iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
modena 07.09.2008 14:15

Palaidniex rakstīja:

modena rakstīja: te piemērs....

www.featured-reviews.com/...

kur tu redzi zoom ratio?

Uzrakst sola ka tu pietuvināsi x18 reizes.... bet reāli sākumā tev tiks samazināta bilde un tikai pēc tam palielināta....

Ka tavu māti *&#%^@#$#$ !!! Tu kaut vienu grāmatu aprakstu par foto tehniku un tād uzbūves un apzīmējuma principiem esi lasījis??? Tu vārdnīcā esi izlasījis ko nozīmē vārds Zoom fototehnikā? Sauc kā gribi zoom ratio, optical zoom - pajāt!!! Abos gadījumos runa ir par vienu un to pašu - fokusa attāluma maiņu. 20 mm fiksfokusam tas nav maināms, tas vienkārši ir objektīvs ar fiksētu fokusa attālumu, savukārt ja tev ir objektīvas ar 18-35mm fokusa attalumu - tātad maināmu fokusa attālumu un varsākt runāt par zoom - fokusa attāluma maiņu, jeb optisko zoom. Ar palielinājumu tam nav nekāda sakara, tam ir sakars tikai ar to, cik šauru vienā galā un platu otrā galā leņķi objektīvs uzliks uz matricas.

Paskaties uz to kameru šādi:

a.img-dpreview.com/...

Redzi cipariņus ap objektīvu kur rakstīts: "AF ZOOM 4,7-84,2 mm 1:2,8-4,5" ?

Izdali tos 84,2 ar 4,7 un iegūsi ~18, jebšu 17,91. Optical zoom.

Objektīviem ar fiksētu fokusa attālumu NAV NEKĀDA zoom. Viņiem i vai nu maximum magnification - palielinājums, piemēram 200mm lēcai tas ir ~0,16x, vai arī Viņiem ir reproduction - reprodukcijas koeficients makro objektīviem parasti ir 1:1 vai 1:2, ar makrogredzenu palīdzību šo koeficientu var palielināt. Proti ar šādiem objektīviem var panākt ka fotogrāfējamais objekts būs attēlots uz matricas reālā izmēru proporcijā 1:1...

nu un? domā kā parastais cilvēks redzot maģisko uzrakstu ZOOM iedomājas par attiecību starp min/max fokusa attālumu? Da kādiem 90% pircējiem tas ZOOM tiek tieši uztverts kā konkrētais objekta pietuvināšanas ( magnification ) faktors, nevis tas ko reāli nozīme dabā attiecībā uz reālo objekta redzējumu...

Piemērs ar bildes apskatīšanu datorā.... izejas izmērs - pa visu ekrānu ( pieņemsim 50mm fokusa attāluma ekvivalents ).... tālāk ko tu dari lai redzēt kaut kādu detaļu? Ne jau spiedi pogu "Magnify"... bet spiedi pogu "Zoom In"... x2 palielinot- tu iegūsti 100mm ekvivalentu.... protams nosacīti...

Bet paliek prikols - sākotnējais izejas punkts ir mazāks par nosacītu 1.... tas ir 0.54... respektīvi sākot skatīt no mazāka fokusa attāluma - tad sanāk ka piemērā ar datorā apskatāmo bildi

tu esi pozicijā kuru var panākt spiežot pogu "Zoom Out"... jo platleņķa objektīvi lai panākt rezultātu vizuāli attēlu "samazina" ...

Cerams es tagad pietiekami saprotami izteicos?

Manuprāt tai "x zoom" informācijai nav nekāda praktiskas jēgas.... jo viņa nav standartizēta, lai varētu praktiski saildzināt reālo ieguvumu.... tā tikai informē par "pagarinājuma" iespējam.... nevis praktisko ieguvumu parastam ( foto tehnikas nespeciālistam ) lietotajam... bet nu tas ir mans viedoklis....

