msh rakstīja: Netirs, čakars tas ir pirmajā reizē
es tik vienreiz esmu mainījis
msh rakstīja: Netirs, čakars tas ir pirmajā reizē
es tik vienreiz esmu mainījis
tur nav pilnīgi nekā sarežģīta atskrūvēt plauktus zem bardačoka un virs pedāļiem...atbīdīt kovrikus,sānu plastmasas,un pečķas korpusa skrūves...kā jau teicu,jāpameklē iekš volvoclub.lv tā pamācība ar bildēm!Esmu mainījis Audi B3,kur panelis jāņem nost...vot tas ir čakars!Pie kam ļoooti grūti salikt visu atpakaļ tā,lai nekas negrabētu un nečīkstētu VOLVO tādā ziņā ir bērnu spēle
ko var biedēt cilvēkus?! Man,pašam mainot pirmo reizi,aizgāja divas stundas iekš volvoklub.lv ir links,uz pamācību ar visām bildēm krievu valodā grūtākais ir tosolu neizliet salonā
PS,pāris mēnešus atpakaļ,APEē pirku pečkas radiatoru pa 40.-
RX-7 rakstīja: Un vēl Baxi - nedod Dievs Tu man izlīdīsi kkur ar strīpainu kociņu uz ceļa kā varonis priekšā, lai tikai par spīti avārijas situācijai, ko izraisi, uzprotokolētu sodiņu un tiktu varoņa godā... Nobraukšu ka nemetas Joks, protams, bet sava daļa taisnības katrā jokā.... Katrs izvēlas, kā rīkoties... Zinot savas iespējas... Cits kļūdās un pats pēc tam atbild...
Jan nav lemts Tev saprast,tad nav,visi ir lieli un vareni,kamēr atduras,cits kokā,cits pilnā ar bērniem mašīnā...bet tā jau ir civēku īpatnība,domāt,ar mani jau tas nenotiks...nesen Liepājā viens baikeris arī sevi par neaizskaramu iedomājās...nu nevarēja viņš paredzēt gājēju uz ceļa,bet to,ka velkot pāri 200 nespēs nekādi izvairīties,gan varēja Tiešā nesaprotu,citos postos Tu izklausies galīgi OK cilvēks,un ļaunu nevienam nenovēlu,tikai,katrs pats savas laimes vai nelaimes kalējs PEACE
jā,jā,ir torsens,bet tāpat,likt uz grants A8 pret ipro
msx ,nē,Audi ir xaldex mufta
RX-7 ,par novēlējumiem,ir man,maigi sakot,antipātijas pret tiem,kas sevi neaizskaramo godā iedomājas Nu NEDRĪKST mukt...rekur,Tev pašam no sadursmes ar Golfu uz 40km/h neizdevās izvairīties,bet lielījies,ka mucis esi uz 200- un salīdzināt IMPRo ar A8,da kaut S8,jo sevišķi,darbībā,pa granti...sorry nezinu,kādas tad rallija auto gatavo,un kā esi testējis Esmu braucis ar abiem,pie kam,ar S8 pa granti...teiksim tā,nepietiekama pagriežamība,grūti dabūjams,pēc tam vadāms,sānslīdē...tas salīdzinot,kaut ar vecu Lūciju...nepiekritīsi? Vairāk gan izskatās,ka salīdzinājis esi uz papīra Kā arī mehānisku starpasnieku salīdzināt ar HALDEXu...
RX-7 rakstīja: Žēl, ka nav vairs mana braucamā - varētu paspēkoties līdzvērtīgi ar kādu CP Subaru pa granteni - pilnpiedziņa pret pilnpiedziņu... Ievilināt viņu, celiņā Tumšupe - Ropaži, vai Kangaru kalnos...
Sorry veci,bet tu tiešām esi tups Domā,ka A8 parketa pilnpiedziņa kaut nedaudz var līdzināties IMPRO pilnpiedziņai? Reklāmas upuris naivais Mucējs atradies,ceru,ka mūkot atdursies kādā kokā,nevis citā satiksmes dalībniekā!
mx_black rakstīja:
AutoNets rakstīja: Vel joprojam ielas sastopamie VOLVO 850 ir ar T-5 dzinejiem (225 hp). Shobrid tradicionali redzamie S60 ir parsvara ar 170 Zs dzinejiem, bet esmu redzejis ari ar T-5 (250 Zs).
Ar 170 Zs iet mierigi 210-220 km/h Tehniska zinja jaunais S60 ir iespejams paraks par 10 gadiju Dodge (iespejams, ka ipasnieks vinju uztur tip-top tehniska kartiba un es kljudos).
tie 850 it kaa ir T5, bet jamiem staav cita dzineeja vadiiba, respektiivi, chipoti. iisti nevareeja saprast, bet pieljauju, ka tur iekshaa ir R motori ar 250hp. pashas mashiinas ir vestas no Kanaadas un jau Volvo ruupniicaa ir speciaali razhotas policijas vajadziibaam. info no taalaika sarunas ar sakariigu CP inspektoru.
tiem CP S60, kas braukaa pa ielaam, cik nu ir redzeeti, visi ir 2.4 ar 170hp - arii IeM iepirkumos figuree tikai shiis versijas.
Bij,bij R-kas specrotai...tikai,cik no tiem 850 ir dzīvi palikuši?
Amerikāņu SPORTA auto DODGE...smiekli pašam nenāk? Nevajag salīdzināt eiropas un japānas sporta auto,ar ASV lētā gala širpotrebu,kam sportisks ir tikai izskats Vadāmība tai miskastei ir dibenā jau no rūpnīcas...ja vēl tas ir pa mūsu ideālajiem ceļiem lauzts vecs pamponis,tad lielāks max ātrums un daudz,daudz veiksmes ir vienīgā šī amerikāņu superauto vadītāja cerība
OZZ,cik esmu dzirdējis/saskāries,visi 2,0 ir nākuši no ITA ,tā ka noteikti,ka Tev taisnība
Skatoties kas plīst Savam esmu mainījis gultņus,dārgi(cik neatceros,bet C4 man arī ir bijis),plauktu bukses mainītas:kapeikas,pēc tam izbeidzās atbalsta šarnīri,kas atsevišķi no plaukta nemainās,aizvedu atrestaurēt,jo lētos(ap 50.ls) plauktus neieteica likt,bet LEMFORDER maksāja 80 gabalā Vēl stūres reikas/sūkņi šiem "pārejniekiem" ir vāja vieta,zinu vairākus šī modeļa īpašniekus,kas remontējuši un mocījušies Pats savam arī nesenatrestaurēju(maksāja apmēram 100ls ar visiem materiāliem) + darbs servisā,jo noņemt reiku ir nenormāls murgs,pusrāmis jālaiž vaļā un tad vēl normāli nevar klāt tikt ,tāpēc uzmanīgi jāskatās,vai kautkur kautkas nepil,sūknis nekauc utt...
PS,zinu,ka iepriekšējais saimnieks bija nomainijis aizmugures amortizatorus,pečkas un lielo radiatoru(vienkāršī "sapuvuši"),tas laikam lielos vilcienos viss
PS,viss rakstītais 2,5l 20V
PPS,braukšanas komforts un stabilitāte VOLVO viennozīmīgi labāka kā C4
esmu vizināts ar 2.0 850 o,neiet tā mašīna,bet par patēriņu nezinu,pašam ir 2,5 20V,smaga kāja,pilsētā sanāk 12-14(draudzenei viegla kāja,9-10),bet uz šosejas man 9 litri,ar slēgšanos uz leju apdzenot utt
Visi raud,cik slikti baneri un popupi,bet tāpat iesvīdušio mēģina nospiest to krustiņu! Reds vienkārši atrakciju lapā ieviesis,lai nav tukši jāpļūta forumā,bet arī jāiespringst drusciņ!
PS,bet ja nopietni,tad F11 ,un tikt krustam klāt nekādui problēmu
PPS,pats reizes desmit retāk šito lapu apmeklēju,jo slinkums katreiz F11 spiest
Lai nebūtu viss šitais spama blāķis jāpārlasa,cik tagad topika šakumā minētajam 9-5 ir cena,un kas par defektiem?