iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
uupis 09.03.2010 17:52

Palaidniex rakstīja: Un vēl - kad beidzot drošinātāji liks drošināt autovadīāja atbildību, nevis mašīnas atbildību...

Man liekas ka šitajā apstāklī ir ieinteresēti arī apdrošinātāji…

Tāpēc csssst… klusu…

Ja vadītājam ir pilnās tiesības – iedomājies kāds cipars šamajam būs jāmaxā…

uupis 09.03.2010 17:48

jugasvilli rakstīja: Taisnība, neesmu kontaktējies, bet piespiest kaut ko darīt/nedarīt arī neviens nevar.

Var un kā vēl var.

Ne gluži vietā – attiecas tikai uz piespiešanu…

Piemēram pēc pagara brauciena ar auto šitādā laikā jebkurš CP inspektors var piespiest tev nopucēt numurzīmes un sliktākajā gadījumā viņam būs pajāt ka tu to dari inspektora acu priekšā nevis brauksi līdz tuvākajam pencīntankam nomazgāt ar ūdeni – sodu dabūsi tāpat…

uupis 09.03.2010 17:36

jugasvilli rakstīja: Kur paliek oficiāli nomaksātā soda nauda?

Vot šis jautājums ir atklāts, jo ja šī nauda aizietu ceļiem un drošības uzlabojumiem uz ceļiem tad arī varētu cerēt uz satiksmes drošības un satiksmes kultūras uzlabojumiem…

uupis 09.03.2010 17:33

jugasvilli rakstīja: Tu tiešām galīgs cirvis esi vai gūsti baudu, par tādu izliekoties? Kur paliek oficiāli nomaksātā soda nauda? Es kaut kur rakstīju, ka no noraustīšanās un nepārkāpšanas budžets pildās?

Nu tak izlasi pats savu tekstu…

uupis 09.03.2010 17:30

jugasvilli rakstīja: Vecīt, tava problēma jau ir tā, ka tu vēlies pārkāpt noteikumus, bet par savu rīcību atbildību uzņemties, tobiš, saņemt sodu un atzīt savu vainu nu nekā negribi.

Nē – jūs galīgi neko neesat sapratis…

Runa iet par principu.

Soda mērķis ir panākt pārkāpumu samazināšanos kā arī novērst iespējamo apdraudējumu citiem.

Soda mērķis nav pelnīt vai arī radīt kādam personīgo labumu.

Šajā gadījumā privātais radara īpašnieks gūst materiālu labumu no pārkāpēju soda naudām – tad loģiski seko jautājums – «Kādu materiālo vai morālo kaitējumu ātruma ierobežojuma pārkāpējs ir nodarījis fotoradara īpašniekam?»

uupis 09.03.2010 17:23

jugasvilli rakstīja: Tātad, ir jāsoda un rezultāts būs - pārkāpējs nepārkāps jo nākamo reizi raustīsies, un budžets būs pilnāks.

Ups…

Kā šitas iet kopā ar elemtāro matemātiku…

Vienreiz pārkāpa (+naudiņa budgetam), otreiz noraustījās un budžets pilnāks

uupis 09.03.2010 17:18

jugasvilli rakstīja: Lai izvēlās, kur problēma. Nevar atrast, pats vainīgs. Viņi jau var izvēlēties, iet par tiem 100 latiem vai neiet.

Tur jau ir tā nianse ka ne vienmēr ir izvēle… Un 100-latnieku darba pienākumi nav definēti… Kāds piesakās par apstādījumu kopēju vai sētnieku bet viņu aizdzen staipīt metāllūžņus un būvgružus…

P.S. Šaubos ka tu esi kontaktējies ar šo kontingentu…

uupis 09.03.2010 17:11

Sretsked rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja: Cilvēkiem ar augumu virs 1,7 metri tramvajos nav ko darīt… Ja stāvi kājās tad saliecies kā jautājuma zīme, ja gribi sēdēt – tad perpendikulāri braukšanas virzienam – jo paralēli starp beņķiem nesalaužot nav iespējams ielocīt kājas…

Jocīgi Tev tie 1,70...

Nu nezinu es vienreiz pamēģināju ar saviem metrseptiņdesmit pieci ierūmēties starp dubultajiem beņķiem… Kājas atdurās priekšējā beņķī, ceļus kopā nevar savilkt, poza kurā jūties beņķī arī kaut kāda 8-simtikriņģeļastoņi no jogu grāmatām… … un pie visā tā vēl kratās visu laiku… … brīnos kā klaustrofobija nepiemetās…

Tev 1,7 ir garumā vai platumā ?

Tam nav nozīmes ne tā ne šitā tajos beņķos nevar ierūmēties…

uupis 09.03.2010 16:54

Palaidniex rakstīja: Kā konkrēti viņš tev traucē dzīvi, kur tieši tev tas tramvajs spiež?

