ja vairāk pa laukiem tad noteikti ar radzēm. Izmērs- vismaz vienu izmēru šaurākas kā vasarā ( te domāti rūpnīcas ieteiktie mēri). Vagonam 185/195 pašā laikā.
Vismaz manam 940 štekeris nav apakšā, bet zem kapota netālu no sadalītāja. Nekur nav jālien.
Var gadīties ka zondei nav masas katalizatorā, jo ir trīsvadu zonde.
auto.delfi.lv/placis.php?op=show&sid=18959
VARI PATS AR PAMEKLĒT!
Tad būtu dzirdams
Gan jau , ka ir bijusi plīsusi zobene, un auto sataisīts pārdošanai. Neticu, ka gredzeni. tad jābūt stipri pāri 500k
Par dīzeļiem neesmu interesējies, bet vai700/900 vispār nāca bez turbīnas?
Gan jau tā turbīna to eļļu arī noēd.
Crash rakstīja:Uhhh , nakts neguleeta, za to diferi ieceelaam un stures reiku pielikaam...
Daargs gan tavs korishh Flint izraadijaas , bet nu cereesim ka atbildiis tai cenai, pagaidaam jau izskataas ka viss ir baigi labi, shovakar sitiis dziesmaa tad jau jutiis....
Ja Tu ciparus prasi pēc remonta, tad nesūksties, ka dārgi. Es cenas nenosaku.Varēji atdot MMR
Vēl jau ir elektronisks bloks , tikai 850 nezinu kur .