krievijā kādu laiciņu atpakaļ kraviniekiem numurus krāsoja arī uz jumta.
Bet kas tie par LV numuriem, kur burti ir aiz cipariem?
krievijā kādu laiciņu atpakaļ kraviniekiem numurus krāsoja arī uz jumta.
Bet kas tie par LV numuriem, kur burti ir aiz cipariem?
ja apvalks vesels, tad velobodē trosīte maksā 60 santīmi metrā.
markss rakstīja: es jau nu, Flint, tavā vietā tā nedarītu. Jo diezgan švaki ir ar Jūsu atbildēm uz jautājumiem
Noēdušies un lecīgi esat.
Ar mani tam visam nav nekāda sakara. Vienkārši ieliku tekstu no viņu mājaslapas. Ja jau reklamējas, ka par visa veida informāciju, tad vajag to arī prasīt no viņiem.
Mēs atbildēsim uz Jūsu jautājumiem pa telefonu +371 7813200 (8.00 - 17.00) un +371 7813230 (00-24) un labprāt sniegsim Jums nepieciešamo informāciju.
Volvo Truck Latvia SIA
Rīgā, Granīta ielā 28A, LV-1057
Vispār paliek interesanti, jo dažos saitos raksta, ka atšķirību dzinējā vispār nav. Ir tikai atšķirības vārstu un degvielas vadību blokos, bet atradu vienu adresi, kurā ir minēti divi vārsti uz cilindru. Tiec nu gudrs!!
Gunars_V rakstīja: Nē, tam ir 140 zs ir 10 vārsti. Ja netici - iemet internetā uz meklēšanu. Es pieļauju, ka dažiem var šķist, ka tam ar 140 zs ir 20 vārsti tā iemesla dēļ, ka, ja pareizi atceros, uz šī motora ir uzraksts "DOHC", kas nozīmē, ka motors ir ar divām sadales vārpstām (bet nebūt nenozīmē 4 vārstus uz cilindru). Bet tiem kuriem ir 20 vārsti, uz motora ir uzraksts "20 valve"
Nestrīdēšos, tikai man vairākos katalogos uzrāda 4 vārstus uz cilindru abiem dzinējiem un uz motora vispār manam ir tikai VOLVO.
Par divlitrīgo motoru gan zinu, ka ir tā kā rakstija Gunārs V.
Flints rakstīja:
Bzzz rakstīja: 170zs vai 140zs manuprāt ir atkarāgs vienīgi no vārstu skaita 10V vai 20V nevis jaunais / vecais motors. 2.4 un 2.5 ar laikam tas pats vien ir.
Nu gluži tā gan nav. Abiem ir 20 vārstu motori.
Man ir 2000.gada V70 ar jauno dzinēju un jauno automātisko kārbu.
Atšķirt var pēc motora koda; B5244S2 ir ar 140zs, un B5244S 170zs
Bzzz rakstīja: 170zs vai 140zs manuprāt ir atkarāgs vienīgi no vārstu skaita 10V vai 20V nevis jaunais / vecais motors. 2.4 un 2.5 ar laikam tas pats vien ir.
Nu gluži tā gan nav. Abiem ir 20 vārstu motori.
Man ir 2000.gada V70 ar jauno dzinēju un jauno automātisko kārbu.
Atšķirt var pēc motora koda; B5244S2 ir ar 140zs, un B5244S 170zs
batka rakstīja: MB A klase tas ta atruma,bet ir vel dažiem kuriem nak zapaskas vieta putas
Laikam par A klasi dzirdēts tikai no saldējuma pārdevējām.
Ir pat pilnā profila riepa
Nu kā tu cilvēk nesatrauksies, ja visus svētkus nodzīvo pa sauso( varbūt pirmo reizi mūžā) un neviens neaptur un neliek iepūst trubiņā!! Visi svētki sačakarēti.
Indica rakstīja: Nevar kāds pastāstīt, vai kādam no volvo modeļiem nenāk šaurais rezerves ritenis (5x10? ja tāds vispār pastāv, varbūt ir lieks?
