msh rakstīja: Man vecmāte nekur nav jāved, kur nu vēl ar ričuku.
Vecmāte jeb akušiere (no franču: accoucher — 'palīdzēt dzemdībās') ir medicīnisko izglītību ieguvusi ārstniecības persona, kas nodrošina dzemdību palīdzību.
msh rakstīja: Man vecmāte nekur nav jāved, kur nu vēl ar ričuku.
Vecmāte jeb akušiere (no franču: accoucher — 'palīdzēt dzemdībās') ir medicīnisko izglītību ieguvusi ārstniecības persona, kas nodrošina dzemdību palīdzību.
Stena Line no Liepājas uz Travemindi. No tās Dānija ar roku sasniedzama, drusku virs 200 km
Grūtākais vārds latviešu valodā (uzmini nu!):
• dzelzceļš
• dzelzsceļš
• dzelceļš
• dzelzcelš
• ...
Viss protams ir relatīvs un subjektīvs, bet man Laima slimības izraisīta artrīta dēļ ir grūti pat uz poda apsēsties, bet iesēsties Tiguan ir viegli, atliek tikai kājas iecelt zem stūres...
Autovadītāja vecums 87 gadi.
VW ir Fofāgens
Peugeot ir Pežulis
Bradypus rakstīja: Ar ko beidzās nacionalizācija, Lielajā tēvijas karā cīnoties pret Hitleru, tev ir zināms? Ja nav, aizstagā līdz piemineklim, kuru grib nojaukt, lai vēl mazāk cilvēki atcerētos pie kā noved šāds "risinājums", kuru piedāvā.
Hm, kas ir "Lielais tēvijas karš"? Es zinu tikai 2. pasaules karu... Āža kāja ārā lien...
Kad šis personāžs sāka apjūsmot kāpu izbraukāšanu, viss kļuva skaidrs
Arī sasala, sākot no –15, šķiet, ka bija paredzēts zem –20.
Nebija jau varianta "es netrenējos". Tagad sanāk, ka jāatbild "nekad" gan tiem, kuri netrenējas, gan tiem, kuri trenējas, bet nevis negāciju vadīti. Un beigās būs kautkāds secinājums par melošanu... Citādi nebūtu salikti krusteniskie jautājumi. Bet izpildīju, lai gan daži bija pavisam absurdi.
Ļoti perversi jautājumi. Kādas atbildes paredzēts saņemt no cilvēka, kurš netrenējas, piemēram?
Mazliet neprecīzi. en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_MQB_platform
Tā jau nav nekāda "analītiskā žurnālistika", vienkārši uz pašreizējām tendencēm balstīta eseja, fantāzija, ja vēlaties. Bet tehnoloģiju attīstība ar to arī ir interesanta, ka nav tik vienkārši un vienvirzienā prognozējama, pat uz zinātnisko analīzi balstoties
Tas viss atgādina veco joku par to, ka dzīvot ir kaitīgi, jo katra nodzīvotā diena mūs tuvina nāvei par vienu dienu. Ēd ko gribi vai ēd ko negribi, brauc ar ko gribi vai ar ko negribi – jāmaksā tāpat par VISU. Dzīvi vajag izbaudīt, ja esi vēl spējīgs...
Par "pikupiem" tiešām ne, bet par pikapiem gan, Moskviču, Žiguli, Volgu...
atrabotka rakstīja: Loģiski, ka zem 90km/h sestais nevelk, tas tam nav domāts. Ko tad tu gribēji? Braukt uz 80 km/h ar sesto ātrumu? Es sestajā lieku tikai virs 100 km/h. Ja zem, tad piektais. Ātrumu attiecības maz līdzīgas kā tev.
VW Tiguan ar 1.5 L 130 HP benzīnu 6. ātrumu borta dators piedāvā ieslēgt, vienmērīgi braucot ap 65 km/h, 5. no 50 km/h
Interesanti, ka šāda diskusija izvēršas par tēmu "Prezervatīvi par mazāku cenu"...
Kas ir smēķēšana?
Man tā ir gadījies Tiguan
"ftors" tikpat pareizs kā "karbons", ja kas...
Turpinot šo domu. Ir liela atšķirība starp legālo iemeslu, par kuru spriež juristu "domas" ietekmētā tiesa un cēloņsakarību analīzes rezultātā secināto. Nav svarīgi, kurš bija "vainīgs", bet gan notikumu virkne, kas izraisīja CSN. Pat ja juridiski tie būtu "atļauti".
Kur ir problēma patiesībā? Pārāk maza peļņa uz ieguldīto darbu? Taču ne vēlme gūt lielāku sociālo ietekmi? Nu, nelasīšu es te rakstus par "jaunām" TV tehnoloģijām...
Man saistoša būtu vietējo CSN analīze ar speciālistu komentāriem, jo "parastajos" portālos ziņo par bojāgājušo skaitu, nevis par cēloņiem.
Jā, brauc ar pirktu ZAGTU degvielu. Vai kā citādi nelikumīgi piegādātu
anonimikis rakstīja: Nelegālā degviela ir nabadzīgu ļaužu daļa. Tie paši cilvēki maximā pērk nocenoto pārtiku, lētos bamšļus un apģērbu humpalbodēs.
Negribu piekrist, ka nabadzībai ir tiešs sakars ar nelikumīgu ricību, kur nu vēl zagšanu. Nav naudas - ej lepni kājām, nevis brauc ar zagtu degvielu
Bradypus rakstīja: "Zemeslodes ekosistēmu spēja CO2 pieaugumu akumulēt nav bezgalīga."
Interesants arguments... Kur palika tie iepriekšējie 4000ppm?
Un tad par ko īsti ir bēda - par zemi vai civilizācijas komfortu? Un arguments par civilizāciju tāpat neiztur kritiku - civilizācija izveidojās pietiekamu laiku pēc dzīvības rašanās. 4000ppm veicina dzīvības rašanos - tā saka zinātnieki. Cicilizācija iznīcina sugas - tā saka zinātnieki. Ko tad īsti jāglābj?
Augi izlietoja un izveidojās nafta, kuru mēs tagad sadedzinam