iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
uupis 28.10.2009 13:51

Kaksis rakstīja: Nevar pieslēgt tām vantīm elektrisko ganu? Da kaut vai ar kaļučku notīt.

Piemineklis ir stratēģiski svarīgāks objekts. Tas jāsargā daudz vērīgāk. Tilti jau nau jāsargā – kāds uzraus gaisā tiltu – poo – uzbūvēs jaunu – tās tač kapeikas…

uupis 28.10.2009 12:20

Sretsked rakstīja: Vakardienas notikumi uz Vanšu tilta ļoti labi parādījā policijas un citu dienestu nespēju tikt galā ar 1 cilvēka rīcību. Par meteorītu bij gatavi nez kādus zaudējumus piedzīt, bet vakar...bloķēta uz 4 stundām pus pilsēta, bet kaut kādi formās tērpti stāvi brīnās debesīs...

Lābākais skats bija Degpunkta sižetā – kā šamie dalīja lomas (es nē, jūsējie lai kāpj. Mūsējie!?) – kuram tad jākāpj augšā…

uupis 26.10.2009 13:35

Sretsked rakstīja: Ja uzliki tos pašus riteņus ( diski&riepas) ,kuras pavasarī noņēmi, balansēt nevajag.

Domā, pa vasaru šīs sametušās ?

Gaiss vienā stūrī sabijies un saspiedies – un tur tad arī smagāk

uupis 22.10.2009 17:36

Laikam jau te tas jāliek

Britu teleradiokorporācijas BBC vadība esot ļāvusi darbiniekiem lietot narkotikas. To atzinusi bijusī BBC bērnu kanāla producente Sāra Greiema, vēsta «dailymail.co.uk».

www.apollo.lv/...

uupis 19.10.2009 9:06

Pirmais rakstīja: …šito jau mes te reiz cilājām

Un tas viss beidzās ar plakaniem okeāniem…

uupis 16.10.2009 17:39

Vēlviena atziņa ir tāda – intelekts uz pasaules ir konstants lielums.

uupis 16.10.2009 14:07

brmbrmm rakstīja: Man būs vēl daži jautājumi Gudrajiem:

1. Kāpēc Zeme griežas ap Sauli?

2. Vai uz Marsa ir dzīvība?

3. Kas bija pirms lielā sprādziena?

4. Vai Dievs eksistē?

5. Kur es atstāju brilles?

1. Tāpēc ka na kur nokrist…

2. Ir ir un katrai zondei marsieši pie kameras objektīva uzkarina fotogrāfiju ar tuksnesi…

3. Elementāri – lielā saturēšana.

4. Nu bet dabīgi – jo zinātnieki par to vairs nestrīdas.

5. Sēž zirgam mugurā un meklē zirgu…

uupis 16.10.2009 14:03

turbopiile rakstīja: būs jāpamēra zarna

Mērīšanās ar zarnām… hmm… kautkas jauns…

Ar kr[cenzēts]m vairs nepietiek…

uupis 15.10.2009 15:53

turbopiile rakstīja:

***

Alkohols nepalīdz atrisināt problēmas. Starp citu, arī piens ne.

***

Rēāli lāps

uupis 15.10.2009 15:52

Yetti rakstīja: mnja...

atradies stipro nervu īpašnieks... puišelis...

Ieslēdz IGNORE un būs ok.

uupis 13.10.2009 16:48

smaidiigais rakstīja: tu lasīt nemāki? Ja gājējs iet tur kur nav atļauts, t.i, ja ir gājēju ceļš, un pa nomali nav paredzēts iet.

Kaimiņš novieto tavā pagalmā savu auto. Un tu nevari ievest sev pagalmā, teiksim, smilšu kravu. Tu paņem un rupjā veidā ar traktora šķūri nošķūrē malā to auto sabojājājot neatgriezeniski. Ha un tev zaudējumos jāsedz kaimiņam tikai 80% no auto vērtības… O ku jauki

uupis 13.10.2009 13:51

smaidiigais rakstīja: nē, nevis pieļauj iespēju, bet apraksta gadījumu, ja vadītājs ir reibumā un uzbrauc gājējam, kam tur nav jābūt

Tātad šoferis pālī var iebraukt pretējā kustības joslā, nonest gājēju no apmeles un apdrošinātājs samaksā tikai 80% no visām izmaksām. Tāpēc ka gājējs iet mājās pa atļauto ceļa nomali nevis pa izdangāto dubļu taku, kas saucās gājēju celiņš?

uupis 13.10.2009 13:12

www.iauto.lv/...

Gājējs , kas neizmanto gājēju ceļu ar gājēja priekšroku, atbild par 20%, ja notiek nelaimes gadījums un viņu „aizķer” un šī iemesla dēļ ievaino transportlīdzeklis , kurš nonācis ceļa kreisajā pusē un kura vadītājs atrodas alkohola reibumā.

Vispār augstākā mērā ņirgāšanās par CSN un gājējiem. Metodiskie norādījumie pieļauj iespēju ka vadītājs ir reibumā

uupis 13.10.2009 13:06

Ar OCTA jau tagad viss ir salaists tādā dēlī.

Ir CSN – kurus pieņem tautas ievēlēti (iecelti) pārstāvji – tātad ļeģitīms pasākums.

Bet ir apdrošinātāji kuri paši sev nosaka vai izveido priekšniecību, kura nav saistoša apdrošinātājiem un šitā nesaistošā organizācija Ltab pieņem metodiskos norādījumus apdrošinātājiem, kuri nav saistoši bet vadās pēc tiem.

www.ltab.lv/...

Tur ir tādas lietas kas apgāž CSN punktus pašos pamatos:

Piemērs:

Atbildības sadalījumu norādes.

Transportlīdzekļa vadītājs, braucot ar ātrumu 42 km/h dzīvojamās zonas teritorijā un uzbraucot gājējam, atbild par 70÷90%.

Dzīvojamā zonā (???) 42 km/h (???) un tikai 70 % atbildība vadītājam?

uupis 12.10.2009 18:14

100% Elektrība.

Sākot ar nekontaktu, vadu lūzumu beidzot ar bojātu pašu slēdzeni, tieši to daļu kurai kautkāds sakars ar elektrību.

Un elektrība ir tumša lieta kas gaiši spīd – un sit pa pirkstiem. Vot.

uupis 12.10.2009 16:44

Seene rakstīja: Tie laiki ir pagājuši - Poļi savus ražojumu pie sevis netirgo. Tos eksportē uz Latviju. Varšavā tak pat Dosja nāk no Henkel DE ražotnes, ne Polijas. Tas tā - tiem kam liekas, ka runas par "eiropas kvalitāti" ir pasakas. Ja jau tā, tad paskaidrojiet, kādēļ paši ražotāji importē preci, kuru varētu tirgot turpat uz vietas

Vienkārši tirgus tagad sadalīts ir Austrumeiropas, Reitumeiropas, Ziemeļu un Dienvideiropas sektoros. Austrumeiropas tirgū nenonāks prece, kas ražota rietumeiropas tirgum.

Pārbaudīts praksē, ka lietas ko varēja nopirkt pirms iestāšanās ES tagad Latvijas turgū vienkārši nav, bet teiksim Fracijā ir…

uupis 12.10.2009 16:19

Shiirs rakstīja: uz poliju brauc iepirkties tikai bomaari un lupatnieki

… jūs uz kurieni braucat?…

… uz uteni…

uupis 12.10.2009 16:08

smaidiigais rakstīja: …kāpēc kaut kas no kaut kurienes jāved.

Reāls piemērs tepat Rīgā. Purvciema tirgus. Elementāra salātlapa – 2 Ls/kg. Gaļa, teiksim cūkas kakls, – 4.50 Ls/kg. Centrāltirgus – sālāts lats kg gaļa 3.5 ls kg. Da nopērkot vienu kg salātus jau esi atpelnījis stāvlaukumu pie tirgus plus gaļa skat jau bencīns atmaksājies. Kartoškas, zaļumi, augļi – rezultātā samaksājis mazāk kā Purvciema tirgū. Tātad vari nopirkt vēl vakarā alu ko padzert pie TV.

Kur rezons? Izdots mazāk naudas un polijas gadījumā vēl ekskursija. Nu es nesaku ka tas jāveic katru vīkendi bet reizi gadā pabrovzēt pa citu zemi un paskatīties kas citur notiek nu laikam jau tomēr ok.

uupis 12.10.2009 15:56

Seene rakstīja: Nu nez - nav nekādu problēmu. Vismaz ne tā, kā bija to pirmo reizi ieraugot jau pieminētā Vanšu tilta remonta laikā. Var jau būt ka tur parsvarā braukā tikai regulārie braucēji.

Tas labi, jo man māc bažas par VEF tiltu. Ja tur noņem tramvaju un uzliek reverso joslu, tad frontālie tur regulāri garantēti. Dēļ vājās pārredzamības. Un tad tas būs tilts Trakie auto…

uupis 12.10.2009 15:01

Seene rakstīja: Starp citu reversā josla arī jau vairs nav pasaules brīnums - tāda nu jau pasen pastāvīgi, nevis remonta laikā, ir pār Mīlgrāvja tiltu.

… un kā ar braucēju zināšanām šīs joslas izmantošanā? …

… Labi ka uz tā tilta nav tramvaja…

uupis 12.10.2009 14:33

Kanibaals rakstīja: Nekāda mazgāšanās pie knapi pilošas dušas nesanāks.

Domāts ir promtekošais – tas tā no HES uzbūves…

uupis 12.10.2009 11:20

anonimikis rakstīja: rapsi nesvilinās. diemžēl. un makdonalds būs izdedzināts.

vienīgā iespēja - gāzģenerācijas malkas katli. vispār jau rēcīgi, ja tas nedraudētu jau pēc 10 gadiem.

Vēl jau var katrs sev mājās taisīt Sajānu Šušenskas HES…

Trubā no vannas ielikt turbīnu un kā nomazgājies – tā ražo lektrību…

Lai tramvajiem un dzimtenei labums tiek…

uupis 12.10.2009 10:52

anonimikis rakstīja: nav tā ka gluži nemaz. tomēr mazāk. tāpēc tramvaji vēl kustēs

tavi piesauktie autobusi tikmēr klusi (vai skaļi) rūsēs sētmalēs.

Rapsi svilinās un cepameļļu no makdonalda…

uupis 12.10.2009 9:48

anonimikis rakstīja: tramvaji būs tie, kas vēl kustēs, kad beigsies ogļūdenraži

Ogļūdeņražu beigas elektrību neietekmēs nemaz…

uupis 12.10.2009 9:29

Seene rakstīja: Uz tilta KOPUMĀ ir 3,5 joslas,

Eu eu… Tev jau nu gan vajadzēja zināt ka joslas platums mūsu valstī ir noteikts 3m. Tas ka dažviet pārkāpj šos standartus – tas ir cits stāsts. Un joslu skaits uz tiltiem diez vai kau tkad būs 3,5 joslas.

Satiksmes drošība ir 3 vai četras joslas, bet ne 3,5.

Kas notikās ar reversa joslu pie Olimpijas (tilta remontdarbu laikā) to mēs visi zinām. Lielākai daļai CSN zinātāju tas bija pasaules padsmitais brīnums…

Lasītākie raksti

Jaunie raksti