Manam bija , bet lieks nav . Modelis V70
rt rakstīja: ne pa tēmu, bet...
vai drīkst stumt moci pāri dzelzceļa pārbrauktuvei(ja ir, tad pa gājēju celiņu), ja ciet pārbrauktuve un deg sarkanais?
piebraucu, nokāpju, pārstumju, braucu tālāk. viss pareizi?
Un kāpēc ne autiņu??
Freiberga rakstīja: Labdien, draugi!
Pardodu Volvo 940 originalos diskus. Diski ir normala stavokli, ar riepam 205/55/16.
Cena - 125 Ls.
Sie diski der ari Volvo 240, 740, 850, 940, S70, V70 un S80.
29296444
Sveiks pazudušais!
Kāds ET. Man interesē priekš V70.
940 ET-18-25
V70 ET- 38-45
Ieriķu tankā biodīzelim ir 2 tanki - viens vieglajiem, viens smagajām mašīnām. Ar ko tie atšķiras?
Droši vien, ka ar sūkņa ražību un pistoles diametru.
www.junk.times.lv/... Te kaudze ar linkiem.
kaspx rakstīja: Varbūt kāds zin/var iemest linku par VLV 850 \'96 kur apstāstīts kā:
1. nominīt apgaism. lampeli klimata kontroles panelim (temp. reg. iedaļas izgaismo);
2. par universāla bagāžas vāka turošo amortizatoru maiņu;
Iepriekš pateicos!
mx_black rakstīja: Flint. tev to piekabes āķi vajag?
Jā. Uzraksti ; egils at ldv punkts lv
modena rakstīja: Vai kāds zin - vai VOLVO 940 TURBO bendziniekam stūres rejka ar kaut ko atšķiras no parasta bezturbo mazāk jaudīga Volvo 940 stūres rejkas?
Ir divu ražotāju un vienādas 700/900 bet turbo-neturbo atšķirības nav
Sieva un dēls no vakardienas slidinās Livigno. Sniegs un saule pietiekoši esot un visas trases vaļā.
mx_black rakstīja:
deksters rakstīja: Vajadzīgs (gribu nopirkt) piekabes āķi. Volvo V70 2000.gads.
no 850 sedana der?
Tev ir? Uzraksti uz iekšējo.
fix-ice rakstīja: Labdien, Volvo īpašnieki un vienkārši pārzinātāji. Vēlos uzzināt +/- par Volvo S/V 70 ar 2.5 TDi motoriem. Burties cauri visām lapām iekāriena nav, tāpēc būtu pateicīgs visiem, kas varētu par šo konkrēto a/m par galveno, kam jāpievērš uzmanība, pastāstīt.
Paldies jau iepriekš!
Man arī nav iekāriena katru nedēļu kādam vienu un to pašu paskaidrot
WHATever rakstīja: Nesen esmu ticis pie Volvo V50, liekot virsū āķi, džeks saknibināja kaut kādus nepareizos vadiņus. Tagad deg gaisa spilvenu kļūda. Varbūt kāds zin, kā to kompi nonullēt/resetot???
Tikai servisā.
316i rakstīja:
Normunds rakstīja: To, vai tas ir uudens indikators, var noskaidrot kaut vai experimentaali iemeercot uudensglaazee! Bet varbuut tas ir filtra sildiitaajs, lai degviela neiebiezee salaa?
jā versiju par degvielas sildītāju biju dzirdējis,vienīgi kāda jēga no viņa, ja šī bākā jau sabiezē?
Pirmā vieta kur veidojas parafīns ir FILTRS
To dara tā- www.rcboat.ru/...
Uggga rakstīja: Izrādās pie vainas ģenerators
Kaut kas ap 100Ls
Pagājušajā pavasarī šo etapu izgāju arī es sievas A mersim.
Pie vainas bija ģeneratora gultnis. Nomainiju un pie reizes papētot kondicioniera kompresora gultni arī to, jo otreiz krāmēties ar to ģeneratoru un kompresoru nevēlējos. Tikt klāt ir ļoti sarežģīti.