Elementāri – uz VEF un Akmens tiltiem – lielāks traucēklis nav manīts ne pāgājušajā ne arī šajā gadsimtā…

uupis 09.03.2010 16:52

Palaidniex rakstīja: Nu neticu, ka tas parādīsies testa versijā atrāk par maiju/jūniju...

Tu neesi gadījumā tautas ienaidnieks?

Tu gribi teikt ka SIA "Rīgas satiksme" attīstības direktors ir melis???

Ja tik augstu stāvoša un tik labi atalgota amatpersona teica ka būs martā tad arī būs martā – te cita doma nemaz nevar būt…

uupis 09.03.2010 16:40

Konstitūcijas pārkāpums jau mums ikdienā uz katra soļa sastopams. Principā tagadējie 100-latnieki jau arī balansē uz apbižoto robežas un ir potenciālie klienti ombudsmenam:

Latvijas Republikas Satversme

106. Ikvienam ir tiesības brīvi izvēlēties nodarbošanos un darbavietu atbilstoši savām spējām un kvalifikācijai. Piespiedu darbs ir aizliegts. Par piespiedu darbu netiek uzskatīta iesaistīšana katastrofu un to seku likvidēšanā un nodarbināšana saskaņā ar tiesas nolēmumu.

Bet daudzus 100-latniekus norīko tādos darbos, kurus viņi nevar vai nevēlas labprātīgi darīt un tad pārkāpums uz sejas… (sorry bet tā tagad ir realitāte)

uupis 09.03.2010 16:33

jugasvilli rakstīja: Tas, ka valsts neprot efektīvi pelnīt uz privātās partnerības projektiem, ir drīzāk nolaidība un korupcija, bet, kā jau rakstīju, daudzās valstīs šīs sistēmas efektīvi strādā.

jugasvilli rakstīja: valsts neprot efektīvi pelnīt

Vai tad tā ir likumu un sodu jēga un būtība –PELNĪT…

Tāds skats ka vairums juristu nemaz nelasa to kas likumu sākumā rakstīts:

22.pants. Administratīvā soda mērķis

Administratīvais sods ir atbildības līdzeklis un tiek piemērots, lai personu, kura izdarījusi administratīvo pārkāpumu, audzinātu likumu ievērošanas un sadzīves noteikumu cienīšanas garā, kā arī lai tiklab tiesību pārkāpējs, kā citas personas neizdarītu jaunus pārkāpumus.

Krimināllikums

Sods

35.pants. Sods un tā mērķis

(1) Krimināllikumā paredzētais sods ir piespiedu līdzeklis, ko personai, kura ir vainīga noziedzīga nodarījuma izdarīšanā, šā likuma ietvaros valsts vārdā piespriež tiesa vai likumā paredzētajos gadījumos nosaka prokurors, sastādot priekšrakstu par sodu.

(2) Soda mērķis ir vainīgo personu sodīt par izdarīto noziedzīgo nodarījumu, kā arī panākt, lai notiesātais un citas personas pildītu likumus un atturētos no noziedzīgu nodarījumu izdarīšanas.

Un nekur par mērķī nav atzīmēta peļņa.

AR SODIEM NEDRĪKST PELNĪT.

SODS IR LĪDZEKLIS un tikai ietekmēšanas līdzeklis NEVIS PEĻŅAS AVOTS.

Privātās partnerības princips ir PELNĪT nevis nodarboties ar altruismu, un diezin vai atradīsies kāds labdaris kurš par saviem līdzekļiem uzstādīs fotoradaru bez tlīdzības…

uupis 09.03.2010 16:13

Nu vēl jau trīs nedēļas ir laika.

LETA

2009. g. 21. aprīlī, 13:24

Pirmie zemās grīdas tramvaji Rīgā būs jau pēc nepilna gada - 2010.gada martā, šodien Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas deputātus informēja pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" attīstības direktors Igors Volkinšteins.

Nu skatīsimies vai pa tām 3 nedēļām kāds brīnums parādīsies uz Rīgas sliedēm

uupis 09.03.2010 15:22

Telekoms uzvarēja konkursā uz 5 gadi ciparu TV, bet pārējie paskaitīja un atteicās. Tagad kas? Lattelecom prasa pagarināt monopolu…

Ar fotoradariem arī ir interesanti – tas naudu nesīs max 6 mēnešus, kamēr šoferi piefiksēs radara vietu (ārzemniekiem Latvijas fotoradaru bildes nepiesūta), pēc tam vajadzēs kautkā tomēr segt radara uzturēšanas izmaksas un naudas atmaksu par tā iegādi. Tak nenesīs uz lombardu fotoradaru… Un tad sāksies – fotoradaru novietos tādās vietās kur ir aizliegts veikt radara mērījumus, novietos ātrumu ierobežojošas zīmes bez jebkāda redzama iemesla, kā arī nevar izslēgt radara mērījumu kropļojumu, kad nomērītais ātrums būs mazāks kā reālais, līdz ar to nepārkāp bet pārkāpumu dabūsi tik un tā…

uupis 09.03.2010 15:07

&

jugasvilli rakstīja: bet fakts ir tāds, ka valstij naudas nav, un es drīzāk atbalstīšu, ka valsts pelna uz likumu pārkāpēju rēķina, nevis uz pensionāru, skolotāju u.c. rēķina vai ceļ nodokļus, kas visvairāk skar tos, kuriem jau tā ienākumi švaki.

Skolotājs ar auto nebrauc? Pensionārs nebrauc?

Partnerības gadījumā pelnīs Valsts vai privātais pīsness???

Tak skaidrs katram ka pelnīs privātais un nevis valsts – tev ar PAREX piemēru nepietiek???

uupis 09.03.2010 13:33

Opā

Sntjago nobīdījusies…

…par 27 cm …

uupis 09.03.2010 13:29

Globālā sasilšana tuvojas – ja kas.

Atsals viss kas sasalis – arī tas…

uupis 09.03.2010 13:28

Sretsked rakstīja: Tikko vinnēju tiesu pret CP , tā kā, atslābsti.

Bet kādēļ cilvēkam ir jāpierāda ka viņš nav kamielis, bet CP nav jāpierād ka indivīds ir kamielis???

Tas jau ir tas lielākais paradokss ka apliet ar dubļiem ir vienkārši un nemaksā neko, toties atmazgāties ir dārgs un ilgs process…

uupis 09.03.2010 12:35

jugasvilli rakstīja: Nu, re, atkal nespēj uztvert galveno domu

Tas ka akmeņi lido pie lielāka ātruma…

Brauks smagais ar ātrumu 20 km/h – tieši tik pat lielas izredzes atrauties akmeni stiklā ka no vieglā kurš nesās ar 120 km/h…

Nu un ja jūs nezināt tad stiklus sedz KASKO apdrošināšana (protams ja lasa un paraksta tādu līgumu)…

uupis 09.03.2010 12:32

jugasvilli rakstīja: Nu, re, atkal nespēj uztvert galveno domu… Peace!

…un tā būtu???

Atdot represīvo izpildvaru privātbiznesa rokās??? (SIA "SODA KVĪTS un Co")

Tas tak solis pretim anarhijai…

P.S Ja manam SIA atļautu izrakstīt soda kvītis un iekasēt soda naudas es nemaz nebūtu pret…

uupis 09.03.2010 11:06

Fartuks rakstīja: Nu re... aš veseli divi pretekļi atsaucās.

Eksperiments izdevies.

Manipulējamie interneta vergi.

A kurš ir vagars?

uupis 09.03.2010 10:59

Kaksis rakstīja: Atkārtošu, drāž tikai vainīgos...

Nē – drāž visus – un ja visi ir godīgi tad izdomā par ko – transportlīdzekļu nodevu ta pacēla, ceļu stāvoklis uzlabojas? Būs fotoradari – būs vairāk ātruma ierobežojumu…

uupis 09.03.2010 10:10

jugasvilli rakstīja: Tev jau laikam smadzenes podā atstātas, ja nespēj uztvert kāpēc to vispār minēju .

Grūti jau oponēt cilvēkam, kuram familiāra izturēšanās un mētāšanās ar personīgiem apvainojumiem ir norma, bet tai pašā laikā šis cilvēks cenšas iestāstīt ka ar inspektoriem runā laipni…

uupis 09.03.2010 9:29

Kaksis rakstīja: Vispār jau privātās struktūras ir vairāk ieinteresētas strādāt kvalitatīvi un kvantitatīvi. Tāpēc lai tos fotoradarus kūrē privātie.

Katra radara uzstādīšanas vieta ir jāsaskaņo ar Polisiju un Generāļiem.

Jebšu būs tāpat kā ar Lattelecom – 5 gadus nodrošinās ciparfrekvenci – bet tagad izrādās ka nē – jāgroza noteikumi spēles gaitā …

uupis 09.03.2010 9:13

brmbrmm rakstīja: CP PR akcija: "Ceļu policisti: mēs nesaņemam procentus par izrakstītajiem sodiem" www.tvnet.lv/...

Nu lūk – te ir fakts. Ceļu policija nesaņem kāpostu par izrakstītām soda kvītīm. BET privātie FOTORADARU īpašnieki SAŅEMS… Tad ir jautājums – KĀPĒC?

CP saņemot procentus varētu nodrošināt efektīvāku kontroli un tešām sekot kārtībai uz ceļiem, bet nē – toties privātie uzstādīs kastes fiksētās vietās un saņems procentus līdz brīdim, kamēr vieta būs ienesīga, bet kas notiks tajā brīdī, kad visi jau būs informēti par fiksētajām vietām?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti