Ir pagāis zināms laiks un ir nonākts pie secinājuma - NEVAR!!!! Lai dabūtu cauri tehnisko apskati ir izravēti katalizatori, piedevām 90% "ideālo dīzeļu" ar nobraukumu ap 200kkm (servisa grāmatiņas to apliecina) ir tāda vibrācija kā vecam MAZ-am. Var jau būt, ka esmu galīgi tups, bet darbā autiņiem ar 200kkm dīzeļi salīdzinoši ir bitītes. Tad man jautājums znatokiem - vai Latvijā ir iespējams veikt dīzelim tādu remontu, lai tas būtu kā jauns (nu apmēram) un cik tas varētu piķot? Un vēl? - no kā rodas tā vibrācija, ka viss salons vibrē?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
kasinsh79 rakstīja:
viktors1961 rakstīja: Ir pagāis zināms laiks un ir nonākts pie secinājuma - NEVAR!!!! Lai dabūtu cauri tehnisko apskati ir izravēti katalizatori, piedevām 90% "ideālo dīzeļu" ar nobraukumu ap 200kkm (servisa grāmatiņas to apliecina) ir tāda vibrācija kā vecam MAZ-am. Var jau būt, ka esmu galīgi tups, bet darbā autiņiem ar 200kkm dīzeļi salīdzinoši ir bitītes. Tad man jautājums znatokiem - vai Latvijā ir iespējams veikt dīzelim tādu remontu, lai tas būtu kā jauns (nu apmēram) un cik tas varētu piķot? Un vēl? - no kā rodas tā vibrācija, ka viss salons vibrē?
Nu es varu tev piedāvāt patiešām LABU un oriģinālu, nesistu un nenodzītu A6 2,5 TDi 140 zs, universāli, tumši zilā metalika krāsā, ļoti patīkami aprīkotu (pilna elektropakete, klimats, kompis, lietie diski, jaunas riepas utt.) - viens no pēdējiem izlaistajiem vecajiem A6 modeļiem - 09.1997.gads.
Un oriģināls noskrējiens 287 000 km, pilna visa ekspluatācijas vēsture.
Katrā ziņā, zinu ko tirgoju, nekas tur nevibrē, nedūmo un negrab. Zināšanai - autiņš ar oriģināliem 300 tkm parasti izskatās kā Rumbulā tie ar 120 tkm
Varēšu arī atrādīt, zvani:
+371 29489739
Paldies par piedāvājumu, diemžēl vairāk kā 6keiras es nespēju maksāt (Tāpat jau esmu nenormālos priekš manis parādos). Esmu jau arī redzējis tādus kas nedūmo, nevibrē un ļoti ticu ka nesistus, ar orģinālām vēsturēm, bet...