GB12 rakstīja: Uz jūrmalenes bieži vien pa pirmo var pašauties garām visiem pārējiem bez jebkādiem slalomiem - tik tukša tā ir.
Arī pa brīvības ielu tā varēja darīt, kamēr to joslu nepārveidoja par sabiedriskā transporta joslu
GB12 rakstīja: Uz jūrmalenes bieži vien pa pirmo var pašauties garām visiem pārējiem bez jebkādiem slalomiem - tik tukša tā ir.
Arī pa brīvības ielu tā varēja darīt, kamēr to joslu nepārveidoja par sabiedriskā transporta joslu
Esmu racis arī subaru, tiesa tas bija legacy ar samērā zemu klīrensu
Manuprāt, sedans ir viens no nepraktiskākajiem auto.
Tas bija kā sarkasms. Māte no Nippon paņēma demo Civic (~24k km) pirms pieciem gadiem, joprojām bez problēmām.
Tie taču esot "drāzti" cik vien var un noteikti jau uz izjukšanas robežas
Ir tādi cilvēki, kam patīk savu viedokli uzspiest kā vienīgo un pareizo. Un nevis vienreiz, bet regulāri.
Līdzīgi kā sludinātāji, kas uzbāžas ar grāmatām un savu ticību
Mašīna. Ja pats piedeklarējies, tad OCTAS cena nemainās, ja nomaina arī mašīnas pasi, tad izmainās.
Tualetes papīra vietā var izmantot avīzi - praktiski tās pašas lietošanas īpašības, taču bez nepamatota sadārdzinājuma.
Ja jau iet uz zaļumu, tad pie reizes uz jumta jāuzmet saules baterijas
Plastmasas truba visā garumā arī cauri skurstenim
Redzams, ka lielākās summas savācas apkopēs, kad jāmaina bremžu uzlikas. Jauniem auto tie ir diezgan dārgi- tas ir fakts. Ja vēl pārbrauc un nākas mainīt diskus, tad pavisam "patīkami"
270m2, pagrabā mazs gāzes kondensācijas tipa katls. Dūmenis gan izvadīts skurstenī, bet truba no plastmasas.
Iespējams neesmu vēl pamodies, bet Tavā linkā pie 125k cena ir 570 eur (vai dažos gadījumos 820)
Atkarīgs no tā, kur deklarēts auto
LPG ir lielāka enerģijas vērtība.
Diez vai malkas katls būs tik ērts kā gāze (1x gadā apkope, pārējā laikā vari nedomāt)
Protams- dabasgāze ir lētāka par sašķidrināto naftas gāzi. + uzglabāšanas tvertne nepieciešama.
Dabasgāze 1m3 = 0,41648 EUR
LPG 1m3 = 2,5543 eur
Dārgi - tas ir no Tava skatu punkta.
Mobile.de vidējā cena ir lielāka
Pie 4000 apgriezieniem degvielas patēriņš ir stipri palielināts. Kā paliek ar taupīgo eko braukšanu?
Nebija teikts vai braucieni ir bieži un īsi vai reti, bet gari. Otrajā gadījumā DPF nekas nenotiks.
imo, Yeti ir "citā klasē" salīdzinot ar XC60 vai Tiguan.
Ja auto pēc operatīvā līzinga neizpērk pats lietotājs vai neatdod kādam paziņam, tad labus auto stipri ātri izķer autosalona / finansētāj iestādes darbinieki. Pēc tam vai nu pārdod par tirgus vērtību vai savāc sev.
Tūlīt Tev sāks bļaut, ka māja par lielu. Cilvēkam pietiek ar 150m2 un tādu varot uzbliezt 3x lētāk