Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
modena 18.01.2011 16:27

Crankshaft rakstīja: smaidiigais

Pilnīgi piekrist

------------------------

Nja, tiešām pilnīgi piekrist. Nav jau , protams, skaisti centimetros mērāmie "izgrauztie" grāvji uz Vanšu tilta,

labi redzami vasaras novakarē pret sauli, bet ...kāpēc

neizmantot likuma atļauto un nenodrošināties par tiem

7-10%.

Vanšu tilta "grāvjiem" ar radžu riepam ir tik pat liels sakars, kā radžotam riepām ar "grāvjiem" uz vācu autobaņa.... vai varbūt radžoto riepu īpašnieki arī sab.tr. pieturās "izgraizīja grāvjus"? Liepājas šosēju arī "izgrauzīja"... tiesa gan ritenu platums ir tāds savāds... nu bet tik un tā pie vainas ir radžotas riepas

PS. Un tieši par šo es visu laiku runāju - jūs esiet nomākti ar stereotipiem, un negribat objektīvi skatīties uz situāciju...

modena 18.01.2011 16:06

WALA rakstīja:

modena rakstīja:

To tu negribēsi pieņemt bet ir cilvēki kas vienkārši zina ka šajā gadījumā iespēja ka tu kļūdies ir tuva 100% kamēr iespēja ka Crankshaft stāsta "tuftu" ir tuva 0%.

Bet kā nu katrs māk tā arī izsakās konkrētajā gadījumā.

nu tad novienkāršosīm:

1. Vai Crankshaft datus ieguva savas darbības rezultāta vai ieguva no citiem avotiem?

2. Ja ieguva no citiem avotiem - tad sanāk kā viņa apgalvojums balstās tikai uz avota drošumu pēc viņa uzskata?

3. Un savukārt cita aizstāvja dedzīgas īsas replikas balstās uz uzticību personai autoritātei, kā speciālistam?

Pareizi es sapratu situāciju?

modena 18.01.2011 13:04

anonimikis rakstīja:

modena rakstīja:

WALA rakstīja: Modena tu tak esi āksts gatavais ( piedod par izteicienu) - TEXACO un kaut ko baudīt pie mūsu mentiem - kad sapņo piever acis !!! Runa drīzāk būtu par autobahnpolizei vai USA līdzīgiem izmēģinājumiem. Kaut gan pieļauju ka autobahnpolizei būtu interesantāks izpētes objekts - ir kur ieskrities.

par mūsu mentiem - bija dziļā dzīves ironija....

pie tam kā stāsts par "1000 policijas auto" vairāk velk uz "viena tante stāstīja"...

ja tu domā, ka visi ir tādi lohi kā tu un tik vien ir dzirdējuši, kā veču stāstus rumbulas garāžās, tad žēl tevis paliek ar visu tavu veco komunista pārliecību. Glups un aprobežots cilvēciņš, kurš tāds rī nomirs.

glups esi tu, ja uzticies bez domāšanas visām ko tev pasaka...

un par to komunismu... ja es būtu komunists, es ticētu uz vārda visiem pēc kārtas.... un ietu protestēt un cīnītos par visas pasaules melno un to "kuriem ir tiesības dzīvē kļūdīties" (vairākkārt pēc kārtas) tiesības

modena 18.01.2011 12:46

Crankshaft

nu vot - tagad kaut kas konkrētāk... nevis pelēka masa... un tie policijas autiņi bija lietoti vai jauni?

40000 jūdzes gadā - tie ir vairāki vai mazāki desmit tūkstoši jūdžu gadā? nemitīgā kustībā gan vajadzētu sasniegt simtiem tūkstošu jūdžu...

--

Un vēl: liels koncerns nekad neatļausies veikt izmēģinājumus ar apšaubāmiem rezultātiem.

---

Varbūt tādēļ tos sauc par izmēģinājumiem? Un kas tavuprāt ir apšaubāms rezultāts šajā kontekstā? Vai tas ka Audi apzināti izlaida TT bez spoilera bija apšaubāms izmēģinājums vai ne?

modena 18.01.2011 4:44

WALA rakstīja: Modena tu tak esi āksts gatavais ( piedod par izteicienu) - TEXACO un kaut ko baudīt pie mūsu mentiem - kad sapņo piever acis !!! Runa drīzāk būtu par autobahnpolizei vai USA līdzīgiem izmēģinājumiem. Kaut gan pieļauju ka autobahnpolizei būtu interesantāks izpētes objekts - ir kur ieskrities.

par mūsu mentiem - bija dziļā dzīves ironija....

pie tam kā stāsts par "1000 policijas auto" vairāk velk uz "viena tante stāstīja"...

modena 18.01.2011 4:11

jugasvilli rakstīja:

WALA rakstīja: Tik nu tagad nesāk stāstīt ka "bezradžu" braucēji pa tiem ceļiem tā normāli uz 90 droši "kutina". K-gan moš ar "kutina", laukos jau var stundām nevienu auto nesatikt šādā laikā.