Var piemērām izveidot 20-400mm x20 variable zoom lēcas - kuras reāli nepietuvinās objektu tuvāk nekā to darīs iepriekš minētas x18 variable zoom lēcas...

modena 06.09.2008 19:57

maps.google.com/... ,64.79923&spn=0.007021,0.022745&z=16

sveiciens no PSRS!

modena 06.09.2008 18:59

Zoo rakstīja: Cik esmu braucis pàri pàrbrauktuvèm,no sàkuma ir skanjas signàls,un tad sàk degt luksofors.CP biezhi kjer tos,kas atveroties pàrbrauktuvei mauc påri,kamèr vèl skan signàls un midzinàs gaismas.tà ka AM,jo skanja arì ir jàdzird!

varētu konkrētāk punktu par skaņas signālu? pagaidām sanāca tikai gaismas signalizāciju pamanīt...

PS. Tur ir barjera... ja ar barjēru netrāpīja un barjera netika apbraukta... tad neredzu iemeslu sodīšanai....

modena 04.09.2008 22:00

vot tie ir ceļi...

www.youtube.com/...

modena 04.09.2008 21:16

te piemērs....

www.featured-reviews.com/...

kur tu redzi zoom ratio?

Uzrakst sola ka tu pietuvināsi x18 reizes.... bet reāli sākumā tev tiks samazināta bilde un tikai pēc tam palielināta....

modena 04.09.2008 21:13

Palaidniex rakstīja:

modena rakstīja:

x1 zoom = 50mm fokusa.....

viss pārējais - ir figņa.... PowerShotam S5 IS - ir ap 435mm.... kas reāli velk uz x8 zoom.... Olympusa x20....

Nu, nu, vecīt... Nu gan esi iebraucis auzās riktīgi - esi pāri lauka vidum!

Nejauc optiku fototehnikā ar CD lasītājiem un to ātrumu attiecībām.

50mm ir nevis vienreiz zoom, bet gan (neitrāla) parasta fokusa attāluma lēca, kas nekropļo un apmēram aptver cilvēka acs skata leņķi. Tad jau sanāk ka 24 mm lēca ir ar 0,48 zoom??? un cik tad sanāks pēc tavaf megaformulas zoom ratio 17-35 mm lēcai? a?

Zoom ratio ir tikai objektīviem ar maināmu fokusa attalumu - proti "zūmu". Un to nosaka dalot šaurā gala fokusa attaluma mm dalot ar platā gala fokusa attāluma mm. Proti ja ir bibis 28-300 mm tad 300/28 = ~10,71 Zoom ratio. 17-35 mm bibim tas ir attiecīgi 35/17= 2,05 "zūms"...

gribi pateikt, ka bildējot ar 28mm - tev bilde būs reāla? Būs platleņķa variants, kurā iegūtais attēls vizuāli liksies kā bildēts no lielāka attālumā....

un ja pareizi atceros uz fotikiem neraksta zoom ratio... bet raksta (optical) zoom... ta kā nevajag man te jaukt divas atšķirīgas lietas...

modena 04.09.2008 1:28
modena 04.09.2008 0:32
modena 02.09.2008 21:51

Kaspersky rakstīja: Bišku palasīju aprakstu - 15x zoom

p.s.

Kā ar attēla stabilizāciju?

x1 zoom = 50mm fokusa.....

viss pārējais - ir figņa.... PowerShotam S5 IS - ir ap 435mm.... kas reāli velk uz x8 zoom.... Olympusa x20....

Reāli šo aparātu nav ērti lietos - Canon S2 IS kas man ir - kudi ērtāk.... kaut vai es varu ar vienu roku viņu ieslēgt un monumentāli sākt bildēt.... ar šito šīs joks nesanāca... toties Sony nakts režīms rullē.... bet protams krāsas ir specifiskas...

modena 31.08.2008 10:29

Yetti rakstīja:

mazdainis rakstīja: Es vismaz GY (arī bridgestone) esmu vīlies cik ir bijusi pašam saksarsme un cik ar paziņām runats.

o, bļā!

GY ultragrips šķita ārpus jebkuras konkurences... bet ja Tu tā saki, jātic vien būs...

GY UG7 uz apledojuša ceļa - psc vienkārši.... tīrs asfalts - ir ok.

modena 30.08.2008 1:22

tā kā bija pilnmēness nakts - tad ka izdevas pirms brauciena uziet info - bija muzeju nakts Atēnās..... un uz Akropoli laida pa nakti ( cik noprotu visai ekskluzīvs pasākums- pa nakti tur nokļūt..)

Ar AutoRoute palīdzību nokļuvām līdz vajadzīgai vietai... atradam stāvlaukumu, kurš praktiski bija pilns.... visas tuvākas ielas arī bija pilnas.... pamanot ka daži labi visai nekulturāli noliek auto kur pagadās - aizgāju pie menta painteresēties vai tuvumā nav vel kādu stāvvietu.... šīs nedaudz padomājot teica ka tuvākā apkārtnē bez variantiem - neko nevar atrast.... paprasīju par stāvlaukumu- drīkst ne visai pēc noteikumiem noparkoties.... šīs teica ka šiem pofig- jo stāvlaukums ir privātais....

Noparkojamies kur varējam... bišk nobloķējot dažus - atstājam zīmīti ka pēc stundas, pus-otras būsim - mierīgi aizgājām uz pus-tumsā īslaicīgi zibspuldžu izgaismota Panteona pusi....

Turpinājums sekos.....

modena 30.08.2008 1:13

Ātri ar kvadrocikliem izbraucam cauri salai.... bet kādas 15 minūtes nokavējam... muzejs bija slēgts.....

Atpakaļceļa piebraucam pie grieķu-katoļu lielākas baznīcas.... no ārpuses papētījam.... un laika trūkumā dēļ devāmies atpakaļ uz ostu....

Tehniku atgriezām tieši pēc 2 stundām no izbraukšanas brīža.... kas savukārt ļoti izbrīnīja grieķus...

Līdz lidojoša delfīna - ātrgaitas mazais prāmītis ar zemūdens spārniem - tādi ka kdreiz bija "Raketa" - uz Jūrmalu kursēja- PSRS tehnoloģijas pie grieķiem bieži vien labi piedzīvojas...

Pa stundu izpētījam tuvākus veikaliņus..... ko uzreiz vajadzēja darīt - sapirkties pistācijas riekstus.... 10 Eiro/kg... vēlāk cerējām atrast lielveikalu - bet nu ka vienmēr ne vienmēr ir pietiekoši laika....

Atpakaļ peldējām ar it kā pēdējo prāmi - bet nu kad kāpām iekšā - tad piepeldēja vel viens.... nezinu uz kurieni tas peldēja pēc tam - bet pēc internetā atrasta saraksta - mūsējais bija pēdējais... 21:00...

Paveicas ieņemt vietas priekšējas rindās - jo kapteiņa tiltiņš ir otrā līmenī... ar karalisko skatu ātri - pa 40 minūtēm ( parastais ap 1- 1:15 stundu) aiznesamies līdz Pirejas ostai...

modena 30.08.2008 0:55

Kad būs saskarsmē LVCeļos ar atbildīgajiem par plānošanu un prognozēšanu - tad sapratīs... tici man - Šlesers kaut arī ir lieks prikolists- bet viņš to pensionāru kantori vismaz piespieda kaut ko plānot.... lielākā mērogā...

Kad mēģināju kādai isai nozīmīgais šosejai izbīdīt labāku variantu - tad atbildīgie teica ka nah.... ja pie noteikta noslogojuma robežojas divjoslu un divbrauktuvju ceļš..... un kad skaidri zini - ka divbrauktuvju ceļš būtu ar perspektīvu uz 50 gadiem.... bet divjoslu ceļš - uz 15.... bet tev saka- ka vot kad tajā čuhņa intensitāte būs pie 80% no ceļas caurlaides spējas.... kaut jau pie 40% uz katra otra kilometra ir pa statistikas līķim.... tad ko var teikt....

Serbijā patika tas - ka redzēju vienu no idējam ko varētu pie mums īstenot... baigi labi uzlaboja satiksmi.... + deva psiholoģisko atslodzi.... savukārt pie mums ir ceļš bez perspektīvas- kad nervi netur, cilvēks noraujas... iet uz risku un notiek CSNg....

Visbēdīgākais.... ka atšķirībā no mums, grieķi tais pa max tur kur var un kur nevar atstāj divjoslu.... bet pie mums divbrauktuvju netaisa kamēr visā posmā nespēj tādu izbūvēt....

modena 30.08.2008 0:54

Kaspersky rakstīja:

modena 30.08.2008 0:54

Kaspersky rakstīja:

modena 30.08.2008 0:37

Kaspersky rakstīja: Tiešām interesanta diskusija izveidojusies. Cilvēks no malas var izlemt - lidot vai braukt. Tas man patīk

Jebkurā gadījumā - man nebija doma pārliecināt visus darīt kā es, bet nelielu ieskatu sniegt ir visai noderīgi citiem.

