Kārtot: Augošā secībā
viktors1961 14.05.2007 11:35

kasinsh79 rakstīja:

viktors1961 rakstīja: Ir pagāis zināms laiks un ir nonākts pie secinājuma - NEVAR!!!! Lai dabūtu cauri tehnisko apskati ir izravēti katalizatori, piedevām 90% "ideālo dīzeļu" ar nobraukumu ap 200kkm (servisa grāmatiņas to apliecina) ir tāda vibrācija kā vecam MAZ-am. Var jau būt, ka esmu galīgi tups, bet darbā autiņiem ar 200kkm dīzeļi salīdzinoši ir bitītes. Tad man jautājums znatokiem - vai Latvijā ir iespējams veikt dīzelim tādu remontu, lai tas būtu kā jauns (nu apmēram) un cik tas varētu piķot? Un vēl? - no kā rodas tā vibrācija, ka viss salons vibrē?

Nu es varu tev piedāvāt patiešām LABU un oriģinālu, nesistu un nenodzītu A6 2,5 TDi 140 zs, universāli, tumši zilā metalika krāsā, ļoti patīkami aprīkotu (pilna elektropakete, klimats, kompis, lietie diski, jaunas riepas utt.) - viens no pēdējiem izlaistajiem vecajiem A6 modeļiem - 09.1997.gads.

Un oriģināls noskrējiens 287 000 km, pilna visa ekspluatācijas vēsture.

Katrā ziņā, zinu ko tirgoju, nekas tur nevibrē, nedūmo un negrab. Zināšanai - autiņš ar oriģināliem 300 tkm parasti izskatās kā Rumbulā tie ar 120 tkm

Varēšu arī atrādīt, zvani:

+371 29489739

Paldies par piedāvājumu, diemžēl vairāk kā 6keiras es nespēju maksāt (Tāpat jau esmu nenormālos priekš manis parādos). Esmu jau arī redzējis tādus kas nedūmo, nevibrē un ļoti ticu ka nesistus, ar orģinālām vēsturēm, bet...

viktors1961 14.05.2007 10:32

Ir pagāis zināms laiks un ir nonākts pie secinājuma - NEVAR!!!! Lai dabūtu cauri tehnisko apskati ir izravēti katalizatori, piedevām 90% "ideālo dīzeļu" ar nobraukumu ap 200kkm (servisa grāmatiņas to apliecina) ir tāda vibrācija kā vecam MAZ-am. Var jau būt, ka esmu galīgi tups, bet darbā autiņiem ar 200kkm dīzeļi salīdzinoši ir bitītes. Tad man jautājums znatokiem - vai Latvijā ir iespējams veikt dīzelim tādu remontu, lai tas būtu kā jauns (nu apmēram) un cik tas varētu piķot? Un vēl? - no kā rodas tā vibrācija, ka viss salons vibrē?

viktors1961 08.05.2007 13:07

Jautājums Volvo erudītiem - vai S70 gadījumā nenāca ar priekšējiem spārniem no alumīnija???

viktors1961 08.05.2007 8:42

Fridrihs rakstīja:

viktors1961 rakstīja: Kāpēc jāmaina siksnas, ja autiņu domā pārdot??? Eļļas arī samainītas?

Tāpat neviens neticēs manām "pasakām" tāpēc nedomāju, ka manam skaidrojumam būs kāda jēga.

Lūk te Tev pilnīga taisnība. Diemžēl no brāļu autotirgotāju puses ir dzirdētās tik daudzas un skaistas pasakas, ka baltu avi pamanīt nav iespējams

viktors1961 07.05.2007 17:43

Fridrihs rakstīja:

viktors1961 rakstīja: Ļauži, piedodiet sliņķim, bet cik izmaksā siksnu un filtru nomaiņa 2.5 TDi.

Tikko savam nomainīju visas siksnas (ģeneratora+ motora+ augstspiediena sūkņa), gan ruļļi, gan kloķvārpstas skriemelis = 300 Ls

Auto ir pieejams tirgošanā!

Kāpēc jāmaina siksnas, ja autiņu domā pārdot??? Eļļas arī samainītas?

viktors1961 07.05.2007 11:05

Fridrihs rakstīja:

viktors1961 rakstīja: Ļauži, piedodiet sliņķim, bet cik izmaksā siksnu un filtru nomaiņa 2.5 TDi.

Tikko savam nomainīju visas siksnas (ģeneratora+ motora+ augstspiediena sūkņa), gan ruļļi, gan kloķvārpstas skriemelis = 300 Ls

Auto ir pieejams tirgošanā!

Uz cik ilgu laiku tā maiņa ir???

viktors1961 07.05.2007 9:28

Ļauži, piedodiet sliņķim, bet cik izmaksā siksnu un filtru nomaiņa 2.5 TDi.

viktors1961 05.05.2007 19:24

IeviSh_850 rakstīja: '97. gada 850. ar vēl bija.

No `97. pāriet uz S/V70!

Ir iespējams arī bez kondiškas, bet tad vajadzētu būt lūkai, kaut kā tā tur bija. Signalizācija- elementāri var nebūt. Manam eks S70 bija tikai maza sarkana lampiņa uz priekšējā paneļa, bet signalizācijas nebija. Ja skaties volvo no asv, tad tādam var arī nebūt imobilaizers.

? Neizpratu domu par srs (Safety Restraint Sytem) un airbag? Zem tā srs kā es to saprotu slēpjas gan airbag, gan drošības siksnas.

Manam dega srs lampiņa, nācās braukt, likt pie kompja un dzēst, jo bij atdzīts sists un nebija nodzēstas kļūdas pēc remonta.

Kļūda bija tieši tā, ka airbag izsists.

Tencinu, IeviSh_850 Korekti un izsmeļoši. Tad atsevišķi Airbag lampiņas nemaz nav? Es gan lūkoju variantu gan bez kondiškas, gan bez lūkas. Kā apgalvo īpašnieks, autiņš bijis uzsists Vācijā pa sānu. Nav šim lukturu tīrītāju, vienā pusē rēgojas tikai slotiņas balsts. Varbūt tā parikte pienāca klāt mainot bamperi???

viktors1961 05.05.2007 9:27

UUSA rakstīja:

viktors1961 rakstīja: Atvainojos par netēmu, bet varbūt kāds ātrumā var pateikt, vai 97 gada 850 Volvo ir cinkota, vai nē. Iepriekš paldies!

97.g. jau bija S/V70,nevis 850.Cinkoti bija.

Cienītais UUSA! Vai iespējams S-70 bez kondiškas un signalizācijas. Vai AIRBAG lampiņām pirms iekurbulēšanas ir jādeg? Kas ir SRS???

viktors1961 04.05.2007 16:21

Atvainojos par netēmu, bet varbūt kāds ātrumā var pateikt, vai 97 gada 850 Volvo ir cinkota, vai nē. Iepriekš paldies!

viktors1961 03.05.2007 15:54

ingus_v rakstīja: Varbūt kāds var padalīties (protams, anonīmi) , cik mēnesī normālā kantorī nopelna labs autodiagnostiķis? Pats strādāju provincē, pelnu ap 700 Ls mēnesī, 5 darba dienas, 10 h dienā (pusdienaslaiku ieskatot).

Uz rokas 700 mēnesī!!! Man pakļautībā vairāk kā 20 cilvji, trīs rajoni, uz papīra ir mazāk Mož kādam vajag gudru un uzticamu darbinieku provincē ar nieka autodiagnostiķa algu???

viktors1961 03.05.2007 12:12

Izrakos par VWMotion forumu - pie vainas tiesham vai nu sprausla (jauna ap 320 Ls + darbs), vai ari varsts ( ??? Ls + darbs).

Viena sprausla 320 Ls????? Man pārgāja nupat jebkāda vēlēšanās pirkt dīzeli

viktors1961 02.05.2007 15:47

Protams, tikai tev uz Veho

viktors1961 02.05.2007 12:45

Lieta nav nemaz tik vienkārša. Viena lieta saregulēt stāvošām vāģim, a cita kad tas joņo ar 100 km stundā. Šprices leņķis būs nepieciešams pavisam cits. Ne velti pēdējās paaudzes progresīvajiem autiņiem sprauslu stāvoklis mainās atkarībā no ātruma. Brauc vien uz AutoRīga, tur speciālā aerodinamiskajā logu mazgātāju regulēšanas trubā to paveiks korekti ņemot vērā tavas braukšanas īpatnības.

viktors1961 01.05.2007 7:51

smonG rakstīja: P.S. Paralēli bij iespēja lietot 2005 vai 06 IV Golf ar 2.0 FSI (saņēmām ar 545km uz odo)... nu ir labāks...

Protams ka tev taisnība... arī Armani uzvalki noteikti ir labāki par tiem, ko velku es nu bet labāk laikam viegli pavalkāts igauņu ražots nekā no vecuma plīstošs Armani

Cik pētīju tirgu, A6 tik tiešām ir pamatīgi nobraukti un vēl buktēti. Nu papētīšu vēl Volvas, ja ne, tik tiešām meklēšu gadus 3-4 vecu fokusu. Ar tādu nobraucu darbā 3 gadus - absulūti nekas nenotikās.

viktors1961 30.04.2007 23:23

Jupis visus aužus un volvjus rāvis, pirkšu "mazlietotu" focusu un braukšu kamēr kritīšu cauri grīdai

viktors1961 30.04.2007 23:23

Jupis visus aužus un volvjus rāvis, pirkšu "mazlietotu" focusu un braukšu kamēr kritīšu cauri grīdai

viktors1961 30.04.2007 18:59

DeaDMoroZZZ rakstīja: labaak panjem 3 gab. bmw da jeb kaadus kas pa to naudu sanaak peec pasha izveeles

Gribi teikt, ka pa šitādu nožēlojamu summu abi labi nav nopērkami?

viktors1961 25.04.2007 8:34

Man tagad ir pašam savs viedoklis Avantu negribu, sedans tomēr ir sedans

viktors1961 23.04.2007 16:00

Mož kāds kādu krievu saitu zina, kur palasīties atsauksmes var?

viktors1961 23.04.2007 15:56

viktors1961 23.04.2007 15:52

Napalms rakstīja: Es saprotu ka tirgus iet par to A6 kas C4 bundžā nāk.

pilnīgi pareizi! C4 mazāka kā 2.0 nebija

viktors1961 23.04.2007 15:50

Džentelmeņi, cik tas bīdelis spējīgs pagriezt es inetā varu atrast. Mani vairāk izturība, resurss intresē

viktors1961 20.04.2007 20:12

Polarlacis rakstīja: Kadas te problemas,pis tos smirdigos chiganus Lei$us lai devinji zirgi?! Ir vieglak pa$am aizdoties ziedojot paris dienas uz turieni,atrodot istu bargain,nevis parmaksat kadai utei letas treninbikses par to kad motors piedzits pie vartiem utt!

Uz kurieni aizbraukt un kasd ir īsts "bargain"

viktors1961 20.04.2007 17:55

Pielej pilnu bāk Man tā sanāca 100-ku tirgojot, nepadomājis pielēju pilnu (80l !!!!) un otrā dienā ņēmējs klāt Nu neliesi tak nost, tā arī atdevu

Lasītākie raksti

Jaunie raksti