Svētdienas vakarā pa visu žļuru braucu no Talsiem uz Rīgu. Ātrums - 80-100. Ar bezradžu riepām.

internetā visi varoņi... nobrauc 97% ceļa ar 80km/h - un pēc tam lielās...

es arī braucu vakarā - tikai nevienu ātrāk par 80km/h neredzēju.. ceļš protams nebija ideāls - bet uz 100 varēja mierīgi braukt. tikai visi nez kāpēc brauca 60-80km/h...

modena 18.01.2011 3:52

jugasvilli rakstīja:

nu ja, tipiska letiņa garā - priecāties, ka kādam neiet... un šitādi brīnās, ka valstī pakaļa...

Par ko tad man raudāt? Par veselu paaudzi, ar izskalotām smadzenēm, kuri mērķtiecīgi ar saviem mega kredītiem un tēriņiem šo valsti stūma dziļa pakaļā? Kuri ticēja ka viss būs tikai labāk un algas tikai augs, un kā ekonomika balstās uz pakalpojumiem, nevis ražošanu?

Vai varbūt par tiem, kuriem ir normālie autiņi, bet riepas atbilstoši Vācijas nevis Latvijas apstākļiem, kā lai nobrauktu 10 metrus - vajag pus dienu rakties pa sniegu un trīs cilvēku palīdzību stumšanā?

Šīs valsts problēma ir cilvēki, kuri domā ar to pašu vietu, ar kuru pēc tam šiem nākas arī atbildēt... un traģiskākais, ka Valsts neuzskata par vajadzīgu savu tautu izglītot.

modena 18.01.2011 3:37

druknais1 rakstīja:

modena rakstīja: Izskatās, ka bezradžu gudrīši ātri aizmirsa cik kruti bez lāpstās ir viņu auto pārvietošanas spējas... it īpaši pagalmos.

Bet es viņus nenosodīšu un neapcelšu - jo pateicoties viņiem, šoziem bija iztīrīts pagalms un piebraucamais ceļš - kopsummā ap 60 metriem ( jo citādi kuj viņi kur izbrauktu), pie tām tīrīts regulāri, katru dienu

Otrais - ir ļoti labs garastāvoklis katru rītu, un brīvdienas - vairāku stundu garumā šovs - kā bezradžu riepu īpašnieki nodarbojas ar ziemas seksu, bakstot ārā savus megarulzus. Parasti tas notika grupveida.

Trešais - jā līdz stāvvietai vajag 3-5 metrus nobraukt pa slikti notīrītu ceļu, tad ir pilnīga garantija, ka tur neviens no bezradžu sugas nenoparkosies - kas nevar nepriecēt situācijā, kad katastrofāli trūkst vietas, kur novietot auto.

tā kā jo vairāk lošar_u izmantos bezradžu mēslus- jo vieglāka dzīve būs pragmatiskiem cilvēkiem

PS. Šogad labākais draugs, pēc 7 gadiem beidzot atzina radžoto riepu pārākumu

PPS. Ka saka kaimiņi - vse poznajetsja v sravneniji... līdz ar to var tikai ierēkt par "komjaunatni" - kuri tolkom ar normālam radžotam riepām nav braukuši - savukārt viedokli te baigi pauž...

Īsi un kodolīgi - tu esi debīls!!!

tādu īsu un kodolīgu komentāru var dzirdēt tikai no debila.

modena 17.01.2011 20:49

modena rakstīja: Ozzam pēc eļļas maiņas un naudas izdevumiem iestājās depresija - līdz ar to maigāk spiež gāzes pedāli

un vispār kā tu tos 2 litrus nosaki? ka nekā veseli 2.6%...

vairāk km nobrauc?

es pēc eļļas maiņas divas bākas nobraucu - stabili 8.3-8.4 litri sanāk uz 100km... līdzīgi bija arī pirms eļļas maiņas... vairāk šobrīd sanāk pa pilsētu ņemties.

modena 17.01.2011 20:44

2 Crankshaft

reāli daudz nobrauc takši, kurjeri un pasts... mentiem, kā valsts iestādei daudz kas patīk nahaļavu... piemēram eļļa testēšanai.. tā kā noskrējiena pamatojums ir garām... mentiem uz izsaukumu jāierodas noteikta laikā - līdz ar to iecirkņi nav tik tālu, lai spētu pa dienu daudz km dabūt..

Pie tam mentu auto apkalpo bāzes - līdz ar to katru dienu var čekot visu pēc kārtās un iestādīt sev vēlamus parametrus (ja ja - riepu spiedienu piemēram).

Un vismaz mūsu mentiem ja uzlikt ierīci degvielas reālām patēriņam - tā ekonomija uz līdzenas vietas būs kudi iespaidīgāka... vismaz privātos mazāk no kannām baros... līdz ar to es tādiem apšaubāmiem testiem neuzticētos...

Un trusīšu skaitu piestāda tādu, lai kuj ko varētu pierādīt... jo kur tu vel rausi 1000 mentu auto... pie tām visticamāk ka vienādu... un tāda pat kondicīja kā tajā testā... jo vēlāk detaļas varēja padilt un rezultāts mainītos...

Par antifrīzu - cik tad bieži jāmaina to, ar kuru salīdzina?

modena 17.01.2011 20:22

Ozzam pēc eļļas maiņas un naudas izdevumiem iestājās depresija - līdz ar to maigāk spiež gāzes pedāli

modena 17.01.2011 19:53

Seene rakstīja:

jugasvilli rakstīja: Nevienam no 5 autiņiem, ar kuriem mēneša ietvaros sanāk tā regulārāk pārvietoties, nav radžu riepas. Un ar visiem uz ceļa jūtos normāli. Radžu riepas nekad neesmu pircis un, domājams, arī nepirkšu. Neuzskatu, ka tās uzlabo drošību uz ceļa tik ļoti (pareizi bucefals rakstīja - nedaudz un uz ledus), ka mums būtu jābojā jau tā bēdīgā stāvoklī esošie ceļi. Tas vairāk ir katra autovadītāja meistarības, pieredzes, prakses un veselā saprāta jautājums. Ja esi vadītājs bez iemaņām un neaprēķināsi savas spējas sliktākos apstākļos, nedomāju, ka šipi baigi paglābs.

Atliek vien piekrist. Ja kādam liekas, ka patreizējos ceļa apstākļos viņa vadītneprasmi aizstās radžu visvarenība, tad vajadzētu tiesības atņemt uzreiz.

Aizliegt gan nevajadzētu - radzes bojā perfektu segumu - bedrēm no to esamības vai neesamības nekas nemainās. Līdz ar to, lai paliek katra paša izvēle.

Kādreiz pragmatisks mēģināji būt? Paskatīties objektīvi uz skaitļiem? Piemēram kāda vadītprasme aizstās tos metrus, ko bezradžu riepas zaudē radžotam elementāri bremzējot?

Uz ledus no 50 km/h tie ir no 4 līdz 18 metriem...

Uz slapja asfalta no 80 km/h - sākot no 2 metriem...

www.autoreview.ru/...

Ka var redzēt pat sēņojot uz 50 - rezultāta starpība var būt graujoša...

modena 17.01.2011 19:38

un no savas puses varu piezīmēt, kā Gislaved NF3 pat stipri palietots, ir kudi patīkāmāks par GY UG7, Dunlop Graspic, Firestone (kas kopā nāca ar Fabia), un ContiWinter kujzin (bezradžu brīnums kas nāca ar Octavia)

modena 17.01.2011 19:33

Izskatās, ka bezradžu gudrīši ātri aizmirsa cik kruti bez lāpstās ir viņu auto pārvietošanas spējas... it īpaši pagalmos.

Bet es viņus nenosodīšu un neapcelšu - jo pateicoties viņiem, šoziem bija iztīrīts pagalms un piebraucamais ceļš - kopsummā ap 60 metriem ( jo citādi kuj viņi kur izbrauktu), pie tām tīrīts regulāri, katru dienu

Otrais - ir ļoti labs garastāvoklis katru rītu, un brīvdienas - vairāku stundu garumā šovs - kā bezradžu riepu īpašnieki nodarbojas ar ziemas seksu, bakstot ārā savus megarulzus. Parasti tas notika grupveida.

Trešais - jā līdz stāvvietai vajag 3-5 metrus nobraukt pa slikti notīrītu ceļu, tad ir pilnīga garantija, ka tur neviens no bezradžu sugas nenoparkosies - kas nevar nepriecēt situācijā, kad katastrofāli trūkst vietas, kur novietot auto.

tā kā jo vairāk lošar_u izmantos bezradžu mēslus- jo vieglāka dzīve būs pragmatiskiem cilvēkiem

PS. Šogad labākais draugs, pēc 7 gadiem beidzot atzina radžoto riepu pārākumu

PPS. Ka saka kaimiņi - vse poznajetsja v sravneniji... līdz ar to var tikai ierēkt par "komjaunatni" - kuri tolkom ar normālam radžotam riepām nav braukuši - savukārt viedokli te baigi pauž...

modena 16.01.2011 21:42

un tie 1000 auto.... baigi atsit tos 300-500 aptaujātus respondentus, kuru viedokli pēc tam pasniedz kā visas tautas viedokli

modena 16.01.2011 21:33

Crankshaft rakstīja: modena

naivie...

uzdrošinās..

un par to 3.1% ekonomiju... uz riepu rēķina var visus 5% iegūt un nolečīt ka \"brīnumu\" nodrošināja super-puper eļļa...

--------------------

Nuuu ... uz kāda riepu rēķina, tak teicu, ka izmēģinājumos

iesaista tūkstošus auto, tad nu visiem baisais riepu funktieris? Primāros rezultātus, protams, iegūst

stendos un poligonos, seko \"field test\" stadija. Parasti tajos iesaista auto, kuri reālā laikā nobrauc reālus attālumus reālos apstākļos - visbiežāk kā \"trusīši\" kalpo

policijas transports, kurjerpasta firmu (Texaco - FedEx) transports un taksometri. Tā ka vari likties mierā ar sazvērestības teorijām Ja kas, tad, izmēģinot jaunās paaudzes antifrīzu, izmēģinājumos bija iesaistīti vairāki simti firmas \"Penske\" kravas automašīnu

policijas auto ir panaceja?

vai gribi pateikt ka tu nezini, kādā veidā spiediens riepās ietekmē degvielas patēriņu? Nosacīti ja policijas megarulz patērē 9 litrus uz sotoka, tad 3.1% būs... 0.279l/100 km... man vidējais patēriņš uz bāku pa vasaru svārstās 0.65 - 1.0 l/100 km robežās.... atkarībā no garastāvokļa... tad jau sanāk, kā tad kad pildos mēneša sākumā, man rodas vismaz 10% ietaupījums...

un ko ietaupīja jaunās paaudzes antifrīzs? jeb precīzāk - kādu uzrakstu uzdrošinājās uzrakstīt uz iepakojuma šī apjomīga testa rezultātā?

Un es neko nesaku par sazvēristības teoriju - es saku par mārketinga triku, ar \"garantijas piegaršu\"... lohiem... kuri tic zombokastēm.. jo ja pat kāds mēģinās pierādīt ka tas tā nav - tad atdursies pret to, kā viss ietaupījums atbilst vidējai korekcijas kļūdai un kā pēc fakta ietaupījums drīzāk ir, nekā tā nav...

re kur vel viens valsts kontroles sasniegums...

www.bbc.co.uk/...

vismaz 500 līķi... un pokuj - tik un tā neko nepierādīs un vainīgos neatradīs - jo viņiem visiem takš bija slimā sirds...

modena 16.01.2011 18:28

naivie...

uzdrošinās..

tā var teikt cilvēks, kurš visu laiku valsts amatā nostrādāja un pārsvarā skatās LTV-1.....

Uz desas raksta ka tur iekšā ir gaļa - un kuj pieradi, ka cūkas nagi nav cūkgaļa

iepriekšaja reize deksis un Co mēģināja man iestāstīt ka visu čeko un nav tā, ka viss tikai balstās uz firmas godpratības.... un te pēkšņi www.tvnet.lv/...

neviens īsti nekontrolēja to, kas notika, un šie pamazam travija cilvēkus... iekš Vācijās, kur pēc naivu \"inteleģentu\" domām viss tiek akūti kontrolēts..

un par to 3.1% ekonomiju... uz riepu rēķina var visus 5% iegūt un nolečīt ka \"brīnumu\" nodrošināja super-puper eļļa...

modena 15.01.2011 18:38

sarashkins rakstīja:

Zoo rakstīja: vareetu taisiit ekspediiciju uz to placi un uz vietām konstatēt- ir tas golps jaunuvīgs vai nav

Un, starp citu, pārdod šo golfu www.volvo.lv/...

tas pats Mūsa Motors, kas arī sižetā par Kārnetu:

carnet.lv/...

un starp citu - ļoti labi pateikts - garantijas PIEGARŠĀ...

un kad prasi reālo garantiju - tad sākas visādi brīnumi...

Tie paši darboņi piedāvāja nomainīt iekš MM oriģinālo siksnu - tipo 100 t.km. nokalpos.. es saku - Ok, tikai lai dod garantijas vēstuli, ka ja ta siksna neizturēs tos maģiskus 100 t.km. - man automātiski segs noteiktu (reālas motora remonta izmaksas) apaļu summu.

Protams ka piekritu nomainīt arī visu, ko vajadzēs saskaņā ar metodiskiem norādījumiem... jo cik bija saskare - vidēji garantēti siksnas kalpo ap 60 t.km. Pa 6 reizēm ko mainīju - tikai pēdējo reizi siksna pie 60t.km. izskatījās ka varētu vel 20-30 t.km. normāli nokalpot - jo līdz ar krīzes izraisītu taupīšanu, auto tika ekspluatēts ļoti saudzīgā režīmā.

Tā kā - lai dod reālo garantiju - nevis piegāršu, kuru var arī Rumbulā saņemt.

modena 14.01.2011 3:18

sarashkins rakstīja: Golfs: www.carnet.lv/...

un ja bez turbīnas.... kurš tad varētu vairāk nobraukt...

modena 10.01.2011 0:53

krishus rakstīja:

x_rays rakstīja:

1.Pa lielam- kāda starpība, kas par iemeslu bija bremzēšanai? Tev bija par mazu distance un tu nenoreaģēji. Patīk tev tas, vai nē. punkts.

2. Ja arī uztaisa labprātīgu atzīšanos- tad jābūt protokolam ar manu parakstu par piekrišanu, ne?!

Tā ka patstavu pierādīt ir diezgan nereāli Vienīgais, ko vari izdarīt- iedot pa muti tam i viss

Dariit protams to var, bet rekinies ka latvija nemaz tik liela nav un var sanakt taa ka nakamreiz tieshi tapat izdaraas ar tevi.

Tak atslābsti līdz šim nekad to neesu darījis un visticamāk arī nedarīšu.

Man vnk patīk iauto "optimisti"

tas optimisms ir no reālas pieredzes ar CP....

un tā "atzīšanas" ir reāla lieta.. un tici man - nekur viņi neprasīja mani to apstiprināt... vnk atklāju daudz ko jaunu izlasot slēdzienu par iekšējo izmeklēšanu, kurā papildus uzzināju - ka mentu bija 2 nevis 1.. un ka divi menti, kuri likum priekšā zvērēja teikt tikai taisnību, nevar melot jo nav pamata šiem neticēt.... un DZIĻŠ POFIGS uz to, ka mana paskaidrojumā ir rakstīts, ka tikai viens ments bija... un to ka es daudzas reizes tur braucu un zināju ka šie tur ķers....

Savukārt VP Iekšēja nodaļa vispār noignorēja visas manas apsūdzības, pat neiedziļinoties mana iesnieguma... respektīvi 2 dienu laikā dabūju atbildi, ka šie uzticas vietējo mentu izmeklēšanai.. .protams mazs sīkums- manā iesniegumā bija izvirzīti 4 apgalvojumi - taču atbilde tika sniegta uz jautājumu, uz kuru šie apgalvojumi neattiecas... respektīvi apgalvojums - jums tur menti krāpjas ar radaru... atbilde- paldies, mēs uzticamies mūsu darboņu sniegtai liecībai, ka Jūs paši atzināties, kā pārsniedzāt ātrumu...

ta kā pesimisti - ir ļoti labi informēti optimisti

bet optimisti - ir lošaras, kuri maz ko zin no dzīves

modena 09.01.2011 3:33

krishus rakstīja:

JJJ rakstīja:

krishus rakstīja:

JJJ rakstīja: ir tādi gadījumi, kad policija nosoda šādus "pamācītājus" piebremzētājus, tā kā ar šitām lietām uzmanīgi, protams, 90% gadījumu aizmugurējais būs vainīgs, bet paliek arī tie 10%. un tie nebūt nav gadījumi, kad aizmugurē ir braucis kāds policijai pietuvināts.. tā kā džipists principā šorīt ir vinnējis loterijā, bet varbūt vēl rēķinu nav saņēmis..

Dod kādu piemēru.

Imho- es Tev priekšā nolieku pa nažiem un protokolā ierakstu, ka suns izskrēja, vai arī man izskatījās, ka uz brauktuves guļ beigts suns.... un iepūt man....:8 distance, ta Tev nebija

savu smaidu varēsi parādīt CSDD kasierei, kad sodu vajadzēs samaksāt par APK pantu "citi pārkāpumi ceļu satiksmē". man principā vienalga, es tikai uzsitu dažus burtus par praksi. protokolā jau var rakstīt, ka pieci suņi izskrēja uz ielas, bet tas būs līdz reizei..

Ko tu tur murgo

murgosi tu.... ments dod zvērestu... un viņam tic paljubomu... nu izņemot tos gadījumus kad ir ļoti daudz liecinieki...

protams tu varēsi uzrakstīt iesniegumu, ka viņš melo... tad ierosinās iekšējo lietu, kura noskaidros, ka divu policistu klātbūtnē tu pats atzinies ka speciāli bremzēji lai policistam ieriebtu...

modena 02.01.2011 12:23

izskatās ka kāds pēc e-suicīda nāca pie prāta...

www.tvnet.lv/...

modena 02.01.2011 12:20

Palaidniex rakstīja: modena - sanāk - ka rūpnīcas paškontrole, un rūpnīcas Brenda prestižs ir ne nū nemaksājošs un bezvērtīs mēsls, ka uz lidostu var piegādāt jebko, tikai samelojot vajadzīģo papīru?

Ņu, ņu...

Šādi domājot biznesu neuzbūvēsi. Var īslaicīgi uzvārīies kādu apčakarējot, bet ilgtermiņa biznesu šādi neuzbūvēsi. Un šādas domas parasti nāk prātā tam, kurš pats savādāk rīkoties nespēj...

tavs mājiens ir garām... citādi es šo tēmu te neceltu...

pie tam tu jau nezini kam pieder degvielas piegāde lidostai... un nezini cik bieži tie kantori mainās... jo šo biznesu vieni un tie paši ilglaicīgi nevada....

pie tam jau jautri, kad vieni no citiem to pārpirkuši - bez izkārtnes ilgu laiku palika iepriekšējas....

modena 29.12.2010 18:08

WALA rakstīja:

modena rakstīja:

jautrākais ka sekas var pie 90 arī nebūt.... jo pie lielāka ātruma parasti ir pavisam cits piespiešanas spēks...

kaut kur, laikam iekš TG bija tests, kur vajadzēja braukt ar ātrumu ne zemāk par 70 km/h, jo savādāk formulai nebija pietiekošas saķeres uz parasta asfalta.

Kāda \"zāle\" te tiek pīpēta ?!?!? Kāds piespiešanas spēks ielas auto pie 90km/h - pie šī ātruma knapi gaisa pretestība sāk uz auto iedarboties tā ka atstāj kaut cik manāmu iespaidu uz degvielas patēriņu.

Formulām un sporta auto kas apkarināti ar dažādiem aerodinamikas elementiem ir pavisam cits \"bazars\" un arī tad aerodinamiskais efekts pie 90km/h ir niecīgs ( 70km/h vispār nekāds). Bet savukārt pie noteiktiem ātrumiem > 200km/h F1 vispār varēja braukt pa \"griestiem\" tīri dēļ aerodinamikas.

par to knapi gaisa pretestība pie 90 km/h -

tad jau visi joprojām ražotu kantainos auto

www.autoreview.ru/...

pēc tavas teorijas pie 200km/h tur visiem rādītajiem vajadzēja būt jau mīnusos...

visam ir savas robežas. pie 70km/h prieki sākas.... pie 120 optimizējas.... un pēc tam tas auto jau mēģina atstāt šo grēcīgu zemi.

modena 29.12.2010 16:27

arba rakstīja: palaidnieks nedaudz auzās iebrauca

uz slidena ceļa pie 60 km/h slīdēšanai būs ievērojami mazākas sekas nekā pie 90

jautrākais ka sekas var pie 90 arī nebūt.... jo pie lielāka ātruma parasti ir pavisam cits piespiešanas spēks...

kaut kur, laikam iekš TG bija tests, kur vajadzēja braukt ar ātrumu ne zemāk par 70 km/h, jo savādāk formulai nebija pietiekošas saķeres uz parasta asfalta.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti