Baisulis rakstīja: Cik tad ir mersedesam to lopiņu? 85?
nea....kādi 12 būs.....
Baisulis rakstīja: Cik tad ir mersedesam to lopiņu? 85?
nea....kādi 12 būs.....
Sviestc rakstīja: nu naf jau nekāds džaguārs, bet savi 175 zirdziņi ir.....
bet tas tik un tā ir krietni vairāk kā šeit sastopamajiem Tipāžiem vidēji
Fartukam-74 lopi..
Super Zigim 52,3....
Štrašnsperskim 54....
un t.t.......
cik, cik SZ ir
drosmi saēdies, Bulciņu kapsēta ?
farruhs rakstīja: Vakar Zigi izlaidu no Staķika...
Nu bet tas MB viņam izskatās drausmigi...
ja ? Juglā? nu paļdis paļdis....es jau nodomāju, ko tad tāda laipnība pēkšņi
kāpēc briesmīgs
Kindzulis rakstīja: Zigi- zinjas Madonnas galaa sniegu sola ...
nu ne jau pa dienu
un visiem tādi prieki
centrā bija jāiebrauc, nu i nah....ĀRPRĀTS!!!!!
johaidi, kas uz ceļiem notiek
Kaspersky rakstīja: Es jau stundu kā mājās. Učisj, student
psc...šitādus tekstus šajā topikā lūdzu nerakstīt !!!!!!
Kaspersky rakstīja: Ja būs kaut kas līdzīgs tam drotam attēlos, vari nepūlēties un nesūtīt
Kā vispār tādus no tehniskās apskates stacijas izlaiž
optiski mans nav tik nošņurcis..
Kaspersky rakstīja: [cČota neizskatās pēc e500....
es par 190.o te runāju...man sava bildes būs pēc pāris nedēļām
Fartuks tuks tuks var iet Tuk! tuk!
Pirmais rakstīja: piepalīdzot paraujat līzē to 20gadīgo tarataiku ar rūtainajiem sēdekļiem.... būs jums kā nevienam
pašam tev līzings draudzene
HRE rakstīja:
... Sviests nolaizhot ieprieksheejo ir kriminaalnoziedznieks ?
oi.... to gan nezinu, neizjūtu sevišķas jūtas prat SAAB
HRE rakstīja: Vechi taisam totalizatoru peec cik ilga laika ruusas uz shii autinja buus tik pat daudz cik uz vecaa Sviesta 900taa
Tu kļūdies. Šādu modeli nolaist ir vienlīdzīgs ar kriminālnoziegumu.
Nezinu nevienu E 500, kas būtu aprūsējis tas tā
MB !!!!!!!!!!
Kindzulis rakstīja: nja...
otrs sajuties kaa skots (a 500tajam vispaar auduma salons nebij kaa papildapriikojums? ) labriit
bija kā papildextra par piemaksu.
looģiski, ka tajā linkā ir vai nu nodzīts vai nolohojās.....
Sviestc rakstīja: Man rādās ideja, Zigi...
tak atvieno degvielas šlaukas galu pie Obratkas savam 1,8 aperātam, lai tek uz zemes...
un izjutīsi līdzīgu komfortu, kā braucot ar 5 litrīgu dzinēju...
BĻA, tak ko Tu piep***s ar to degvielu !!!! Nu ēdīs vidēji 15 L nu UN
nu nesaprast Jums laikam
tam W124 E 500 ir tāda aura, kāda nav nevienam standarta W124, W210, W211 utt....
tas ir tiešām PAČOTNIJS modelis...
ne velti zagtākais auto pasaulē (ņemot vērā nozagto skaitu attiecībā pret saražoto skaitu)
nolemts. Es jau sazvanīju BRC.....braukšu lūrēties
Kaspersky, Tev nav taisnība par šo auto, tam ir labs griezes moments priekš benzīnnieka. Kā nevienam tajā laikā..
un kas ir kaut kādi M5
plaša patēriņa bullšits
This is THE ultimate Mercedes Benz you can buy. The 500E was developed in conjuction with Porsche back in 1991. It has only been built for 4 years, with the top line E 500 Limited at the end of 1994. These cars costed about 110000 euros when they were new. About 50000 euro more than an 400E W124.
I used to own a Mercedes R129 SL from 1989, but it had a lot on the odometer, so I traded it for this car. It has the same engine as my SL, although the fuel management system is different. The gearbox also comes from the SL.
The outside looks very plain. It has wide fenders, headlight washers, a sunroof, 16 inch alloy 8 hole Mercedes wheels and metallic paint. So it looks a like a normal Munich cab.
But on the inside it is luxury al the way. Power seats with memory, leather Recaro sport seats front and rear. Wood trim and boxes, armrest. Automatic Climate Control, Becker Mexico CD etc etc.
I bought this car in Germany in late 2002, because they are cheaper there, in Holland a 500E in good condition is impossible to find.
Driving a 500E is like nothing else, when pushing the throttle you won't get away, you will only have smoke and heavy vibrations throughout the car, so much torque does this car have. 90% of the torque is already below 1500 RPM, so that is a lot for a non-diesel.
At the motorway and Autobahns, this car is the absolute master. You can easily cruise 200 in utmost comfort. Soon after that you hit the limiter at 250, but I never drive that fast.
It uses a lot of premium unleaded, don't expect this 5.0 V8 to be economical. Service is also very expensive, as parts are very scarce.
Insurance is very very very expensive for such a car.
Still I really love this car, it looks very old and sedate, but only the true specialist will recognise an 500E.
I drove a E55 A M G w210 series, but those look to camp and you can really see that those cars can and go very fast, the 500E has the classic Mercedes look with Porsche adjustments.
Sviestc rakstīja: un "tur kaut kas ir savādāk" a savādāk ir tas, ka jāpogā būss nemitīgi un visur...
POH...
Nezinite rakstīja: Vai tad Tu franciski arī proti??
es redzēju reiz, ka Sviestc prot ne tikai Fraņču skūpstu, bet arī Veco fraņču Skūpstu...- BEZ ZOBIEM