Ja runā par ceļošanu ar auto, tad pats gribētu izbraukt visu veco Eiropu. Tikai tur ir cits stāsts - vajag pirkt S-klasi un maukt. Ar kompaktiem es tādus gabalus veikt negribētu, tad jau labāk ar lidmašīnu

p.s.

Zigis mani toreiz no esinieka atrunāja

es jau nelemju - katram pašam jālemj... es tik dodu savu skatījumu uz lietu.... ar saviem +/-.....

Par vecu labu S-klasi nezinu... Volvo 940 nav jau nekāds kompatnieks... bet uz šaurām Grieķu ieliņām dažreiz smagi gāja....

cits moments- ka S-klase jau ir pavisam citā klase.... šaubos vai kāds gulētu tajā auto.... volviķis ir pietikami demokrātisks lai varētu visādus eksperimentus taisīt.... pie tam ne īpaši arī problēmas pievelk.... kamēr man viss bija mierīgi - subariķim piesējas par migliniekiem.... tuviem oriģināliem ksenoniem ( it kā pārāk spilgti...)..... par ātrumu...

Pie tam S-klases īpašnieki diez vai kempingā dzīvotu teltī blakus savām MB...... piemēram sastaptiem frančiem bija luksus HYMER.... mēs ka bomži - šie civilizācijā... sava virtuve... sat TV.... civilizētas vakariņas ar pilnu piederumu komplektu....

modena 30.08.2008 0:28

Kaspersky rakstīja:

modena rakstīja:

Kaspersky rakstīja:

modena rakstīja: blakus restaurē vecas "atpūtas bāzes" drupas.... pa 2 gadiem pielika klāt veselus 3 lielus blokus.... laikām baigi nopietna restaurācija....

Par Akrolopes izpētīšanu laikam neprasīšu. Šī frāze izsaka visu

ja virspusēji spriež - tad jā....

Nu tad varbūt nebūsim virspusēji, sāksim iedziļināties?

Kāpēc pāris gados tik dažus blokus pielika? Kāpēc Akropole ir vienās stalažās? Kad beigsies restaurācijas darbi?

Kad beigsies ES finansējums... tad arī varētu beigties... (joks)

pie tam runa nebija par Akropoli.... bet par kudi mazāku celtni.... iespējams ka tehnoloģija, kādā veida šie atjauno, jeb iekonservē vecas sastāvdaļas ir ilgstošs... bet nekā grandiozā tur nebija....lai tos pāris blokus salikt pa 2 gadiem.... tīri praktiski tur dofiga vietas kur vel tos pašus blokus varēja salikt.... tā kā par praktisko pusi vari man nestāstīt...

Par pašu Akropoli, ja tu būtu uzmanīgs - es vel neko neteicu.... un arī par tas restaurāciju neko nevaru teikt..... bet kad uz esoša pamata vajag veidot ne īpaši sarežģītu bloku veidojumu.... un tie bloki tur jau vairāk nekā 2 gadus gatavi stāv... tad sorry.... pēc manām domām - ja būtu šiem akūta vajadzība- gan jau sen atjaunotu...

modena 30.08.2008 0:11

Epidavrā veiksmīgi atradam kempingu..... blakus pludmalei...

Vakarā aizbraucām uz pilsētu, kur veiksmīgi noparkojamies, un devāmies papētīt pilsētiņu un vietējo restorānu....

Drosmīgie pasūtīja astoņkāji... pārēji atklāja ka serbu Sauvlaki arī šeit nozīme to pašu - šaslikveida apcepto gaļu... tikai pēc garšas pavisam cits....

Naktī devāmies peldēties... perfekti tīrs ūdens.... nekādu medūzu un jūras ežu... ideāli!

No rīta devāmies atpakaļ uz Atēnām... ap pusdienlaiku bijām jau tur..... devāmies uz Pirejas ostu. Tur atstājot ostas parkingā auto ( 4 eiro par pirmo stundu + 0.7 par katru nākamo) nopirkām biļetes uz Aeginas salu. ( nestāstīšu kas par salu un viņas nozīmīgumu.... Kaspersky laikam pat nenojauš ka visu ko vajag zināt parasti ir ietverts viena vai divos ceļvežos... Nekā personīgā - bet brauciens bija vispārīgs un plānos nebija pētīt detalizēti Grieķiju... būs interesanti - vēlreiz atgriezīsimies... nav jau tik dārgi... pie tam jau nav ne vēlmes, ne iespējas te visu detalizēti stāstīt... PS. Un ja ticēt gidiem - tad Brīvības piemineklis ir māte Krievija kura tur... nu jūs jau paši dzirdējāt... )

Uz turieni braucam ar parasto prāmi.

Uz salas nolēmām apskatīt veco templi un lielāko pasaulē grieķu-katoļu baznīcu... šīm nolūkam uz 2 stundām izīrējam kvadriciklus.

Atceroties iepriekšējo pieredzi - pateicam ka vajag 4 gab. Un ka ceram, kā piedāvājums būs tik labs ka mums neradīsies vēlme iet divus kvartālus tālāk uz citu kantori.... rezultātā visu dabūjam pa 80 eiro un bez jebkādiem papildus eiro uz degvielu, kā tas bija iepriekšējā reizē...

modena 29.08.2008 23:54

Kaspersky rakstīja:

modena rakstīja: blakus restaurē vecas "atpūtas bāzes" drupas.... pa 2 gadiem pielika klāt veselus 3 lielus blokus.... laikām baigi nopietna restaurācija....

Par Akrolopes izpētīšanu laikam neprasīšu. Šī frāze izsaka visu

ja virspusēji spriež - tad jā....

modena 29.08.2008 23:53

Kaspersky rakstīja: Varētu būt interesanti, es nestrīdēšos, bet nu ar to gumijas sievieti Tu velti salīdzināji. Kāpēc?

Tāpēc, ka izvēloties manis piedāvāto variantu nav jāpavada nakti 3* viesnīcā blakus lopu femai. Tāpēc, ka nevajag krutjīt baranku 24h diennaktī uz maiņām - tas tomēr ir darbs. Tāpēc, ka izvēloties ekskursijas viesnīcā, tu automātiski dabū gidu, kas visu izskaidro saprotamā valodā, nevis sēdi un lasi ūdens rakstus n-tajos ceļvežos. Fakts, ka spartiešu cīņas vieta ir karstājais punkts Grieķijā, Tev laikam pagāja garām. Tāpat kā daudz kas cits (goda sardze Atēnās, ekskursija pa Akropoli u.t.t).

Nesaku, ka braukt ar savu auto ir slikti, bet nevajag uzreiz par gumijas sievietēm muti virināt. Uzskatu, ka otrais variants KUDI vairāk izskatās pēc ATPŪTAS nekā kapeikas pi*ana ar dzīvošānu smirdīgās pludmalēs

Nu ja man nepatiktu kruķīt baranku - tad jau noteikti izvēlētos all included... kamēr pats spēju braukt - braukšu pats.... brauciens jau no sākumā bija ekonomisks.... no 7 cilvēkiem - 5 studenti... darbs aju kaut ko piemeta- bet tik un tā pa savu naudu pārējo vajadzēja sponsorēt.....

Par salīdzinājumu - es skatījos interesantāku variantu.... kad tev piļi smadzenes.... ne vienmēr visu laiku būsi spējīgs visu uztvērt.... u ntad no ekskursijas jau nekuda nedenešsja.... mums ja kaut kas apnīk - katra mašīna uz savu intereses virzienu - pēc kāda laiciņa atkal apvienojamies un turpinām kustību... man personīgi galvenais bija Gučas pasākums Serbijā... Grieķija nāca ka papildus opcija... tipo netāli... bet nu par visu pēc kārtas...

modena 29.08.2008 23:46

Nogulējot pēdējo jaukāko piedavājumu.... ar pēdējam DD pilieniem iebraucu Atēnās... pa apvedceļu uzreiz braucam uz Korintas pusi.... pēc n-tas maksāšanas par ceļa imantošanu... viennozīmīgi nolēmam ka serbi ir humānāki... 5 eiro - un piļi vismaz kādus 100-200km.... šeit ik pēc maza posma.... no 1.00 līdz 2.75 eiro... zjb jau maitas....

pie Korintas bišk pa ātru nogriezāmies un izbraucam caur pilsētu.... vismaz ieraudzījām Korintas kanālu...

Tālāk ceļš veda uz Epidavru... plānos bija aplūkot seno Epidavras teātra kompleksu + palikt pa nakti pilsētā...

Ceļš bija ne īpaši ātrs... daudz apdzīvotu vietu... kalni... līkumi... bremzīgie vietējie.... pēc Serbijas fantastiskiem ceļiem jau jūtos gandrīz ka mājām... No Olimpa kalna lej;ā braucām tik ātrī - ka bija "cietušie".... galvas sāpēs... + jūras slimības pazīmes...

Pāris reizes izveidojas bīstāmas situācijas- toli nogurums... to li pāris reizes piefiksēju ka ceļa garenass lūzumā virsotne pāris reizes ceļš mainīja nedaudz virzienu... respektīvi atslabstot mierīgi uzbrauc kalniņā... un pēkšņi saprot ka tu jau ar vienu riteni esi pretējā joslā....

ņemot vērā ka iepriekšējo re3izi biju jau minētā apkārtnē.... daudz maz noorientējos pareizi..... grieķu amfiteātrs ka vienmēr iespaidīgs..... vislabāk saglabajies..... blakus restaurē vecas "atpūtas bāzes" drupas.... pa 2 gadiem pielika klāt veselus 3 lielus blokus.... laikām baigi nopietna restaurācija....

Ieejas maksa 6 eiro - bet paveicas patrāpīt uz kaut kādiem svētkiem... to li jau tuvojas muzeju nakts- ieeja bija pa brīvu...

modena 29.08.2008 23:31

Ne tikai.....

Koroče pēc neželīga 3.5 stundu kāpienā uz Olimpa kalnu.... vakars pie mūsu kempinga baseina ar glāzīti Metaxas....

No rīta lēni savācamies.... kas uz jūru... kas uz dušu... es pēc 2 kg ledu.... pēc 2 reizem... kad sīki stāstīju kas ir ledus - sistēma atstrādāta līdz automātismam... jo jau pats zināju kur ir ledus... pie reizes nopirkām šo to veikaliņā.... ja jau sanāk lētāk nekā pilsētā...

Tālāk nolēmām pilit uz Peleponesas pussalu....

Pēc serbu autobaņim - grieķu 2 Eiro par autobāņa izmantošanu likas ka debess manna.... no savas puses es to optimismu neuzturēju.... aiz kempinga pēc 15 km atradās jauns maksājuma punkts.... atkal 2 Eiro... nu nodomājam - zjbsj... vismaz ceļi normāli - nevis ka poļi uzmeta... pēc pāris km sapratām ka no poļiem grieķi maz ar ko atšķiras- divbrauktuvju ceļš beidzas....

Izbraucam cauri dafiga sīkam vietiņām... pēc nākošas ceļu kases sākas atkal normāls autobānis....

Izbraucam caur Termopiīliem..... spriežot pēc ceļveža - tur tipo 300 spartieši stājās pretīm 2 ļimoniem persu... loģiski ka 298 no tiem gāja bojā....

Pa ceļam īpaši jautri bija sekot otras mašīnas benzīna patēriņam... praktiski jauns Subaru Legacy.... 2.0 benzīns.... nu nakādīgi nesanāca ekonomiskāks par manējo dinozauru....

Kaut kāda posmā, kur atkal bija vienbrauktuvju ceļš iegriezamies DUSā.... es iozteicu minējumu ka BP ir padārgu.... šie tipo - pofig... uzpildījas... nākošos 800 metros bija vel 5 DUSi... katrā nākamā cena bija zemāka... pēdējam bija gandrīz par 20 eirocentiem lētāk...

modena 29.08.2008 23:06

Kaspersky rakstīja: A varbūt ir jēga rezervēt viessnīcu ar all inclusive?

Hvz, varētu būt, ka sanāk izdevīgāk?

Gumijas sievietes variants? Nē... paldies... nah nav vajadzīgs....

Pirmkārt ka ceļiniekam ir tīri interesanti redzēt ka pie citiem.... varbūt kaut kādu gudru ideju aizņemties.... pie tam praksē var redzēt + un - dažādiem risinājumiem - līdz kuriem mūsu valstij vel ilgi jāaug... kaut vai tādēļ ka ļoti bieži tie, kuri reāli kaut ko projektē, kam reāli vajadzētu kaut ko "+" ietekmēt - reāli izņemot sab. transportu nav redzējuši.... tad jau nav jābrīnās par ģeniāliem risinājumiem... un to ka mūsu galvenie ceļi vel joprojām ir banānu valsts līmenī... ES dod iespējas... bet reāli tikai Polija sākusi sev močit maģistrāles... kā var cerēt attīstīt ostas... kaut vai to pašu Liepāju - kad reāli sēž un gaida intensitātes pieaugumu - lai to sagaidīt un pēc 10-15 gadiem varētu sākt kaut ko reāli būvēt....

Pat tāda ģerevņa ka Makedonija... pa pus izmirušo maģistrāli Saloņiki - Belgrada... iekase piķi... leiši iekase par komerctransportu... tikai LV ir akūti bagāta valsts.... viss priekš visiem, izņemot latviešus, ir bezmaksas....

Otrkārt - ceļš izmaksāja ap 166Ls uz cilvēku... tā kā brauca 3 cilvēki - ap 495 Ls.... vidēji mans monstrs aprija 8.15l/100km.... Visvairāk patika Polija... vidēji 7l/100km.... Caur Serbiju uz 120-140km/h.... pa Grieķījas autobāņiem - 140-160km/h... vienu posmu 160-180km/h.... patēriņš bija galīgi nedraudzīgs.... ap 12l/100km.... toties bija interesanti...

Treškārt - paši sev kingi - kur gribam, tur braucam... satikām kempingā franču pāri - šie mums ieteica apskatīt pāris interesantas vietas.... + padalījās vel ar šādu tādu noderīgu info..... + protams šādu braucienu ļoti vērtīga pieredze .... kaut vai savstarpējas attiecības....

Nu un protams kur tad bez cirka.... Serbijas kolorīts... vieni nomaldījās... ar taksometra šofera palīdzību atrāda viesnīcu.... papildus vecajam kolorītam kāds atraktīvais pāris visu nakti ar raksturīgajam skaņām nedeva šiem normāli izgulēties....

Serbijā sapratu ka LV numuri ir laba priekšrocībā.... tāpat ka Bulgārijā.... bulgāru mentiem vienīgi redze tāda pavāja.... toties serbiem ļoti vācu numuru īpašniekus patika stādināt.... Grieķijā stāv zīmes tajos posmos kur menti ar radaru stāv.... mums jau bija domā ka stacionārie stāv.... vienām tādām postenim es uz 180km/h palidoju garām..... ta kā braucu konstanti - interesantajā posmā otrajai mašīnai nervi neizturēja - atpalika.... mēģināja panākt uz 200+.... no trešās joslas grieķu ments izcēla.... pienāk... mūsējais atver logu.. bailīgi....

LV: KO?

GR: Do You Speak English?

LV:KAS?

GR: English? You are on Holiday?

LV: Nē... Neko nesaprotu... Tikai latviešu valodā....

GR: ..... ok.... GO....

modena 26.08.2008 18:57

Zoo rakstīja:

modena rakstīja:

modena rakstīja: Vai kāds ir saskaries ar to, ka 940 nolūza stūres pastiprinātāja sūkņa stiprinājuma skrūves gals....?

Ne pie skrūvēšanas... bet uz 140km/h.... ap 1 cm....

bet vismaz viena ta palika?skrùves lùzt,it seviskji ja pàrvilktas un dzimtàs.

tur tas stiprinājums vispār kaut kāds viltīgs.... divas reizes skrūvējas pats ārā.... pēc tam normāli pievilku - un problēmu kādus 4 mēnēšus nebija...

modena 26.08.2008 0:35

modena rakstīja: Vai kāds ir saskaries ar to, ka 940 nolūza stūres pastiprinātāja sūkņa stiprinājuma skrūves gals....?

Ne pie skrūvēšanas... bet uz 140km/h.... ap 1 cm....

Lasītākie raksti

Jaunie raksti